Minulla on Logikin 1 gigan mp3-soitin. Kun siirrän musiikia kovalevyltäni soittimeeni niin biisit ovat eri järjestyksessä mitä ne olivat kovalevyllä. Eli siis Logik siirtää ne aakkosjärjestykseen.
Minulla oli ennen Logikin 512mb-soitin eikä siinä ollut vastaavaa ongelmaa vaan biisit olivat samassa järjestyksessä kuin koneellakin.
Osa levyistäni on sellaisia että yksi pitempi biisi on jaettu esim. kolmeen osaan eli musiikki jatkuu samana mutta biisin numero vaihtuu.
Olen yrittänyt etsiä netistä Logikin yhteystietoja josta voisi kysyä asiasta lisää tai saada vaikkapa päivityksiä mutta en ole löytänyt. Eli siis lyhyesti...APUA.
Logikin mp3 sekoilua
1
169
Vastaukset
- mutta...
eihän ne biisit siellä kovalevyllä ole missään järjestyksessä, ne on ihan sikin sokin ja pirstallaan siellä täällä. Ne vaan sitten käyttöjärjestelmässä esitetään ihmiselle jossain halutussa järjestyksessä (nimi, pvm, koko jne...). Mutta tuohon ongelmaan, jos eri levyt ovat omissa kansioissaan soittimen sisällä niin luulisi että soitin soittaa ainakin ne kansiot järjestyksessä eikä pomppaa yhtäkkiä toiseen kansioon. Kansion sisällä ne saa soimaan järjestyksessä ainakin siten kun nimeää ne tiedostot siten että niiden alku menee numerojärjestyksessä, esim. 01Biisi.mp3, 02ToinenBiisi.mp3, 03VähänköHyväBiisi.mp3 jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82092Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1161528Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201205Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82091105Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67815- 77783
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.81740Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös37637