että huolehdi sä vaan töistä, mä hoidan kyllä kaiken muun? Vain onkohan tuo vain mun mielikuvitusta, mutta olin kuitenkin kuulevinani, että akka noin juuri mulle äsken tokaisi.
Voiko nainen sanoa,
11
156
Vastaukset
- LOL-666
:D Mitähän se kaikki muu mahtaa olla? Kenties shoppailua ja hurvittelua? Sulla on kiltti nainen, kun antaa sun tehdä ansiotyön ja kotityöt sotkeutumatta itse niihin mitenkään. Saat tehdä juuri niinku ite haluat.
- MMies
MUTTA VOIT OLLA SIITÄ VARMA, ETTÄ JOUDUT PERJANTAINA HAKKAAMAAN NE MATOT TÖIDEN JÄLKEEN!
NIIN!
HAHA! :D- anything for love
varma ettet sinäkin oikeasti haluais halkata niitä mattoja -joo ja just perjantaina töitten jälkeen. :)
- NÄI O... :)
OSUU SE NAANTALILAANENKII JOSKUS NAPAKYMPPIIN
...linjoilla tuon MMiehen kaa. Saattaahan se niin sanoa ja saattaa se sitä tarkoittaakin sillä hetkellä, mutta tilanteet muuttuu. Joskus hitaammin joskus nopeammin. Huomenna on uusi päivä :)
- amaly
päässyt noin, kuten myös mulle on sanottu noin.
Noi riippuu tilanteista, jos toisella syntyy valtavat paineet duunin vuoksi, niin totta hemmetissä toista jeesaa niin että se voi keskittyä niihin duuneihinsa. Sitä kuitenkin itse tietää henkilökohtaisesti miltä tuntuu hoitaa 36 tunnin asioita 24 tunnissa.
Toinen juttu jos itse olisin himassa hoitovapaalla lapsen/lasten kanssa, niin nuo yms. kotityöt menevät lasten ohessa ja kun niihin ottaa lapset mukaan niin kehittyy yms. lapsen motoriset taidot, jne.
Mähän en tiedä mitä kaikkea kukakin sisällyttää noihin, ja kuinka vastapuoli asiat tahtoo ymmärtää. Minusta kuitenkin normi käytäntöä kun huomio myös muitakin kuin itseään.
Useasti on myös sanonut toiselle ihmiselle: hoida sä itses vaan kuntoo ja lepää äläkä huolehdi turhia, mä hoidan kyllä kaiken muun. - kirpela
niin miekin erehdyin joskus sanomaan :)
- viIi
relaxed_eyes kirjoitti:
jos meinaa akan pitää, niin tuota juttua ei saa sitten uskoa.
haha! :D
- kirpela
relaxed_eyes kirjoitti:
jos meinaa akan pitää, niin tuota juttua ei saa sitten uskoa.
Nii, tai siis voit sen uskoa,mutta älä sitten arvostele sen tekemisiä kertoen,kuinka päin w... se taas on tehnyt. Jonain päivänä saattaa todeta sekin, jotta herra on hyvä ja tekee ihan ite kun niin pirun hyvä on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851559
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2081530Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä441154Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad44846- 14730
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30721Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21710- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20656Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617