Todellista Suomi Areenaa Porista.

Olli Hakala Pori

Todellista Suomi Areenaa Porista.
N. 210 LUKIJAA 7.10.2007 MENNESSÄ. (SENSUROITU)

TODELLISTA SUOMI AREENAA PORISTA!

Kiusaaja nauttii vallan tunteesta… HENKISESTÄ VÄKIVALLASTA! (uusin versio, sekä ties jo kuinka mones sensuurin palautus!!)

Henkisen väkivallan käyttäjä saa aikaan kiusatulle ”teknisen” sairasloman jossa lääkäri esim. F41.3 (muu sekamuotoinen ahdistuneisuus häiriö) perusteella voi kirjoittaa pitkäänkin lomaa.
Ongelmana on yleensä se, että itse ongelma eli kiusaaja on yhä siellä työmaalla ivallisen voitonvarmana. Näennäisiä sovitteluja, tyhjiä lupauksia etc. saattaa olla, mutta tosiasiassa kiusaaja nauttii tekosistaan ja vallan tunteesta. Ei tarvittaisi ”teknisiä” lomia, pillereitä, psykiatreja, psykolokeja, vaan oikeudenmukaista oikeutta. ”Lääkäriä” yhteiskuntamme moraalisiin arvoihin työpaikoille asti.

Minun tapauksessa vihdoin ylilääkäri 5.5.2009 oli ymmärtäväinen ja kirjoitti em. diagnoosin lisäksi näin;

Olli Hakala on työkyvytön nykyiseen työtehtäväänsä nykyisessä työympäristössään. Jos työ jatkuu tässä työpisteessä, sairaus tulee todennäköisesti jatkumaan, suosittelen uuden työympäristön etsimistä.

HUOM! Yli 100.000 Suomessa kärsii siitä, että ongelma, eli kiusaaja pääsee kuin koira veräjästä ja vieläpä uhrinsa useimmiten onnistunut leimaamaan negatiivisesti työyhteisössä. http://www.iltalehti.fi/uutiset/200803077356811_uu.shtml

Minua ennen kyseisessä työyhteisössä on savusteltu porukkaa pois, mutta minä nostin ”kissan pöydälle” rohkeasti koska niin monin tavoin minua oli loukattu. Tällaiset henkisen väkivallan käyttäjät voisi laittaa esim. ulkotöihin siivoamaan puistoja ja rantoja jossa kiusattavaa vähemmän.

Kiusatulla (vaikeimmat tapaukset) ei ole oikein muita mahdollisuuksia kuin julkisuus tai oikeuden mukainen tuomari pelastuksena… (jälkimmäisiä vähänlaisesti)

Uskon silti että sisimmässään kumpikin katuu tekojaan sydämen salaisissa sopukoissa julkisuuden lisääntyessä…

Minua neuvottiin, että minun olisi pitänyt heti viedä asia poliisille törkeänä kunnianloukkauksena. En sitä syksyllä 2008 halunnut tehdä kunnallispoliittisen makkaramiehen vaalien takia… Olisi ehkä pitänyt.

Irvokkainta tapaustani (henkinen väkivalta) ajatellen on vielä se, että Satakunnan TYÖTERVEYSPALVELUIDEN, liikelaitoksen johtokunnan puheenjohtajana on nykyään makkaramies!! Ja lempisiivojansakin on luottamusmies nykyään!! Luottamustoimia ikään kuin vieläpä ”palkkioksi” pahanteosta! Näin asian näkee valitettavasti monet normi Porin kansalaiset!

Odotan Porin kaupungilta ja/tai henkisen väkivallan harjoittajilta oikeutta, suhteettoman pitkään venyneessä uudelleen sijoituksessa/rahallista korvausta henkisestä väkivallasta etc./julkista anteeksipyyntöä Porin kaupungilta ja/tai kiusaajilta mm. henkisen väkivallan johdosta suomi24:sella Pori ja työpaikkakiusaamis palstalla ja esim. Satakunnan Kansassa!

T: Olli Hakala Pori, rohkeasti puskien edestä! En takaa ”laukoja”, kuten ovat useimmat velijärjestelmän viattomien mustamaalaaja ilvehtijät! Toistaiseksi Porin kaupungin työntekijä, en henkisen väkivallan kohde. Sekä yli 3000,- € nettopalkkoina jo menettänyt…n. 15 kk kestäneessä ”farssissa”!

[email protected]

Infoa lisää!!
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3707

------------------------

Sensuurin määrä tosiasioissa jo törkeää luokkaa! Promedaanikin aikoinaan lopetettiin kun alkoi olla liian kuumaa "isokenkäisillä". Kunnallispoliitikko makkaramiehen ja lempisiivoojansa henkinenväkivalta julkiseksi Porin kaupungin työmaalla…

Porissa poliittisten suojatyöpaikkojen aikojen soisi olevan jo vihdoin ohi, varsinkin henkisenväkivallan harjoittajilta. Porissa on joku ihmeen muinaisjäänne hyvävelijärjestelmän toiminnasta tällä tasolla…

Tämä asia kuuluu Porin alueen asioihin jos mikä! Tässä tarvitaan nyt julkisuutta että joku erittäin vakavaan asiaan puuttuisi. En ole ainoa vallantunteesta nauttivan kohde Porissa. Meitä on tosiaan yli 100.000 Suomessa! http://www.iltalehti.fi/uutiset/200803077356811_uu.shtml

Tämä Porin palsta on jonkun ihmeen wicca tyttö sheriffin oma temmellyskenttä näköjään, oikeudesta, Porin tilanteesta hänellä ei ole hajuakaan. Kuvittelee että palsta on hänen suodattamana ok?! Palstasta on sensuurin jälkeen tullut irvikuva asiallisesta palstasta. Säännöt tosiaan eivät estä suuren ongelman esille tuomista Porin palstalla jossa myös Porilaisia lukijoita on eniten.

Kerään todella myötätuntoa, oikeutta, armoa, empatiaa, ymmärrystä 15 kk helvetin jälkeen! Moni irvailia roikkuisi jo oma kätisesti narunjatkona jos olisi kaiken saman kokenut!

Pelin pelaan loppuun asti ja katsotaan miten käy, löytyykö Porista vielä oikeutta ilman euroja, joita minulla ei enää ole...

------------------

Taltioitu (sensuroitu 11.7.09) hyvä keskustelu

Pori-Sheriffi kiusaajien puolella, häpeä!

Kirjoittanut: Puolueeton meinaan / 11.7.09 / klo 13:09

Tämän palstan sheriffi toimii kuin kiinalainen nettiliikenteenvalvojapolitrukki. Hän poistaa keskusteluja, joissa kyseenalaistetaan valtaapitävien oikeutta jyrätä ihmisiä henkisellä väkivallalla.
Puhutaan työpaikkakiusaamisesta, mutta sheriffi tukahduttaa tämän ahdistuneen ihmisen ainoan kommunikointikanavan. Tämä aihe on kiinnostava, koska niin moni tuntee olevansa kiusattu. Keskustelu on kaikille hedelmällistä ja voi vaikuttaa kiusaajien ajatusmaailmaankin, kun näkevät, että nykyään kiusaaminen tulee ilmi näiden rohkeiden ihmisten ansiosta.
Olli Hakala ei ammu puskista ja on nostanut yhteiskunnallisesti erittäin tärkeän asian esille.
Tällä palstalla on paljon kirjoituksia, jotka saavat olla vaikka niillä ei ole mitään erityistä yhteyttä Poriin, kuten esim. "Lehdistö yhteiskunnan selkärankana", "Galluppia kesähelteellä", "Varokaa sähköhuijausta", "Demokratiassa ei tarvita tukiaisia", "Mihail Jacksonin kuolema itkettää".
Mitä yhteiskunnallista painoarvoa on huu-haa-palstalle kuuluvalla paskakirjoituksella "Keskustelua porilaisnaisen kanssa"? Onko tällä joku sanoma?
Nämä saavat olla palstalla,...miten liittyvät Poriin?
Kaikki klikkeihin sitoutumattomat porilaiset haluavat keskustelun kiusaamisesta pysyvän tällä palstalla, mutta on nähty, että poliittisesti sitoutunut hyvävelijärjestelmä toimii kuin Venäjällä, sen lonkerot sensuroivat kaiken mikä voisi vaikeuttaa valtaapitävien "työvälineiden" käyttöä.
Kiusaaminen, suiden tukkiminen ja pelonallapitäminen ovat dominanttien vallankäytön välineitä, - työkaluja.
Tämän palstan sheriffikin linjattomalla toiminnallaan toimii kiusaajien aisankannattajana, tietoisesti tai tiedostamattomasti.
Vapaan, arvostetun lehdistön toiminnan pitäisi olla juuri päinvastaista.

5

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivotaan...

Ratkaisu 2009 puolella?

• Olli Hakala Pori

Tutkinta ainakin on nyt käynnissä. Katsotaan jos tämän vuoden aikana saadaan jotain uutta tietoa!

• uppia...
        Olli Hakala Pori kirjoitti:

Tutkinta ainakin on nyt käynnissä. Katsotaan jos tämän vuoden aikana saadaan jotain uutta tietoa!

Kiusattujen tuki ryhmä ry.

• xyzxyz
        uppia... kirjoitti:

Kiusattujen tuki ryhmä ry.

Taas tämä kiusaaja Olli Hakala Pori kiusaa täällä. Hyi häpeä kiusaaja!!

• Anonyymi
        xyzxyz kirjoitti:

Taas tämä kiusaaja Olli Hakala Pori kiusaa täällä. Hyi häpeä kiusaaja!!

Tiesittekö tuo samainen Olly Halaka lähettää nykyisin striimejä joissa kiistää kaiken kirjoittelunsa Suomi24 palstoilla. Hän on kuin Juudas. Ja kertoo Suoli24 olevan paha paikka jossa kaikki tieto on väärää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe