kaksoisleuka/heltta!!

kaksoisleukahirviö

En ole ylipainoinen mutta silti minulla on jonkinlainen kaksoisleuka, aina ollut! Mutta en kyllä jaksa enää kattella sitä! olen 21vuotias mutta minulla on elämä edessä ja haluaisin viettää sitä ilman kaksoisleukaa!
Onko jotain konsteja jolla saa pois, ilman leikkausta? koska jos ei ole ni harkitsen jopa sitä!! Onko kokemuksia??!

3

1087

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajoissa kyytiä heltoille

Näin just eilen iäkkään naisen, jolla roikkui noin desilitran kokoinen tyhjä pussi leuan alla. Kannattaa tosiaankin tehdä jotain, ennenkuin pysyviä muutoksia ehtii tapahtuu.

Ystävättärelläni on myös ollut tuo painosta riippumaton kaksoisleukaongelma. Hänellä on hyvin pyöreät mollamaijamaiset kasvot, ja lihominen näkyy ensmmäisenä kasvoisa ja kaulassa. Hän on kurittanut kaksoisleukaansa jumppaaamalla, eli irvistelemällä ja vääntelemällä leukaa voimakkaasti eteen. Teho näkyy, kunhan hän muistaa tehdä liikettä. Alussa kaikki kasvojumppaliikkeet tuntuvat tylsiltä ja väkinäisiltä, mutta kun niihin tottuu, niin niitä tulee myös tehtyä. Itse olen jumpannut silmänalusia, koska minulla on taipumusta silmäpusseihin.

Älä käytä liian korkeata tyynyä, äläkä katso TVtä selällään maaten pää eteenpäin taivutettuna.

Ryhti vaikuttaa asiaan. Hoikalla miehelläni on myös kaksoisleuka. Hänellä oli nuorena huono ryhti. Hän on oikaissut ryhtiänsä, mutta selän oikaisun lisäksi hän vetää myös päätä taakse, vaikka oikaisun pitäisi lähteä pelkästään selän yläosasta. Kun leuan vetää taakse, niin kenelle tahansa tulee leuanalusmakkara. Katsele niskasi ja kaulasi linjaa kahdella peilillä. Ongelma saattaa olla pään asennossa. Jos pääsi asento on vääränlainen, niin siitä voi aiheutua myöhemmin niska, selkä ja käsivarsivaivoja, kuten miehelleni. Siinäkin mielessä kannattaa tsekata ryhti ja päänkannattelu. Katsele balettivideoita, ja yritä matkia balettitanssijoiden päänasentoa: kaula pitkänä ja leuka korkealla. Apinointiharjoitus vaikuttaa pikkuhiljaa yleiseen ryhtiisi. Aleksanteritekniikka on menetelmä, jolla kehon asento pyritään saamaan oikeaksi ja tasapainoon. Vanhanajan konsti on opetella kävelemään kirja pään päällä.

• kaksoisleukahirviö

nuorempana muodostelmaluistelua joten minulla on aina ollut hyvä ryhti vaikka nyt se on hieman ehkä huonontunut. Mutta leuan alla oleva löllö ei johdu siis ryhdistäni :( jos nostan paljon leukaani niiin se tietysti häviää mutta enhän voi kävellä joka paikassa nokka pystyssä :D
        olen kuullut joskus että naamajooga auttaa, mistä voisi löytyä liikkeitä?

• aliisa84
        kaksoisleukahirviö kirjoitti:

nuorempana muodostelmaluistelua joten minulla on aina ollut hyvä ryhti vaikka nyt se on hieman ehkä huonontunut. Mutta leuan alla oleva löllö ei johdu siis ryhdistäni :( jos nostan paljon leukaani niiin se tietysti häviää mutta enhän voi kävellä joka paikassa nokka pystyssä :D
        olen kuullut joskus että naamajooga auttaa, mistä voisi löytyä liikkeitä?

VelaShape tai VelaSmooth loistavana lisänä naamajumpalle. esim. www.suomeniholaser.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      54
      2409
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      28
      1759
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      70
      1434
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      238
      1320
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      119
      1154
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      963
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      948
    9. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      933
    10. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      59