Vitutus & ahdistus

Tälle oma ketjunsa.

- Kukkonen vituttaa. Jos on jotain sanottavaa niin sanokoon suoraan.
- Vatsaan sattuu.
- Luulin hävittäneeni biojätteet ja banaanikärpäset samaan syssyyn mutta nyt täällä on uusi parvi enkä löydä enää mitään mistä niitä tulee?!?!?!
- "Valintamme ei osnut juuri sinuun tällä kertaa" liian moneen työhakemukseen.
- Väsyttää
- Säälittävän ankea sosiaalinen piiri täällä uudella paikkakunnalla.
- Palstamorkkis
- Unohdin pistää poistoletkun pesukoneesta vessanpöntön reunalle ja nyt veskis on ryönät lattialla.
- Kaiken perimmäinen turhuus

*huoks*

76

1080

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • banaanikärpäset ookki niitä pirun pikkuhyttysiä jotka änkeää aina ruokiin ja juomiin? :/

• Sellasia pieniä (ruskeita- ainakin täälläpäin) kärpäsiä, niinku banaanikärpäset, mutta niitä oli nyt vaan hiukka paljon tänä syksynä. Täältä on onneks hävinnyt ne jo.

• PlatosMorbidDust kirjoitti:

Sellasia pieniä (ruskeita- ainakin täälläpäin) kärpäsiä, niinku banaanikärpäset, mutta niitä oli nyt vaan hiukka paljon tänä syksynä. Täältä on onneks hävinnyt ne jo.

tässä vähä tähtäsinki. avonaisessa kaljatölkissä löyty aikoinaan yllätyksenä kokonainen lauma lillumassa.

• -Vitutuksia- pieniä tosin:

kaljaa piisaa, mutta ei tee mieli juoda.

- niskat on taas viiiiitun jumissa.

- Ei tarvi nousta aikasin huomenna (hyvä juttu sinänsä)

- Kyllästynyt musiikkiin. Tuntuu, että kaikki kuunnellut jo puhki, mut Isiksen uusin antaa jotain voimaa sentään.

- Säälittävän ankea sosiaalinen piiri täällä uudella paikkakunnalla.

- Joku pelle juoksee palstalla MUN perässä inisten lapsellista skeidaansa. Siis: aina. Ei jaksais.

- Kaiken perimmäinen turhuus

- Ehkä sanoin pahasti naapurille päivällä, mutta silti: Ne kutsuu mut kylään, rttä viinaa ob, ja että he tarjoavat ja sitten kun menee sinne korjauspaukkua ottamaan, niin kuulee niiden puhuvan keskenään musta "pummina"? Vittu mä niille ne huonekalutkin sinne oon kantanut. Perkele. Tuikkaan tulehen koko kutomon.

- En voittanut lotossa

- Listaa kirjoittaessa tuli mieleen vaan, miten hyvin asiat loppujen lopuksi onkaan. Pahemmastakin on selvitty.

• Kun luin listani niin tajusin että mulla on just sen verran muita vitutuksenaiheita että olen unohtanut että naisenpuute vaivaa! Se tuntuo 3 millisekuntia suoranaiselta voitolta...

... kunnes tajusin että nyt muistin että sekin vituttaa >:-/

• Muutit siis sittenkin. Onko sielläpäinkään mistä oli joskus aikojen alussa juttua?

• Kukkomies kirjoitti:

Kun luin listani niin tajusin että mulla on just sen verran muita vitutuksenaiheita että olen unohtanut että naisenpuute vaivaa! Se tuntuo 3 millisekuntia suoranaiselta voitolta...

... kunnes tajusin että nyt muistin että sekin vituttaa >:-/

Naisenpuutettahan ei Mies myönnä. Koskaan.
        Nih.

Naisenpuutettahan ei Mies myönnä. Koskaan.
        Nih.

... siis senkin. *synk*

• relaxed_eyes kirjoitti:

Muutit siis sittenkin. Onko sielläpäinkään mistä oli joskus aikojen alussa juttua?

Muutaman vuoden asunut, mutta silti pelkkä turisti. Ja eihän täältä nyt vittu pois pääse millään. Siltä ainakin tuntuu nyt, mutta kattoo- antaa ajan kulua ja ottaa rennosti, niin kyllä ne hommat siitä lutviutuu. Ja jos ei, niin ainahan kaupasta saa kaljaa.

• Kukkomies kirjoitti:

... siis senkin. *synk*

*silittää päätä*

*silittää päätä*

Tulee pälvikalju!

*silittää päätä*

pliis, älkää homostelko, miehet...

• Cinnamon.Girl kirjoitti:

pliis, älkää homostelko, miehet...

Akat hiljaa.

• Kukkomies kirjoitti:

Tulee pälvikalju!

*paijaa kaljua*

Akat hiljaa.

kun olette koko ajan kiekumassa.

*paijaa kaljua*

*homokyttä*

kun olette koko ajan kiekumassa.

Ota tai jätä.

*homokyttä*

Annaksä sen vajota kaljuuteen saakka, vai?
        ;/

Ota tai jätä.

tyytyä kotkottamaan ja nokkimaan jyviä.

Annaksä sen vajota kaljuuteen saakka, vai?
        ;/

En tajunnut : (

*rautalankaa*

tyytyä kotkottamaan ja nokkimaan jyviä.

Tollasta saatana......

En tajunnut : (

*rautalankaa*

[RAUTALANKAA]Nappaa se ja pidä siitä parempaa huolta. Okei?[/RAUTALANKAA]

• Kukkomies kirjoitti:

Tollasta saatana......

: )

[RAUTALANKAA]Nappaa se ja pidä siitä parempaa huolta. Okei?[/RAUTALANKAA]

ndoiufpgu iefihn

ei tässä muuta...

: )

Toisella tavalla vittumaista. :)

• Kukkomies kirjoitti:

Toisella tavalla vittumaista. :)

"sellaista se on, yks tulee toinen menee"

Mä en jaks anyt avata tota. Mutta PAKKO kirjottaa jotain. Viimeinen sana jne...Öitä.

http://www.youtube.com/watch?v=q7suDE2TxhU

olishan siinä ollutkin haastetta.

Öitä.

http://ei tipu-linkkejä

"sellaista se on, yks tulee toinen menee"

Tähän vaan tälläsen rivin. [email protected]

• Kukkomies kirjoitti:

Tähän vaan tälläsen rivin. [email protected]

simmut kiinni...

Öitä.

simmut kiinni...

Öitä.

Silmät kii tulee synkkää. Öitä.

• vanhusten puolesta.

• aina silloin, kun on marjoja, omenoita tms. tuotu puutarhasta sisälle. - Ja vaikka kaupastakin. - Joskus jotain kärpäsiä näyttäis tulevan lavuaaristakin, että kai siellä hajulukossa (?) on niille jotain niin kiehtovaa, että tykkäävät siellä lisääntyä ;(

Kannattaa pitää keittiössä sellaisia mehuansoja, eli jättää tilkka mehua lasin pohjalla tms. ja tyhjentää sitä sitten aina, kun ei kestä kattella raatoja. - Ja yksi toimiva konsti on lasillinen vettä, johon tippa fairya. Pintajännitys häviää ja itikat hukkuvat. - Jotkut laittavat siihen houkuttimeen myös lorauksen etikkaa, jonka haju houkuttelee kiusankappaleita ansaan.

Ja tietenkään sisälle ei saisi tuoda esim. kotimaisia omppuja muuta kuin syöntiajaksi ja biojätteetkin tyhjentää aika nopskaan.

Mutta vitutuksesta puheenollen on aika harmillista, kun mun niska ei käänny toiseen suuntaan juuri lainkaan ja toiseenkin vain vähän ;( Ja päätä särkee sen mukaan ! - Kun hain illalla muksuja harrastuksista, niin yhteispelillä me sit katottiin tuleeko risteyksissä jostakin suunnasta muita kulkijoita... Ei tässä muuten mitään erinomaista. - Tavallista kahlaamista kaulaansa myöten ;)

• Jazuli

vituttaa...tähänkö saa purkaa..??

*..särkee
      *..särkee
      *..särkee
      *..särkee
      *..särkee
      *..vihloo
      *..jomottaa
      *..polttelee

ja tätä "vitutusahdistusta" kestää arviolta syksytsä kevääseen..ellei tule kuiva talvi..

• Jazuli

syksystä...siis nii..=o)

• Tähän kohtaan tehtiin nyt sitten kaatopaikka.

Pipit on ihan perkeleestä silloin kun tietää että ne kestää mahdollisesti kauankin. Paska juttu :-/

• Voi rähmä että sul on nyt noin kökkö olo..

Mua taas ei vituta mikään. On niin kivaa olla ettei tosikaan! :))

Laitetaan nyt kuiteski myötätunnosta tähän joitakin yleisiä vitutuksen aiheita.

-Rahan puute

-Väsyttää muttei nukuta

-Liian vähän duunia

-Sisätiloissa lämpö ei vielä toimi joten jäässä ollaan 24/7

Ja noikaan ei just nyt vituta :))

• jaah?

Tuo on ihan hyvä aihe.:) Kiitos!

V*tutuksen aiheet:

- jotkut narsistisesti käyttäytyvät, lapsellisen ja pinnallisen oloiset pitävät mua pilkkanaan tällä palstalla ja ovat tehneet sitä jo pitkään...Ketään heistä en MINÄ tunne, mutta kyseisillä lapsellisilla on silti(!) pokkaa palstakäytöksensä röyhkeydessä... Toisaalta kyllä sitten, kun katsoo sitä niinqu, ihqu,mussuttelu-kieltä, mitä palstalla viljellään, voi ehkä vähän kuvaakin siitä saada, että minkä sortin sakkia ehkä olisi välillä kyseessä, vaikken kyseisiä tietenkään tunnekaan...Ja mitäs mä niistä tietäisin ( joo en mitään!). Paska mäihä ne jokaiselle syvälliselle ja aikuiselle ihmiselle, joka tälle palstalle eksyy ja on yrittänyt kyseisten juttuja tekstisisältöjen perusteella "ymmärtää"...Kyseiset nimittäin näkyvät suuttuvan heti, jollei puolesta lauseesta ymmärrä "oikein", että mitä he tuntemattomat yrittävät sanoa ja parhaimmillaan lienevät keskustelupalstakeskusteluissa ainoastaan toisten tuntemiensa kanssa ( sosiaalisuutensa ja käytöstapansa eivät siis erityisen suureellisia, olen havainnut)...

- en näy pääsevän myöskään siitä palstaperverssistä eroon, joka muhun on tällä palstalla takertunut ja joka puhuu viesteihini vastineeksi täyttä mielisairaan oloista kuvottavaa huttua...Vähän pelottavaakin se, oikeasti. Kyseinen tyyppi tuntuu todellakin takertuneen muhun ( toiv. sentään en tunne kyseistä henkilökohtaisesti - ainakaan tietoni mukaan en tunne ja en kaipaa pervoja _persoonani_ kimppuun...Sellanen oikeus mulla palvelun käyttäjäksi rekisteröitymättömälläkin on, että mulla on oikeus käydä keskustelupalstalla rauhassa ilman sellaisia...No ainakin se on tullut selväksi, että ei kannattane harkitakaan rekisteröitymistä S24- palvelun jäseneksi! Joskus ajoittain olen sitäkin miettinyt ja jotkut kivan oloiset kirjoittajat ovat multa sitä palstalla pyytäneetkin, mutta no wayyy...Jos tollasta pervoja kakka-juttuja laukovia ja muuta olettelijasakkia niin paljon tällä palstalla käy, kuin näyttää, kiitos ei. MINÄ en halua millään muotoa profiloitua osaksi sellaista sakkia...*punastuu* Ja lisäksi olen joskus kuullut sellaisiakin huhuja, että palstalla kävisi tyyliin natsejakin...Joo, ei kiitti!

- pyykkivuori tuolillani ja kohta lattiallanikin on aivan järjetön

- viime viikonlopun reissussa meni niin paljon rahaa, että hoh hoi tulevana viikonloppuna ei sitten tehdäkään mitään erityistä

- eräs läheiseni toi taannoin mulle harvinaisen suorin ja kriittisin sanoin, mitä mieltä on elämän orientaatiostani tällä hetkellä, liittyen henkilökohtaisten tavoitteideni saavuttamiseen elämässäni...Syystä, että arvostan kyseistä ihmistä aivan älyttömästi ja syystä, että hän tuntee mut paremmin, kuin yhdeksän kymmenestä muista mut tuntevista, tän mulle läheisen sanat painavat mua. Ei ole erityisen hyvä olo, vaikka olen onnellinen, että mulla on sellaisia ystäviä elämässäni, jotka sanovat mulle suoraan, kun näkemyksen omaavat

- väittäisin, että noin seitsemänkymmentä prosenttia kunnianhimostani on kadoksissa, enkä itsekään pidä tästä tunteesta

- missä mun luovuus on, se mikä mulla joskus oli?!! ( enkä nyt tarkoita mitään palstoja tai palstakeskusteluja tietenkään), vaan yksityiselämääni

- olen viime aikoina nähnyt kummallisia painajaisia takavuosien kammottavimmista ihmisistä, joita joskus menneisyydessä - vertauskuvallisesti ilmaistakseni tunsin... kumma tämä, kun en juuri ole edes ajatellut kyseisiä yli vuosikymmeneen.

- mulla on huoli hyvin iäkkäästä ja mulle rakkaasta ihmisestä

- en saa oltua niin sosiaalinen, kuin haluaisin...Olen tyyliin kaks viikkoa sitten luvannut järjestää pientä syömistä ja kivaa istustelua kavereille, mutta ei - en vaan saa aikaiseksi sitä...

Seuraava viikko lienee sitten ( edes vähän) parempi. Kiitos, kun annoit aloituksellasi mahdollisuuden purkautua.*kohteliaana*

• Onttiloora

e.W oletko kone vai ihminen?

• Voi jösses.

Saanks mä peruuttaa vielä sen kakan mitä olen nakannut suuntaasi? Mä voin selittää sen sillä että mua ärsytti ihan perkeleesti. Nyt kun luin tota juttuasi niin mua ei enää ärsytä lainkaan vaan tuli toistamiseen morkkis käytöksestäni. *nielaisee* Ainakaan sä et ole ansainnut niin paljon mitä olet saanut. Missään tapauksessa. Jotain kuivia jäniksenpapanoita voisin ehkä ammuskella vielä ritsalla välillä mutta... Anteeksi. Mulla on tosi paskat käytöstavat.

Toi pyykkivuori. Kutsu joku kaveris auttaan? Tollasia juttuja on paljon nastempaa tehdä kaksin kuin yksin. Yksin sitä keksii kaikkee muuta tekemistä, mut kun kaveri "joutuu" tekeen sitä mikä kuuluu itselle niin silloin ei itse kehtaa olla tekemättä ja kasa häviää tuplanopeudella oikealle paikalleen.

Sit se kaveri joka antoi sulle suorat sanat. Siinä tosiystävä. Pidä siitä kaksin käsin kiinni. No, tän varmaan tiedätkin. Ja tuosta olen kateellinen.

Luovuuden, kunnianhimottomuuden ja sosiaalisen saamattomuuden voin jakaa kanssasi. Niille tahtoisin ratkaisun itsekin. Aromaterapia ei taida auttaa.

• ähähähähähähääää
        Kukkomies kirjoitti:

Voi jösses.

Saanks mä peruuttaa vielä sen kakan mitä olen nakannut suuntaasi? Mä voin selittää sen sillä että mua ärsytti ihan perkeleesti. Nyt kun luin tota juttuasi niin mua ei enää ärsytä lainkaan vaan tuli toistamiseen morkkis käytöksestäni. *nielaisee* Ainakaan sä et ole ansainnut niin paljon mitä olet saanut. Missään tapauksessa. Jotain kuivia jäniksenpapanoita voisin ehkä ammuskella vielä ritsalla välillä mutta... Anteeksi. Mulla on tosi paskat käytöstavat.

Toi pyykkivuori. Kutsu joku kaveris auttaan? Tollasia juttuja on paljon nastempaa tehdä kaksin kuin yksin. Yksin sitä keksii kaikkee muuta tekemistä, mut kun kaveri "joutuu" tekeen sitä mikä kuuluu itselle niin silloin ei itse kehtaa olla tekemättä ja kasa häviää tuplanopeudella oikealle paikalleen.

Sit se kaveri joka antoi sulle suorat sanat. Siinä tosiystävä. Pidä siitä kaksin käsin kiinni. No, tän varmaan tiedätkin. Ja tuosta olen kateellinen.

Luovuuden, kunnianhimottomuuden ja sosiaalisen saamattomuuden voin jakaa kanssasi. Niille tahtoisin ratkaisun itsekin. Aromaterapia ei taida auttaa.

Taitaa Kukkomies olla vähän pihkassa? ;-) uuuuu hymyhuuliii

• jaah?
        Onttiloora kirjoitti:

e.W oletko kone vai ihminen?

Mä en ole mikään e.W!

Siis en ala enää tähän...Jollet niin yksinkertaista asiaa kohteliaasti ymmärrä, kun sinulle ihan tosissani kerron, etten mä _ole_ mikään "e.W", EN AIO keskustella kanssasi yhtään mistään...

Se, että jos mun kaltaiseni ihminen on tyyliin joskus vuosi sitten viestinsä nimimerkkikentässä käyttänyt nimimerkkiä "e.W", ennen kuin feikkarit ja pervoilijat minuun takertuivat, ei se mielestäni oikeuta teitä mulle tuntemattomia ihmisiä ajasta toiseen puhuttelemaan(!!) mua "e.W":ksi. Ymmärrätkö?! Käsitätkö sellaista asiaa, että keskustelupalstalla voi samaa nimimerkkiä käyttää useampikin anonyymi keskustelupalstakävijä? Osa em . mainituista harjoittaa sitä häiriköintitarkoituksessa (ja näemmä) tarkoituksenaan sotkea lukijoiden tulkintaa( ainakin mua kohtaan on koko ajan harjoitettu sitä käytöstä), ja osa voi joskus käyttää ehkä vahingossakin samaa nimimerkkiä jonkun toisen kanssa - varmastikin myös toisesta samaa nimimerkkiä käyttäneestä tietämättä. Kun hei mulla on tässä nyt ollut pientä pelkoa jopa siitäkin, että joku yrittäisi selkäni takana ja tietämättäni esimerkiksi ja vaikkapa esiintyä jopa ns. minuna ( en tiedä, että miten asiat ovat, mutta sen verran outoa palstapalautetta koko ajan saan, että asiaa ihmettelen...) tai ainakin jotenkin sotkea lukijoiden tulkintaa liittyen minuun kaikille ( käsittääkseni) täysin tuntemattomaan ihmiseen, en todellakaan(!!) pidä tosta puhuttelutavasta, mitä mulle osoitat.

Ymmärrätkö? Mun nimimerkkinäni tässä ketjussa on "jaah?" ja kaltaistani tuntematonta sä puhuttelet sillä nimimerkillä, mikä kirjoittajan viestin viestikentästä näkyy.

• oojapooj
        ähähähähähähääää kirjoitti:

Se on hyvä että löytyy kykyä suodattaa kaikenlaisten tusinakirjoittajien kahden sanan viisauksia, mutta rajansa kaikella tietysti.

• ähähähähähähääää kirjoitti:

... mä osaan olla pahoillani vaikkei mulla olis muita intressejä. Tiedän milloin oon tehnyt väärin. Ihastuksentunteen kanssa häpeä omista ylilyönneistä on jotain käsittämättömän sääliötunnelman tuovaa. Silloin tekee mieli lähinnä painua jonnekin likaviemäriin häpeämään kuukausiksi.

• jaah?
        Kukkomies kirjoitti:

Voi jösses.

Sori, mutta en tässä halua analysoida käytöstäsi.:)

Kiitos kuitenkin ystävällisyydestä.

"Toi pyykkivuori. Kutsu joku kaveris auttaan? Tollasia juttuja on paljon nastempaa tehdä kaksin kuin yksin. Yksin sitä keksii kaikkee muuta tekemistä, mut kun kaveri "joutuu" tekeen sitä mikä kuuluu itselle niin silloin ei itse kehtaa olla tekemättä ja kasa häviää tuplanopeudella oikealle paikalleen."

Voih...Kyllä mä kuitenkin sitä mieltä olen, että itse mun pitää pyykkini pestä.:) Tietysti muuten voisi huomioida ihmisiä enemmän ( kutsua kylään ja sillä tavalla...)

"Sit se kaveri joka antoi sulle suorat sanat. Siinä tosiystävä. Pidä siitä kaksin käsin kiinni. No, tän varmaan tiedätkin. Ja tuosta olen kateellinen."

Niin no mä tiedän, että se ihminen tulee kuulumaan elämääni aina.:) Niin kauan, kuin elellään. Itkuahan mä siinä tietysti tihuutin, kun ystävä sanoi niin suoraan... Ja osin häpesinkin. Osaa analysoida mua ehkä jopa paremmin, kuin minä itse, se ystäväni. Tottakai sellaiset ihmiset on kullan arvoisia elämässä. Sanoi mulle mm., että miten kehtaan tehdä itelleni ja elämälleni, niin kuin teen ja että mua pitäis tosiaan ns. potkia perseelle (henkisesti).:) Ja mä arvostan sitä ihmistä, koska hän sanoi kuten sanoi, vilpittömän hyvässä tarkoituksessa.(Asioitani en aio eritellä.)

Kunnianhimosta sitten...Se kasvaa musta uskosta jonkun toiminnan järkevyyteen ja sen hyvää tuottaviin seurauksiin. Jos kunnianhimo ei kohdennu tai jos sitä ei saa itsestään esiin, lieneepi ihmisellä usein syytä vakavaan itsetarkasteluun. Mä olen joskus ollut tosi kunnianhimoinenkin. Sellainen, että vaikka hampaat irvessä läpi harmaan kiven, mutta niin kauan en lepää, kuin voin olla tyytyväinen toimintani seurauksiin ja sen lopputuloksiin... Se on aika upea tila sekin - se flow, kun sä vaan menet ja tiedät ja nautit suunnattomasti siitä ahertamisesta itsessään.

• jaah? kirjoitti:

Sori, mutta en tässä halua analysoida käytöstäsi.:)

Kiitos kuitenkin ystävällisyydestä.

"Toi pyykkivuori. Kutsu joku kaveris auttaan? Tollasia juttuja on paljon nastempaa tehdä kaksin kuin yksin. Yksin sitä keksii kaikkee muuta tekemistä, mut kun kaveri "joutuu" tekeen sitä mikä kuuluu itselle niin silloin ei itse kehtaa olla tekemättä ja kasa häviää tuplanopeudella oikealle paikalleen."

Voih...Kyllä mä kuitenkin sitä mieltä olen, että itse mun pitää pyykkini pestä.:) Tietysti muuten voisi huomioida ihmisiä enemmän ( kutsua kylään ja sillä tavalla...)

"Sit se kaveri joka antoi sulle suorat sanat. Siinä tosiystävä. Pidä siitä kaksin käsin kiinni. No, tän varmaan tiedätkin. Ja tuosta olen kateellinen."

Niin no mä tiedän, että se ihminen tulee kuulumaan elämääni aina.:) Niin kauan, kuin elellään. Itkuahan mä siinä tietysti tihuutin, kun ystävä sanoi niin suoraan... Ja osin häpesinkin. Osaa analysoida mua ehkä jopa paremmin, kuin minä itse, se ystäväni. Tottakai sellaiset ihmiset on kullan arvoisia elämässä. Sanoi mulle mm., että miten kehtaan tehdä itelleni ja elämälleni, niin kuin teen ja että mua pitäis tosiaan ns. potkia perseelle (henkisesti).:) Ja mä arvostan sitä ihmistä, koska hän sanoi kuten sanoi, vilpittömän hyvässä tarkoituksessa.(Asioitani en aio eritellä.)

Kunnianhimosta sitten...Se kasvaa musta uskosta jonkun toiminnan järkevyyteen ja sen hyvää tuottaviin seurauksiin. Jos kunnianhimo ei kohdennu tai jos sitä ei saa itsestään esiin, lieneepi ihmisellä usein syytä vakavaan itsetarkasteluun. Mä olen joskus ollut tosi kunnianhimoinenkin. Sellainen, että vaikka hampaat irvessä läpi harmaan kiven, mutta niin kauan en lepää, kuin voin olla tyytyväinen toimintani seurauksiin ja sen lopputuloksiin... Se on aika upea tila sekin - se flow, kun sä vaan menet ja tiedät ja nautit suunnattomasti siitä ahertamisesta itsessään.

Seestymässä?

Joskus on hyvä kutsua ystäviä tekemään ihan arkipäivän asioita. Vaatteiden kanssa rähvellyksessä on paljon symboliikkaa. Kuten myös siinä että pyytää ystävää apuun ihan arkipäiväiseen juttuun joka oikeastaan on "omaa reviiriä" periaatteessa. Se on hyvin henkilökohtainen asia, tekee hyvää ihmissuhteille (jos se suhde on aito ja lämmin, muuten voi reaktio tietty olla toinenkin).

Flow lienee tässä hetkessä olemista, sielun ja mielen harmoniaa. Sehän voi toteutua vain kun alitajunta ei ole kaaoksessa ja asiat ovat niinkuin pitääkin. Se on tila joka on mielestäni se tila jossa kaikkien ihmisten pitäisi olla suurimman osan elämää, ymmärtäen mitä tekee ja miksi ja keskittyen siihen että saadaan aikaiseksi ja koetaan se oikeaksi. Siinä on palkkio toiminnassa itsessään. Tuon tilan kun saisi koko maailmaan niin tää pallukka olisi pelastettu hyvinkin nopeasti ongelmiltaan.

• Kukkomies kirjoitti:

Seestymässä?

Joskus on hyvä kutsua ystäviä tekemään ihan arkipäivän asioita. Vaatteiden kanssa rähvellyksessä on paljon symboliikkaa. Kuten myös siinä että pyytää ystävää apuun ihan arkipäiväiseen juttuun joka oikeastaan on "omaa reviiriä" periaatteessa. Se on hyvin henkilökohtainen asia, tekee hyvää ihmissuhteille (jos se suhde on aito ja lämmin, muuten voi reaktio tietty olla toinenkin).

Flow lienee tässä hetkessä olemista, sielun ja mielen harmoniaa. Sehän voi toteutua vain kun alitajunta ei ole kaaoksessa ja asiat ovat niinkuin pitääkin. Se on tila joka on mielestäni se tila jossa kaikkien ihmisten pitäisi olla suurimman osan elämää, ymmärtäen mitä tekee ja miksi ja keskittyen siihen että saadaan aikaiseksi ja koetaan se oikeaksi. Siinä on palkkio toiminnassa itsessään. Tuon tilan kun saisi koko maailmaan niin tää pallukka olisi pelastettu hyvinkin nopeasti ongelmiltaan.

on pelkkää Tao:a:

"Flow lienee tässä hetkessä olemista, sielun ja mielen harmoniaa"

Mutku kaikesta pitää tehdä länsimaista ja trendikästä ja nykypäivää ja sillä pitää vielä tienatakin jotain, niin syntyy tollasia käsitteitä ja urpoja, jotka ostaa sen.

on pelkkää Tao:a:

"Flow lienee tässä hetkessä olemista, sielun ja mielen harmoniaa"

Mutku kaikesta pitää tehdä länsimaista ja trendikästä ja nykypäivää ja sillä pitää vielä tienatakin jotain, niin syntyy tollasia käsitteitä ja urpoja, jotka ostaa sen.

Mutta länsimainen ihminen ei olekaan tässä hetkessä kuin hyvin harvoin. Hän on menneessä tai tulevassa. Velassa tai saamisissa, muistoissa tai visioissa.

On ymmärrettävää että silloin tuo tila on mystinen ja uusi ja se koetaan välineeksi joka nimetään trendikkäästi. Se kuitenkaan ei tee kokemusta ja asiaa mitenkään erilaiseksi, vain nimilappu vaihdetaan. Miten se huonontaa asiaa itsessään?

Kritisointi on turhaa, kritisoidaan mielummin sitä mikä länsimaisessa olemisessa estää sen että tao virtaa? :)

• Kyltsy-täti

Tuli mieleen tuosta, kun kerroit, että kunnianhimo on tällä hetkellä nukuksissa...

En ole ihan varma, mitä kunnianhimolla tarkoitetaan. Minulle tulee sanasta mieleen sellainen "korkeammalle, kovempaa, nopeammin, " -ajattelu, maineen ja kunnian tavoittelu. Siinä mielessä tunnen, että itseltäni on aina puuttunut kyseinen ominaisuus. En koe tarvetta esim. päästä työelämässä johtavaan asemaan tai tehdä nimeäni tunnetuksi. Sekoitun mieluummin "harmaaseen massaan". Toisaalta kärsin tästä, koska tuntuu, että nykymaailmassa jokaisen pitäisi yrittää "kovempaa, korkeammalle, nopeammin" ja pyrkiä parempaan asemaan ja kovemmille liksoille. Toisaalta kunnianhimon puute tekee elämästä rennompaa: eipähän tarvitse potea stressiä saavuttamattomien tavoitteiden takia, kun ne eivät koskaan ole erityisen kunnianhimoisia olleet.

Toisaalta haluan kyllä menestyä elämässä, niissä asioissa, jotka ovat minulle erityisen tärkeitä. Haluan olla työssäni mahdollisimman hyvä. Käytän hyväkseni tilaisuudet kehittää osaamistani ja otan mielelläni uusia haasteita vastaan. (On siitä mukava työ, että edellämainittuihin on mahdollisuuksia.) Sama koskee jossain määrin harrastuksia, sillä niissäkin on mahdollista mennä eteenpäin ja kehittyä, ja tuntuu aina mukavalta huomata, että (jos...) niin on tapahtunut.

Yritän tässä nyt sanoa, ettei kunnianhimon kadottaminen ole maailmanloppu, riippuen tietysti siitä, miten ihminen kunnianhimon käsittää. Se antaa mahdollisuuden keskittyä erilaisiin asioihin ja ehkä ottaa hetken rennommin (mikä saattaa herättää uudelleen myös luovuuden). Toisaalta voi olla, että kunnianhimo etsii uuden kohteen löytymistä, jos entiset tavoitteet eivät tunnukaan enää niin mielekkäiltä tai tärkeiltä kuin aiemmin.

• jaah? kirjoitti:

Mä en ole mikään e.W!

Siis en ala enää tähän...Jollet niin yksinkertaista asiaa kohteliaasti ymmärrä, kun sinulle ihan tosissani kerron, etten mä _ole_ mikään "e.W", EN AIO keskustella kanssasi yhtään mistään...

Se, että jos mun kaltaiseni ihminen on tyyliin joskus vuosi sitten viestinsä nimimerkkikentässä käyttänyt nimimerkkiä "e.W", ennen kuin feikkarit ja pervoilijat minuun takertuivat, ei se mielestäni oikeuta teitä mulle tuntemattomia ihmisiä ajasta toiseen puhuttelemaan(!!) mua "e.W":ksi. Ymmärrätkö?! Käsitätkö sellaista asiaa, että keskustelupalstalla voi samaa nimimerkkiä käyttää useampikin anonyymi keskustelupalstakävijä? Osa em . mainituista harjoittaa sitä häiriköintitarkoituksessa (ja näemmä) tarkoituksenaan sotkea lukijoiden tulkintaa( ainakin mua kohtaan on koko ajan harjoitettu sitä käytöstä), ja osa voi joskus käyttää ehkä vahingossakin samaa nimimerkkiä jonkun toisen kanssa - varmastikin myös toisesta samaa nimimerkkiä käyttäneestä tietämättä. Kun hei mulla on tässä nyt ollut pientä pelkoa jopa siitäkin, että joku yrittäisi selkäni takana ja tietämättäni esimerkiksi ja vaikkapa esiintyä jopa ns. minuna ( en tiedä, että miten asiat ovat, mutta sen verran outoa palstapalautetta koko ajan saan, että asiaa ihmettelen...) tai ainakin jotenkin sotkea lukijoiden tulkintaa liittyen minuun kaikille ( käsittääkseni) täysin tuntemattomaan ihmiseen, en todellakaan(!!) pidä tosta puhuttelutavasta, mitä mulle osoitat.

Ymmärrätkö? Mun nimimerkkinäni tässä ketjussa on "jaah?" ja kaltaistani tuntematonta sä puhuttelet sillä nimimerkillä, mikä kirjoittajan viestin viestikentästä näkyy.

Minä muistan sut ensiks arvostelevana puskana. Onnistuit joskus olemaan jopa nokkela ja sait mut nauramaan. Sit sen jälkeen sä muutuit ex Wastaajaksi. Heh.. Sen jälkeen e.W:ksi ja kun sekin nimimerkki koki kaameimman mustamaalauksen ja palstaraiskauksen sinusta tuli :

Anonyymi Rekisteröityä Nimimerkkiä Omaamaton Aina Asiallisesti Asiasta Keskusteleva Satunnaisesti Palstalla Vieraileva Kenellä On Elämää Mualla Yksittäinen Väärin Kohdeltu Palstaraiskattu Palstan Älykkäin Sympaattisin Empaattisin Kaunein Seksikkäin Herkin Ymmärtäväisin Sivistynein Väärinymmärretyin Viisain Kirjoittaja.

• jaah?
        Kyltsy-täti kirjoitti:

Tuli mieleen tuosta, kun kerroit, että kunnianhimo on tällä hetkellä nukuksissa...

En ole ihan varma, mitä kunnianhimolla tarkoitetaan. Minulle tulee sanasta mieleen sellainen "korkeammalle, kovempaa, nopeammin, " -ajattelu, maineen ja kunnian tavoittelu. Siinä mielessä tunnen, että itseltäni on aina puuttunut kyseinen ominaisuus. En koe tarvetta esim. päästä työelämässä johtavaan asemaan tai tehdä nimeäni tunnetuksi. Sekoitun mieluummin "harmaaseen massaan". Toisaalta kärsin tästä, koska tuntuu, että nykymaailmassa jokaisen pitäisi yrittää "kovempaa, korkeammalle, nopeammin" ja pyrkiä parempaan asemaan ja kovemmille liksoille. Toisaalta kunnianhimon puute tekee elämästä rennompaa: eipähän tarvitse potea stressiä saavuttamattomien tavoitteiden takia, kun ne eivät koskaan ole erityisen kunnianhimoisia olleet.

Toisaalta haluan kyllä menestyä elämässä, niissä asioissa, jotka ovat minulle erityisen tärkeitä. Haluan olla työssäni mahdollisimman hyvä. Käytän hyväkseni tilaisuudet kehittää osaamistani ja otan mielelläni uusia haasteita vastaan. (On siitä mukava työ, että edellämainittuihin on mahdollisuuksia.) Sama koskee jossain määrin harrastuksia, sillä niissäkin on mahdollista mennä eteenpäin ja kehittyä, ja tuntuu aina mukavalta huomata, että (jos...) niin on tapahtunut.

Yritän tässä nyt sanoa, ettei kunnianhimon kadottaminen ole maailmanloppu, riippuen tietysti siitä, miten ihminen kunnianhimon käsittää. Se antaa mahdollisuuden keskittyä erilaisiin asioihin ja ehkä ottaa hetken rennommin (mikä saattaa herättää uudelleen myös luovuuden). Toisaalta voi olla, että kunnianhimo etsii uuden kohteen löytymistä, jos entiset tavoitteet eivät tunnukaan enää niin mielekkäiltä tai tärkeiltä kuin aiemmin.

Kirjoitit:

"Yritän tässä nyt sanoa, ettei kunnianhimon kadottaminen ole maailmanloppu, riippuen tietysti siitä, miten ihminen kunnianhimon käsittää. Se antaa mahdollisuuden keskittyä erilaisiin asioihin ja ehkä ottaa hetken rennommin (mikä saattaa herättää uudelleen myös luovuuden). Toisaalta voi olla, että kunnianhimo etsii uuden kohteen löytymistä, jos entiset tavoitteet eivät tunnukaan enää niin mielekkäiltä tai tärkeiltä kuin aiemmin."

Hyvä ajatus sulla tossa ja hienosti muotoilit ajatuksesi...Tarkoitan tuota mitä sanoit, eli että kunnianhimo voi "etsiä uuden kohteen löytymistä", jos ja vaikka se joskus kadoksissakin olisi...Samantyyppistä ajatusta olen joskus itsekin pyöritellyt. Itse olen siinä tilanteessa, että olen välillä pohtinut jopa kokonaan alan vaihtoa. Vielä ei sekään olisi mulle myöhäistä, olen sentään sen verran nuori yhä, vaikken kyllä mikään teinityttö todellakaan enää. Toisaalta tykkään kyllä nykyisestäkin valitsemastani alasta, mutta tiedä sitten siitä, että olenko loppupeleissä kuitenkaan sellainen ns. paperinpyörittelijä, mihin se suunta tällä kompetenssilla ts. rahkeilla nyt olis tai että jaksanko uhrata elämästäni niin paljon ja taistella niin paljoa, mikä tietyntyyppisen statuksen saavuttaminen eräillä aloilla vaatis. Nuorena haaveilin taiteellisemmasta ammatista, mutta uskalluksen puute kai laittoi ne haaveet jäihin ja toisaalta sitten taas esim. oma firmakin vois olla ihan ok. juttu, mutta isoa hyppyähän ns. tuntemattomaan sekin sitten vaatisi. Saas nähdä, kunhan spekuloin.:)

Muutenkin kirjoitit kunnianhimosta kiinnostavasti... Kiitos siitä.:) Tuli mieleen, että sisäsyntyistähän sekin varmasti ensisijaisesti on. Tai vois ehkä varmaan käyttää motivaationkin käsitettä tässä(?)... Toisaalta musta on aika puisevaa, että miten järjettömät määrät työpaikoilla ja kulttuurissa ylipäätään nykyään uhrataan kaikenlaiselle ns. motivaatiovalmennukselle... Tiedät varmaankin, mitä ajan takaa? Tarkoitan, että Ikäänkuin kunnianhimon, motivaation tai itsensä toteuttamisen kaltaisia käsitteitä ja asioita muka voisi jotenkin oppia ja sisäistää täydellisesti mukamas vain joidenkin ulkokohtaisten, yksittäisten opittavissa olevien metodien mukaan... Jos jonkinmoista konsulttiahan sitä heiluu julkisuudessakin puoskaroimassa, että just he muka aina tietävät, mikä ihmiselle on parhaaksi tai että mikä muka on sitä yksilön 'kilpailukyvyn' tai 'kilpailuedun' kannalta muka voittamattomuuteen johtavaa strategista oppia ja tämä ajattelu on vähän siirretty tai siirtynyt myös ihmisyyteen ja ihmisyyden käsittämiseen sen syvätasoille asti ( ainakin konsulttien mielestä). Välillä on tuntunut, että yksilöllisen tiedostavuuden arvostaminen ja yksilön omaehtoinen valinta tai valinnaisuus - koomisesti em. sapluunassa vähän kyllä - usein unohtuu, vaikka juuri sitähän se paljolti, tuo kaikki niin trendikäs yksilö-tai motivaatiocoaching näennäisesti korostaa. Ehkä konsulteilla sitten on ideat loppu, tai jotakin ( en tiedä) *vitsi*?

Kyllä se ihmisen omasta innosta ja sisäsyntyisestä palosta tehdä jotakin omaa juttuaan kai kaikilla nousee, se kunnianhimo ja motivaatiokin, luulen. Tekemisen ilo ennen kaikkea sitä rakentaa - en usko että juurikaan mikään muu.

• jaah?
        Kukkomies kirjoitti:

Seestymässä?

No juu niin no.:)

Kirjoitit:

"Joskus on hyvä kutsua ystäviä tekemään ihan arkipäivän asioita. Vaatteiden kanssa rähvellyksessä on paljon symboliikkaa. Kuten myös siinä että pyytää ystävää apuun ihan arkipäiväiseen juttuun joka oikeastaan on "omaa reviiriä" periaatteessa. Se on hyvin henkilökohtainen asia, tekee hyvää ihmissuhteille (jos se suhde on aito ja lämmin, muuten voi reaktio tietty olla toinenkin)."

No kyllä joo.;D Symboliikkaa ehkä jollekin sitäkin, mutta ehkäpä mä nyt säästän ystäväni pyykeiltäni kuitenkin.:)

Tosta flow:sta sanoit:

"Flow lienee tässä hetkessä olemista, sielun ja mielen harmoniaa."

Varmaan se ( aina jäntsy ja toisaalta tylsä käsite toi "flow:kin" ..) on totakin, eli juurikin "tässä hetkessä elämistä", kuten sanoit, mutta sitten (arvelisin) sen olevan aika pitkälti myös "hallittua kaaosta" ( tai ainakin mulle ja mun kokemus on tuo), eli sellaista tekemisestään nauttimista, että pystyy sietämään ja kestämään tietoisuudessaan sellaisiakin asioita, jotka ovat ikäänkuin keskeneräisiä ja korjausta vaativia, mutta samalla kuitenkin intensiivisesti nauttimaan ja tekemään sitä, mitä kulloinkin tekee. Mut jokainen määrittänee tonkin (käsitteen) omalla tavallaan.

Kiitos keskustelusta.* kohtelias hymy*

• Kyltsy-täti
        jaah? kirjoitti:

Kirjoitit:

"Yritän tässä nyt sanoa, ettei kunnianhimon kadottaminen ole maailmanloppu, riippuen tietysti siitä, miten ihminen kunnianhimon käsittää. Se antaa mahdollisuuden keskittyä erilaisiin asioihin ja ehkä ottaa hetken rennommin (mikä saattaa herättää uudelleen myös luovuuden). Toisaalta voi olla, että kunnianhimo etsii uuden kohteen löytymistä, jos entiset tavoitteet eivät tunnukaan enää niin mielekkäiltä tai tärkeiltä kuin aiemmin."

Hyvä ajatus sulla tossa ja hienosti muotoilit ajatuksesi...Tarkoitan tuota mitä sanoit, eli että kunnianhimo voi "etsiä uuden kohteen löytymistä", jos ja vaikka se joskus kadoksissakin olisi...Samantyyppistä ajatusta olen joskus itsekin pyöritellyt. Itse olen siinä tilanteessa, että olen välillä pohtinut jopa kokonaan alan vaihtoa. Vielä ei sekään olisi mulle myöhäistä, olen sentään sen verran nuori yhä, vaikken kyllä mikään teinityttö todellakaan enää. Toisaalta tykkään kyllä nykyisestäkin valitsemastani alasta, mutta tiedä sitten siitä, että olenko loppupeleissä kuitenkaan sellainen ns. paperinpyörittelijä, mihin se suunta tällä kompetenssilla ts. rahkeilla nyt olis tai että jaksanko uhrata elämästäni niin paljon ja taistella niin paljoa, mikä tietyntyyppisen statuksen saavuttaminen eräillä aloilla vaatis. Nuorena haaveilin taiteellisemmasta ammatista, mutta uskalluksen puute kai laittoi ne haaveet jäihin ja toisaalta sitten taas esim. oma firmakin vois olla ihan ok. juttu, mutta isoa hyppyähän ns. tuntemattomaan sekin sitten vaatisi. Saas nähdä, kunhan spekuloin.:)

Muutenkin kirjoitit kunnianhimosta kiinnostavasti... Kiitos siitä.:) Tuli mieleen, että sisäsyntyistähän sekin varmasti ensisijaisesti on. Tai vois ehkä varmaan käyttää motivaationkin käsitettä tässä(?)... Toisaalta musta on aika puisevaa, että miten järjettömät määrät työpaikoilla ja kulttuurissa ylipäätään nykyään uhrataan kaikenlaiselle ns. motivaatiovalmennukselle... Tiedät varmaankin, mitä ajan takaa? Tarkoitan, että Ikäänkuin kunnianhimon, motivaation tai itsensä toteuttamisen kaltaisia käsitteitä ja asioita muka voisi jotenkin oppia ja sisäistää täydellisesti mukamas vain joidenkin ulkokohtaisten, yksittäisten opittavissa olevien metodien mukaan... Jos jonkinmoista konsulttiahan sitä heiluu julkisuudessakin puoskaroimassa, että just he muka aina tietävät, mikä ihmiselle on parhaaksi tai että mikä muka on sitä yksilön 'kilpailukyvyn' tai 'kilpailuedun' kannalta muka voittamattomuuteen johtavaa strategista oppia ja tämä ajattelu on vähän siirretty tai siirtynyt myös ihmisyyteen ja ihmisyyden käsittämiseen sen syvätasoille asti ( ainakin konsulttien mielestä). Välillä on tuntunut, että yksilöllisen tiedostavuuden arvostaminen ja yksilön omaehtoinen valinta tai valinnaisuus - koomisesti em. sapluunassa vähän kyllä - usein unohtuu, vaikka juuri sitähän se paljolti, tuo kaikki niin trendikäs yksilö-tai motivaatiocoaching näennäisesti korostaa. Ehkä konsulteilla sitten on ideat loppu, tai jotakin ( en tiedä) *vitsi*?

Kyllä se ihmisen omasta innosta ja sisäsyntyisestä palosta tehdä jotakin omaa juttuaan kai kaikilla nousee, se kunnianhimo ja motivaatiokin, luulen. Tekemisen ilo ennen kaikkea sitä rakentaa - en usko että juurikaan mikään muu.

"Kyllä se ihmisen omasta innosta ja sisäsyntyisestä palosta tehdä jotakin omaa juttuaan kai kaikilla nousee, se kunnianhimo ja motivaatiokin, luulen. Tekemisen ilo ennen kaikkea sitä rakentaa - en usko että juurikaan mikään muu."

Sisäisestä palosta ja tekemisen ilosta syntynyt kunnianhimo on varmasti ainakin tie onnellisempaan lopputulokseen, kuin esim. ulkoisesta paineesta johtuva. Saattaahan joku tähdätä korkealle esimerkiksi sen vuoksi, että on lapsesta asti kasvatettu uskomaan, että se on ainoa oikea tie. Luulisin, että tällainen ihminen turhautuu helpommin, ja motivaatio ja usko omaan itseen joutuu useammin koetukselle, kun vakaumus ei olekaan todellisuudessa lähtöisin omasta itsestä.

"Tarkoitan, että Ikäänkuin kunnianhimon, motivaation tai itsensä toteuttamisen kaltaisia käsitteitä ja asioita muka voisi jotenkin oppia ja sisäistää täydellisesti mukamas vain joidenkin ulkokohtaisten, yksittäisten opittavissa olevien metodien mukaan..."

Saattaahan joku noistakin jonkinlaisen herätyksen saada, mutta tuskin ne läheskään jokaisen kohdalla toimivat. Kuinkakohan usein kunnianhimon, motivaation ja itsensä toteuttamisen esteenä on itseluottamuksen puute? Olisi halua asettaa tavoitteita korkeammalle, mutta ei luoteta siihen, että ne olisivat mahdollisia saavuttaa.

• kulta...

meille, mä hoidan sun vitutuksen ja ahdistuksen pois ;)

• Yhtä taidokkaasti kuin tähänkin asti.

• Kukkomies kirjoitti:

Yhtä taidokkaasti kuin tähänkin asti.

Jos se fantasia sattuisikin olemaan totta. Sit joutuisit laudoittaan ovet ja ikkunat että pysyisin poissa.

• kulta...
        Kukkomies kirjoitti:

Jos se fantasia sattuisikin olemaan totta. Sit joutuisit laudoittaan ovet ja ikkunat että pysyisin poissa.

Mä olen tuntematon, nimetön, mysteeri...

• kulta... kirjoitti:

Mä olen tuntematon, nimetön, mysteeri...

No voi kiitti kun kerroit, en olisi itse varmaan huomannutkaan?

• ...
        Kukkomies kirjoitti:

No voi kiitti kun kerroit, en olisi itse varmaan huomannutkaan?

Höh no mä luulin, että sä luulit mua joksikin tutuksi.

• scale

vituta yhtään mikään. Mä vaan olen nyt liian hyvällä tuulella. Öitä.

• Jyggernaut

Jonain päivänä tuo kääntyy voitoksi ja naurat koko hommalle.

• KoppavaHoro

Loma loppui, työt alkoivat ja rakas piti hyvästellä 12 viikoksi. Eikä tämä kylmyyskään auta asiaa. Mihin hittoon se kesä taas livahti? En ehtinyt edes päivää sanoa.

• sininen_sitruuna

Hengitäppä syvään ja lopeta toi perkeleen synkistely. Oli muuten käsky.

- Vatsaan sattuu, joo niin sattuu täälläkin.. Liikaa maitotuotteita yhdelle päivälle.
      - Banaanikärpäsiä pörrää täälläkin.. ne jostain syystä rakastaa majoittua jonnekin ja pöllähtelee esiin sieltä.
      - Mitkä hommat kiinnostaisi?
      - Ainahan sitä väsyttää.
      - No niin.. vittu, pitääkö tulla koko ankeassa sosiaalisuudessa potkimaan perseelle? :)

Älä oo tommonen! ;) Ei me noin perseestä olla!

• ... on juuri niin musta kuin sanon sen olevan... :)

Hommista kiinnostaa ihan mikä tahansa mistä saa rahaa enemmän kuin mitä ne tulis kustantamaan. Katsotaan nyt josko pääsisi vaikka putkia pinnoittamaan muutamaksi kuukaudeksi, paras chanssi tällä hetkellä :-/

Ja saa tulla joskus rinkuttaan ovikelloa jos siltä tuntuu. Rähistään vaikka hetki postiluukun kautta tai jotain. Voit tunkee luukusta leivoksia niin mun on pakko taipua avaan ovi ja keittään kahvit. Joskus nää sosiaalisuuteen liittyvät jutut on vähä vaikeita allekirjoittanelle. Mut kun susta tiedän jo sen verran niin mä voin jopa olla sellaiseen myötämielinen, mut noilla uhkailuilla mä pistän pölykapselin kyl housujen takamukseen mustelmien välttämiseksi.

Ette te perseestä ole. Täällä nyt on vaa vähä... tällästä.

• voe viduli

eipä tuo nyt ahista.

• ...liian aikainen herätys
      ...se kun rahat katoaa tililtä ennen kuin ne on sinne tulleetkaan.
      ...ne samat pirun kärpäset, räjäytän kohta koko keittiön.
      ...ahdistusmaksimus kun ei vielä pääse aloittamaan opintoja.
      ...ihmisten tyhmyys ja kaksinaamaisuus.
      ...kun vuokranantajaan/huoltomieheen ei saa yhteyttä silloin kun sitä tarvitsis.
      ...kylmät yöt, pimeys ja kaikkien ahdistusvitutus.

• - Muutto
      - Muutto
      - Muutto
      - Laatikoita pitkin lattioita, niihin kompastuu (ja tähän kohtaan rumia kirosanoja *?@$$#@%#^&*??^$#@#%*)
      - Kärpäset (pahus, ihan piruuttaan)
      - Muutto
      - Tämä on hulluutta, tavaraa enemmän kun laki sallii (roskiin...**tana ja hyvät lahjoitukseen)
      - Muutto
      - Olenko tulossa vai menossa??
      - Päätä särkee .. >:(

Eipä sitten muuta, yks'toikkoiset murheet.

• Taas

vituttaa ja ahdistaa, armottomasti.

• iso hali

• Kanatuttaa

Eikö Kukkomies vois antaa joululahjaa palstalaisille? Lahjaksi sopis se, että tulee ja kertoo mitä kuuluu! En jaksa uskoa, että missään pöpilässä Kukkis oikeesti on.

• persenic

Jos oma elämä on perseestä, niin jonkun oikealta tuntuva ajat sitten unohtunut elämä on lohduksi?

• Iso Koo

Kolmas lapsi, putkahti kesällä, kouluttautumassa kolmanteen ammattiin, duunaliee välillä vapaaehtoisena syrjäytyneiden nuorten kanssa, meni naimisiin sen punatukkaisen naikkosen kanssa ja on aika tyytyväinen elämäänsä, hetkittäin hyvinkin onnellinen. Silmänaluspussit alkaa olla sitä kokoluokkaa että ilmailuhallitus penää lentolupakirjaa.

Elikkäs ei ole ollut aikoihin palstamateriaalia koska elämä *virnistys*

• Hahnmann

Nooh, voisin vähän kertoakin. Alkoholi vei minut tosi syvälle avioeron jälkeen ja sitä kesti monia vuosia ennen kuin tapasin kokoomuksen edustajan joka sai puhuttua minulle järkeä ja otin itseäni niskasta kiinni :D.

nyt olen vielä toipumassa mutta elämä alkaa jo näyttää hieman valoisammalta.''Onneksi ahkerat työssäkäyvät jaksavat maksaa veroja ja minua elättää, kiitos siitä.

Kyllä täältä vielä palataan joskus palstalle.

Tsemppiä kaikille :)))))

• määmy

Ny e oo mtn, mi kitkaa. Kiits tarjouksest

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10862
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      7303
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5344
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      67
      5122
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      76
      4618
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4093
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2948
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2875
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2380
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      36
      2164
    Aihe