Chapel talli Porissa on huono

Chapel

Porissa oleva Chapel-ratsastustalli oli kamala kokemus!
Ohjaaja huutaa ja haukkuu pieniä lapsia, eikä osaa ollenkaan opettaa ja olla ystävällinen.
Olemme käyneet parilla muullakin porilaisella tallilla aiemmin ja muualla kaikki on toiminut todella hyvin!
Ohjaaja oli samanlainen muillekin paikalla olleille ratsastajanaluille.

6

3694

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chapelissa oppinut

Itse olen Chapelissa käynyt useamman vuoden, mutta lopetin kun sain vuokrahevosen. Minna pitää todella hyviä tunteja, jossa oikeasti oppii. Hevoset ovat kilttejä ja luonteiltaan erilaisia, jotta oppii hoitamaan ja käsittelemään erilaisia hevosia.
      Kuten siis kerroinkin että tunnit ovat hyviä ja tehokkaita, niin sellainen opetus vaatii myös 'kuria' ja kunnollisia ohjeita. Kävin Zilpassa joskus aikoinani jossa sanottiin vähän siihen suuntaan että ottakaapas ravi tuolla ja tuossa voisi vaikkaa hiljentää. Kun taas Minna kertoo tunneilla selvät ohjeet!
      Kaikille Chapel ei sovi, liian herkille ihmisille jotka eivät arvosta kunnon opetusta, vaan haluavat hissutella hevosten kanssa!!
      Ja kuten moni on väittänyt että talli on huonossa kunnossa, se EI pidä paikkaansa. Chapelin talli on hyvässä kunnossa, karsinat sopivan kokoiset ja siistit. Talli näyttää kunnon tallilta jossa on oikeasti eletty. Ei tallissa kuulu olla mitään kullattuja ovia ja vaaleanpunaisia seiniä! PÄÄASIA ON ETTÄ PAIKKA ON TURVALLINEN!

• jjjjjjjjjjjjjjrrrrrr

Ihana paikka se chapel!!!!!!!! Minna ei huuda pienimmille yhtään!!!!!Se on puppu puhetta!!!!!!
        Pyh chapel muka huono!!!!!!!!!!

• chapel<3
        jjjjjjjjjjjjjjrrrrrr kirjoitti:

Ihana paikka se chapel!!!!!!!! Minna ei huuda pienimmille yhtään!!!!!Se on puppu puhetta!!!!!!
        Pyh chapel muka huono!!!!!!!!!!

chapel on iiihaaanaa paikka, siellä kiwaa porukkaa ja opetus on erinomaista!!!

• kiusattu chapelissa

chapel o ihan typerä... mua kiusattii siel ja hahukuttii.. sen takii lähdin ku en kestäny enäää sitä kiusaamist ja seläntakana puhumista... :c

• en suosittele

olen samaa mieltä, itse olen käynyt chapelin tallilla, ja sain vain haukkuja niskaani, muutaman kerran minua on kehuttu, muuten vain haukuttu.
      olen monta kertaa pahoittanut mieleni Minnan takia. Suosittelen kaikille, jos meinaatte aloittaa ratsastuksen ensimmäistä kertaa, älkää menkö chapelin tallille...

• Anonyymi

Ratsastuskoulu chapel ei oo ollenkaan huono paikka. Sillon kun asuin porissa 6 vuotta niin olin töissä siell- ja tykkäsin olla siellä töissä. Kaikki ihan mukavia ihmisiä. Viihdyin hyvin siellä koirien,kissojen ja hevosten parissa- Suosittelen kyllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      96
      2191
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2142
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1380
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      90
      1326
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1130
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1093
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      920
    Aihe