onko aloitteellinen nainen huonompi

...

Ok, kun kerran se perinteinen kuvio menee niin, että mies on se aloitteellinen osapuoli. Tarkoittaako tämä sitten sitä, että jos nainen tekee aloitteen, niin hän (nainen siis) on muita naisia huonompi joutuessaan "jahtaamaan" miestä. Jos kerran muut naiset ovat niin kiinnostavia ja hurmaavia, että miehet haluavat lähestyä heitä omatoimisesti.

11

1056

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sddfsdfsdf

aloitteelliset naiset ovat olleet keskimääräistä naista kauniimpia.

Onhan se ihan järkeenkäyvää. Aloitteiden teko vaatii kykyä kestää pakkeja ja jos on kaunis, eli ei juuri ikinä saa pakkeja kunhan vähän pohjustaa aloitteita, on aloitteiden teko todella helppoa.

• toinen miess

Voisi korjata tuota tekstiäsi sen verra, että aloitteelliset naiset ovat keskimääräistä kauniimpia ja lisäksi myös keskimääräistä fiksumpiakin.

Eivät siis sitä pissistyyppiä, jota ei katso hullukaan.

• miesmielipide

Ei tarkoita.

Päinvastoin, se kertoo paljon positiivista naisen luonteesta, että uskaltaa laittaa itsensä peliin. On tietty sen verran harvinaista tuollainen, että jos naisena teet aloitteen, ei pidä yllättyä mikäli mies menee hetkeksi hämmennyksiin ;)

• gkghkghrt

"Jos kerran muut naiset ovat niin kiinnostavia ja hurmaavia, että miehet haluavat lähestyä heitä omatoimisesti."

Mistäs tuo tuli?

Yksinkertainen syy siihen miksi miesten TÄYTYY lähestyä naisia omatoimisesti on se että naiset eivät sitä tee!

98% naisista on niitä jotka vilkuilevat ja EHKÄ hymyilevät ja jos sillä ei saa miestä tulemaan luokse niin sitten annetaan olla.

• kaksin kaunihimpi

Eikös miehet HALUA olla niitä, jotka valloittavat ja saalistavat???

Minä kyllä voisin tehdä aloitteita, koska en pelkää pakkeja. Jätän aloitteet vaan tekemättä edellä mainitsemastani syystä!

• kaksin kaunihimpi kirjoitti:

Minä kyllä voisin tehdä aloitteita, koska en pelkää pakkeja. Jätän aloitteet vaan tekemättä edellä mainitsemastani syystä!

ITSE TEEN selväksi että olen kiinnostunut. eihän se ole vielä lupaus mistään. Pysykää te vaan takaalalla jotka haluatte että vain mies vie. Usein se mies onkin sitten varsinainen pelimies ja sika.. itsetuntoinen mies jota itse haen tykkää olla haluttu selvästikin..

• ghkdtlg
        kaksin kaunihimpi kirjoitti:

Yleinen harhaluulo naisten parissa.. Monet naiset aivan oikeasti kuvittelevat että mies haluaa ehdottomasti piirittää ja valloittaa ja erityisesti kiinnostuu siitä jos nainen leikkii vaikeasti tavoiteltavaa.

Pelimiehet kyllä innostuvat tuosta jos niitä haluat?

Kun taas sellainen mies joka haluaa muuta kuin sänkyyn alkaa ajatella ettei nainen olekaan ollenkaan kiinnostunut jos nainen alkaa pelata pelejä..

• tulla lähelle siis?
        ghkdtlg kirjoitti:

Yleinen harhaluulo naisten parissa.. Monet naiset aivan oikeasti kuvittelevat että mies haluaa ehdottomasti piirittää ja valloittaa ja erityisesti kiinnostuu siitä jos nainen leikkii vaikeasti tavoiteltavaa.

Pelimiehet kyllä innostuvat tuosta jos niitä haluat?

Kun taas sellainen mies joka haluaa muuta kuin sänkyyn alkaa ajatella ettei nainen olekaan ollenkaan kiinnostunut jos nainen alkaa pelata pelejä..

No miksi pelimiehet innostuvat haasteellisuudesta?

• W.K.
        tulla lähelle siis? kirjoitti:

No miksi pelimiehet innostuvat haasteellisuudesta?

Koska he ovat kaataneet lukemattomia naisia, ehkä satoja. Uusi nainen on uusi nainen, sellaista naista ei ole joka minun alla ei kaadu.

Penttiperusinsinööri taas on normaali mies, lannistuu jos ei saa kiinnostukselleen vastakaikua.

Mutta itsehän naiset miehet valitsette, näin vähän vanhempana on jo säänöt selvillä.
        Pelimies kelpaa seksiin ja rillutteluun, näin tiedämme. Mutta kyllä kun kolmekymmentä alkoi tulla naisella mittariin, kelpaa ne perusinsinööritkin elätykseen.

Tämä kuulostaa katkeralta mutta ei todellakaan ole, pelkkää kokemusta 1990-2010 koska joka naissukupolvesta löytyvät myös ns. järkevät naiset. Joiden kanssa voi olla, nuoresta pitäen.

• asdf3

Kylllähän naisesta tulee sellainen olo, kun kerran itselläkin oli 1 yliopiston blondi biljalri pöydän ääressä häiritsemässä tähtäystä tissiensä kanssa...

Kyllähän jos haluavat ärsyttää, niin tytöt voivat kai tehdä noin.

• merwin444363

että naiset tulevat juttusille, vaikkapa iskemismielessäkin;)
      Mutta usein tapaa tällaisia jotka ilmeisesti ovat keränneet rohkeutta liian kauan ja homma menee jotenkin yli.Suurinpiirtein tullaan kourimaan munista julkisella paikalla.
      Ottakaa ihan rauhallisesti, ei tässä ole mikään kiire. Ja jos oikein kiinnostaa ja on huono hetki, ei kannata ottaa itseensä, joskus vaan on pakollisia asioita jotka on hoidettava juuri nyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5161
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2809
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2468
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1770
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1610
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1268
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1197
    Aihe