tai tositarkoituksella, johon kelpaa vaikka yhden kerran seksi,
koska eihän kaikki vaikka asemansa, pienen paikkakunnan tms. takia halua laittaa kuvaansa.
Onko kuvissa feikkikuvia, jostain ulkomailta, siten ettei joku koskaan aiokaan tavata, vaan harrastaa vaan vaikka chattailua tai nettiseksiä, sekin ok, muttei saa sitten esittää, että hakee jotain muuta
ovatko kuvalliset luotettavampia
21
1479
Vastaukset
- savihenkari
Mitä se haittaa vaikka kaikki tietäis että kuva on netissä?
- alkjatoiw
Kannattaa pyöriä S24:n treffisaitilla sillä asenteella, että kaikki siellä ovat huijareita tai seikkailua hakevia, koska suurin osa ovat juuri sitä...
- 26
kuin huijareita ;D
- Useilla treffeillä käyneenä totean
sen luotettavampia,aika usein olen törmännyt kuvallisen profiilin kohdalla että mielenterveys ongelmista kärsii,kun useamman kerran ihmistä tavannut. On myös paljon pelureita mutta myös mielenterveys ongelmista kärsiviä. Luota aina omaan vaistoosi kun uuteen ihmiseen tutustut.Olipa sitten miehestä tai naisesta kysymys. Nettitreffailu noudattaa ns. viidakonlakeja.
- etsitään ja löydetään
Parhaat miehet ja naiset löytyvät kuvattomien profiilien takaa..
- <3
AIVAN!! itsekin rakkaan löysin, ja kuvan hän mulle lähetti ensimmäistä tapaamista edeltävänä iltana.:D nykyään olemme onnellisesti yhdessä.
Ihan yhtä varattuja ja pettäjiä kuten kuvattomatkin.Silti esitetään sinkkumiestä ja haetaan vakavampaakin seuraa.Ihan vaikka tositarkoituksella.Se on hyvä pitää yhtä varalla ja koko ajan etsiä parempaa.Niin miehet toimii.
- Voi rakas????
Ei varmaan ole,ovat vielä enemmän petollisia!!Minunkin mieheni,nykyinenX:SÄ.On ollut varmaan puolitoista vuotta tyrkyllä Suomi 24 sivuilla omalla nimellään jopa ja kuvallaan,tosin valheellisilla tiedoilla,nimi ja ikä oikein,kaikki muut valhetta,ja naiset senkun lentää retkuun,vieläkin.Ero tuli vasta Maaliskuussa tänävuonna 2009.Hän on kokoajan ilmoittanut eronnut,tulot laitettu kaksinkertaiseksi,tupakoi kun korsteeni,täys alkoholisti,nykyään jos vaan jostain rahaa saa,kanittanut kaikki mikä on vaan kelvannut,velassa korviaan myöten.Mutta esiintyy kun Euroopan omistaja,huh huh repikää siitä!!!
- narsistiin seonnut..
Voi rakas???? kirjoitti:
Ei varmaan ole,ovat vielä enemmän petollisia!!Minunkin mieheni,nykyinenX:SÄ.On ollut varmaan puolitoista vuotta tyrkyllä Suomi 24 sivuilla omalla nimellään jopa ja kuvallaan,tosin valheellisilla tiedoilla,nimi ja ikä oikein,kaikki muut valhetta,ja naiset senkun lentää retkuun,vieläkin.Ero tuli vasta Maaliskuussa tänävuonna 2009.Hän on kokoajan ilmoittanut eronnut,tulot laitettu kaksinkertaiseksi,tupakoi kun korsteeni,täys alkoholisti,nykyään jos vaan jostain rahaa saa,kanittanut kaikki mikä on vaan kelvannut,velassa korviaan myöten.Mutta esiintyy kun Euroopan omistaja,huh huh repikää siitä!!!
alku lähti chat keskustelusta ja galleriaprofiilista ( en silloin edes tiennyt, että kaverilla on myös treffipalstalla ilmoitus)
Ajautui seurusteluun, alku näytti lupaavalta siitäkin huolimatta, että heppu "ei sylkenyt lasiin"... Itsekin ihan normi alkoholin kuluttaja.
Ehkä epäselvä kuva galleriassa antoi pontta lähempään tutustumiseen ( nyt riitti se, että on normikokoinen) ja keskustelu siirtyi meseen, myös kameran välityksellä. Alkoi lupaavasti, taitava keskustelija siis...kamerankin ääressä...vaikkei niin komea kun antoi ymmärtää... No, juttu sittemmin kuukausien live seurustelun jälkeen kaatui hepun omiin ongelmiin, joista ei tässä sen enenpää, mutta jälkikäteen naureskellen luen hänen treffipalstailmoitustaan... mm. hiukset; musta (=harmaa, värjätty) harrastukset monen muun lisäksi mm puutarhanhoito...(voi fac mikä asfalttipiha, muut harrastukset viininlipittely, pomon haukkuminen, itsensä kehuminen ja nukkuminen) Liikunta, vaikka mitä (totuus oli punkkaan ja tupakalle) Hyvä seksi, ja taito naisenkäsittelyssä, muut miehet ei tiedä mitään... (impotentti). Tulot suuret, luottotiedot vaan menneet ja kaikki ulosotossa? Ja heppuhan uskoo itsekin puhuvansa totta välittämisestä, rakastamisesta, huomioimisesta... no, välittää, rakastaa ja huomioi itseänsä... - röyhkä
narsistiin seonnut.. kirjoitti:
alku lähti chat keskustelusta ja galleriaprofiilista ( en silloin edes tiennyt, että kaverilla on myös treffipalstalla ilmoitus)
Ajautui seurusteluun, alku näytti lupaavalta siitäkin huolimatta, että heppu "ei sylkenyt lasiin"... Itsekin ihan normi alkoholin kuluttaja.
Ehkä epäselvä kuva galleriassa antoi pontta lähempään tutustumiseen ( nyt riitti se, että on normikokoinen) ja keskustelu siirtyi meseen, myös kameran välityksellä. Alkoi lupaavasti, taitava keskustelija siis...kamerankin ääressä...vaikkei niin komea kun antoi ymmärtää... No, juttu sittemmin kuukausien live seurustelun jälkeen kaatui hepun omiin ongelmiin, joista ei tässä sen enenpää, mutta jälkikäteen naureskellen luen hänen treffipalstailmoitustaan... mm. hiukset; musta (=harmaa, värjätty) harrastukset monen muun lisäksi mm puutarhanhoito...(voi fac mikä asfalttipiha, muut harrastukset viininlipittely, pomon haukkuminen, itsensä kehuminen ja nukkuminen) Liikunta, vaikka mitä (totuus oli punkkaan ja tupakalle) Hyvä seksi, ja taito naisenkäsittelyssä, muut miehet ei tiedä mitään... (impotentti). Tulot suuret, luottotiedot vaan menneet ja kaikki ulosotossa? Ja heppuhan uskoo itsekin puhuvansa totta välittämisestä, rakastamisesta, huomioimisesta... no, välittää, rakastaa ja huomioi itseänsä...Olipas tutun kuuloinen kaveri!!Mistä päin?
- wrrrrrrget
Tuskinpa luotettavuudessa on mitään eroa kuvallisten ja kuvattomien välillä
- 36
sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta
- Kuvalliset narsistit
Kuvalliset kaipaavat vain kehuja ja nuoleskeluja! mutta niiltä sinä et saa yhtään mitään! Kuvattomat taas ovat enimmäkseen tosi mielessä, mutta ovat vähän arkoja tapaamiseen ja kuvan lähettämiseen? heitä pitää vain aluksi pitkään ns lämmittää ja sitten päästään jopa yhdessä treffeille :)
- kaikenlaisia..
Kuvalliset eivät tosiaankaan ole itserakkaita! Itse olen laittanut oman kuvani profiiliini, koska en itse myöskään ole kiinnostunut olemaan yhteydessä kuvattomien kanssa. Tottakai sitä haluaa heti ensimmäisellä profiilin vilkaisulla nähdä kiinnostaako tonen myös ulkonäöllisesti. Ne joilla ei ole kuvia ovat joko varattuja tai valehtelevat, eikä ulkonäkö täsmää profiilin kanssa.
- .m.
kaikenlaisia.. kirjoitti:
Kuvalliset eivät tosiaankaan ole itserakkaita! Itse olen laittanut oman kuvani profiiliini, koska en itse myöskään ole kiinnostunut olemaan yhteydessä kuvattomien kanssa. Tottakai sitä haluaa heti ensimmäisellä profiilin vilkaisulla nähdä kiinnostaako tonen myös ulkonäöllisesti. Ne joilla ei ole kuvia ovat joko varattuja tai valehtelevat, eikä ulkonäkö täsmää profiilin kanssa.
Tietysti jos sinulle tärkein asia on toisen ulkomuoto etkä voi ajatella olevasi tekemisissä toisen kanssa jos ulkomuoto ei sinua sykähdytä heti ensimmäisestä silmäisystä lähtien, niin sittenhän toki kannattaa vain kuviin keskittyä.
Onneksi on myös ihmisiä, jotka näkevät muutakin kuin sen kuvan. Jos kuva ei ole aivan kamala he haluavat ainakin tutustua ihmiseen jos ihminen muuten vaikuttaa mukavalta ja kiinnostavalta. Etkö itse koskaan ole törmännyt tilanteeseen, jossa joku ei ole sinua ulkonäöllisesti erityisesti kiinnostanu, mutta mahdollisesti myöhemmin oletkin pitänyt häntä paremman näköisenä kuin ensisilmäyksellä kun olet häneen tutustunut? Tämä on mielestäni se suurin epäkohta, johon netissä asiat monesti kaatuvat jos tuijotetaan vain sitä kuvaa. Valokuvassa ihminen ei myöskään ole aina ole niin edustava kuin elävässä tilanteessa johtuen yksinkertaisesti siitä, että valokuva on staattinen otos tietyllä ajanhetkellä. Vaikka kuvaan olisikin kuinka panostettu niin siitä puuttuu niin monta elementtiä, jotka ovat läsnä elävässä tilanteessa.
En voi sanoa kenenkään netissä tapaamani naisen erityisesti minua kiinnostaneen ulkonäöllisesti kuvan perusteella. Ovat kuitenkin olleet ihan ok näköisiä. Monia heistä olen sitten myös tavannut ja lähes järjestään kaikki ovat olleet paremman näköisiä elävässä tilanteessa. Joihinkin olen jopa ihastunut. Mutta tietysti sitä unelmaihmistä voi hakea loputtomiinkin...
- Galleristi-
Kyllä ärsyttää kuvattomien ? -kuva vierailijalistalla. Sitten kun niitä on monta niin vituttaa oikein kunnolla.
- typytyy
Toki kuvalliset kiinnostaa enemmän, koska onhan se nyt kiva tietää minkä näköisen kanssa juttelee. Itselläni ei ole kuvaa (vielä), sillä koneenkäyttömahdollisuuteni rajoittuu lähinnä työpaikalle, ja en täällä ala kuviani lisäilemään:D Toki laitan kuvan heti, kun pääsen vanhemmilleni käymään ja siellä koneelle.
Mieluummin pidän kuvaani, ettei tule myöhemmin niin paljon pettymyksiä, sekä itselle että toiselle osapuolelle. Ja ei, en laita mitään vanhaa kuvaa, vaan jonkun tyyliin samana päivänä otetun. En kehtaisi ikinä laittaa mitään - 15kg sitten otettua kuvaa, koska kyllä ne kilot huomaa sitten treffeillä. Mieluummin laittaisin melkeenpä rumemman kuvan itsestäni, kuin oikeasti olen:P Sitten treffeilletulija saisi yllättyä positiivisesti.- 6+11
"Mieluummin laittaisin melkeenpä rumemman kuvan itsestäni, kuin oikeasti olen:P Sitten treffeilletulija saisi yllättyä positiivisesti."
Mä kokeilin tuota, enkä suosittele. Toisaalta ihan ok että loppui jo ajoissa, koska en kyseisen luonteen omaavan kanssa tulisi kumminkaan toimeen. En ainakaan usko että se oma ulkonäkö niin huono on, koska ainakin tähän mennessä kelvannut livenä hyvin ja jopa lehtien mainoksiinkin(urheiluvaate) joskus pyydetty.
- kokenut sen
Kun kuva on melkein aina vanha..
- hoitaja28
Kyllä kuvattomat ovat yhtä luotettavia, kaikki eivät vain voi esim työnsä puolesta laittaa kuvallista profiilia.
- deittiä 2010
Pätevät samat säännöt niin livenä kuin nettielämässä. Molemmissa on sekä huijareita että hyviä ihmisiä.Netissä on myös huijareita sekä kuvattomissa että kuvallisissa. Varovaisuutta pitää ja kannattaa olla ja tutustua kunnolla, ennenkuin antaa suhteen mennä täysillä. Kannattaa tutustua partnerin lähipiiriin (ystäviin) ja kuulostella heiltä millaisena ihmisenä tätä pitävät.
Tekstistä sekä puheista yleensä melko nopeasti paljastuvat ne helmet. Ja kokemuskin opettaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302325
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292258Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti131655Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett131494Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 1011163
- 171107
- 93947
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19848Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks129828