Heips ! Jos joku on myymässä edullisesti viuluaan pois, niin täällä on ostaja! Oon 18 v. opiskelija, asun omassa kämpässä, joten hinta ei sais olla kauheen korkea. Mut jos ny jonku satasen paikkeilla ollaan ni kaupat mahollisesti syntyy :) Olis toooodella ihanaa jos joku vois toteuttaa tän yhen hölmöläisen unelman :D
kiitti
Ostetaan viulu!
dreamer girl
3
722
Vastaukset 3
- Viulisti
Minulla olisi parikin ,hinta noin 200€ luokkaa. Mikäli kiinnostaa ota palstan kautta yhteyytä.
- viul
Hei,
meillä olisi nyt myynnissä edullinen kokoviulu. Tilattu Musikhaus Thomannilta Saksasta toissatalvena, tytär aloitti soittoharrastuksen mikä ei sitten jatkunutkaan. Hinta 100euroa.
040 747 7795 /emma - impu56
No minulta saisi hyvän viulun, jousen, tuet ja kotelon noin 200€. Vantaalla olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli46589Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37446
- 33435