Siskot, kertokaa...mistä saisin hankittua laadukkaan ja kivan villakangastakin kokoa 52-54? Tilasin viime talvena 2kpl lyhyitä villakangastakkeja Klingeliltä ja yhden UllaPopkenin takin, mutta nyt tahtoo uuden!
Ulkomaisia nettisivuja tms, joissa olisi oikeasti laadukkaita vaatteita. Hintakatto n 500€...Suomesta vaan ei isokokoiset saa kuin mustia telttoja, joille minä sanon "ei kiitos"...
Laadukas villakangastakki?
6
629
Vastaukset
- HellouJuu
Ellokselta ja oon tykännyt ;)
- OddSize
pituus, väri, malli?
- Modesty-
Etsin jotain hyvän väristä, vihreä, sähkönsininen, violetti, keltainen jne, ja ehkä hieman a-linjaista puolipitkää takkia. Ihan tarkkaa mallia ei ole mielessä, päätös syntyy vasta sitten, kun on ehdokkaita tarjolla.
Olisko mitään vinkkiä antaa? - dlöfflds
Modesty- kirjoitti:
Etsin jotain hyvän väristä, vihreä, sähkönsininen, violetti, keltainen jne, ja ehkä hieman a-linjaista puolipitkää takkia. Ihan tarkkaa mallia ei ole mielessä, päätös syntyy vasta sitten, kun on ehdokkaita tarjolla.
Olisko mitään vinkkiä antaa?ellokselta ihanan violetti villakangastakki puoleen hintaan! kokoja 60 asti, joten pitäisi mahtua sinunkin päälle?
- =============
dlöfflds kirjoitti:
ellokselta ihanan violetti villakangastakki puoleen hintaan! kokoja 60 asti, joten pitäisi mahtua sinunkin päälle?
Minä löysin Hobbyhallista ihanan punaisen villakangastakin kokoa 54. Yksi isompikin koko taisi vielä olla.
- BigHotMama-.
============= kirjoitti:
Minä löysin Hobbyhallista ihanan punaisen villakangastakin kokoa 54. Yksi isompikin koko taisi vielä olla.
Ei ELLOS tai HOBBYHALL nyt kovin laatumerkkejä ole...!!
Suomesta ei oikeasti löydy mitään kivaa ja trendikästä, joka olis vielä laadukasta isommissa kooissa.
Pitää lähteä Usaan tai Britteihin, Saksaa tai Espanjaan, jotta alkaa löytyä.
Kokeile tilata, jos uskallat riskeerata hieman. Varsinkin palautuksien kanssa Jenkkilään voi olla ongelmaa, mut saat varmasti liian ison/pienen takin myytyä vaikka huutonetissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462751Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481360Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15954Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27924Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149888- 80878
En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm66862Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829