Eli haluaisin aloittaa parkourin, mutta ongelmana on ettei ole kaveria kenen kanssa harrastaa, enkä yksin haluaisi. Olen -97 syntynyt tyttö, asun Helsingissä. Jos haluaisit aloittaa kanssani parkourin, niin lisää minut vaikka meseen ja puhutaan sitten siellä lisää. Eli osoite on: [email protected]
Vastaukset 3
- Just the Truth
Kerro vanhemmillesi huolesi.
- murukukku
mä voisin mut oon poika jos ei haitta mut jos voisit muuttaa Raisioon =) oon aika taitava
- parkourking
mä asun raisiossa eikä täällä voi parkourata ku on liikaa aurinkoa ja liian vähän parkkipaikkoja. ja äiti ei päästä ulos ku on jo niin kylmä ja tuulinen sää;(.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921622
- 841095
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4091082- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t183969- 93867
- 64643
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171624- 37618