pilatesta espoossa!?

tyttönen----

hei

osaisko joku neuvoa missä espoossa vois harrastaa pilatesta?
onko omia kokemuksia?

kiitos kaikille jotka viitsivät vastata! :)

p.s. olen googlettanut mutta en saanut mitään kunnollista tietoa :/

8

2851

Vastaukset

• Kyllä löytyy Pilatesta Espoosta. Ison Omenan läheltä. StepUp / Anu Kotonen

Ja hyvä ohjaaja onkin.

Lisätietoja www.stepup.fi

• Komppaan tuota "Anun oppilasta". Hänen tunneilleen kannattaa löytää tiensä. Käsitykseni mukaan on joko juuri valmistunut tai valmistumassa maan parhaasta pilates-ohjaajia kouluttavasta laitoksesta... Erittäinkin taitava... :-)

• Itekin käyn anun tunneilla- tosin Helsingissä. Ja mä käyn 8-11w tunneilla.
      Mut hyvä tanssinopettaja, todellakin!

• Täällä Pohjois-Espoossa ( Niipperissä) MP-Pilatesta hyvän ja koulutetun ohjaajan opastuksella. Vuoden alussa alkaa varmaankin taas uusia alkeikursseja.

• pilatesespoo.fi. Avaavat ovensa 10.1.2010, erikoisuutena laitepilatesta reformer-laitteilla. Itse kokeilin eka kerran ulkomailla asuessani, mieletön laite. Aion todellakin mennä tunneille!

• www.pilatesatelje.fi
    Pilates
    Laite Pilates
    GYROKINESIS®
    GYROTONIC®

• Hei,taivaskalliossa voit kysellä.... kannattaa. kyllä se sit siitä. taxillajne

• Espoonlahteen avattu näköjään paikka, jossa myös Pilatesta. www.suhkmama.fi

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koronavirus saapunut Suomeen

Se on Lapissa tuli kiinalaisten turistien mukana. Miten käy joulupukki turismin? Onko lappi eristettävä?
    Maailman menoa
    243
    3721
  2. Tunsiko joku HA n ja missä oli töissä

Myllymäen kaupunginosa liittyi surulliseen kaupunginosien joukkoon missä on tapahtunut kantasuomalaisten murha laittoman maahanmuuttajan toimesta. Pää
    Hämeenlinna
    38
    451