Gallup AVIOvaimolle

HYVÄÄ SAANUT-

A) SUOSTUTKO EPÄTYYDYTTÄVÄÄN PIKAPANOON VAIN MIEHEN MIELIKSI,?
(vai osaatko ohjata miehen kädelle?)

B) Ottaako mies suihin sinulta pyyteettömästi, jos vain sinulla hormoonit hyrrää, ja häntä ei niin huvittaisi?

10

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jennariina

1.suostun tyydyttävään pikapanoon ihan enitaim

2. ottaa se, mut sitä huvittaa

ollaan oltu jo 21 vuotta yhdessä ja aina vaan haluttaa ja huvittaa. Molempia. Joten mä oon vähän huono vastaamaan näihin. Mutta ajatuksen tasolla: Jos ei huvittaisi, en antaisi. Enkä ruikuttaisi suihinottoa, jos miestä ei huvittaisi. Kyllä mä tahdon, että molemmat nauttii siitä, mitä tekee. Ei seksi oo mitään kaupankäyntiä, eikä suorittamista, eikä velvoitetta. EI ainakaan saisi olla. Muutenhan siitä tulee sitä epätyydyttävää. Ohjaisin kädelle ja hoitelisin itse itseni. Ennemmin.

• seksvetonen

A) meidän seksielämä on sen verran antoisaa, että on vaikea kuvitella millainen olisi epätyydyttävä pikapano. Meillä, jos tilaisuutta vaan löytyy, voidaan harrastaa molempia tyydyttävää pikaseksiä kummankin mieliksi, koska me ollaan toisimme nopeasti virittäytyvää sorttia; joskus ei tarvita kuin katse, ja siitä se lähtee. Erityisen pitkiä esileikkejä ei olla tarvittu, "ajomatka käy esileikistä", ja kun ollaan päästy kahden kesken, tai edes hieman suojaan katseilta, ollaan jo ihan valmiina.

Osaatko ohjata.. onko vähän kuvaava kysymyksen asettelu, sinua ei vissiin paljon huvita?

B) ei mies ota minulta suihin, mutta hän nuolee taivaallisesti. Mutta, mikä voisi olla tilanne, ettei molemminpuolista suuseksiä jatkaisi kunnon rakasteluna?

• -vanha vaimo-

A.
      En, enkä ohjaisi kädelle, tehkööt mitä tahtoo itse

B.
      En osaa sanoa, en ole koskaan kysynyt/vaatinut. En pyytäisi tuollaista jos toienn ei tahdo. Ja meillä mies ei tykkää suuseksistä ollenkaan.

• molempiin

ja ollaan 50 pariskunta

• ei vain miehen mieliksi

A. no, en todella. Vain miehen mieliksi?? Miksi pitäisi suostua. Runkatkoon jos siltä tuntuu.
      B. Kysy mieheltä. Tilanne olisi outo. Rakastelemme kun MOLEMMAT sitä haluavat. huom! emme pane.

• Tyytyväinen seksiin

Suostun pikapanoon miehen mieliksi, mutta ei se koskaan ole osoittautunut epätyydyttäväksi:) Pidän itsekin pikapanoista toisinaan, koska ei aina ole aika ja paikka sopiva pidemmille sessioille. Ja varsinkin jos on sairaana, vaikkapa flunssassa ja jompaa kumpaa tai kumpaakin alkaa haluttaa, niin pikapano on ihan ok. Meillä kyllä toinen pääsee nopsasti mukaan meininkiin - onneksi. En tiedä mitä tarkoitat epätyydyttävällä - sitä vissiin, että et ehdi saada? No, jos näin on, että saaminen on pääasia, niin sen voinee kokea epämiellyttävänä, mutta kun nauttii joka hetkestä, niiin se on miellyttävää ja ainahan voi pyytää miestä hoitamaan itsensä loppuun tai hoitaa itse. Mieheni ei anna minulle aina suuseksiä, antaa vain kun häntä huvittaa - sama toisinpäin elikkä en ota suihin, jos en ole sillä tuulella. En kyllä haluakaan huonoa suuseksiä, koska kun häntä se huvittaa, niin on kyllä taitava:)

• 1) En, koska moista ilmiötä ei meillä tunneta. Sen sijaan suostun pikapanoon milloin vain ja lähes missä vain, ja se on tyydyttävää jos ei muuten niin ainakin sen vuoksi että se tuottaa mielihyvää miehelleni.

2) Ei, enkä ole pyytänytkään.

• Minä myöskin

A. En suostu pikapanoon. "Työ" pitää tehdä kunnolla.

B. En ole koskaan edes pyytänytkään.

• Vaimo vuodesta 07

Miksiköhän korostat avioliittoa? Pidätkö avoliittoja jotenki toisarvoisena?

No mutta vastaukset,

1.) suostun tietenkin, koska mies osaa pyynnön esittää niin kiihottavasti

ja 2.) suostuu se toisinaan, mutta iso vaara on, ettei jää vain nuolemiseen vaan jatkuu ihan kunnon rakasteluna.... ;)

• jee...

A) En suostu EPÄTYYDYTTÄVÄÄN pikapanoon miestä miellyttääkseni, kyllä se on kahden kauppa ja tuskin mieskään siitä tosissaan nauttii jos toinen on ihan että hohhoijaa ja lukee seiskaa samalla...
      B) Semmosta ei ole ikinä tapahtunut että vain mulla hormonit hyrrää.. jos mies muka pystyy kiihottumatta itse ollenkaan tollasta tekemään, niin mä haluun nähä, väittäisin että mies ei tohon edes pysty =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3561
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      29
      2294
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      84
      2013
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1560
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1431
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1403
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1364
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1327
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1227
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1075
    Aihe