Kristuksessa Jeesuksessa.
2.Tim.3:15. ja koska jo lapsuudestasi saakka tunnet pyhät kirjoitukset, jotka voivat tehdä sinut viisaaksi, niin että pelastut uskon kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
16. Jokainen kirjoitus, joka on syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on myös hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi, kasvatukseksi vanhurskaudessa,
17. että Jumalan ihminen olisi täydellinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmistunut.
Eikö tämä ole Jumalan suunnitelma ja tahto?
Timoteus oli uskovaisen kodin kasvatti ja tunsi Pyhät kirjoitukset, mutta
mitä tarvittiin, jotta Timoteus voisi pelastua?
" jotka voivat tehdä sinut viisaaksi, niin että pelastut uskon kautta,
joka on Kristuksessa Jeesuksessa."
Tähän varmaan jokainen voi vastata Aamen.
Niin että peastut uskon kautta joka on
4
83
Vastaukset
Kiitos, Betsy, viestistä jonka kirjoitit minulle tuohon alempaan ketjuuni. Kirjoitit että Jeesus ei petä minua koskaan ja että Jeesuksella on hyvä tahto minua kohtaan.
Nämä sinun kysymyksesi... Kyllä minusta se ei ole Jumalan tahto, että Raamatun Sanalla nujerretaan toinen. Sitä on paljon harrastettu tällä palstalla. Kyllä jos haluaa opettaa ja nuhdella niin se kannattaa tehdä ilman että ottaa Raamatun tuekseen...
Sinulle se sopii kyllä koska sinut niin usein kutsutaan puhumaan seurakunnassa. Niin minutkin kutsuttiin aikoinaan.
Sinä myös sävellät ja soittelet kitaraa. Niin minäkin tein aikoinaan! Mulla on ystävänä eräs entinen helluntailainen musiikinopettaja joka on valinnut multa kaksi laulua ja niille kanssa-artistiksi erään syvältä pelastuneen entisen 50-vuotiaan narkomaanin jolla on pieniä lapsia. Mukava mies, ei siinä mitään, mutta en ole kehdannut edetä tässä asiassa, kuitenkaan.
Samoin eräs ent.pappi odottelee kasettia minulta. Siinähän odottelee... heh...
Enkä tahdo enää pitää yhtä ainutta puhetta missään seurakunnassa.
Kyllä minustakin aikoinaan tuntui että Jeesus puhui minulle Raamatun kautta. Sehän on Jumalan hengen "henkeyttämää"sanomaa, kuulemma.
Minä en kuitenkaan siihen kyllä voi enkä osaa enää, ikävä kyllä, uskoa.
Kysyit(liittyen siihen nuhtelemisasiaan):"Jotta ihminen olisi täydellinen ja kaikkiin hyviin tekoihin valmistautunut. Eikö tämä ole Jumalan suunnitelma ja tahto?"
Eli vastasin että ei minusta kannata kovasti nuhdella ja opettaa vaikka kuinka paljon osaisi kamelikuskien nuotiotarinoita=Raamattua ja löytäisi nopeesti kaikki asioihin soveltuvat kohdat.
Ihmiset ei tykkää sellaisesta. Koska onhan Raamatussa paljon sellaistakin joka saa ihmiset miettimään muuta kautta asioita. Ett ei tarvitse nuhdella eikä syyllistää tai pelotella. Paitsi ethän sinä ole kai niin tehnyt?
Toinen kysymyksesi koski Timoteusta, joka tunsi Pyhät kirjoitukset. Että mitä muuta tarvittiin että hän voisi pelastua.
Toivoit että jokainen vastaisi.
Minä en osaa vastata tuohon mitään.
Anteeksi kun kirjoitin sinulle siihen kuolleista heräämisketjuun niin rumasti että"on itsestäänselvää ettei parisuhteesi kuulu minulle."
Tuntu aika pahalle että vielä senkin jälkeen sinä pyysit minulta anteeksi.
Tarkoitin vain sitä kun eräs nimeltä mainitsematon kirjoitti sinulle että jos sinun miehesi on terve niin sitten hän kyllä lähtee ja jättää sinut.
Eli en pahaa tarkoittanut.
Minä itse olen täällä sekoillut parisuhteeni kanssa ja ajattelin että tiesit sen mutta ethän sinä tienny.
Jumalasta vielä...
minä kyllä uskon että sinä olet uskossa ja pärjäät.Ne kaksi laulua jotka Annika Schullman valitsi olivat lauluja joista eräs toinen ystäväni totesi että muistuttaa laulua nimeltä:"Mistä tunnet sä ystävän?"
Olin itsekkin ajatellut laulusta niin.
Toinen laulu on sellaista uikutusta ettet uskoisi. Eräs entinen ystäväni itki kun kuunteli sitä. Mulle oisi ollut hel tärkeää että hän olisi kertonut minulle syyn miksi itki. Hän ei kertonut sitä.
Minä uhkasin että muutan lauluun sanat.
Siitä on nyt n.4 vuotta enkä ole halunnut mitään tehdä asioille. Olen halunnut olla vaan rauhassa ja olla miettimättä sitä laulua.
Olen vihainen niille ihmisille jotka niin innokkaasti halusivat minua esiintymään siinä tilassa. Jos mies itki laulun kuulleessaan niin sehän tarkoittaa sitä että kaikki olisi kokouksessa joutuneet itkemään, vai mitä?
Minä haluan että ihmiset ovat iloisia... ymmärrätkö? Että he viihtyvät.
Raskaan työpäivän jälkeen on hyvä kuunnella sellaista kevyttä... ei mitään liian raskasta, eikö vain?
Yleisössähän istuu usein sitä ns.työväen luokkaa...
!!!
Kuuleppas... Rukoilisitko minun puolestani?
Sinulla on Jumala, mutta minulla ei ole.(Olen luopio, kun en ikinä kunnolla uskossa edes ollut)
Päätäni on särkenyt jo viikon. Vasemmalta puolelta takaata. Niskassa ja luun kohdalta.
Minä uskon että se voi auttaa.
Olen kertonut täälä että Herra paransi minulta C-hepatiitin, pois kokonaan. Minulla on siitä Meilahden ylilääkärin allekirjoittama lääkärintodistus (toukokuussa sain sen).
Koska olin kuullut että vain 4% paranee niin vihjasin lääkärille vastaanotolla(johon pakottivat mut, kun ei uskoneet ett olin terve)
että olin ollut uskossa niihin aikoihin kun virus lähti minusta pois.
Ei lääkäri kummeksunut ollenkaan, tiedätkö?
Sana "ihme"on olemassa koska voi olla ihmeitä.
Minulle se ei ole mikään asia. Minulle se on täysin yhdentekevä asia, osa minua... tavallaan osa tapahtunutta.
Minulla on siis mielessäni muisto että minulla on ollut se.
Se ei liity mihinkään Jumalaan muuten kuin siten että JOS se oli Jumala joka minut paransi niin se teki sen siksi että Jumala tietää että ajattelen paljon sitä mitä muut minusta ajattelevat.
Ja ompahan yksi huoli vähemmän.
Sanoivat että kyseessä on ollut heikko virus kun ei edes lapsiini tarttunut.
Itse tideä kun 17v.käytin huumeita että olen saanut tartunnan useasta eri neulasta.
Joten minulla on hyvä vastustuskyky.
Sari Essayjah puhuu paljon veden juomisen tärkeydestä. Hänelle se symbolisoi myös Pyhää Henkeä.
Minulle se ei sitä ole tarkoittanut. Mutta terveyden ylläpitämiseksi kannattaa juoda paljon vettä.
Tuliko vähän pitkä teksti?
Kirjoitin nyt sinulle, koska meissä on niin paljon samaa.
--------Älä välitä että Leahim kirjoitti että jos miehesi on terve mies niin hän lähtee. Se oli tosi väärin ja julmasti sanottu. Annettakoon se hänelle anteeksi..?- betsy07
Olen ihminen, joka en jää muistelemaan pahalla toisten kirjoituksia,
vaan pyrin siunaamaan jokaista Jeesuksen nimessä.
Tähän olen pyrkinyt koska Jumala tahtoo että emme kosta pahaa pahalla,
vaan pikemmin siunaamme.
Esirukoukset ovat jokapäiväisiä ja sinä olet kuulunut myöskin rukouskohteisiini.
En sinua ollenkaan tunne, muuta kuin mitä nyt itse olet kirjoittanut tässä ketjussa,
silti Jumalan rakkaus josta olen osalliseksi saanut tulla ja siitä nauttia, on tekijä, joka
eräällä tavalla aivankuin vaatii muistamaan.
Tämä johtunee siitä, että Hän rakastaa jokaista ihmistä yhtä paljon.
Tämän rakkauden Hän todisti ottamalla ruumiiseensa jokaisen ihmisen synnit ja sairaudet
ja myöskin meille kuuluvan rangaistuksen syntiemme tähden, eli kuoli edestämme ja puolestamme.
Tämän tähden kun uskomme Jeesuksen ansioon henkilökohtaisesti, saamme
anteeksiannon ja pääsemme Hänen kauttaan yhteyteen Kaikkivaltiaan Jumalan kanssa.
Mitä elämääsi sitten onkaan kuulunut, sinulla on aina paluu Jeesuksen, syntiesi sovittajan
ja sielusi lunastajan luokse ja puhdistus Hänen vuodattamassaan sovintoveressä.
Elämä koostuu niin monenlaisista tapahtumista ja asioista, että joudumme usein vaikeiden
valintojen eteen.
Turhan usein tapahtuu, että valitsemme väärin.
Huomaamme joskus liian pitkän ajan jälkeen, että väärä valinta on tuonut sellaisia asioita
elämään, joita emme olisi tahtoneet ja jotka loppujen lopuksi orjuuttivat(orjuuttavat) meitä.
Ainoa toivomme paremmanlaatuisesta elämästä ja todellisesta toivosta ja tulevaisuudesta on
kuitenkin Jumalan lahjana uskon kautta omistettavissa Jeesuksessa.
Hän on uskon alkaja ja siksi voimmekin turvallisesta levätä Hänen ansiossaan, koska Hänen uskonsa
kestää pimeimpinäkin elämämme hetkinä.
Ole turvallisella mielellä, Hän joka sinua kutsuu on uskollinen ja tahtoo sinua varjella,
siunata ja hoivata ja pitää sinusta huolta.
Välikappaleinaan Hän käyttää ihmisiä, jotka ovat Hänen hyvien tekojensa näkyville tuojia.
Muistathan Sanasta asian, että Hän tahtoo kuljettaa meitä edeltä valmistamissaan hyvissä teoissa.
Kiitos Jeesukselle, että olet saanut avun Häneltä.
Hänellä on hyvät ajatukset sinua kohtaan.
Hän ei sinua hylkää, eikä jätä, vaan tahtoo rakkaudessaan ilmestyä elämässäsi ja
muistuttaa sinulle lempeästi, että Hän on uskollinen sinua kohtaan.
Kaikkea hyvää elämääsi auroraboreallis. Terveisin Betsy
(unohdin kirjautua)
- !hallelujaa
Juuri näin: USKON KAUTTA joka ON Jeesuksessa Kristuksessa.
Kerrankin saa hyvää ruisleipää (elämän leipää) tällä palstalla. Aamen hallelujaa kiitos Jeesus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v37519Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3832018Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2681705Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku291663Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2921375- 741124
- 731053
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61809- 47796
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25749