Laadukas villakangastakki?

Modesty.

Siskot, kertokaa...mistä saisin hankittua laadukkaan ja kivan villakangastakin kokoa 52-54? Tilasin viime talvena 2kpl lyhyitä villakangastakkeja Klingeliltä ja yhden UllaPopkenin takin, mutta nyt tahtoo uuden!
Ulkomaisia nettisivuja tms, joissa olisi oikeasti laadukkaita vaatteita. Hintakatto n 500€...Suomesta vaan ei isokokoiset saa kuin mustia telttoja, joille minä sanon "ei kiitos"...

6

635

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HellouJuu

Ellokselta ja oon tykännyt ;)

• OddSize

pituus, väri, malli?

• Modesty-

Etsin jotain hyvän väristä, vihreä, sähkönsininen, violetti, keltainen jne, ja ehkä hieman a-linjaista puolipitkää takkia. Ihan tarkkaa mallia ei ole mielessä, päätös syntyy vasta sitten, kun on ehdokkaita tarjolla.
        Olisko mitään vinkkiä antaa?

• dlöfflds
        Modesty- kirjoitti:

Etsin jotain hyvän väristä, vihreä, sähkönsininen, violetti, keltainen jne, ja ehkä hieman a-linjaista puolipitkää takkia. Ihan tarkkaa mallia ei ole mielessä, päätös syntyy vasta sitten, kun on ehdokkaita tarjolla.
        Olisko mitään vinkkiä antaa?

ellokselta ihanan violetti villakangastakki puoleen hintaan! kokoja 60 asti, joten pitäisi mahtua sinunkin päälle?

• =============
        dlöfflds kirjoitti:

ellokselta ihanan violetti villakangastakki puoleen hintaan! kokoja 60 asti, joten pitäisi mahtua sinunkin päälle?

Minä löysin Hobbyhallista ihanan punaisen villakangastakin kokoa 54. Yksi isompikin koko taisi vielä olla.

• BigHotMama-.
        ============= kirjoitti:

Minä löysin Hobbyhallista ihanan punaisen villakangastakin kokoa 54. Yksi isompikin koko taisi vielä olla.

Ei ELLOS tai HOBBYHALL nyt kovin laatumerkkejä ole...!!

Suomesta ei oikeasti löydy mitään kivaa ja trendikästä, joka olis vielä laadukasta isommissa kooissa.
        Pitää lähteä Usaan tai Britteihin, Saksaa tai Espanjaan, jotta alkaa löytyä.

Kokeile tilata, jos uskallat riskeerata hieman. Varsinkin palautuksien kanssa Jenkkilään voi olla ongelmaa, mut saat varmasti liian ison/pienen takin myytyä vaikka huutonetissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1998
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      93
      1440
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1177
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1057
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1052
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      49
      849
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      819
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      812
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe