haluan hänet takaisin!

ikävä..

seurustelimme 2v, erossa olleet 6kk, ja nyt haluamme toisemme takaisin. Ikävöity ihan tarpeeksi.. Toimiiko suhde jos aloittaa uudestaan puhtaalta pöydältä?

9

2368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Expanium

      Mulla vähän samat fiilikset.. On ikävä ja haluis alottaa ihan alusta. Jos molemmat on sitä mieltä ni mikässiinä :)

      • :((

        miehen tämän hetkinen elämäntyyli. Sanoo toista ja tekee toista! Soittelee päivittäin ja kertoo rakastavansa, ja silti seurassani tekstailee muille naisille, tapailee ja jopa ottaa näitä luokseen yöksi. Eikö vaan pysty sitoutumaan?? Elämänhalu tässä menee, ei pysty nukkumaan. Itken päivittäin...


      • nimetön mies
        :(( kirjoitti:

        miehen tämän hetkinen elämäntyyli. Sanoo toista ja tekee toista! Soittelee päivittäin ja kertoo rakastavansa, ja silti seurassani tekstailee muille naisille, tapailee ja jopa ottaa näitä luokseen yöksi. Eikö vaan pysty sitoutumaan?? Elämänhalu tässä menee, ei pysty nukkumaan. Itken päivittäin...

        Miksi tuhlaat energiaasi pelimieheen? Sanat ovat vain sanoja, mutta teot ovat tekoja. Ovatko sanat voimakkaampia kuin teot?


      • Uusivanha
        nimetön mies kirjoitti:

        Miksi tuhlaat energiaasi pelimieheen? Sanat ovat vain sanoja, mutta teot ovat tekoja. Ovatko sanat voimakkaampia kuin teot?

        lämmitetty suhde enää...Koettu on.
        Oma exäni pettää nykyistään kanssani ja valehtelee näemmä molemmille mennen tullen. Minä en enää häntä takaisin huolisi ja sääliksi käy kyseistä naista. Olen luvannut, että en puhu asiasta ja se pitää.
        Mies on hiukan hukassa itseltään. ( En tiennyt hänen naisestaan siinä vaiheessa vielä kun sängyssä viimeksi olimme.) En kyllä itse olisi näin edes tehnyt tietoisesti. Yritimme tuolloin lämmitellä suhdetta uudestaan, ja hänellä olikin samaanaikaan jo toinen hiukan tuoreempi entinen.
        Harmi, monta särkynyttä sydäntä. Voi olla, että valehteleva pettäjä on lopulta ex molemmille.


      • ei jaksa käsittää
        Uusivanha kirjoitti:

        lämmitetty suhde enää...Koettu on.
        Oma exäni pettää nykyistään kanssani ja valehtelee näemmä molemmille mennen tullen. Minä en enää häntä takaisin huolisi ja sääliksi käy kyseistä naista. Olen luvannut, että en puhu asiasta ja se pitää.
        Mies on hiukan hukassa itseltään. ( En tiennyt hänen naisestaan siinä vaiheessa vielä kun sängyssä viimeksi olimme.) En kyllä itse olisi näin edes tehnyt tietoisesti. Yritimme tuolloin lämmitellä suhdetta uudestaan, ja hänellä olikin samaanaikaan jo toinen hiukan tuoreempi entinen.
        Harmi, monta särkynyttä sydäntä. Voi olla, että valehteleva pettäjä on lopulta ex molemmille.

        No sun kommentteihin en uskois kyllä lainkaan. Menet sänkyyn eksäsi kanssa vaikka hän seurustelee! Vittu mitä paskaa. Toimi sinä nyt aikuisesti ja lopeta suhde eksääsi niin hän olisi sen jälkeen hieman vähemmän hukassa itsensä kanssa.


      • oraakkeli-
        ei jaksa käsittää kirjoitti:

        No sun kommentteihin en uskois kyllä lainkaan. Menet sänkyyn eksäsi kanssa vaikka hän seurustelee! Vittu mitä paskaa. Toimi sinä nyt aikuisesti ja lopeta suhde eksääsi niin hän olisi sen jälkeen hieman vähemmän hukassa itsensä kanssa.

        Mitään vikaa eksän nussimisessa! Eksä siinä pettää nykyistään. Jos saa oman pään pidettyä kylmänä ja seksin vaan seksinä, niin antaa mennä vaan! Kaikki tekee omat valintansa, ei aikuisten ihmisten tarvitse ottaa vastuuta toistensa idioottimaisuuksista.


    • näin se vaan o

      jos eksäsi ei ole hakunut sua kohtaan lähestymis kieltoa niinku mun tapauksessa mut rakastamme silti toisiamme

      • myöhästynyt

        kun vaan itse toimit ajoissa. Erossa usein vasta ymmärtää mistä on luopunut. Itse halusin palata eksäni kanssa yhteen kun tajusin etten lakkaa kaipaamasta häntä, mutta tämä olikin jo löytänyt uuden. Joten mene tunteidesi mukana, ja äkkiä :)


    • Bella_Capri

      en usko että toimii. kokemusta on, useita kertoja. ei toimi. ei kannata. takaisinpäin ei kannata palata, pettää vain itseään, ja samat ongelmat palaavat aina ja aina uudestaan jos niitä ei alunperinkään saatu selvitettyä. ei kannata. nokka kohti uutta, uusia tuulia. takaisin päin ei kannata katella.
      olen kokenut, nähnyt, pettynyt, todennut kuinka tyhmä sitä ihminen voi olla jos hakkaa vain päätään uudestaan ja uudestaan seinään.
      mieluummin olen sinkku ja yksin kuin palaisin ex:äni kans yhteen enään. ne lupaa kaikenlaista uusissa yrityksissä mutta todellisuus on toinen, on ollu muita siinä välissä, niitä ehkä vieläkin on, ja sama jatkuu, ja ongelmia on ehkä enemmän kuin aluksi.
      jokainenhan tekee kuin sydän sanoo, mutta minä en menis enää ex:äni tai kenenkään niistä uudestaan takas. olen tajunnut miten se sama jatkuu, mikään ei muutu/ tai ne ei muutu. jos antaa niiden tulla takas, ja yrittää uudestaan , se tarkoittaa niille sioille ett ne voi tehdä aina ja aina uudestaan niin, sen saman ; hei, kyllä se mut ottaa vielä takas vaik mitä tekisin tai miten-ne ajattelee.
      en tiedä teidän jutusta, ja miten meni, ja kuka petti ketä, mutta menneet menneitä - ja täysin vain mun mielipide. onhan se sitä "tuttua ja turvallista", mutta jos sitä haluaa niin ok.
      kannattas ensin miettiä mitä haluaa. ja haluaako sitä mitä se oli ex:än kans.
      mun ex:ät on tosi... noh, törkeitä, että kun yhden kerran otin takas, se kuvitteli ett voin tehdä niin aina, ja se saa tehä mitä haluttaa. ja teki.
      ja toiset kans, ne oli samanlaisia. ja sit kun kuulee miten niillä on ollu siinä välissä kaikenmaailman naisia, vaikka minkälaisia, tuttujakin ehkä, niin jooh, menee mielenkiinto ja ongelmat senkus kasvaa.
      voittehan kokeilla. kannattaahan se, jos molemmat haluaa. mutt mä en. sellaista loppuelämää, kiitos mutt ei kiitos. paljon kivempi olla sinkku ja katella ja valita, saa ihan vapaasti valita kenet ottaa, ketä ei, saa tehdä miten tykkää, ei tarvi toisen pillin mukaan tanssia, näin on paljon parempi,
      ja mikä "onni" se on sille toisellekin, saapahan tehdä sekin miten haluaa, ei tarvi pettää eikä kieroilla, kun on vapaa tekemään miten haluaa - harmi vain kun just ne on sellaisia raasuja ett kun ne ei sit haluakaan olla vapaita, no etitään uutta, ja etsitään, ehkä kävästään taas ex:änkin luona vähän aikaa,
      ja taas sama juttu uudestaan.
      no onneksi on meitä "vapaita" tai toisten jätöksiä (ihan miten sen haluaa ilmaista) markkinoilla mistä valita
      ja naisai jotka on niin typeriä ett antavat ex:älle uuden mahdollisuuden. uuden mahdollisuuden toistaa virheensä. jos molemmat haluaa palata yhteen, molempien pitäs myös tehä sen eteen töitä, eikä vain toisen, suhde pitäs olla tasapainossa, tasapuolinen, oikeudenmukainen.
      sanon vain, että kokemusta on. mutta onnea yritykselle. toivon ett se joillakin toimii, mulla ei toiminut.
      enkä suosittele.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe