Hyviä lataussivustoja!!

Kertokaamulle

Kertokaa jotain vinkkejä mistä voisi ostaa mp3-biisejä itselleen. Mielellään sivustoja joilla on mahdollisimman kattavasti musiikkia. Olen itse ostanut cdon.comista musiikkia, mutta huomannut nyt ettei sieltä löydy usein etsimiäni kappaleita. Olisiko muita vastaavia hyviä sivustoja?

5

1016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0540070

      Miten olis iTunes?

      • kertokaamulle

        en saa ladattua sitä koneelleni. Ties montako kymmentä kertaa olen yrittänyt, tuloksetta. Ajattelin sitten katsella jotain muita sivustoja sillä aikaa kun joskus ehkä toivottavasti saan iTunesin koneelleni.


    • MK1234

      Kannattaa olla varovainen kun käyttää ainakin tätä lataussivustoa. Siellä aetaan ymmärtää, että saat kokeilla palvelua ilmaiseksi jonkin aikaa, mutta pyydetään luottokortin numero ja korostetaan eetä tämä ei ole tilaus.
      Luottokortin numeroa kysytään, koska eMusic.com haluaa vakuuttua siitä, että henkilöllä on mahdollisuus toimia ostavana asiakkaana.
      Seuraavassa VISA laskussani huomasin 30€ laskun, vaikka en koskaan ladannut kehnon valikoiman saitilta yhtään mitään. Käyttöehdoissa oli jossakin pienellä, että käyttäjätunnus olisi pitänyt käydä tuhoamassa ettei laskua lähetetä.
      Pyysin eMusic.comia hyvittämään laskun ja valitin vielä VISAllekin, mutta toistaiseksi ovat kieltäytyneet hyviityksistä.
      Varokaa ennenkuin annatte luottokorttitietoja saiteille; tässäkin oli kysymys AVIRA antivirus-ohjelmiston sponsorista, jonka olisi pitänyt olla ihan luotettava palvelu.

      • Visan käyttäjä

        Sinänsä ikävää, että sinulle kävi niin kuin kävi, mutta miksi ihmeessä menit antamaan luottokorttinumerosi jonnekin, vaikka et ollut kaupantekotilanteessa? Tuo on pahimman luokan virhe.

        KOSKAAN, EI IKINÄ, pidä antaa luottokorttinsa numeroa minkään verukkeen perusteella kenellekään, ellei ole tekemässä ostosta kyseisestä paikasta! Muut varotoimet ovat vielä erikseen, mutta tämä on ensimmäinen lähtökohta.

        Kuten sait huomata, mitään ilmaista ei ollut olemassa tälläkään kertaa.


      • 1stMacFinn

        eMusic on kuukausimaksullinen palvelu. Ja otit 30 € paketin etkä ymmärtänyt, että kuukausi tilaus on voimassa kunnes sen lopetat. Kyllä eMusic selvästi kertoo mikä on pelin henki tuossa ilmaisessa koeajassakin.

        Miksi eMusic tai VISA hyvittäisivät sulle mitään sun omasta ymmärtämättömyydestäsi johtuvaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1296
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      74
      779
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      752
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      740
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe