Siskot, kertokaa...mistä saisin hankittua laadukkaan ja kivan villakangastakin kokoa 52-54? Tilasin viime talvena 2kpl lyhyitä villakangastakkeja Klingeliltä ja yhden UllaPopkenin takin, mutta nyt tahtoo uuden!
Ulkomaisia nettisivuja tms, joissa olisi oikeasti laadukkaita vaatteita. Hintakatto n 500€...Suomesta vaan ei isokokoiset saa kuin mustia telttoja, joille minä sanon "ei kiitos"...
Laadukas villakangastakki?
6
648
Vastaukset
- HellouJuu
Ellokselta ja oon tykännyt ;)
- OddSize
pituus, väri, malli?
- Modesty-
Etsin jotain hyvän väristä, vihreä, sähkönsininen, violetti, keltainen jne, ja ehkä hieman a-linjaista puolipitkää takkia. Ihan tarkkaa mallia ei ole mielessä, päätös syntyy vasta sitten, kun on ehdokkaita tarjolla.
Olisko mitään vinkkiä antaa? - dlöfflds
Modesty- kirjoitti:
Etsin jotain hyvän väristä, vihreä, sähkönsininen, violetti, keltainen jne, ja ehkä hieman a-linjaista puolipitkää takkia. Ihan tarkkaa mallia ei ole mielessä, päätös syntyy vasta sitten, kun on ehdokkaita tarjolla.
Olisko mitään vinkkiä antaa?ellokselta ihanan violetti villakangastakki puoleen hintaan! kokoja 60 asti, joten pitäisi mahtua sinunkin päälle?
- =============
dlöfflds kirjoitti:
ellokselta ihanan violetti villakangastakki puoleen hintaan! kokoja 60 asti, joten pitäisi mahtua sinunkin päälle?
Minä löysin Hobbyhallista ihanan punaisen villakangastakin kokoa 54. Yksi isompikin koko taisi vielä olla.
- BigHotMama-.
============= kirjoitti:
Minä löysin Hobbyhallista ihanan punaisen villakangastakin kokoa 54. Yksi isompikin koko taisi vielä olla.
Ei ELLOS tai HOBBYHALL nyt kovin laatumerkkejä ole...!!
Suomesta ei oikeasti löydy mitään kivaa ja trendikästä, joka olis vielä laadukasta isommissa kooissa.
Pitää lähteä Usaan tai Britteihin, Saksaa tai Espanjaan, jotta alkaa löytyä.
Kokeile tilata, jos uskallat riskeerata hieman. Varsinkin palautuksien kanssa Jenkkilään voi olla ongelmaa, mut saat varmasti liian ison/pienen takin myytyä vaikka huutonetissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512284Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271174Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut851032Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55942Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11924- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me128878vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22793Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49769