Kertokaas omat mielipiteenne ja kokemuksenne siitä mikä maila on paras. Ite oon omistanu aika monta mailaa. Mul on ollu exel razor ja täl hetkel chill, sitte on ollu fatpipen hole 27,orc 27 ja wiz 27 ja sit yks canadienin maila jonka mallia en muista. Jokaisesa noista mun mailoista oon huomannu jotai parempaa ku toisesa. Esim exelin razorilla on minusta paras kikkailla ku siinä on megalo lapa. Exel chilissä taas mielestäni paras ja pitävin grippi. Hole 27 saa kaikkein kovimmat vedot varsinkin lämärillä. Orc 27 on iha hyvä maila kaikin puolin enkä siitä oikein keksi mitää erikoista paitti että sopivan painonen se on. Mut jos paras noista mun mailoista pitäis valita nii kyllä se varmaa toi wiz 27 olis. Sillä saa ihan hyvät vedot,ei yhtä hyviä ku hole 27 mut paremmat ku exeleillä. Kikkailu onnistuu hyvin, tykkään sen lavasta. Maila hieman raskas verrattuna muihin mutta siihen tottuu. Joten kyllä se wiz 27 ois valintani jos 1 noista pitäis valita. Canadienistä en kerro sen enempää koska meni poikki noin 2 viikon käytön jälkee ku löin vähä kaverin mailaan pelitilanteessa =(
Mikä maila paras?
6
388
Vastaukset
- terZ
osta exel chill!!!!
- hfdshdf
Nyt kysyttiin mielipidettä siitä mikä maila on paras. Ei että kannattaako ostaa exel chill.
Omasta mielestä paras wiz 27 raw 27 lavalla. - JP
hfdshdf kirjoitti:
Nyt kysyttiin mielipidettä siitä mikä maila on paras. Ei että kannattaako ostaa exel chill.
Omasta mielestä paras wiz 27 raw 27 lavalla.fat pipe pure orcin laval toisi hyvä!!
- Curveman
Nii eli ite tykkään hirveesti Unihocin Player curve 1,5 29 flexisestä... Pelaanu kyseisellä mailalla jtn 1 vuoden ja häkki on sillä heilunu iha tasaseen tahtiin kannattaa kokeilla!
- salibandyilija
Tällä hetkellä taitaa toi exelin chillit olla parhaita.
- jaakko99
osta fat pipe badace siin on hyvä lapa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232578- 1351974
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151301Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271143En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351132Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451099- 961093
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841058