Vaimoni lenkkeilee naapurin sinkkumiehen kanssa

Reima38vee

Itse olen työmatkoilla ja siksi paljon poissa kotoa, niin vaimoni on ruvennut lenkkeilemään naapurin kanssa, asia tuli tietooni toisen naapurin kerrottua asiasta. Kysyin vaimolta, että miksi näin, vastasi hän, että, että koiran ulkoiluttaminen on hauskempaa. Mitä teen kun estääkään en voi??

44

8322

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *autumnrose*

      luottaa toiseen, meni syteen tai saveen. Kun siitä lähdetään, että vaimo todellakin käy vain koiran ulkoilluttamassa ja tekee sitä nyt naapurin seurassa, et oikein kieltämäänkään voi mennä...
      Itsellä oli jokin vuosi sitten vähän saman kaltainen tapaus ; itse en ole mikään lenkkihirmu, ja mieheni taas treenaa aktiivisesti. Kuulin sitten "kyliltä", että tietty nuori nainen juoksentelee mieheni kanssa samoja lenkkejä, eikä se kovin mukavalta kuulostanut. Tiedustelin sitten asiaa mieheltäni, joka tokaisi, että ei katsonut aiheelliseksi kertoa, koska olisin kuitenkin mustasukkainen... Niinpä niin. En voinut muuta tehdä kuin uskoa, että epäilin turhaan. Sikäli onnellinen loppu tällä episodilla, että tuo lenkkikaveri vaihtoi paikkakuntaa eikä tuttavuus jatkunut sen jälkeen.

    • Niin tai näin

      Mä viihdyin joskus aikoinaan yhteisen kaverimme kanssa lenkeillä. Molemmilla oli koirat ja niiden varjolla saatettiin olla kolmekin tuntia lenkillä. Ensin kaikki oli ihan viatonta, mutta kyllä siinä ihastuttiin puolin ja toisin. Mitään fyysistä ei meidän välillä tapahtunut ja minä lopetin yhteiset lenkit kun tajusin ettei niin voisi pitkään olla.
      Joten välttämättä tuollainen ei ole mitään viatonta. Tosin voi se sitäkin olla.

    • tuttujuttujoo

      joo, ja suunnuntaisin kandee käydä "lainaamassa sokeria", maanantaina mennä töihin "kimppakyydillä", ja seuraavana perjantaina onkin jo "firman pikkujoulut". Keväällä onkin "työmatka" kanarialle. Viikoksi.

      Ise menisin naapurin miehen luoksi vartuilta antamaan laastaria kun se kuitenkin juuri sattumalta murtaisi tapaturmaisesti nenänsä. Kolmesti.

      • oletrikollinen

        Juu, onneksi kaikilla ei ole kaltaisiasi väkivaltarikoksia ihannoivia sekopäitä naapureina.


    • Cloetta..

      Itselläni on myös menevä mies. Sen lisäksi, että hän on aina satsannut työhönsä niin ajallisesti kuin henkisestikin, hän harrastaa paljon ja menoja on työn ja harrastusten myötä paljon. Olen vuosien ajan toivonut enemmän aikaa parisuhteelle, turhaan.

      Nyt silmäni ovat vihdoin auenneet ja toisaalta olen itselleni myöntänyt, ettei miehelleni minun seurani ole lähellekään niin tärkeää kuin muut asiat. Olen ottanut elämäni omiin käsiini enkä enää rakentele mitään mieheni varaan. Minulla on ystäviä ja aion heidät pitääkin ja satsata näihin ihmissuhteisiini. Niihin kuuluvat myös miespuoliset ystävät, joita olen jotenkin laiminlyönyt koska olen naimisissa jne. Nyt tilanne on muuttunut ja mieheni on ihmeissään. No, asiaa en voi auttaa ja hoidan niitä ihmissuhteita, jotka antavat myös minulle jotakin. Mies lenkkeiluseurana on paitsi mielenkiintoista myös korvaa kaiken sen menetetyn ajan mm. keskustelujen suhteen, joka oman mieheni kanssa on menetetty ja tullaan menettämään.

    • ei välttämättä

      Kun erosimme ex-poikaystäväni kanssa, hän alkoi pian lenkkeillä naapurin sinkkunaisen kanssa. Periaatteessa he ovat vapaita menemään lenkin jälkeen yhdessä vaikka suihkuun, mutta mitään selllaista säpinää ei ole heidän välilleen syntynyt. Kerran tämä naapuri jopa vastasi exäni kännykkään (tämän pyynnöstä), ja viimeistään siinä vaiheessa ajattelin että he ovat viimein pari. Välillä ihan toivoin, että "muuten mukava" exäni löytäisi naapurista kätevästi uuden rakkauden, mutta ei siinä niin käynyt. Itse juoksen aina yksin, mutta exäni kaipasi aina lenkkiseuraa.

    • --

      Miksi pitäisi estää? Eihän vaimosi tee mitään väärää. Pahinta mitä voit tehdä, on haastaa riitaa asiasta.

      • Everstiluutnantti

        Kaikkea voidaan sallia. Jos naapurimies on homo, voit olla aika huoletta. Todennäköisesti hän ei sitä ole. Vaaran merkit ovat kovin suuret eikä vaimosi toimi sitoutuneen ihmisen lailla - kuulit naapurilta! Just joo.

        Älä lähde estämään, se tie on harvemmin oikea. Keskustele rauhallisesti ja kuvaa tunteitasi. Auta häntä ymmärtämään, mitä tekee. Sillä miehenä sinun edessäsi on nyt selkeä haaste. Jos et toimi, olet munaton looseri. Jos toimit liian rajusti, olet joko ihana uros tai todennäköisemmin hullu meuhkaaja.

        Joka tapauksessa vaimosi lenkit ovat sopimattomia.


    • ei ole ok

      Luulisi, että vaimo olisi maininnut asiasta sinulle? Se, että ei ole maininnut pistää epäilemään. Ilmeisesti asiasta kertonut naapurikin epäili jotakin, kun kertoi sinulle tästä.

      Sano vaimolle, että nyt saat kyllä mennä yksin lenkille tai etsiä jonkun naispuolisen kaverin. Tai anna heidän lenkkeillä yhdessä, mutta tarkkaile heitä. Kyllä sen usein näkee, jos jollain on jotain sutinaa. Ilmeistä, eleistä jne. Pyydä naapuri vaikka kylään ja katso ovatko vaivautuneita tai toisiinsa ihastuneen oloisia. Vai käyttäytyvätkö ihan normaalisti.

      Minunkin naapuri lenkkeilee, mutta itse en kyllä pidä luontevana lenkkeilyä naapurin miehen (naimisissa) kanssa. Vaikka lenkkikaveri olisikin mukava juttu. Mielummin menen yksin. Olisiko vaimollesi ihan ok, jos alkaisit lenkkeilemään jonkun naamurin misun kanssa?

    • <3 <3

      ..ymmärrä niin alat itse harrastamaan jotain liikuntaa jonku sinkkunaisen kanssa tai voit kysyä ensin olisko se vaimolle ok. Sopikaa yhteiset rajat kuinka kunnioitatte toisianne. Rakkauteen kuuluu rajat.

    • ¤EWTRJ

      teet noilla työmatkoillasi - et varmaan ikinä istu iltaa hotellin baarissa tms..?

      • Tosimies on erimies

        "et varmaan ikinä istu iltaa hotellin baarissa tms..? "

        Jos ei istu, niin viimeistään nyt pitää alkaa istumaan.

        Pelin nimi on päivänselvä, mikäli tuollaisia juttuja kuulee naapurilta.


    • Japezi

      Ala ettiä uutta.

    • marjapaskalla

      Hyvä, että vaimosi urheilee! Mtä tapahtuu samalla, jää pohdittavaksi. Menepä sinäkin lenkille mukaan katsomaan, että mitä ne oikein tekee! :)

    • Ole varovainen

      >Seuraa ?luuletkos etteivät he käy lenkkeilyn jälkeen yhteisessä suihkussa ! Sano naapurille,että voisi
      tarkkailla,mitä he tekevät,käykö naapuri vaimosi luona...Minun vaimolla oli samanlainen suhde naapuriin,
      kun sain tietää asensin piilokameran ja kuinkas kävikään..Minä kun läksin töihin,naapuri tuli naimaan
      vaimoani. Tätä jatkui useammasti viikon aikana. Kotiin tulin viikonloppuna ja katsoin mitäs on filmillä..
      Naapurihan siellä naimassa vaimoa. Minä soitin naapurin vaimolle,että voitkos tulla katsomaan yhtä
      asiaa,kun vaimoni meni töihin. Naapurin vaimo tuli katsomaan ja näytin hälle filmin..Järkytys oli
      hirveä,kun hän on aina luottanut mieheensä,näin hän kertoi.. Kyllä naapurista kuului illalla huuto.

      Vaimo sanoi minulle,mitä kummaa tuo naapuri riitelee? Sanoin hälle,että varmaan rakkaushuolia.
      Vaimo meinasi,että oliskos rakkautta,kerroin että toivottavasti tuo huuto ei leviä meille...
      Puhelin soi ,vaimo sanoi, naapurin Leena mitähän neuvottelijaa hän kaipaa riitoihinsa,ja nauroi..
      Leena vastasi iva suupielessä,mutta iva hävisi kun sieltä alkoi tulla,S......n H...a,olet naitattanut
      itseäsi miehelläni.. Vaimoni löi luurin kiinni ja sanoi,että hullu naapuri,väittää mukamas hänen
      rakastelleen miehensä kanssa..

      Kysyin mistä hän sellaista luulee,onko teillä ollut suhde,johon vaimoni,ettei koskaan. Sanoi,että jos olisi hän toivoisi,että ottaisit eron, sanoin niin käyvän mikäli sellainen olisi.. Sanoin vaimolle,että katsotaan mitä piilokamera on viikon aikana nauhoittanut siihen vaimo,että onko aiheellista. Panin nauhan pyörimään vaimo katseli,mutta ei osannut arvata,että se on meidän asunnosta..Siinähän vaimo on alasti ja imee naapurin kalua suuhunsa,kysyin kuka tämä nainen on meidän asunnossa?? Itkuhan vaimolla tuli, sanoin että naapurin riita johtuu tästä.. Me erottiin välittömäst, naapuri erosi myöskin.. Ei ole kelvannut
      enää ex-vaimoni seura naapurin miehelle....

      Itse en usko,että sinkkumies voi pitää käsiään erossa vaimostasi?? valitettavasti.. Ajatteleppas itsesi samaan paikkaan,miten suhtaudut asiaa.. Tee kokeita...

    • Ota neuvosta

      Ellet saa lopetettua tuollaista juttua. Voit olla varma,että aina tulet töistä käytetylle pillulle...
      Ajatteles vähän järjellä tuollaista juttua? kuka sinkku lähtee ulkoiluttamaan varattua naista,ellei saa pesää...
      Sinuna tekisin niin,että pyydä naapuri tarkkailemaan. Nyt on pimeää,joten sano voiko hän käydä lähemmin
      katsomassa,kun sinkku menee teille kylään,ikkunan takaa??????????????????

      Sano sinkulle,että koitas lenkkeillä yksin...
      Hyi sinua,kun uskot kaikki..

      • kavereil kans iloa

        meillä kesämökillä naapurin mies lainaa jollakin verukkeella vaimoani asiantuntijaksi kauppareissulle muutaman kerran viikossa: käytännössä nussii reissulla ainakin 2 kertaa ja jättää mällit vielä valumaan...vaimo kuitenkin kertonut homman...äijä luulee että en tiedä...kiihottaa silti pirusti tämäkin...
        saunassa naiseni näyttelee poslaria aika estottomasti miehille ja saakin sitten takaapäin kyytejä salaa pesuhuoneessa muilta ukkomiehiltä...näin meillä...varsinkin kesällä....
        keskieuroopan automatkalla 2 vkoa oli naiseni koko ajan käytössä kavereillani kun heiltä jo rahat huoriin loppuivat, niin ainoan naisen piti heidät tyydyttää...oli oikeastaan pakko suostua...ajoin autoa ja muut nussivat rasvat pilluun...ei ollut muuten ehkäisyä silloin...ihme ettei tullut paksuksi vai tuliko en enään muista....


      • aisuri poika
        kavereil kans iloa kirjoitti:

        meillä kesämökillä naapurin mies lainaa jollakin verukkeella vaimoani asiantuntijaksi kauppareissulle muutaman kerran viikossa: käytännössä nussii reissulla ainakin 2 kertaa ja jättää mällit vielä valumaan...vaimo kuitenkin kertonut homman...äijä luulee että en tiedä...kiihottaa silti pirusti tämäkin...
        saunassa naiseni näyttelee poslaria aika estottomasti miehille ja saakin sitten takaapäin kyytejä salaa pesuhuoneessa muilta ukkomiehiltä...näin meillä...varsinkin kesällä....
        keskieuroopan automatkalla 2 vkoa oli naiseni koko ajan käytössä kavereillani kun heiltä jo rahat huoriin loppuivat, niin ainoan naisen piti heidät tyydyttää...oli oikeastaan pakko suostua...ajoin autoa ja muut nussivat rasvat pilluun...ei ollut muuten ehkäisyä silloin...ihme ettei tullut paksuksi vai tuliko en enään muista....

        tein muusikon töitä nuorena: naiseni oli aloitteleva laulaja bändissä: meille tuli joku riita: naiseni meni sänkyyn pomon ja basistin kanssa: siitä alkoi kiihkeä usean vuoden panosuhde: muijani tyydytti meidät kaikki aina joka päivä...yleensä sain nussitun pillun vasta aamu 6 aikaan sänkyyni ja häntä jo pantiin taas aamulla kavereiden toimesta...eli siis ihan koko ajan sai munaa....paljaalla...joskus oli ehkäisykin vähän unohtunut: tiedä kuka on oikea isä...kavereillani on todella isot...toinen niin jätti että melkein kipeää tekee kun nai...on se kiimaista vaan....

        muijani maksoi luonnossa myös autonkorjauksen ranskassa (4päivää kesti pillun antaminen kolmelle miehelle) kiimaista...miehet nussi joka reikään jota ei aimemmin oltu kokeiltu vielä....

        naiseni näytellyt pillua kesäisin vahingossa esim miesten puolella uimakopissa vahingossa vaihtamassa bigineitä: joutunut antamaan tietysti pilluakin takaapäin vieraalle miehelle kopissa yms tuhmaa...
        poistimme haarapalasta kankaan joten pillu näkyy selvästi kun kangas märkä...

        naiseni antaa aika usein noin 2-3 kk välein vieraalle...on se vaan kiihoittavaa....


      • vaihtelua
        aisuri poika kirjoitti:

        tein muusikon töitä nuorena: naiseni oli aloitteleva laulaja bändissä: meille tuli joku riita: naiseni meni sänkyyn pomon ja basistin kanssa: siitä alkoi kiihkeä usean vuoden panosuhde: muijani tyydytti meidät kaikki aina joka päivä...yleensä sain nussitun pillun vasta aamu 6 aikaan sänkyyni ja häntä jo pantiin taas aamulla kavereiden toimesta...eli siis ihan koko ajan sai munaa....paljaalla...joskus oli ehkäisykin vähän unohtunut: tiedä kuka on oikea isä...kavereillani on todella isot...toinen niin jätti että melkein kipeää tekee kun nai...on se kiimaista vaan....

        muijani maksoi luonnossa myös autonkorjauksen ranskassa (4päivää kesti pillun antaminen kolmelle miehelle) kiimaista...miehet nussi joka reikään jota ei aimemmin oltu kokeiltu vielä....

        naiseni näytellyt pillua kesäisin vahingossa esim miesten puolella uimakopissa vahingossa vaihtamassa bigineitä: joutunut antamaan tietysti pilluakin takaapäin vieraalle miehelle kopissa yms tuhmaa...
        poistimme haarapalasta kankaan joten pillu näkyy selvästi kun kangas märkä...

        naiseni antaa aika usein noin 2-3 kk välein vieraalle...on se vaan kiihoittavaa....

        olen kopeloinut velipojan herkku muijaa haarovälistä farkkujen päältä monta kertaa: on se kiimaine muija...suudeltu kans....nyt taas tekis mieli ottaa se autoon mukaan ja nussia se luonnossa autoo vasten...näin keväällä...uskon että se lähtee....kohta toteutan...
        toinen velipoika ja serkku ja velipojan opiskelukaveri ovat taas nussineet mun muijaa...joten vaihtelu virkistää....


    • Ulkoelija

      En sinänsä vastusta eri sukupuolta olevia ystäviä, mutta tollaset lenkkikaverit ovat epäilyttäviä eikä niitä pitäisi olla, jos ne haittaavat puolisoa.

      On se kumma kun usein tuntuu, että se puoliso on ainoa omaa sukupuoltaan oleva koiransa paskattaja koko kylässä! Teille, joilla tämä ongelma on, sanoisin, että asutte liian pienessä kylässä. Muuttakaa pois niin tuo ongelma ratkeaa!

    • Jotenkin raukkamaista se on

      Itse pitäisin tuota aika arveluttavana touhuna ensinnäkin, koska vaimosi ei puhunut siitä mitään. Ja yleensäkin onhan se aika erikoista että kuljetaan toisen miehen kanssa lenkillä kun kumppani on matkoilla.

      Älä nyt hermostu, koska se ei auta mitään eikä mikään riehuminen. En sanoisi niinkään, että "ei voi kuin luottaa", vaikka en asiantuntija olekaan. Itse kiehuisin hiukan vastaavassa tilanteessa, kun naapurin kautta vasta tulee tieto :)...ja muutenkin.

      • tanakele

        minulla kiehahti, kun seurustelumme alussa nyk. mieskaverini lenkkeili joka perjantai yhden ämmän kanssa. Minusta ei tarvinnut kuulemma kertoa ämmälle mitään (siis olemassaolosta). Mieheni väittää, että voi olla nais ja mieskavereita vaikka onkin vakikumppani olemassa. Näiden naiskavereiden kanssa voidaan käydä esim. lenkillä ja jutella.
        No, sitten tämä naimisissaoleva akka rupesi lähettelemään kuulumisviestejä muutenkin nyk. ukolleni. Minulla tämä asia kiukuttaa vieläkin kun vain ajattelen. Muutakin juttua on tässä ollut....
        Olemme mieskaverini kanssa tunteneet vasta alle vuoden ja olen ajatellut välillä, että lopetanko kokonaan suhteen ja jatkan matkaani, kunnes löydän (ja jos löydän) sellaisen todellisen rakkauden, missä ei tarvita muita intressejä. Tulen niin vihaiseksi kun he tervehtivät nähdessään iloisesti. En halua olla tässä olotilassa, jossa alanko olla liian vainoharhainen ? minua oksettaa kun ajattelenkin "hienoa" ja kivaa ystävyyttä? heidän välillään. Minua ei alkuun edes aiottukaan pyytää mukaan. Tällä akalla oli muut mielessä ihan ja uskon että ukollanikin oli vaikka muuta väittää !! Ällöttää kohta koko mies.


      • tuukko mukkaan?
        tanakele kirjoitti:

        minulla kiehahti, kun seurustelumme alussa nyk. mieskaverini lenkkeili joka perjantai yhden ämmän kanssa. Minusta ei tarvinnut kuulemma kertoa ämmälle mitään (siis olemassaolosta). Mieheni väittää, että voi olla nais ja mieskavereita vaikka onkin vakikumppani olemassa. Näiden naiskavereiden kanssa voidaan käydä esim. lenkillä ja jutella.
        No, sitten tämä naimisissaoleva akka rupesi lähettelemään kuulumisviestejä muutenkin nyk. ukolleni. Minulla tämä asia kiukuttaa vieläkin kun vain ajattelen. Muutakin juttua on tässä ollut....
        Olemme mieskaverini kanssa tunteneet vasta alle vuoden ja olen ajatellut välillä, että lopetanko kokonaan suhteen ja jatkan matkaani, kunnes löydän (ja jos löydän) sellaisen todellisen rakkauden, missä ei tarvita muita intressejä. Tulen niin vihaiseksi kun he tervehtivät nähdessään iloisesti. En halua olla tässä olotilassa, jossa alanko olla liian vainoharhainen ? minua oksettaa kun ajattelenkin "hienoa" ja kivaa ystävyyttä? heidän välillään. Minua ei alkuun edes aiottukaan pyytää mukaan. Tällä akalla oli muut mielessä ihan ja uskon että ukollanikin oli vaikka muuta väittää !! Ällöttää kohta koko mies.

        Meillä vaan isännällä naispomonsa kanssa samanlaista säätöä ja kyllä vituttaa!
        Kohta ovat taas yhdessä menossa vuotuisille "keväthaarovälihankausladuilleen", mikä on ollut aina näin kevään koittaessa kuvioissa.. sitten on vuorossa "kesänkuppakutinakullitusbileet" ennen kesälomia ja syksyllä taas kaivatut "pannaanpuolukkapyörimäänpillussapippalot" unohtamatta näitä pikkujouluun osuvia "pukinparrankutitusvitutushatutus"-virkistäytymispäiviä....
        Joo...lähtisköhän itekki jollekkin "pannaanpamunaamekkoon"-iloitteluun seuraavan kerran, kun isännällä taas menoa.... ;)


      • heh!
        tuukko mukkaan? kirjoitti:

        Meillä vaan isännällä naispomonsa kanssa samanlaista säätöä ja kyllä vituttaa!
        Kohta ovat taas yhdessä menossa vuotuisille "keväthaarovälihankausladuilleen", mikä on ollut aina näin kevään koittaessa kuvioissa.. sitten on vuorossa "kesänkuppakutinakullitusbileet" ennen kesälomia ja syksyllä taas kaivatut "pannaanpuolukkapyörimäänpillussapippalot" unohtamatta näitä pikkujouluun osuvia "pukinparrankutitusvitutushatutus"-virkistäytymispäiviä....
        Joo...lähtisköhän itekki jollekkin "pannaanpamunaamekkoon"-iloitteluun seuraavan kerran, kun isännällä taas menoa.... ;)

        ;D


    • Todella outoa

      Käyt sinäkin työkaverien kanssa töissä.

    • selvyys tärkeää

      Puhu suoraan. Sano että et pidä asiasta ja et halua semmoista tapahtuvan.
      Tietenkin olet mustasukkainen terveellä tavalla. Se on aivan luonnollista.
      Tuskin vaimosi tykkäisi jos lenkkeilisit sinkkuneidin kanssa ja tykkäisit siitä kovasti.

      Luonnollisia asioita. Puhu suoraan.

      Jos haluaa jatkaa lenkkeilyään, niin se on kuutpai. Ala katsomaan uusia parempia maisemia.
      Tällöin entiset ovat käyneet rumiksi.

    • kylmäävettäniskaan

      Tuli mieleeni yksi nainen joka teki samaa. Lopputulos oli ero.

    • eukko 1973

      Naisena sanoisin tähän että ei kuulosta sopivalta. Kerro vaimollesi, ettet pidä tuosta toiminnasta ja kysy häneltä, kumman katsoo tukevan teidän parisuhdettanne paremmin: lenkkeilyn naapurin kanssa vai teidän kahden välisen luottamuksen. Tokihan vaimosi täytyy ymmärtää, että moinen käytös herättää epäluottamusta.

      • 14/88

        Voi vittu mikä urpo!
        Viitsiikö tätä ees kommentoida...
        jos suhteessa pettää niin pitää katsoa peiliin, antasit munaa muijalles niin ei juoksis naapurustossa persettä jakamassa. Kannattaa varmuuden vuoksi hakata se huora sekä kumpikin naapuri


    • 70 / 66

      Kannattaako tuota edes miettiä?

      Olivatpa parisuhteen perusteet kunnossa tai eivät niin ei tuon lenkkeilyn puiminen muuta mitään.

      Olin paljon pois kotoa, pisimmillään 12-vuotta yhtäjaksoisesti käyden kotona vain viikonloppuisin.

      Myös talomme rakennusaikana kun jalkani oli kipsissä 2,5kk ja kuitenkin olin sinäkin aikana työmatkoilla, auttoi eräs puolituttava mies melkein päivittäin vaimoani puuhissa.

      Missään vaiheessa en epäillyt tippaakaan, että noihin kausiin sisältyisi mitään epäilyttävää.
      Eikä myöhemminkään ole ilmennyt mitään mikä saattaisi toisiin ajatuksiin.

      Olenkin sanonut, että jos vaimoni tavoittaa minua paremman miehen niin hänen velvollisuutensa on tarttua tilaisuuteen.
      Tilapäisiin syrjähyppyihin emme uskoneet kumpikaan.

      Kysymykseesi mitä tehdä sanon, että luota ennen kaikkea itseesi ja myös vaimoosi.
      Eiköhän epäluulo kalva parisuhteen perusteita ja siten ruoki itseään!

    • hmmmm.

      Itse olen ajatellut herättää henkiin vanhan ystävyyteni yhteen miespuoliseen kaveriin, jonka kanssa kaveeraamisen mieheni kielsi kun aloimme seurustella. Tämän kaverin kanssa kerran humalassa pantiin, sen jälkeen oltiin 3 vuotta vaan kavereita ja sitten tapasin mieheni. Mies sai kuulla tuosta kännipanosta ja käski lopettaa ystävyyden. Minä olin niin rakastunut, että tottelin.

      Nyt ajattelin elvyttää ystävyytemme juuri lenkkeilyn merkeissä, koska kaipaan miesseuraa.. Siis juttelua, kahvilla käyntiä jne. Mitään seksuaalista vetoa en häneen tunne. Seksikin oli aivan kamalaa ja ollaan sille jopa naurettu että kuinka voi synkata sängyssä niin huonosti.

      Mieheni on siis niin paljon töissä ettei meillä ole ollenkaan aikaa, kotona hän vaan makaa ja on muutenkin tylsää seuraa. Välillä kyllä lähtee kävelylle ja ne ovatkin suhteemme parasta antia.

      Itse en lenkkeilystä stressaantuisi ellei naapurin mies ole todella kuuma ja lähellä vaimosi ikää..

    • ei onnistuisi

      Jos mieheni lähtisi lenkille naapurin sinkkunaisten kanssa (tai vaikka varattujenkin), niin kyllä hänen olisi haastavaa selittää minulle, että ei siinä mitään...Olisi siinä vähintään se, että se loukkaisi minua. Ja jos mies kuulisi, että minä lenkkeilisin naapurin miesten seurassa, niin tuskin hän minua katselisi enää montaa päivää...Lenkkeilyssä vaatetuskin on usein aika tiukkaa ja paljastavaa...

    • Roslon

      myl tuossa tapauksessa kannattaa vaimoin jo levittää jalkaväliä, jos kemppari synkaa, ja oma mies runkille ikkunaan.

    • Miracle82

      Luottamus on kaiken aa ja oo. Mä en näe tuossa mitään pahaa. Jos pettää niin sitten pettää. Älä rajoita toista. Voit kertoa omat tuntemuksesi kumppanillesi ja keskustella asiasta hänen kanssaan. Itse olen nainen ja seurustellut miesten kanssa joilla ollu ns ex panoja kavereina tai ex tyttöystäviä joiden kanssa viettänyt aikaa ja yöpynytkin. Mä satun vaan luottaa. Ja kyllä, mua on petetty härskisti mutta en voi siitä syyttää kaikkia miehiä. Annoin petturin jatkaa omia menoja ja mä nuolin aikani haavojani ja sitten elämä jatkui taas.

    • vaimonijakaja

      itselläni samanlainen koiran ulkoiluttaja vaimo. kerran hän sitten tuli lenkiltä kotiin ja leggareiden polvet oli märät. kysyin kaatuiko hän. joo oli vastaus ja meni siitä sitten suihkuun niinkun monesti ennenkin lenkin jälkeen. no menin sitten hänen jälkeensä kuselle ja kiinnitin huomioni pyykkikorin päälle heitettyihin pikkareihin. tarkemmin katsottuani ihmettelin niiden kosteutta. nappasin pökät käteeni ja nuuhkaisin niin niin lämmin sperman tuoksu pöllähti nenääni. kyllä kirosin mielessämni että tätäkö ne lenkit on ollu ennenkin. en puhunut vaimolle mitään vaan aloin kihnaamaan että tekis pillua mieli. no vaimo tietenkin suostui. kysäisinkin että taitaapa sullakin tehdä mieli kun noin paikat märkänä? sitten nuolin vaimon pillua oikein kunnolla ja maistoin vieraan sperman. se kiihotti niin että edelleen annan vaimon käydä lenkeillä ja panen häntä lenkin jälkeen antaumuksella ja melko usein toisen spermat maistuu. mut mitä välii vaimo ei tiedä että tiedän.

    • Anonyymi

      Itsellä oli sama tilanne,epäilin että vaimo nai naapurini kanssa.Laitoin sitten salakamerat makkariin niin siellähän se naapurin äijä kävi naida nakuttamassa vaimoani yhtenään,kun olin töissä tai reissussa.Vittumaisesti aina mulle virnistäen morjesti.

    • Anonyymi

      Vähän sama jos kieltäisin vaimoa käymästä ravintolassa tai yökerhossa, tiedän että juttelee tai tanssii vieraiden miesten kanssa on myös joskus kävellyt kotiinpäin yöllä yhden työkaverin kanssa joka asuu lähistöllä sinkku mies vielä, mistä syystä kertoi en tiedä. Kysyin että onko jotain muutakin kun kävelyä, vaimo vaan sanoi että ei ole muutta kuin kaveruutta, siitähän ne kaikki alkaa, ollaan vain kavereita ja sitten pannaan. Kieltääkkään ei voi aikuista naista, toisaalta kun ei koskaan tiedä.

    • Anonyymi

      Miksi pitää hankaluuksia saada suhteeseen muiden kanssa harrastamalla.

    • Anonyymi

      Meillä vaimo seurustelumme alkuaikoina kävi exn luona vielä muutaman kk panettamassa itseään, mukamas koiraa ulkoiluttamassa, kun oli niin tuttu koira hänelle ja koira tykkästi hänestä. Mutta niin tykkäsin eksänsäkin panna häntä vielä. Aavistelin jotain kun mun luo tullesaan joksus lauantai iltaisin oli aivan märkänä samantien kun vain riisuin pikkarit. Spermattuhan se oli. Mut antoi kyllä aivan munkin nussia oikeen kunnolla. Tunnusti joskus ennen kihloihin menoamme, että panetutti itseään vielä muilla alkuaikoinamme, kun tapasimme vain harvemmin. Siitä päästiin kyllä sopuun ja vaimo on tarkaan lertonut miten muut häntä ovat nussineet. Alkuun ei kehdannut oikeen kunnolla kaikki irstaita yksityiskohtia kertoa, mutta kun se kiihotti meitä kumpaakin, häntä muistellessa noita ja minua kuunnellen, niin kaikenlaista olen kuullut. Alkuaikojen jälkeen olemmekin harrastaneet sitten kimppaa ja ryhmäseksiä, ei tarvi mennä salaa.

    • Anonyymi

      Kysypä joskus ihan ohimennen vaimoltasi, että eikö joku hänen ystävätär olisi valmis lenkille lähtemään sinkkumiehen sijaan. Jos vaikuttaa siltä, että riita alkaa, niin sano, että et itse lähtisi kenenkään sinkkunaisen kanssa lenkille, vaikka saisitkin vaimoltasi luvan. Jos ei vaimosi tästä herää, niin jotain on meneillään ehkä...

    • Anonyymi

      Oikea mies kaveraa aidosti vain miesten kanssa. Kaikkeen naisen ja miehen väliseen läheiseen kanssakäymiseen liittyy aina jollain tapaa jossain kohtaa myös seksi, siihen pyrkiminen ja/tai yritys. Jos ei, niin sellainen "kaveruus" kuihtuu kyllä yleensä hyvin nopeasti. Eri juttu sitten uskotella sitä muuksi. Tai jos mies on homo tai nainen lesbo.

    • Anonyymi

      Ja kohta ne p.nee kun oot pois. Tai sitten ovat jo tehneet. Siinä sulle mietittävää.

    • Anonyymi

      Tokihan mies ja nainen joilla yhteinen harrastuskin, panevat, sehän on ilmi selvää. ei muuta kuin häntä pystyyn..

    • Anonyymi

      Olen nussinut, veljeni muijat, serkku likat ja eukkoni mutsin ja sen siskot ja pätkääkään en kadu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1719
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1678
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1209
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1047
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1001
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      984
    10. 9
      976
    Aihe