Olen tainnut koukkuuntua kuntosaliin, ja ennen kaikkea sen tarjoamiin jumppatunteihin aika pahasti. Käyn niissä n. 5 kertaa viikossa, ja hermostun/ahdistun, jos en mielestäni pääse tarpeeksi usein. Miehenikin on jo huomautellut, etten ole arki-iltoina juuri koskaan kotona, kun olen aina kuntosalilla. Ja nyt jo pelkään, että jos tulevaisuudessa hankimme lapsia, en pääsekään enää jumppaan. Musta tuntuu kuitenkin, etten pysty elämään ilman kuntosalia ja jumppia, se on tavallaan niin rentouttavaa ja siitä tulee hyvä olo ja mieli. Tavallaanhan tuo ei ole varsinaisesti mikään pahe, kun on kuitenkin terveellinen harrastus. Mutta taidan olla jo aika pakkomielteinen? Mikä neuvoksi, kun muut vähemmän aikaa vievät liikuntamuodot (kuten lenkkeily) ei kiinnosta yhtään?
Koukussa jumppiin!
fit_n
1
504
Vastaukset
- tsirppaa
Itse aloin käymää tunneilla aamuisin klo.7 ennen töitä! :) Näin illalla on vapaa. Tosin kaikkien työrytmiin ei ehkä sovi ja jos salilla ei ole tunteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422582Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423212254- 261980
- 241645
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471606Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251519- 441396
- 1001369
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391325- 361116