Hairahduin menemään bileitten jälkeen sänkyyn opiskelukaverini kanssa. Mies ei käyttäny kondomia, koska kuulemma unohti sen! Mies oli niin törkeä, että kun aloin muistutella häntä kumin jättämisen seuraamuksista, hän heitti minut pihalle. Se joutuu kyllä vastuuseen, jos oon tullu raskaaksi tai saanu jonku taudin ja sitte ei auta heittää pihalle tai lyödä luuria korvaan
Mies pani paljaalla!
10
6760
Vastaukset
- t. nainen jolla aivot
Oisithan sä voinut itsekin sen kumin muistaa!!! Mä en antanu miehen panna paljaalla a) koska en halua raskaaksi ja hän tuskin isäksi, b) seksitautien takia.
Katsopas peiliin! - S***A
Herpes tuli. Tauti tuli HERPES
Timo esittäjä. - assil
Niin siis tää mies on lievästi kehitysvammainen/heikkolahjainen. On henkisesti 12-vuotiaan tasolla. Ei se varmaan siks tajunnu et kumia pitää käyttää. Ite olin melkeen sammunu.
- Hyvää päivää
Ei hyvää päivää. Surullista näissä on se, että ei tiedä onko provo vai ei. Melko vaikea reagoida.
- ovi on nyt auki
Hyvää päivää kirjoitti:
Ei hyvää päivää. Surullista näissä on se, että ei tiedä onko provo vai ei. Melko vaikea reagoida.
Todella ajanhaaskausta keskustella provojen kanssa.
- sjdjx
Mitä koulua kävittekään?
- fdsfgd
ei voi muuta sanoa, kun kaikkea sitä ihminen menee tekemään:D ei tiedä itkeäkö vai nauraa.
Itse olen tällä hetkellä todella heikoilla, mies petti ja jätti, ja olen jo pelännyt mihin kaikkeen joudunkaan, jos erehdyn itseni humalaan juomaan, kun niin eksyksissä olen.
Mutta tätä lukiessa ajattelen, että onneksi en sentään tuommoiseen tilanteeseen ole joutunut.
Täytyy koputtaa puuta, etten joudukaan.
- tärkeitä asioita
jos joku opiskelija ei käyttäisi ehkäisyä tai jälkiehkäisyä nyt ainakin,
olisikohan jo nyt myöhäistä, ehkei ole kulunut vielä liian paljon aikaa - Missu.
Mehmetti pani taas paljaalla :(
- nahgafagotti
jos on antanut panna paljaalla, niin ihan turha siitä on jälkeenpäin räyhätä. se kun pitäis selvittää aina etukäteen se kortsun käyttö, eikä vasta jälkikäteen. känninen mies kun panee hyvin usein mielellään paljaalla, niin riskialtista kuin se onkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,734271Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt172738Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242487Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod152432Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1092298Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1102194Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992151Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.6091946MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141935Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S231683