Onko miehille yleensä kuinka helppoja yhden yön jutut?
Joka paikassa nykyään hehkutetaan yhden yön juttuja ja kumppanien määrää, mutta itse olen joutunut muutamia kertoja huomaamaan, ettei miehellä olekaan sujunut tämä niin hyvin.. sillä miehellä ei ole seisonut ollenkaan tai niin pehmeästi ettei siitä tule mitään.
Onko tämä kuinka yleistä?
Miehille! "seisominen" yhden illan jutuissa
25
6899
Vastaukset
- Yleistä on
Minulle hermostuneisuus vieraan ihmisen kanssa vie potenssin pois.
Usein alkoholikin vaikuttaa ja sehän on suurimmassa osassa tapauksissa läsnä. - LaskeutuuSe
olen nainen ja minulla ei seiso kuin järki joskus mutta partenerin kokemuksella lausun seuraavaa: Kyllä se ei tahdo seisoa kunnolla aluksi yhden illan jutussa jos ei ole ihan puoliammattilainen pelimies kyseessä. Ns normaalimiehellä aluksi pomppaa nopsaan mutta kun lähestytään ihan oikeasti niin sitten alkaa moraali, viina ja huono itsetunto jne. laskea pikkuveljen profiilia niin että loppujen lopuksi kumpikin on huonolla omallatunnolla kun luulee olevansa ruma, huono ja siihen se loppukin läsähtää. Ei kannata ruveta yhdenyön suhteisiin on se opetus. Niin kerta!
- Mr Erection
Heikkoitsetuntoisilla ei seiso.
- mies vaan
Onneksi on potenssilääkkeet keksitty, tosin aika harvoin joudun niihin turvautumaan (tänä vuonna 9 hoitoa ja vielä en ole tarvinnut). Tosin panen vain ulkonäöllisesti miellyttäviä.
- olet komea
vaikka se antoi ensin, joten ei kai siinä mikään auta,
jos mies haluaa antaa, muttei itse innostu,
jos on valinnut väärän naisen.
- vato retro
Mun pitää ainakin henkisesti valmistautua seksiin. Humalassa ei myöskään tule hommista mitään. Sen takia en hae baarista seksiseuraa, koska tiedän ettei minusta ole sinä iltana yhtään mihinkään.
Morning after on taas ihan eri juttu. Seisoo kuin rautakanki.
Parasta seksiä nainen saa, kun ei raahaa ukkoa baarista suoraan mukaansa, vaan pyytää seuraavaksi päiväksi kylään panemaan. Tai eka yö vaan nukutaan yhdessä.- Alfa Uros
Ei kannata juoda itseään ihan tolkuttomaan kuntoon niin ettei pysty panemaan. Mieti nyt sitten siinä aamulla että eilen olisin saanut, mutta ei seisonut...ottaako päähän...varmana.
Suosittelisin sinulle kuntoilua, tupakan polton lopettamista ja vähän pienempiä viina-annoksia. Jos nämäkään vinkit eivät auta niin otan osaa.
Itselläni ainakin seisoon vaikka niinkin kännissä että jalat ei kunnolla kanna. - vänksy
Alfa Uros kirjoitti:
Ei kannata juoda itseään ihan tolkuttomaan kuntoon niin ettei pysty panemaan. Mieti nyt sitten siinä aamulla että eilen olisin saanut, mutta ei seisonut...ottaako päähän...varmana.
Suosittelisin sinulle kuntoilua, tupakan polton lopettamista ja vähän pienempiä viina-annoksia. Jos nämäkään vinkit eivät auta niin otan osaa.
Itselläni ainakin seisoon vaikka niinkin kännissä että jalat ei kunnolla kanna.näkökulmasta sanoisin että ei naisetkaan kaikki nauti siitä kännissestä panemisesta. Mä oon ihan samaa mieltä ku toi sua ylempi että hyvin nukutun yön jälkeen ois kaikki paremmin ja parempaa. MUlle on ainakin ihan se ja sama seisooko mun miehellä kännissä vai ei, mutta mulla itselläni ei ainakaan kännissä vehkeet pelaa, jos tietty humalaraja ylittyy.
- jooooooo
myös itsellä. aluksi seisoo hyvin, mutta yleensä siinä vaiheessa kun pitää ruveta sovittelemaan kumia päälle, niin siihen lopahtaa.. ja väkisinhän se ei seiso, ei vaikka miten haluaisi.
- Alfa Uros
No on sekin kumma kun kumin laiton aikaa ei erektio kestä. Vai pelkäätkö kumeja jotenkin. Kuullostaa että olet vain ujo sänkyhommissa. Koskaan ei voi olla niin kännissäkään ettei kumia osaisi asentaan vehkeeseen, ei se nyt niin vaikeeta voi olla. Jos kuitekin on niin treenaa kumin asennusta kotosalla ihan ajan kanssa.
- Anonyymi
Muutaman kerran on käynyt myös näin, että kortsun laitossa erektio hävisi ja ei vaan tullut uudelleen. Kerran sitten laukesin kortsun laitossa ja akti oli siinä!
- olen!
ettei saa miehellä seisomaan.
On jäänyt kauhea morkkis, kun en jaksanut kerran yrittää saada miestä seisomaan, kun se ensin oli antanut, väsytti niin penteleesti ja mies jäi sitten kokonaan ilman. - olemme yhdessä
kondomeja mukana.
- normaalia.
jännitys teettää sitä herkästi. Varsinkin jos toisesta ihmisestä on kiinnostunut saattaa olla liiankin jännittynyt. Hermostunut siis, jolloin ei vahvasti seiso. Seistä ei voi myöskään helposti muissakaan jännittävissä tilanteissa elämässä vaan se olisi päinvastoin outoa :D
seksi paranee useamman kerran jälkeen ajan kanssa samaisen ihmisen kanssa kun jännitteet poistuu. Kannattaa numerot vaihtaa. seksi ei parane välttämättä vaihtamalla toiseen yhden yön tapaukseen.
ei sitä ekalla kerralla kerkeä toisen kanssa synkkaamaan sängyssä, paitsi heille joista se on pelkkää nylkyttämistä
ja kun alkoholin jättää pois.
Jos ei tunne jännitettä toista ihmistä kohtaan, eli ei ole toisesta aidosti kiinnostunut, on ehkä enemmänkin jotain vikaa jossain...
naistenmiehet on kaikki kaappihomoja. - RWHET
... päässyt käymään, että ei ole seisonut, tai että on seisonut heikosti. Ja muutenkin seksi ensimmäisillä kerroilla uuden kumppanin kanssa on melkoista säätöä, jos ei olla jo etukäteen puhuttu mistä kumpikin tykkää
- n30
Mulla on ollu 16 miestä, joista suurin osa on kyllä jääny yhteen yöhön. Noista noin puolilla on ollu vaikeuksia pitää vehkeet kovana, ainakin kännissä. Voi toki johtua siitäkin, että olen ruma, mutta on ollu niitäkin, joille oon kelvannu hyvin. Et ei se nyt niin harvinaista oo. Ja niinkun tossa joku muukin kirjotti, niin aamulla voi onnistua jo hienosti vaikka yöllä ei onnistuiskaan...
- aulih
Menin yöksi yhen miehen luo joka oli vongannu mua jo monta vuotta. Yritettiin panna, mut sillä seiso niin pehmeesti ettei voitu viedä hommaa loppuun. Sano olevansa niin kännissä ettei siksi seisonu eli alkoholi vissiin syynä siinä ettei yhden illan jutuissa seiso
- harvoissa paikoissa
yrittää ratsastaa, jos joku on aika löllerö - joskus ne tosin voi siitä terhakoitua.
- "huononainen"
Kokemuksestani ei. Suurin osa kerroista jolloin meen jatkoille jonkun miehen kans niin noin 80 % päättyy syystä tai toisesta ihan vaan nukkumiseen vaikka muuta olikin mielessä molemmilla....
Ja sitten saa kuulla jäljestäpäin että oli taas "antanut" jollekin miehelle!!!! - Neuvoja.
niin ei tule tuota ongelmaa.
- Neuvoja.
Ota vapaa.
- mlukku
Neuvoja. kirjoitti:
Ota vapaa.
halua, että heti kättelyssä seisoo. Minulla menee niin, että tykkään siitä, kun nainen oikein yrittää ja yrittää hieroa ja hinkata, mutta kulli juuri ja juuri pikkuisen kovettuu. Kiva katsella naisen ilmeitä.Se nyt vaan kuitenkin tuntuu niin hyvältä, se naisen tekemä runkku, että minä pidän siitä enemmän kuin naimisesta. En myöskään kerro sitä, kun tunnen lastin lähtevän, saa mennä naisen käteen...heh hehh...hyvää tekee...
- ei niillä seiso
senhän pitäisi vaan pitkittää, jos pääsee nin pitkälle, että sen voi edes pukea päälle
- terso
mä ainakin inhoan niiden käyttöä spontaaneissa tilanteissa, jos on siinä rajoilla seisooko vai ei niin kondomi on se viimenen turn-off :P
- tmmp
äärimmäisen yleistä on että jos on tunteita jäljellä jotain toista naista kohtaan, ei siitä tule yhtään mitään siitä seisokista. sitten on "pelimiehet" jotka saa psyykattua ittensä ulos tilanteesta kontrolloimalla ajatteluansa. naisen ulkonäöllä ei mitään tekemistä asian kanssa, ei silloin kun ei seiso, eikä silloin kun seisoo koko ajan. se on kiinni tunnepuolesta aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356