Miten tunnistaa huorahtavan naisen?

hähä!

...

32

2953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • almasty

hähä.

• dayum

vaiko peräti yleensä, jatkuvasta huomionhakemisesta miehiltä. Usealta mieheltä. Jokainen nyt varmaan huomasi, että kun kirjoitan useamman kuin vain yhden rivin, niin riviväleissä lukee poikkeuksiakin olevan. Luonteestahan se on kiinni.

• Naisen mielipide

Pukeutumisella? Keskustelemalla? Viestityksellä? Perässä juoksemisella? Niin miten?
        Saavatko kaikki naiset mainitsemistani asioista "polttomerkin" sinun mielestäsi?

Ei läheskään kaikki naiset seksin perässä juokse!

• dayum
        Naisen mielipide kirjoitti:

Pukeutumisella? Keskustelemalla? Viestityksellä? Perässä juoksemisella? Niin miten?
        Saavatko kaikki naiset mainitsemistani asioista "polttomerkin" sinun mielestäsi?

Ei läheskään kaikki naiset seksin perässä juokse!

kahdessa viimeisessä lauseessa...

Mitenkö, niin "raja" on siinä huomionhakuisuudessa, kuinka se tehdään, mitä tehdään, ehkä missä yhteyksissä sitä tehdään, ja miltä se minusta vaikuttaa.

• vänksy

iso "H" otsassa.

• vänksy

vaikka itse keksinkin.. Miksei nykyäänkin vois polttomerkata kaikki rikoksen tehneet...Otsaan vaan näkyvä muistutus siitä, mitä on tullut tehtyä.

Ei luulis olevaan ees kovin vaikeaa eikä kallista toteuttaa?

• PlatosMorbidDust
        vänksy kirjoitti:

vaikka itse keksinkin.. Miksei nykyäänkin vois polttomerkata kaikki rikoksen tehneet...Otsaan vaan näkyvä muistutus siitä, mitä on tullut tehtyä.

Ei luulis olevaan ees kovin vaikeaa eikä kallista toteuttaa?

Hiukka yli 300 vuotta taaksepäin, niin (törkeästä) huoruudesta rangaistiin naisia joko julkisella raipparangaistuksella ja äärimmäisssä tapauksissa karkottamalla nämä kaupungista ja leikkaamalla näiltä toinen korva irti (Kainin merkki) merkiksi rikollisesta ihmisestä.

• vänksy
        PlatosMorbidDust kirjoitti:

Hiukka yli 300 vuotta taaksepäin, niin (törkeästä) huoruudesta rangaistiin naisia joko julkisella raipparangaistuksella ja äärimmäisssä tapauksissa karkottamalla nämä kaupungista ja leikkaamalla näiltä toinen korva irti (Kainin merkki) merkiksi rikollisesta ihmisestä.

rikoksia ihan yleisesti, kaikkia rikoksia, ei siis vain aviorikoksia. Ja laitoinhan tuohon, että miksei nykyäänkin voitaisi tehdä niin.. Musta se toimis edelleen todella hyvänä häpäisykeinona.

• vänksy kirjoitti:

rikoksia ihan yleisesti, kaikkia rikoksia, ei siis vain aviorikoksia. Ja laitoinhan tuohon, että miksei nykyäänkin voitaisi tehdä niin.. Musta se toimis edelleen todella hyvänä häpäisykeinona.

Nyt oli kyse naisten huoraamisesta yleensä, niin kirjoitin siitä.
        Keski-ajalla sitä kyllä käytetitiin ihan yleisesti, jos ei nyt mestattu sitten.
        Googletin tollasen, mistä saa kuvan keskiaikaisista rangaistuksista Suomessa:

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=8042

Nykyään kai toi lehdistö hoitaa sen julkisen häpäisemisen, mutta tuntuu, että ihmisillä jotenkin arvot heittäneet häränpyllyä, kun pitää julkisesti ehdoin tahdoin mennä huoraamaan ja tekemään itsestään täyden pellen.
        Oi aikoja, oi tapoja.

• ANZZY§§
        vänksy kirjoitti:

ei seksiä saa ostaa---? Femakkojen puuhia ne on...myynti vain lisääntyi maksuksi kelpaa kynttiläilalliset ja kuskaamine shoppaamaan ja silti ämmä voi tehdä oharit GGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

• zisel

No siltä seksin saaminen varmaan maksahtaa, heh heh.

• xD

Toi on hyvä :D

• Heheh
        xD kirjoitti:

Toi on hyvä :D

Näin on, toi oli hyvä!

• Se on sellainen nainen, joka ei lämpene minulle, mutta lämpeneekin jollekin muulle. Huorahtavahan se sitten tietysti on. Ja ne, joille se lämpenee, on tietysti jotain pelimiehiä. Kyllä maailmassa on paljon vääryyttä. Niih!

• kenkämalli Naomi

Oikein pahansisuinen nainen on minusta epäilyttävä,että olisiko huomionkipeä,miehenkipeä naikkonen joka huoraa,kyseessä.Se on oma päätelmäni joka ei ole kaunis,en sano suoraan jos ei pakko.Monien mielestä "värikypärä" hiuksissa eli liian keinotekoinen,voimakas värjäys on hustahtava look.Se voi olla joko kirkas platinanhopeinen tai oikein eebenholtsinmusta.Puhumattakaan et on korallinpunainen.
      Miesten omiminen kokonaan itselleen itsekkäistä syistä on huorahtavaa.Siinä on jo ammattilaisen ote!Siis sillai että "kaikki miehet kuuluu mulle koska olenhan kauneimpia naisia".

• vastalauseäx

vaiheessa tuossa tapahtuu se "huoraaminen"???
        Kukapa ei haluaisi olla kaunis ja huomioitu?
        Miehen perässä kaikin keinoin roikkuvat, kaikki psykologiset keinot ja hänen heikkoudet hyväksikäyttävät, manipuloijat ovat enemmän musta huorahtavia. Ne ne vasta osaakin pelata ja myydä sitä itseään ja halvalla lähtee!!!

• aina väärinpäin

Kauniit naiset eivät voi mitään sille, että miehet tuppaa seuraan.Jos torjut, olet koppava, jos olet ystävällinen, olet huorahtava.Kertokaa hyvät miehet miten tulee menetellä, että saisi teiltä asiallisen kohtelun eikä leimakirvestä otsaan.

• aina väärinpäin kirjoitti:

Kauniit naiset eivät voi mitään sille, että miehet tuppaa seuraan.Jos torjut, olet koppava, jos olet ystävällinen, olet huorahtava.Kertokaa hyvät miehet miten tulee menetellä, että saisi teiltä asiallisen kohtelun eikä leimakirvestä otsaan.

hyvä pointti.

• naisella:::

.

on horahtava ja *hutsahtava* ilmiasu josta ei voi erehtyä

.

• näi o... :)

Huorahtavasta habituksesta ei voi erehtyä

• esittelemättä:::
        näi o... :) kirjoitti:

Huorahtavasta habituksesta ei voi erehtyä

.

tissejään ministereille ja kansainvälisille kuvausryhmille

.

• naimaton tyttö

opetti pikkutyttönä (n. 13v.) mulle yhden ainoan asian elämästä kun hän oli vielä elämässäni. Se meni näin:
      -"Leimaudut huoraksi jos hengailet tuolla tavalla poikien kanssa"

Kiitos isi. Sen jälkeen olen yrittänyt olla niin p***eleen kiltti tyttö! Ja mitä olen saanu?

• TOTA????

.

paljon ravitsevaa elovena-kaurapuuroa?????

.

• LOL-666

Jos itsekin olet huomannut, että isäsi mielipide ei ollutkaan yhtäkuin yleinen mielipide, niin herää kysymys, miksi isäsi toimii sinulle edelleen noin kovana moraalinvartijana?

• vänksy

isäpuolen puheiden mukaan pelkästään sen takia kun meikkasin ja välillä sen takia, miten puhuin. Ja välillä milloin minkäkin takia. Ei siihen oikeastaan edes tarvinnut mitään erityistä syytä.

• naimaton tyttö
        TOTA???? kirjoitti:

.

paljon ravitsevaa elovena-kaurapuuroa?????

.

mitään puuria saanut koskaan...
        Semmoinen sovinisti että...

Kyllä vaikuttaa kun huoritellaan vaikka mitää oo tehny. Oli muitaki ohjeita, miten käyttäytyä ja miltä näyttää. Olin kai epäkelpo naiseksi hänen mielestään vaikka itse täys.... Hah! Mitään muuta elämässä pitäny muuttaa ku tuo arvosteleva ala-arvoinen seura.

Toimiiko moraalinvartijana..osittain.Vaikka tunteet sitä ihmistä kohtaan kuolleet. Näin.

• vänksy kirjoitti:

isäpuolen puheiden mukaan pelkästään sen takia kun meikkasin ja välillä sen takia, miten puhuin. Ja välillä milloin minkäkin takia. Ei siihen oikeastaan edes tarvinnut mitään erityistä syytä.

kans isäpapan mukaan huora kun olin paljo menossa ja lähin ennemmin liikkuun miespuolisten kavereitteni kans mitä naikkosten ja muutenki miestuttuja enemmän mitä naisia. "naisia" ja "naisia".. mutta näin meillä huorilla! :D

• ....

että se antaa jopa sinulle, mutta ottaa maksun etukäteen.

• sirpamaikkarilta

että se pyytää rahaa hässimisestä. Taikka ainakin miettii pyytävänsä.

• Genio.Mente
    • fghlsdgh

Hiusten väristä ja kuppikoosta.

• Tieto..

Mä olen tullut siihen tulokseen että miehet ei tunnista tyrkkyä naista vaan ottavat sen imarteluna ja kohteliaisuutena itseään kohtaan. Miehet on vietävissä aina jos naisella riittää itsevarmuutta tarpeeksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4387
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27