kausi 2010

676865446pesis

miten käy ens kauden superissa mihissä ja naisissa juhliiko sotkamo jälleen vai onko jonkun muun vuoro pronssijoukkue vimpeli on vahvistunut sami haapakoskella ja siirtomarkkinat ovat kuumina omia veikkauksia ens kauden tuloksista

7

1369

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • war nerve

Sotkamo voittaa kun Vimpelin pojilla ei päät kestä. Kouvola pronssi otteluun. Lippo taistelee myös mitalleista.

• pelimies oikea

ens kesän sm:n voittaa vimpelin veto
        ja päät kestää siinei oo ropleemaa..

• seppäsi
        pelimies oikea kirjoitti:

ja minä tykkään pojista. Superin pojista, on niillä hyvät habat ja tomerat jalat.

• eppejauh
        pelimies oikea kirjoitti:

olisi todella kiva jos hurri klajanniska alkaisi taas pelaamaan löi hyviä lyöntejä :D

• ernomies

Naapuriseura eli Oulun Lippo vie kullan, ovat sen verran paljon ostaneet pelaajia.

• räpyläkäsi

ja niin hyvin käyty on kauppaa, että laukku on tyhjä".

Jos mestaruus saataisiin pelkillä ostoksilla, olisi se yksinkertainen juttu.

PS. Oululaiset varmaan tietävät, mistä musiikkiteoksesta otsikon sanat ovat peräisin!

• sanon vaan..
        räpyläkäsi kirjoitti:

ja niin hyvin käyty on kauppaa, että laukku on tyhjä".

Jos mestaruus saataisiin pelkillä ostoksilla, olisi se yksinkertainen juttu.

PS. Oululaiset varmaan tietävät, mistä musiikkiteoksesta otsikon sanat ovat peräisin!

Mitä varte aina kaikki sanoo että vedolla ei pää kestä??? fanina voin sanoa että kestää lujanki iskun!!
        esim vaikka haukkalan mikko joka on heittäny 3 kertaa takakentältä polttaen kotiin ratkasevasti, dahlströmin jere jota ilman ei oltas ehkä voitettu ekaa pronssipeliä tai välieräpaikkaa,mäkelän janne joka löi pronssijuoksun,puputin henri joka otti pronssiin johtavan kopin...lista jatkuun loputtomiin.te ette oo nähny parasta peliä pojilta. se on vaan niin että kulta tulee vimpeliin! tulkaa ite todistamaan vedon kunto ja kestävyys kotiketälle!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22