Mistä ravintolasta Rovaniemellä saa hyvää käristystä. Jos tiedät, kerro se minullekkin.
HYVÄÄ PORONKÄRISTYSTÄ
12
6963
Vastaukset
- Assermies
Usko tai älä, mutta Piston Poronkäristys on varmasti yksi parhaimmista Roissa. Ihan selvennyksenä että se tulee sieltä hotellin keittiön kautta joka on samassa yhteydessä. Suosittelen kokeilemaan.
Toinen, huomattavasti arvokkaampi vaihtoehto on Sky Oukun päällä. Siellä saatkin varmasti yli 20€ pulittaa käristyksestä- john d
uudessa ravintolassa oli Todella hyvä käristys ja tyttöystäväkin kehui syömäänsä ruokaa! niin siis ravintolan nimi oli hilpeä krouvi :)
john d kirjoitti:
uudessa ravintolassa oli Todella hyvä käristys ja tyttöystäväkin kehui syömäänsä ruokaa! niin siis ravintolan nimi oli hilpeä krouvi :)
Kiitos, kävin ystäväni kanssa syömässä poronkäristyksen. Ruoka meni yli odotlemuustemme, maku kohdallaan, liha suli suussa,hinta edullinen palvelu todella hyvää, kiitos Mirva. Suosittelemme tätä "Hilpeää krouvia"
Me ainakin pidimme ja tulemme käymään vastakin.
Masu täynnä just tultiin
Aino ja Unto- märri
werdu kirjoitti:
Kiitos, kävin ystäväni kanssa syömässä poronkäristyksen. Ruoka meni yli odotlemuustemme, maku kohdallaan, liha suli suussa,hinta edullinen palvelu todella hyvää, kiitos Mirva. Suosittelemme tätä "Hilpeää krouvia"
Me ainakin pidimme ja tulemme käymään vastakin.
Masu täynnä just tultiin
Aino ja UntoAika säälittävää ;) vähän kuin oluthuoneen formulakisat
- Johtajana ansaitusti
Eipä ole kaksinen paikka tämä "Hilpeä" Krouvi...asiakkaitakin puhutellaan tympeään sävyyn ja kohdellaan, kuin alempiarvoista! Minulle tuli tunne, että olin ruokajonossa, jota valvoi tiukasti naispuolinen SS-upseeri, jolle ei kannata sanoa mitään ilmapiiriä keventävää vitsiä tai yleensäkään ottaa kontaktia. Itse aikoinani ravintolayrittäjänä ollessani jo ymmärsin, että huumori asiakaspalvelussa on kaiken A ja O. Ruoka sen sijaan kyseisessä paikassa on mielestäni, ihan tavallista kotiruokaa, josta antaisinkin kouluarvosanaksi vain 7 ja asiakaspalvelusta 5 . Tässä vaiheessa eivät yhdet käristykset enään auta, kun asiakasta on loukattu. Tasan yhden iloisen ja ystävällisen mieshenkilön olen bongannut henkilökunnasta, joka voisikin edustaa olemuksellaankin jo huomattavasti tasokkaampaa ravintolaa, itseasiassa taidankin suositella häntä eräälle Rovaniemeläiselle menestyneelle ravintolayrittäjä tuttavalleni. Ellei tällainen asiakaspalvelutyyli ala muuttumaan, niin menettävät he loputkin asiakkaansa hyvin nopeasti ja voin myös kertoa, että minut menettivät jo, sekä luonani paljon vierailevat asiakkaani ympäri ,Pohjoismaiden. Vahinko on se että puskaradio soi kaikkein pisimmälle, eikö? Sitä saa, mitä tilaa...
Näin tiedoksi huivipäiselle "emännälle" .
- Käristyksessä?
Käytetäänkö Lapin ravintoloissa käristykseen yleisesti kuuta tai Wilsonin pintaa? Ei kovin terveellistä mättöä silloin.
- Nilppu
Tämä taisikin olla mainos. Joku kysyy, vastaa itse itselleen toisella nimellä ja sitten ekalla nimellä kiittelee.
- LUKKOA!!!
Nilppu kirjoitti:
Tämä taisikin olla mainos. Joku kysyy, vastaa itse itselleen toisella nimellä ja sitten ekalla nimellä kiittelee.
werdu mainostaa täällä. Ei ole sallittua. iipeet selville mistä viestit lähetettu ja sitte lukkoa päälle!!
LUKKOA!!! kirjoitti:
werdu mainostaa täällä. Ei ole sallittua. iipeet selville mistä viestit lähetettu ja sitte lukkoa päälle!!
en ole rovaniemeläinen ja todella etsin hyvää käristyspaikkaa. Sepä löytyikin, ensimmäinen vierailu ko ravintolassa mutta ei varmaan viimeinen.
- jakljasdfljdfsl
werdu kirjoitti:
en ole rovaniemeläinen ja todella etsin hyvää käristyspaikkaa. Sepä löytyikin, ensimmäinen vierailu ko ravintolassa mutta ei varmaan viimeinen.
Hotelli ravitola Gaissassa on kuulemma erittäin hyvä ja perinteinen käristys, on kehuttu paljon, myös Piston poronkäristys on hyvää....
- en mie syö
ravintolat myyvät venäjältä radioaktiivista lihaa nimellä poronkäristys :(
Samoin lapin liha.- P. Hoopikko
Apua! Uskallatko ulos ilman foliohattua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773184
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291731Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101569Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51290Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61254