Siskot, kertokaa...mistä saisin hankittua laadukkaan ja kivan villakangastakin kokoa 52-54? Tilasin viime talvena 2kpl lyhyitä villakangastakkeja Klingeliltä ja yhden UllaPopkenin takin, mutta nyt tahtoo uuden!
Ulkomaisia nettisivuja tms, joissa olisi oikeasti laadukkaita vaatteita. Hintakatto n 500€...Suomesta vaan ei isokokoiset saa kuin mustia telttoja, joille minä sanon "ei kiitos"...
Laadukas villakangastakki?
6
635
Vastaukset
- HellouJuu
Ellokselta ja oon tykännyt ;)
- OddSize
pituus, väri, malli?
- Modesty-
Etsin jotain hyvän väristä, vihreä, sähkönsininen, violetti, keltainen jne, ja ehkä hieman a-linjaista puolipitkää takkia. Ihan tarkkaa mallia ei ole mielessä, päätös syntyy vasta sitten, kun on ehdokkaita tarjolla.
Olisko mitään vinkkiä antaa? - dlöfflds
Modesty- kirjoitti:
Etsin jotain hyvän väristä, vihreä, sähkönsininen, violetti, keltainen jne, ja ehkä hieman a-linjaista puolipitkää takkia. Ihan tarkkaa mallia ei ole mielessä, päätös syntyy vasta sitten, kun on ehdokkaita tarjolla.
Olisko mitään vinkkiä antaa?ellokselta ihanan violetti villakangastakki puoleen hintaan! kokoja 60 asti, joten pitäisi mahtua sinunkin päälle?
- =============
dlöfflds kirjoitti:
ellokselta ihanan violetti villakangastakki puoleen hintaan! kokoja 60 asti, joten pitäisi mahtua sinunkin päälle?
Minä löysin Hobbyhallista ihanan punaisen villakangastakin kokoa 54. Yksi isompikin koko taisi vielä olla.
- BigHotMama-.
============= kirjoitti:
Minä löysin Hobbyhallista ihanan punaisen villakangastakin kokoa 54. Yksi isompikin koko taisi vielä olla.
Ei ELLOS tai HOBBYHALL nyt kovin laatumerkkejä ole...!!
Suomesta ei oikeasti löydy mitään kivaa ja trendikästä, joka olis vielä laadukasta isommissa kooissa.
Pitää lähteä Usaan tai Britteihin, Saksaa tai Espanjaan, jotta alkaa löytyä.
Kokeile tilata, jos uskallat riskeerata hieman. Varsinkin palautuksien kanssa Jenkkilään voi olla ongelmaa, mut saat varmasti liian ison/pienen takin myytyä vaikka huutonetissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971998- 931440
- 1121177
- 761057
- 1211052
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 49849
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58819- 36812
- 33723