voidaanko silloin olettaa, että vaikka tämä haluaisi, mutta jos tämä ei ole varautunut, on ihan ok kieltäytyä, turvasyistä.
jos miehellä ei ole kondomeja,
17
3047
Vastaukset
- mistä oikein on kyse
että jos ne antaa ilmaiseksi, naisen tarvitsee maksaa kondomit, jos naiset haluaa saada.
- Just joo
Jos ei ole ja silti vonkaa niin käänny ja juokse aika vikkelään eri suuntaan.
- kyse on harjoitusalueesta
Just joo kirjoitti:
Jos ei ole ja silti vonkaa niin käänny ja juokse aika vikkelään eri suuntaan.
kuin kahvin maksamiseen, että se joka haluaa, nainen, joutuukin tässä tapauksessa maksamaan myös kondomit, jos mies on pyytänyt paikalle
- vauvatehdas
No tietenkin on ok kieltäytyä, se on ukon oma moka jos ei tajua varautua kyseiseen tilanteeseen. Tai sano että sulla on haaveena tulla raskaaksi mahdollisimman pian, niin sitten näet kuinka innokas on vetelemään paljaalla.
- sissi84
On ok kieltäytya aina, jollei itse halua. Jos taas ihan hillittömästi haluaa, kantaa varmaan kondomeita mukanaan.
- lähetätkö tekstiviestin
Jos mies testaa naisen halun tasoa sillä, tarjoaako tämä kumeja, ei se kuulosta ihan reilulta.
Jos kumpikin kyräilee ja odottaa, että kumpi sanoo ensin, että kumeja kyllä on.
Onko se jotenkin niin noloa sanoa, että on varautunut tilanteeseen. - Amorpoika
lähetätkö tekstiviestin kirjoitti:
Jos mies testaa naisen halun tasoa sillä, tarjoaako tämä kumeja, ei se kuulosta ihan reilulta.
Onko se jotenkin niin noloa sanoa, että on varautunut tilanteeseen.Eikö tuollaiset asiat selvitetä jotenkin "hienotunteisemmin" ja sitten kun on sen aika. Ällättäisi ajatuskin, että tulisi viesti "onks sulla kumia". Jak ! Eikä antaisi kyllä naisestakaan kovin mairittelevaa kuvaa, jos liian äkkiä alkaa kysellä tai ehdotella petipuuhia.
- voi kumi
lähetätkö tekstiviestin kirjoitti:
Onko se jotenkin niin noloa sanoa, että on varautunut tilanteeseen.No joo, kuulostaa just tasan niin epäromanttiselta touhulta toi kyräilyesimerkki että ei tarttis miehen enää k...ansa mun kämpillä vilauttaa.
Siis jos mies haluaa vaikuttaa itsevarmalta niin se kaivaa mukisematta lompsasta kumin ja sujauttaa sen paikalleen.
Ei mitään muka-yllättyneitä ilmeitä että "ei mulla oo" tai vauvamaista marinaa että "onks tätä pakko käyttää", voi jessus että pisteet laskee roimasti moisesta käytöksestä ja menee helposti riitelyksi koko homma. Miks miesten pitää aiheuttaa tämmöisiä pettymyksiä naisille??? - M43-ei_NIIN_Iso!
voi kumi kirjoitti:
No joo, kuulostaa just tasan niin epäromanttiselta touhulta toi kyräilyesimerkki että ei tarttis miehen enää k...ansa mun kämpillä vilauttaa.
Siis jos mies haluaa vaikuttaa itsevarmalta niin se kaivaa mukisematta lompsasta kumin ja sujauttaa sen paikalleen.
Ei mitään muka-yllättyneitä ilmeitä että "ei mulla oo" tai vauvamaista marinaa että "onks tätä pakko käyttää", voi jessus että pisteet laskee roimasti moisesta käytöksestä ja menee helposti riitelyksi koko homma. Miks miesten pitää aiheuttaa tämmöisiä pettymyksiä naisille???Jos ukko väittää ettei ole, niin sitten pistät herran kauppaan niitä hankkimaan hop hop. Muutaman takaiskun jälkeen tyhmempikin oppii pelin hengen.
- haloo ja näkemiin
voi kumi kirjoitti:
No joo, kuulostaa just tasan niin epäromanttiselta touhulta toi kyräilyesimerkki että ei tarttis miehen enää k...ansa mun kämpillä vilauttaa.
Ei mitään muka-yllättyneitä ilmeitä että "ei mulla oo" tai vauvamaista marinaa että "onks tätä pakko käyttää", voi jessus että pisteet laskee roimasti moisesta käytöksestä ja menee helposti riitelyksi koko homma. Miks miesten pitää aiheuttaa tämmöisiä pettymyksiä naisille???ei nykyaikana niin lapsellisia tosiaan olla, ettei voisi varautua sen varalta, jos kumpikin sattuisi haluamaan seksiä vaikka ekoilla treffeillä; harvinaisen oivallinen kirjoitus, että jotenkin pitäisi häpeillä sitä vai että olisi varautunut tai selittelee, että ilman... nykyaikana?! haloo! sellaisen kanssa, jonka tapaa ensimmäistä kertaa. Et tosiaan voi olettaa, että tehtäisiin ilman.
- ikuisuuskysymys
Amorpoika kirjoitti:
Eikö tuollaiset asiat selvitetä jotenkin "hienotunteisemmin" ja sitten kun on sen aika. Ällättäisi ajatuskin, että tulisi viesti "onks sulla kumia". Jak ! Eikä antaisi kyllä naisestakaan kovin mairittelevaa kuvaa, jos liian äkkiä alkaa kysellä tai ehdotella petipuuhia.
jos siinä sitten hipelöidään ja alkaa mennä aika pitkälle, miten se sitten kysytään hienotunteisemmin, koska samallahan kysytään suoraan, että harrastetaanko me ehkä myös seksiä, kysynpä vaan
huumorin kun ottaisi kehiin, se voisi auttaa, mutta huumori on tunnetusti vaikea laji
- sryukstu
helvetissä jokaisella on aina oikeus kieltäytyä oli syy mikä tahansa!
- 1965
Onko niitä kumeja oltava jo ekoilla treffeillä?
- keski-iässä
Siis alkuperäiselle kysyjälle sanoisin, että tietysti on aina ok kieltäytyä seksistä, jos siltä tuntuu, oli syy mikä hyvänsä, mutta viimeiselle kysyjälle sanoisin, että jos haluat ehdottaa seksiä heti ekoilla treffeillä, tai toisilla, tai millä tahansa treffeillä oikeastaan, jos suhde ei ole vielä vakiintunut ettekä ole sopineet siitä, että olette tästä lähtien yksiavioisia ja tiedätte olevanne terveitä. Kumeja on paitsi oltava, niin myös käytettävä oma-aloitteisesti. jos olet mies, niin siinä vaiheessa kun alat jotenkin vihjailla naiselle, että toivoisit että voisitte mennä sänkyyn (tai mikä paikka se nyt onkin), niin tee myös selväksi että sinulla on kondomeja ja aiot myös käyttää sellaista. Ja sitten pidä lupauksesi! Ei ole mitenkään erityisen kiihottavaa joutua sitten muistuttamaan h-hetkellä, että entäs ne kumit saati ruveta siinä vaiheessa kinastelemaan asiasta ja muistuttelemaan, että ei ne siellä yöpöydän laatikossa paljon lohduta.
Olen itse nainen ja harjoittelemassa, että josko pitkän parisuhteen epäonnistumisesta selvittyäni voisin tapailla miehiä. Vaikka kaikkein parasta olisi löytää se oikea jonka kanssa kaikki seksin seuraukset voidaan kantaa yhdessä, niin haluaisin minäkin löytää selvät sävelet niihin tilanteisiin, joissa molemmat vain himoitsevat vimmatusti, vaikka mistään kumppanuudesta tai sitoutumisesta ei ole puhettakaan. Niin epäromanttiselta kuin se minustakin kuulostaa, niin ainakin olisi hyvä, että oma toimintastrategia olisi jotenkin valmiiksi mietitty. Jos ja kun minä siinä tilanteessa olettaisin, että miehellä on kumeja, ja hän on ehkäpä jopa harjoitellut niiden käyttöä, niin mitä mies puolestaan odottaisi minulta? Kertokaa sydämelliset ja viisaat miehet, joilla on tästä jotain kokemusta: Pitäisikö minulla olla vaikkapa liukuvoidetta omasta puolestani, auttaisiko se sitä että mies ei tunne kantavansa koko taakkaa tilanteen onnistumisesta ja tilanteeseen valmistutumisesta? Miten autan miestä ja kannan oman vastuuni ilman että minun pitää järjestää kaikki pelit ja vehkeet. - 1965
keski-iässä kirjoitti:
Siis alkuperäiselle kysyjälle sanoisin, että tietysti on aina ok kieltäytyä seksistä, jos siltä tuntuu, oli syy mikä hyvänsä, mutta viimeiselle kysyjälle sanoisin, että jos haluat ehdottaa seksiä heti ekoilla treffeillä, tai toisilla, tai millä tahansa treffeillä oikeastaan, jos suhde ei ole vielä vakiintunut ettekä ole sopineet siitä, että olette tästä lähtien yksiavioisia ja tiedätte olevanne terveitä. Kumeja on paitsi oltava, niin myös käytettävä oma-aloitteisesti. jos olet mies, niin siinä vaiheessa kun alat jotenkin vihjailla naiselle, että toivoisit että voisitte mennä sänkyyn (tai mikä paikka se nyt onkin), niin tee myös selväksi että sinulla on kondomeja ja aiot myös käyttää sellaista. Ja sitten pidä lupauksesi! Ei ole mitenkään erityisen kiihottavaa joutua sitten muistuttamaan h-hetkellä, että entäs ne kumit saati ruveta siinä vaiheessa kinastelemaan asiasta ja muistuttelemaan, että ei ne siellä yöpöydän laatikossa paljon lohduta.
Olen itse nainen ja harjoittelemassa, että josko pitkän parisuhteen epäonnistumisesta selvittyäni voisin tapailla miehiä. Vaikka kaikkein parasta olisi löytää se oikea jonka kanssa kaikki seksin seuraukset voidaan kantaa yhdessä, niin haluaisin minäkin löytää selvät sävelet niihin tilanteisiin, joissa molemmat vain himoitsevat vimmatusti, vaikka mistään kumppanuudesta tai sitoutumisesta ei ole puhettakaan. Niin epäromanttiselta kuin se minustakin kuulostaa, niin ainakin olisi hyvä, että oma toimintastrategia olisi jotenkin valmiiksi mietitty. Jos ja kun minä siinä tilanteessa olettaisin, että miehellä on kumeja, ja hän on ehkäpä jopa harjoitellut niiden käyttöä, niin mitä mies puolestaan odottaisi minulta? Kertokaa sydämelliset ja viisaat miehet, joilla on tästä jotain kokemusta: Pitäisikö minulla olla vaikkapa liukuvoidetta omasta puolestani, auttaisiko se sitä että mies ei tunne kantavansa koko taakkaa tilanteen onnistumisesta ja tilanteeseen valmistutumisesta? Miten autan miestä ja kannan oman vastuuni ilman että minun pitää järjestää kaikki pelit ja vehkeet.kumeja ekalla tapaamisella, olin tutustumassa ihmiseen en hakemassa panoa.
Olen sitä mieltä ollut aikaisemmin että ensin jonkunlainen tutustuminen (mahd. pari kolme tapaamista) ja jos silloin tuntuu että seksi olis mahdollista niin sitten vasta. Mikä siinä on niin vaikeaa ettei voi odottaa.
Itse olen mies ja olin sitä mieltä aikaisemmin, mutta nyt olen etsimässä kerta panoja. Kaikki vaan siksi mitä olen kokenut nykyisessä suhteessani.
Saatan kuulostaa katkeralta ja sitä myös olen. - keski-iässä
1965 kirjoitti:
kumeja ekalla tapaamisella, olin tutustumassa ihmiseen en hakemassa panoa.
Olen sitä mieltä ollut aikaisemmin että ensin jonkunlainen tutustuminen (mahd. pari kolme tapaamista) ja jos silloin tuntuu että seksi olis mahdollista niin sitten vasta. Mikä siinä on niin vaikeaa ettei voi odottaa.
Itse olen mies ja olin sitä mieltä aikaisemmin, mutta nyt olen etsimässä kerta panoja. Kaikki vaan siksi mitä olen kokenut nykyisessä suhteessani.
Saatan kuulostaa katkeralta ja sitä myös olen.Hyvä nimimerkki 1965. En ota kantaa katkeruuteesi, mutta kysymys kondomista on ihan sama tuleepa se esiin ensimmäisellä tai kolmannella tapaamisella. Ja onko kysymys yhdestä panosta vai kolmesta vai tuleeko siitä peräti todellinen rakkaussuhde. Jos siihen ruvetaan kuitenkin ilman todella pitkää tutustumista ja sitoutumista siihen, että seuraukset kannetaan yhdessä jne,
Itse olen naisena törmännyt siihen tilanteeseen, että mies jotenkin olettaa, että kondomia ei tarvitse käyttää, kun hän jo tietää että haluaa tätä vielä toisenkin kerran, että vaikka just tutustuttiin, niin koska tästä tule vakihoito (Sitä ei ole edes kysytty minulta.:-)), niin tämä on jotenkin vastuullista touhua.
Olipa syy lyhyiden ja nopeiden suhteiden etsimiseen tai sallimiseen mikä tahansa (Useinhan se syy on juuri joku tuollainen vanhasta murheesta irrottautuminen, sanottakoon sitä sitten vaikka katkeruudeksi, kyllä siinä voi olla joskus jo aitoa iloakin, ja toisen osapuolen huomioimista ja kunnioitusta)
Mutta kysymys kondominkäytöstä on yhteistä noille tilanteille, oli mieliala mikä hyvänsä. Väittäisin että mahdollinen morkkis pienenee jos sitä kondomia kuitenkin käytetään. Joten viehjeitä peliin: Miten kondomin käyttöä voisi puolin ja toisin edistää, niin että molemmat osapuolet kantaa jonkun vastuun ja auttaa siinä toisiaan. Hyviä kokemuksia meille opiksi, kertokaa. - 1965
keski-iässä kirjoitti:
Hyvä nimimerkki 1965. En ota kantaa katkeruuteesi, mutta kysymys kondomista on ihan sama tuleepa se esiin ensimmäisellä tai kolmannella tapaamisella. Ja onko kysymys yhdestä panosta vai kolmesta vai tuleeko siitä peräti todellinen rakkaussuhde. Jos siihen ruvetaan kuitenkin ilman todella pitkää tutustumista ja sitoutumista siihen, että seuraukset kannetaan yhdessä jne,
Itse olen naisena törmännyt siihen tilanteeseen, että mies jotenkin olettaa, että kondomia ei tarvitse käyttää, kun hän jo tietää että haluaa tätä vielä toisenkin kerran, että vaikka just tutustuttiin, niin koska tästä tule vakihoito (Sitä ei ole edes kysytty minulta.:-)), niin tämä on jotenkin vastuullista touhua.
Olipa syy lyhyiden ja nopeiden suhteiden etsimiseen tai sallimiseen mikä tahansa (Useinhan se syy on juuri joku tuollainen vanhasta murheesta irrottautuminen, sanottakoon sitä sitten vaikka katkeruudeksi, kyllä siinä voi olla joskus jo aitoa iloakin, ja toisen osapuolen huomioimista ja kunnioitusta)
Mutta kysymys kondominkäytöstä on yhteistä noille tilanteille, oli mieliala mikä hyvänsä. Väittäisin että mahdollinen morkkis pienenee jos sitä kondomia kuitenkin käytetään. Joten viehjeitä peliin: Miten kondomin käyttöä voisi puolin ja toisin edistää, niin että molemmat osapuolet kantaa jonkun vastuun ja auttaa siinä toisiaan. Hyviä kokemuksia meille opiksi, kertokaa.sitä että aivan liian heppoisin perustein mennään sänkyyn heti kun ollaan tavattu, siis siksi mulla ei ollut ekalla tapaamisella kumeja.
Minä ainakin olin etsinyt jotain muuta kuin seksiä.
Ja jos sitä heti ollaan sänngyssä kun tavataan niin mikä estää sitten tätä toista osapuolta toimimaan samoin myös tulevaisuudessa jos kohdalle sattuu joku ns. namupala. Siksi se että vaikka kuinka tekisi mieli niin pystyy jonkinlaiseen pidättyväisyyteen.
Kumien käyttöä en ole tuominnut vaan sitä hätäistä seksiä. Olen huomannut että ei ole itsestään selvää se miten homma jatkuu sen jälkeen kun ollaan oltu heti sännyssä. Toiselle se oli yhden yön pano ja vastapuoli olis halunnut pidemmän suhteen, siinä on sitten soppa taas valmis.
Kaikki hehkuttaa niitä yhden yön juttuja, niin minäkin haluan kokeilla kanssa ja tottakai käytän kumia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743710Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472906Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1732898Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572391Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612162- 1601860
- 781545
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281360
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391342