hei
osaisko joku neuvoa missä espoossa vois harrastaa pilatesta?
onko omia kokemuksia?
kiitos kaikille jotka viitsivät vastata! :)
p.s. olen googlettanut mutta en saanut mitään kunnollista tietoa :/
pilatesta espoossa!?
8
6202
Vastaukset
- Anun oppilas
Kyllä löytyy Pilatesta Espoosta. Ison Omenan läheltä. StepUp / Anu Kotonen
Ja hyvä ohjaaja onkin.
Lisätietoja www.stepup.fi- ananassi
Komppaan tuota "Anun oppilasta". Hänen tunneilleen kannattaa löytää tiensä. Käsitykseni mukaan on joko juuri valmistunut tai valmistumassa maan parhaasta pilates-ohjaajia kouluttavasta laitoksesta... Erittäinkin taitava... :-)
- Juuri niin
Itekin käyn anun tunneilla- tosin Helsingissä. Ja mä käyn 8-11w tunneilla.
Mut hyvä tanssinopettaja, todellakin!
- Pilatesmatto
Täällä Pohjois-Espoossa ( Niipperissä) MP-Pilatesta hyvän ja koulutetun ohjaajan opastuksella. Vuoden alussa alkaa varmaankin taas uusia alkeikursseja.
- Pilates-fani
pilatesespoo.fi. Avaavat ovensa 10.1.2010, erikoisuutena laitepilatesta reformer-laitteilla. Itse kokeilin eka kerran ulkomailla asuessani, mieletön laite. Aion todellakin mennä tunneille!
- Piispanportti
www.pilatesatelje.fi
Pilates
Laite Pilates
GYROKINESIS®
GYROTONIC® - garmanlaki
Hei,taivaskalliossa voit kysellä.... kannattaa. kyllä se sit siitä. taxillajne
- Satu84
Espoonlahteen avattu näköjään paikka, jossa myös Pilatesta. www.suhkmama.fi
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4486474Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1703842Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1042496Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251979Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1231333Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751275- 671124
- 631085
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771029- 44993