Jos tosiaan ette tätä vielä tienneet, niin se oon pienimunaisten miesten ongelma.
JOKA IKINEN mies, joka asettaa vaatimukseksi naiselle hoikkuuden ja pienen takapuolen, on varmuudella pienimunainen. Mies kiihottuu näkemästään, mies haluaa uskoa että hänellä on iso vehje. Miehen mitta on hänen vehkeensä mitta.
Jos nainen on pyöreä tai hänellä on iso perse, miehen vehje näyttää pieneltä sitä vasten ja mies tuntee itsensä pienimunaiseksi ja riittämättömäksi.
Siihen ei oikeasti ole mitään muuta syytä. Hassu puoli tässä asiassa on se, että mitä hoikempi nainen, sitä vähemmän rasvaa "siellä" sisällä ja sitä väljempi aukko. Pullukoilla on tiukemman tuntuinen alapää, koska siellä on enemmän ihonalaista rasvaa. Hoikat on sisältä (siis alapäästä) onttoja. (Tuo ei ole haukkumista, vaan itse käytännössä opittu fakta).
Niin että naiset, kiertäkää kaukaa ne miehet, jotka vaativat hoikkuutta, jollette halua pienimunaista miestä.
Syy, miksi miehet haluvat hoikan naisen
103
3613
Vastaukset
- .
Saahan sitä luulla kaikenlaista...
- Fakta:
Lesboksi mua luulet? Ku olen käynyt kokeilemassa naisten pilluja?
Mä tykkään rehevistä naisista, eikä ole komplekseja vehkeen koosta. - .
Fakta: kirjoitti:
Lesboksi mua luulet? Ku olen käynyt kokeilemassa naisten pilluja?
Mä tykkään rehevistä naisista, eikä ole komplekseja vehkeen koosta.vaan läskiksi tai sellaiseksi, jota ei hoikkaa ja hyväkuntoista saa.
- Fakta:
. kirjoitti:
vaan läskiksi tai sellaiseksi, jota ei hoikkaa ja hyväkuntoista saa.
kuulostat pienimunaiselta.
- .
kuulostat pienimunaiselta.
En ole saanut ainuttakaan valitusta koostani. Kokemusta on kaikenkokoisista naisista...
Onko rankkaa kun ei saa sellaista, jonka haluaa? - Fakta:
. kirjoitti:
En ole saanut ainuttakaan valitusta koostani. Kokemusta on kaikenkokoisista naisista...
Onko rankkaa kun ei saa sellaista, jonka haluaa?pienimunainen mies, niin mitä vittua vinetät?
*naiset harvon puhuvat suoraan* - .
pienimunainen mies, niin mitä vittua vinetät?
*naiset harvon puhuvat suoraan*että hoikka on kauniimpi ja viehättävämpi.
- kunhan totean
. kirjoitti:
Onko rankkaa kun ei saa sellaista, jonka haluaa?vaan kärsivät vai mielessään ja kertovat sitten kavereilleen kauhutarinoita prinssinakeista.
Eli se, ettet ole saanut valituksia, ei vielä kerro mitään. - totean toteamisesi
kunhan totean kirjoitti:
vaan kärsivät vai mielessään ja kertovat sitten kavereilleen kauhutarinoita prinssinakeista.
Eli se, ettet ole saanut valituksia, ei vielä kerro mitään.Prinssinakit on tarjouksessa valintaladossa, hae sieltä leikkikalusi. Tosinaiset ei levittele mitään tarinoita miehistä. Missähän porukoissa säkin liikut...Katkera, kuiva ja puutteessa?
Lihavuus ja läski ei vaan hivele kaikkien esteettistä kauneussilmää, ja se pitää hyväksyä. Makuja on monia, ja aivan turha alkaa tuommoisia kikkelijuttuja tuohon vetään. Kas kun ei tullut se perinteikäs "ne on ihan varmaan pedofiilejä ja tykkää pikkupojista tms". Posliinista pitävät on myös pedofiileja ja tykkää pikkutytöistä (kuten sitten ilm. minäkin kun pidän posliinista enemmän). Lihava ei myöskään ole mikään naisellisuuden ja muodokkuuden synonyymi, vaikka jotkut yrittää niiin epätoivoisesti väittää.
- Fakta:
Sanoja on niin monenlaisia. En minäkään valaista pidä, mutta naisessa pitää olla jotain mistä ottaa kiinni! Yleensä ne on ne pienimunaisimmat kaverit, jotka etsivät tikkulaihoja naisia. On niiden jätkien vehkeet VALITETTAVASTI nähty. (intissä, harkoissa, saunailloissa ym.)
- Jazuli
Sanoja on niin monenlaisia. En minäkään valaista pidä, mutta naisessa pitää olla jotain mistä ottaa kiinni! Yleensä ne on ne pienimunaisimmat kaverit, jotka etsivät tikkulaihoja naisia. On niiden jätkien vehkeet VALITETTAVASTI nähty. (intissä, harkoissa, saunailloissa ym.)
muistan joka sano mulle aikonaa kun hetken tunnettii et en saisi koskaan lihoa siitä mitä olin..semmoi 55 kilonen..ja siis mun ruumiinrakenteella kuikka koponen ja musta ei mitekää naisena silmää hivelevä..puikko..
nii aloin iha muistelee täs nii se oli kylläki itte semmoi pikkase pyörehkö mies..ja melko pinel kikulillakii..varmaan yhteesattuma mut iha rupes vaa huvittamaa et olis toho muottii sopiva munkin historiasta..tosin eipä muut ole koskaa sanonu etten saisi lihoa..pikemminki käskeneet lihottaa sillo ko olin laiha..=o) - Fakta:
Jazuli kirjoitti:
muistan joka sano mulle aikonaa kun hetken tunnettii et en saisi koskaan lihoa siitä mitä olin..semmoi 55 kilonen..ja siis mun ruumiinrakenteella kuikka koponen ja musta ei mitekää naisena silmää hivelevä..puikko..
nii aloin iha muistelee täs nii se oli kylläki itte semmoi pikkase pyörehkö mies..ja melko pinel kikulillakii..varmaan yhteesattuma mut iha rupes vaa huvittamaa et olis toho muottii sopiva munkin historiasta..tosin eipä muut ole koskaa sanonu etten saisi lihoa..pikemminki käskeneet lihottaa sillo ko olin laiha..=o)porukan pienimmät tyypit, jotka yleensä niitä tikkunaisia haluaa. Poikkeuksia aina löytyy joka asiassa.
Mun mielestä naisten pitäis kuitenkin tietää tämä asia, ennen kuin kuvittelevat et kaikkien pitäis olla kokoluokkaa nälkiintynyt thaikkuteini. - Jazuli
porukan pienimmät tyypit, jotka yleensä niitä tikkunaisia haluaa. Poikkeuksia aina löytyy joka asiassa.
Mun mielestä naisten pitäis kuitenkin tietää tämä asia, ennen kuin kuvittelevat et kaikkien pitäis olla kokoluokkaa nälkiintynyt thaikkuteini.mun omaan ihanteeseenikaan ei kuulu mikään haravanvarsi..kahella tennispallolla...=o)
ei miehenä kun ei naisenakaa...hehe..jotta mielummin piskusen ylipainoo ko alipainoo yhtään..tarkotan siis itteeni...
=o7
...*spottista*.. Fakta: kirjoitti:
On sitä kiinni otettavaa normaalimmassakin, ei tosiaan tarvita mitään ylipainoa siihen. Niin ja ei pidä paikkaansa tuo sun arvelus laihemmista tykkäävien koosta.
- dayum
Eihän se lepotilan koko ja seisokkikoko liene kovinkaan usein (mutu) mitenkään verrannollisia. Pieni lepiä ottaessaan voinee seisokissa olla isohkokin, ja vastaavasti lepäillessään vähän isomman kokoinen voinee erektiossa myös pysyä sellaisena. Että oletteko ihan kimpassa veivanneet kampia siellä intissä, harkoissa, saunailloissa ym. vai mistä nyt on kyse...
- sä vaan
dayum kirjoitti:
Eihän se lepotilan koko ja seisokkikoko liene kovinkaan usein (mutu) mitenkään verrannollisia. Pieni lepiä ottaessaan voinee seisokissa olla isohkokin, ja vastaavasti lepäillessään vähän isomman kokoinen voinee erektiossa myös pysyä sellaisena. Että oletteko ihan kimpassa veivanneet kampia siellä intissä, harkoissa, saunailloissa ym. vai mistä nyt on kyse...
itselle mitä haluat käteenvetäessäs. Toiset saa oikeeta pillua ja se sut vasta katkeraksi tekee. xD
- dayum
sä vaan kirjoitti:
itselle mitä haluat käteenvetäessäs. Toiset saa oikeeta pillua ja se sut vasta katkeraksi tekee. xD
ja jotkut ei edes katso tarpeelliseksi kertoilla saamisistaan typerällä nettipalstalla. Ja toisillehan jopa annetaan.
Mutta... sinä siis saat, vai miten se nyt meni? - Gay Mies
Käytin yleistyksessäni sinun logiikkaasi :)
Tottakai mä haluan normipainosesta pitävän, koska en aio lihottaa itteeni muodottomaksi läskiläjäksi sen mieliksi. Yäk :(
Kokemuksesta tiedän ettei niillä ole pientä pippeliä :)Reps, en usko sanaakaan :D
- Fakta:
Tämä on niitä vaiettuja totuuksia, joita naisten ei ole tarkoituskaan tietää. Se romuttaisi naisten tavan katsoa miehiä ja suhtautua itseensä. Se romuttaisi käsityksen siitä, miksi kauneusihanne on sellainen kuin on. Se vertaisi naista autoon, joka tunnetusti on kompensaation väline pienimunaisille.
Koko maailma pyörii kyrvän ympärillä, ei pillun niinkuin yleinen harhaluulo on. Fakta: kirjoitti:
Tämä on niitä vaiettuja totuuksia, joita naisten ei ole tarkoituskaan tietää. Se romuttaisi naisten tavan katsoa miehiä ja suhtautua itseensä. Se romuttaisi käsityksen siitä, miksi kauneusihanne on sellainen kuin on. Se vertaisi naista autoon, joka tunnetusti on kompensaation väline pienimunaisille.
Koko maailma pyörii kyrvän ympärillä, ei pillun niinkuin yleinen harhaluulo on.Ei välttämättä, jos sun mielestä asia on noin niin ei se tee siitä siltikään mitään ehdotonta totuutta. Kaikki tykkää mistä tykkää, joku pienistä ja joku isoista, joku silmälaseilla varustetuista, joku kaljuista ja ei sillä lopulta ole mun mielestä tekemistä sen kanssa millainen varustus housuista tai rintaliiveistä löytyy :)
- Fakta:
alruna kirjoitti:
Ei välttämättä, jos sun mielestä asia on noin niin ei se tee siitä siltikään mitään ehdotonta totuutta. Kaikki tykkää mistä tykkää, joku pienistä ja joku isoista, joku silmälaseilla varustetuista, joku kaljuista ja ei sillä lopulta ole mun mielestä tekemistä sen kanssa millainen varustus housuista tai rintaliiveistä löytyy :)
Jos aiheesta tehtäisiin tutkimus, se osoittaisi tuon pätevän yli 90% tapauksista.
Jos aiheesta tehtäisiin tutkimus, se osoittaisi tuon pätevän yli 90% tapauksista.
Sitä tutkimusta odotellessa.. :P
- Fakta:
alruna kirjoitti:
Sitä tutkimusta odotellessa.. :P
Varmaan olis innokkaita tutkittavia heti pitkä liuta.
*Hei, mä haluan siihen pienimunaisten tutkimukseen!* Fakta: kirjoitti:
Varmaan olis innokkaita tutkittavia heti pitkä liuta.
*Hei, mä haluan siihen pienimunaisten tutkimukseen!*Haha, ehdokkaita anyone? :DDD
Tähän alle voi ilmottautua kaikki pienimunaiset :)- lisää tietoa
Koko maailma pyörii kyrvän ympärillä, ei pillun niinkuin yleinen harhaluulo on.Näin naiselle tää olikin vapauttava tieto,suorastaan vallankumouksellinen, että koko maailma ja universumin pyöriikin kyrvän eikä siis pillun ympärillä. Kiitos tästäkin faktasta.
- vänksy
et miehet haluu hoikan naisen, jotta ne jaksaa pitää naista sylissään rakastellessaan. Alan leffoissa niil on ainakin joskus aika valtavankin kokonen vehje. Hyvältä sekin silti näyttää naisen hoikkuutta vasten.
- vänksy
vaan kannatella.. Niin oli tarkoitus sanoa.
- Makuasioista turha kiistellä
mitä miehet valitsee. Kunhan käyttäytyy korrektisti kaikenkokoisia naisia kohtaan, eikä tyrkytä mielipiteitään. Päinvastainen antaa epämiehekkään vaikutelman, joka mielikuva kyllä lähemmässä tarkastelussa tuppaakin osoittautumaan oikeaksi.
- vänksy
Makuasioista turha kiistellä kirjoitti:
mitä miehet valitsee. Kunhan käyttäytyy korrektisti kaikenkokoisia naisia kohtaan, eikä tyrkytä mielipiteitään. Päinvastainen antaa epämiehekkään vaikutelman, joka mielikuva kyllä lähemmässä tarkastelussa tuppaakin osoittautumaan oikeaksi.
Ja oikeesti se tieety on niin että kaikenkokoisille naisille on omat ihailijansa. Ei kaikki miehet tykkää laihoista.
- Fakta:
Just sitä näkymää miehet hakevat.
- Jazuli
...jänskää pohdintaa..hmm..entäs ne miehet jokka tahtoo sopusuhtasen emännän..semmosen joka ei oo laiha eikä hoikka eikä pullukka eikä "elefanttikaan"..???..=o) vaa sopusuhtanen..hoikan ja pullukan välimuoto..mikä on ainaskin mun ihanne ja tavoitteeni..luut ei saa näkyy ja rasvakerrostakin tarttee olla..naisellista muotoa..muttei riippuvaa makkaraa kyljissä ja vatsassa..toki pienet makkarat saa olla..
.. mutta meinaanki semmosta kunnon rasvapantaa..mikä mullakin edelleen on..=o/
=o7
..hmm..ontto..hmm..eipä ole koskaan sanottu laihanakaa ontoksi taikka väljäksi..pikemminki toistepäi..jotta enpä tiiä tuosta..en ole mies en voi mitekää tietää miltä "siellä" oleminen tuntuu..=o)
..noh mutta olipas jänskä keskustelunaihe..tartten ihan kysyä mieheltä koha ehi et pitääks tuo hänestäki paikkasa..monesti hää naureskelee näille tääl esitetyille faktoille..ko olen lukennu näit äänee taikka kysyny...=o)
aikas monesti kumoaa muuteki jotkut kyyniset miesnäkemykset naisista..sanomalla heti ennen kun ehdin iha loppuuka lukee et "bhääh...ei ei ei..en ole samaa mieltä".. Puuttui enää, että olisit väittänyt lihavammilla miehillä olevan paksumpi meisseli kuin hoikilla. Ylensähän naiset tuntuvat arvostavan enemmän paksuutta kuin pituutta. ;-)
- vänksy
näin on, tai ainakin musta se paksuus merkkaa enemmän.
Ja sanotaan, et vatsakkaan tai lihavan miehen penis näyttää pienemmältä mitä oikeesti on. - Jazuli
..mitekä mä oon tavannu sopivia meisseleitä...pikkase rotevemmilla niiku hoikillakii..=o)..??
..varmaanki vaa hyvää tsäkää..xo) - Fakta:
Lihavilla miehillä on alhaisempi testosteronitaso, heikompi stondis ja pienemmän näköinen vehje.
Paksuus on tärkeämpää ja kovuus vielä tärkeämpää, ainakin mun mielestä.
Sanotaan että miehen kikulista hukkuu sentti jokaista 10 ylikiloa vastaan.- monte34
Papu.Sparrow kirjoitti:
Paksuus on tärkeämpää ja kovuus vielä tärkeämpää, ainakin mun mielestä.
Sanotaan että miehen kikulista hukkuu sentti jokaista 10 ylikiloa vastaan.mul on 8 millii tavoiteltavaa JIHAAAAAA!
- Jazuli
monte34 kirjoitti:
mul on 8 millii tavoiteltavaa JIHAAAAAA!
..nää jutskat meni taaski iha kikkeliks..mu mitekä siis 8 millii tavoteltavaa..???..=o)
..onks se niiku milli per kilo..???
=o7 - monte34
Jazuli kirjoitti:
..nää jutskat meni taaski iha kikkeliks..mu mitekä siis 8 millii tavoteltavaa..???..=o)
..onks se niiku milli per kilo..???
=o7sil viisiin sitä saa lisää miehisyyttä näkyville :)
perkele pitääkin mitata onko jo enemmän näkyvillä, nääs 6-7 kiloo laihtunut talvesta - Jazuli
monte34 kirjoitti:
sil viisiin sitä saa lisää miehisyyttä näkyville :)
perkele pitääkin mitata onko jo enemmän näkyvillä, nääs 6-7 kiloo laihtunut talvestaeiks oisiki hirveetä jos se oliski centti per kilo..xo)
..sit joutus opettelee uuen ajokin käyttöö iha ko olis vast menny autokouluu..xo)))
hehehe...pikkase pölhöö jutskaa tulis mult taas..mu tars lähtee hakemaa ukklei mukkelista messuilta..
..mikäli oon oikee vahva tänää nii oonki loppu illa iha hissuksee..luen vaa en vastaile..mu jos oon vielki vahvempi nii en ees tuu lukee..kattotaanks mitekä mun käypi..??
=o)
*nähhää*... - monte34
Jazuli kirjoitti:
eiks oisiki hirveetä jos se oliski centti per kilo..xo)
..sit joutus opettelee uuen ajokin käyttöö iha ko olis vast menny autokouluu..xo)))
hehehe...pikkase pölhöö jutskaa tulis mult taas..mu tars lähtee hakemaa ukklei mukkelista messuilta..
..mikäli oon oikee vahva tänää nii oonki loppu illa iha hissuksee..luen vaa en vastaile..mu jos oon vielki vahvempi nii en ees tuu lukee..kattotaanks mitekä mun käypi..??
=o)
*nähhää*...tuskin lihavia miehiä montaakaan olisi jos noin julmasti liikakilot rankaisisivat.
toki pitää muistaa et on sairauksia jotka aiheuttavat huomattavaa ylipainoa
- hdroöi
että kokemusta on nuoruusajoilta eräästä joka puolelta erittäin sirokokoisesta miehestä ja itse olin oikeastaan laihassa kunnossa eikä siitä pepun pienuudesta tuossa tilanteessa ollut mitään etua. Kyllä se niin on, että koolla ei sittenkään ole väliä, ainoastaan niillä taidoilla. En antaisi muuten survoa itseeni mitään jättimelaa, kun normimuniakin on tarjolla.
Mutta eikös lantiopohjan lihasten kunto vaikuta ennemmin siihen tiukkuuteen kuin rasvan määrä?
- Fakta:
Lihas on vain rengas, sen jälkeen on joko tyhjää tai ei.
Lihas on vain rengas, sen jälkeen on joko tyhjää tai ei.
ei sitten hätiä mitiä niillä naisilla joilla rasva tuppautuu alakehoon jättäen uuman hoikaksi. Lienee jonkinlainen kompromissi.. =)
- amaly
noinkaan? Epäilenpähän taas.
- monte34
hoikkaa kääpiönaista
- almasty
Sitten miksi enemmistö naisista ei pidä lihavista miehistä?
Kyllä se nyt on vaan niin ettei lihavuus ole esteettistä ja siksi useimmat miehet pitävät litteä vatsaisista naisista.Olen elävä esimerkki siitä että teoriasi ei pidä kutiaan olen aina pitänyt hoikemmasta en mistään Kellinin venuksista ja mitään peniskompleksia minulla ei ole en edes mieti kaluni kokoa.Joten se siitä piste.- Fakta:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8497052/40138986
Liian laihoilla naisilla on vähemmän naishormonia, kuin normaalipainoisilla tai vähän rehevämmillä kanssasisarillaan. On biologinen fakta, että miehen on hyvä olla normaalipainoinen ja naisen hieman pyöreä.
- Äippä 81
Miksi sitten minulle on sanottu että minulla on tiukka pillu, pituus on 152cm ja paino 45kg.
Gynellä kun käyn se alkaa aina etsii pieniä työkalua siis spekulaa, ikää on 28 vee ja olen synnyttänyt alateitse 2 kertaa.
Yhdyntä on kireä en pysty ilamn kunnon öljyhoitoa siihen.- Fakta:
Aina riittää poikkeuksia, ei mikään sääntö päde kaikkeen. Kyse olikin nyt enemmän siitä et miks miehet haluaa hoikan ja pienen naisen.
- monte34
mut naisen tulee olla sen verran kevyt et lähetyssaarnaajan asennosta toisella kädellä naisen voi kiepauttaa toiseen asentoon suht helposti.
kerran on ollut niin pyöreä nainen,ku yritin asennon vaihtoa omin lupineni niin se ei hievahtanutkaan, saatiin molemmat hyvät naurut mun optimistisuudesta.- ?
kiloissa? 45kg? 75kg? Sun habastahan se sillon on kii.
- monte34
? kirjoitti:
kiloissa? 45kg? 75kg? Sun habastahan se sillon on kii.
mut yli 70 kiloiset alkaa olee liikaa.
ei siinä koko ihmistä nosteta vaan käsi työnnetään vyötärön alle ja kiepautetaan ympäri.
myöskin se et olen juuri saanut tykkään pysyä sisällä ja kantaa nainen mukanani suihkuun ja laskea pikku robertit suihkun viemäriin, on nääs hankalaa nousta makuuasennosta jos nainen painaa paljon. - Jazuli
melko hauskaa kommellusta sitte..=o)
..eiks sille naiselle voi vinkkasta joteki et käännys ympäri..???..ettei sen tartte maata seljällää ko jauhosäkki tekemättä ite mitää..=o)
menis meilläkii isännältä puhti siihi ko pyörittelis mua pitki sänkyy..jollen itte äkkäis välist kiepsahdella muuhuki asentoo..=o)..haha..mu kaitpas tuon oppii kun piemmäs suhtees elää mitekä sit vinkkastaa et nyt nurinpäin..xoP - monte34
Jazuli kirjoitti:
melko hauskaa kommellusta sitte..=o)
..eiks sille naiselle voi vinkkasta joteki et käännys ympäri..???..ettei sen tartte maata seljällää ko jauhosäkki tekemättä ite mitää..=o)
menis meilläkii isännältä puhti siihi ko pyörittelis mua pitki sänkyy..jollen itte äkkäis välist kiepsahdella muuhuki asentoo..=o)..haha..mu kaitpas tuon oppii kun piemmäs suhtees elää mitekä sit vinkkastaa et nyt nurinpäin..xoPkaiken ilon :) tai saahan sitä nauraa jos epäonnistuu :)
- ?
monte34 kirjoitti:
ei siinä koko ihmistä nosteta vaan käsi työnnetään vyötärön alle ja kiepautetaan ympäri.
myöskin se et olen juuri saanut tykkään pysyä sisällä ja kantaa nainen mukanani suihkuun ja laskea pikku robertit suihkun viemäriin, on nääs hankalaa nousta makuuasennosta jos nainen painaa paljon.Sulla on se pakkomielle painella suihkuun samantien. Muistatko, kun kerron että se on loukkaavaa.
Miks seksi on sun mielestä niin likaista, että sen jäljet on pestävä heti pois? Oletko estoinen tai jotain? - HYI!
monte34 kirjoitti:
myöskin se et olen juuri saanut tykkään pysyä sisällä ja kantaa nainen mukanani suihkuun ja laskea pikku robertit suihkun viemäriin, on nääs hankalaa nousta makuuasennosta jos nainen painaa paljon.Tautinen mies!
- Jazuli
monte34 kirjoitti:
kaiken ilon :) tai saahan sitä nauraa jos epäonnistuu :)
mihkää vie..taikka saattaa se jossaki lyhkäsissä bukkaussuhteis viiäkkii..mu ei se täs piemmäs parisuhtees mitää iloa vie..sitä on kummiski jo melkei kaikkee yhes tehty ja nähty..=o)
tartte ko yks käen liike taikka hidastelee sen verra nii tietää et ahas nytte olis rullaamisen aika..=o)
mä ainaski ratkeisin nauramaa jos mua koitettas käsivarrella kiepauttaa ympäri..en varmaa liikkus mihkää..sii saisi ukko puhista tuskissan et jopas kun ei liiku mihkää..xo)
yhteispelillä siel sängys pelataa muuteskii..jotta oppii toisen elet lukemaa..ja saa sit naineki miehelle tehä selväks et nyt toistepäi..senkus rupee vaa kääntymää...sii se peräs heiluu sitte..=o)
toki jossei piä siit et nainen ohjailee nii sitte se on varmaanki miehelle kurjaa...=o( - monte34
HYI! kirjoitti:
Tautinen mies!
muulloin kyllä.
sitäpaitsi pidän kortsun kanssa naimista siistimpänä kuin ilman, just sen takia et ei jää siemneste tahroja niin helposti lakanoihin,en voi sietää märkiä lakanoita - monte34
? kirjoitti:
Sulla on se pakkomielle painella suihkuun samantien. Muistatko, kun kerron että se on loukkaavaa.
Miks seksi on sun mielestä niin likaista, että sen jäljet on pestävä heti pois? Oletko estoinen tai jotain?pitkin naamaa vaan jo hyvin varhain yritin tähdätä jäätelön suuhuni.
en vaan tykkää tahmeista asioista
Isomunainen ei haluaisi mulkkunsa olevan monsterikokoa kontrastissa?
Ihan yhtä hyvältä sekin tuntuu henkisesti joten eiköhän teoriasi ole universaalisti miehiin sovellettavissa jos sille linjalle lähdetään - bigger is better and more is merrier ;-D- ISO MUNA
Sehän tykkää läskeistä! Niin?
HÄHÄ!- kjkujkjlkl
hähä!
myös et kurkkujen ja makkaroiden kohdalla pätee sama. Mies ei halua joutua vertailussa kakkoseksi edes vihannesten kanssa ja siksi pienimunaiset suosivat suolakurkkuja.
Lähde: Hattu ja Hiha - faktatiedon perusteos.- monte34
ja pitkiäkin:(
monte34 kirjoitti:
ja pitkiäkin:(
valkkaa niin kyllä siellä joukossa on pienempiäkin - ja sellaset venäläiset pikkukurkut on hyviä.
- monte34
ttuplai kirjoitti:
valkkaa niin kyllä siellä joukossa on pienempiäkin - ja sellaset venäläiset pikkukurkut on hyviä.
ehkä :(
- teoria ontuu
Tässä olen jyrkästi eri mieltä.Nuoruuteni suurikokoinen Rakastaja tykkäs yli kaiken pienistä suolakurkuista.
jättikyrpää vaatiikin.
- Ruma perse
- 8+16
Oliko toi sun mielestä iso pylly? Huhhei
niillä miehillä on ihan normikokoinen varustus ollut.
..naurettavin (ja ehkä katkerin) argumentti aikoihin! X)
- Dee änd Dee-ceo
Olen joskus istunut naisringissä,läsnä pari miestäkin,jossa debatoitiin vastuukysymyksistä seksisuhteessa,miehen ja naisen välillä.Omiin ongelmiini kuuluu heikko johtajuus.Se ei säväytä ketään,että lässytän enkä vaadi.Ihannoin vapautta.Ystäväni Britta (nimi tekaistu of course)haluaa riitelemällä "puhdistaa ilmoja".Molempia vaivaa jokin vaiva suhdeasioissa.Siksi totesimme että jokainen on omanlaisensa vaatimuksineen,mä esim. hyväksyn sellasta mikä monien mielestä on hyväkskäyttöö eli on-off-suhde.Siinä mies pätee seksillä ja on voitolla,saa jos haluaa saada,nainen eli mä leikkii ettei muka haluaisi kokonaan on-suhteen.Kiikunkaakun,onko minussa järkeä.Britta on karkoittanut 5 miestä pelästyneinä tiehensä olemalla luonnevahva.Halusivat takkatulen,eivät Melrose Placen Sydneytä.
- jaa...
Ei juma. Kyllä teissä on sitten hyviäkin provoilijoita, vaikka vastenmielisyyttä herätättekin!;)
Kuule: mä taas sanon kokemusteni perusteella, että hoikkuutta _naiseltaan_ toivova mies on hyvin usein yksilöllisen tavanomaisesti henkilökohtaisella tasolla ymmärrettävästi esteettisiin omakohtaisiin ihanteisiiinsa nojaava ihminen, eli em. kaltaisesti siten tavis, että syttyy naisesta, joka itseään ulkoisesti viehättää tai sitten vaihtoehtoisesti voi tietysti joissakin tapauksissa olla esim. jonkin sortin naisen seksuaalisuutta pelkäävä sadistikin ( tai esim. kaappihomo tms., jne tai tai? homoissa ei btw tietysti mitään vikaa, jos vain kohdentavat seksuaaliviettinsä sitten niihin suuntiin, joihin se todellisuudessa kohdistuu...), jolla on vakavia psykologisia ongelmia henkilökohtaisen naiskuvansa kanssa.
Kyllä mä nyt sanon, että en mä mistään lihiksestä miehestä seksuaalisesti osaisi syttyä. Täten ymmärrän, etteivät kaikki miehetkään vastaavasti syty pulleista naisista...Voidaan toki tietysti kysyä sitten sitäkin, että minkälainen nainen on miehelle pullea? Esim. satakuusviis-senttistä ja viisneljä kiloa painavaa naista muka liikapainosta arvosteleva mies on mun mielestäni päästään sekaisin ja arjesta vieraantunut ulkonäkönarsisti, mutta sitten taas satakuusviis-senttistä ja kahdensankymmentäviis kiloa painavaa naista laihduttamaan kannustava mies ei välttämättä - ei siis jokaisessa tapauksessa, ole samaa ( joskin painoasiat ovat yksilöllisiä ja esim. sairauden vuoksi lihavia en minä ainakaan arvostelisi). - 4+1
ainakin on kauhia molo enkä silti tykkää läskeistä..Yksinkertaisesti mun silmää ei läski hivele ehkä lievä muodokkuus on paikallaan mutta jos vyötärö on leveämpi kuin takapuoli niin kyllä siinä jonkinmoinen torjuntareaktio tulee automaattisesti..
Itsellä kun on kova kunto ja lihaspuoli kunnossa niin en halua että nainenkaan on plösö. - Alfa Uros
Ikävä kertoa sinulle totuus mutta kaikki eivät vain pidä läskejä kiihottavina. Kasvaisit jo aikuiseksi.
- sinä ja muut
Kukaan ei ole puhunut läskeistä. Tässä ketjussa on kyse siitä, että moni mies haluaa itselleen alipainoisen ja luurankoa muistuttavan keijukaistytön. Jos jonkun mielestä normaali, normaalipainoinen nainen on läski, eikä kelpaa, on varmasti kyseessä pienimunainen mies.
- 9+13=
sinä ja muut kirjoitti:
Kukaan ei ole puhunut läskeistä. Tässä ketjussa on kyse siitä, että moni mies haluaa itselleen alipainoisen ja luurankoa muistuttavan keijukaistytön. Jos jonkun mielestä normaali, normaalipainoinen nainen on läski, eikä kelpaa, on varmasti kyseessä pienimunainen mies.
Mikä on mielestäsi normaalipaino seuraavan pituisille naisille?
- 160 cm
- 165 cm
- 170 cm
- 175 cm? - Naisen mielipide
9+13= kirjoitti:
- 160 cm
- 165 cm
- 170 cm
- 175 cm?- 160 cm 55-58 kg
- 165 cm 60-70 kg - itse painan 66,5 kg
- 170 cm 70- 78 kg
- 175 cm 75---kg
Ei ole ihannepaino taulukosta. - 5+11=
Naisen mielipide kirjoitti:
- 160 cm 55-58 kg
- 165 cm 60-70 kg - itse painan 66,5 kg
- 170 cm 70- 78 kg
- 175 cm 75---kg
Ei ole ihannepaino taulukosta.Eivät todellakaan ole.
- .
9+13= kirjoitti:
- 160 cm
- 165 cm
- 170 cm
- 175 cm?- 160 cm 50-65kg
- 165 cm 55-70 kg
- 170 cm 60-75 kg
- 175 cm 65-80kg
Eikä tee vielä lihavaksi, vaikka olisi 5-10 kg enemmänkin painoa. - mun kommentti
5+11= kirjoitti:
Eivät todellakaan ole.
jolta kysyit. Mun vastaus alla.
Mitkä sit sun mielestä ois normaalipainot? - 18+12=
mun kommentti kirjoitti:
Mitkä sit sun mielestä ois normaalipainot?- 160 cm 45-55kg
- 165 cm 50-60 kg
- 170 cm 55-65 kg
- 175 cm 60-70kg
Normaalipaino on lähellä ihannepainoa. Se on lähtökohta. - vähentäjä
mun kommentti kirjoitti:
Mitkä sit sun mielestä ois normaalipainot?Vähennetään 105.
- just...
18+12= kirjoitti:
- 160 cm 45-55kg
- 165 cm 50-60 kg
- 170 cm 55-65 kg
- 175 cm 60-70kg
Normaalipaino on lähellä ihannepainoa. Se on lähtökohta.160 cm 45kg = alipaino, lähellä merkittävän alipainon rajaa ja terveydelle haitallista.
165 cm 50kg = alipaino
170 cm 55kg = normaalin ja alipainon rajalla
175 cm 60kg = just ja just normaalipaino
Painoindeksin mukaan. Painoindeksi sallii aika alhaisen painon ennen kuin on alipaino ja alipainolla tarkoitetaan AINA terveydelle haitallisen alhaista painoa.
Haluaisit siis naisen olevan niin laiha, että hänen terveytensä on vaarassa?
http://www.painoindeksi.org/ - ...kö
vähentäjä kirjoitti:
Vähennetään 105.
kun mun mutsi on 149cm aikuinen rouva, hänen pitäsi painaa 44kg? Arvaa mitä lääkäri siihen sanois? Laittais äkkiä osastolle pakkoruokintaan.
Ei toimi tuo kaava, koska mitä lyhyempi ihminen, sitä enemmän painoa suhteessa pituuteen voi olla. Paino ei ole jakautunut tasaisesti pään ja varpaiden välille, vaan pitkillä ja lyhyillä keskikeho on monesti aika saman kokoinen, pitkillä on enemmän jalkoja, jotka painavat vähemmän (siis verrattuna keskivartaloon.)
- hoijaahoh
toi sun logiikkas vähän ontua. Entäs kun se laiheliini nainen onki MYÖS isomunasten mieleen (sillohan se vehje näyttää vielä isommalsta sitäpaitsi :)). Eikö sulle silloin tule pieni laskuvirhe? Eihän silloin ketään jää pylsimään niitä leveeperseisiä...mutta nekii on yleensä jonkun kaa.
- fukki ja äässi
mä sain ainaki tänään niin isoa ja paksua kyrpää mun normaalikokoiseen v***uun että meinas paikat revetä!!! :D uuh...tässä riittää miettimistä vielä pitkäksi aikaa.
En tiiä sitten oisko siinä perse revenny jos olis nu***nu mua mun pieneen perseeseen. (?)
- jore 34
koska ruman ja läskin saa kukavaan siä paitsi läskeillä on paljo tiukemmat vitut ku on sitä höttöö ympärillä
ota sää vaan ne rumat ja läskit kyl tuo soppii - Ei-Katkera
"Mies kiihottuu näkemästään, mies haluaa uskoa että hänellä on iso vehje. Miehen mitta on hänen vehkeensä mitta."
Miehen kiihoittumien ei ole millään tavalla suhteessa hänen peniksensä mittaan, tämä on täysin absurdi väite.
Miehen kiihoittumien on biologian ja trendien ohjaama.
"Pullukoilla on tiukemman tuntuinen alapää, koska siellä on enemmän ihonalaista rasvaa. Hoikat on sisältä (siis alapäästä) onttoja. (Tuo ei ole haukkumista, vaan itse käytännössä opittu fakta)."
Yksilöllistä eikä millään tavalla voi yleistää kaikkiin naisiin, "hennompi" rakenteisilla naisilla ovat kaikki paikat yleisesti pienempiä.
En ymmärrä mikä merkitys on tällä postauksella? Miehet ovat kiihottuneet hoikista naisista, koska trendit sanelevat näin ja koska he alitajuisesti pitävät heitä terveempinä ja kauniimpina, näin haluten parempia jälkeläisiä miehet eivät halua pullukkaa jos on parempaakin tarjolla.
Se on biologiaa, mutta ihminen ei elä pelkästään vaistojensa varasta, joten kumppanin valinta on loppupeleissä aika yksilöllistä.
En tiedä mikä on saanut aikaan mies vihasi, syyttäessäsi miehiä pieni munaisiksi, koska tykkäävät hoikista naisista? Se nyt vaan on niin, että jokainen tykkää mistä tykkää ja valtaosa miehistä tykkää hoikista naisista ja vaihtoehdon sattuessa he yleisesti valitsevat hoikemman naisen (jos ei oteta huomioon luonnetta, koulutusta, perhetaustaa yms.).
Hyvää jatkoa vaan. - 21
Läskien puhetta :D Vain itseäsi saat syyttää josset oo pitäny ittestäs parempaa huolta, kaikki ei voi olla erinomaisia.
Voin kertoa että Hoikka, Hyväperse, Leveä lantio, Pienehköt tissit on paras.
Mutta kohottele sinä täällä niitä itsetunnon rippeitäsi jos et muuten pärjää. - Kundi.Kundinen
jaah. Canada.
- dhfddhdfh
voi vittu joku onneton läskipossu äänessä siellä :D mene syömään pullaa
Miehet, jotka haluavat hoikan naisen ovat huonoja ihmisiä! Monesti jopa pelkkää paskaa...
- Jazuli
samaa mieltä jos miehen naisvalintaan vaikuttaa pelkällee toi hoikkuus..=o)
..ettei ensinkään se mitä ihmii muuten on..
=o7 - ^
timanttia kirjoitti:
viikon hauskin lohkaisu :) Rakastan ironiaa.
tehdä selväksi, että olet NIIN älykäs, että ymmärsit ironian. Etkö itse tajua, kuinka korni ja huomionhakuinen kommenttisi on?
- Anonyymi
Sä olet sekaisin. Puhut ihan puuta heinää .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375126- 823646
- 403062
- 613005
- 102946
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1411733- 181731