En ole ylipainoinen mutta silti minulla on jonkinlainen kaksoisleuka, aina ollut! Mutta en kyllä jaksa enää kattella sitä! olen 21vuotias mutta minulla on elämä edessä ja haluaisin viettää sitä ilman kaksoisleukaa!
Onko jotain konsteja jolla saa pois, ilman leikkausta? koska jos ei ole ni harkitsen jopa sitä!! Onko kokemuksia??!
kaksoisleuka/heltta!!
3
1087
Vastaukset
- Ajoissa kyytiä heltoille
Näin just eilen iäkkään naisen, jolla roikkui noin desilitran kokoinen tyhjä pussi leuan alla. Kannattaa tosiaankin tehdä jotain, ennenkuin pysyviä muutoksia ehtii tapahtuu.
Ystävättärelläni on myös ollut tuo painosta riippumaton kaksoisleukaongelma. Hänellä on hyvin pyöreät mollamaijamaiset kasvot, ja lihominen näkyy ensmmäisenä kasvoisa ja kaulassa. Hän on kurittanut kaksoisleukaansa jumppaaamalla, eli irvistelemällä ja vääntelemällä leukaa voimakkaasti eteen. Teho näkyy, kunhan hän muistaa tehdä liikettä. Alussa kaikki kasvojumppaliikkeet tuntuvat tylsiltä ja väkinäisiltä, mutta kun niihin tottuu, niin niitä tulee myös tehtyä. Itse olen jumpannut silmänalusia, koska minulla on taipumusta silmäpusseihin.
Älä käytä liian korkeata tyynyä, äläkä katso TVtä selällään maaten pää eteenpäin taivutettuna.
Ryhti vaikuttaa asiaan. Hoikalla miehelläni on myös kaksoisleuka. Hänellä oli nuorena huono ryhti. Hän on oikaissut ryhtiänsä, mutta selän oikaisun lisäksi hän vetää myös päätä taakse, vaikka oikaisun pitäisi lähteä pelkästään selän yläosasta. Kun leuan vetää taakse, niin kenelle tahansa tulee leuanalusmakkara. Katsele niskasi ja kaulasi linjaa kahdella peilillä. Ongelma saattaa olla pään asennossa. Jos pääsi asento on vääränlainen, niin siitä voi aiheutua myöhemmin niska, selkä ja käsivarsivaivoja, kuten miehelleni. Siinäkin mielessä kannattaa tsekata ryhti ja päänkannattelu. Katsele balettivideoita, ja yritä matkia balettitanssijoiden päänasentoa: kaula pitkänä ja leuka korkealla. Apinointiharjoitus vaikuttaa pikkuhiljaa yleiseen ryhtiisi. Aleksanteritekniikka on menetelmä, jolla kehon asento pyritään saamaan oikeaksi ja tasapainoon. Vanhanajan konsti on opetella kävelemään kirja pään päällä.- kaksoisleukahirviö
nuorempana muodostelmaluistelua joten minulla on aina ollut hyvä ryhti vaikka nyt se on hieman ehkä huonontunut. Mutta leuan alla oleva löllö ei johdu siis ryhdistäni :( jos nostan paljon leukaani niiin se tietysti häviää mutta enhän voi kävellä joka paikassa nokka pystyssä :D
olen kuullut joskus että naamajooga auttaa, mistä voisi löytyä liikkeitä? - aliisa84
kaksoisleukahirviö kirjoitti:
nuorempana muodostelmaluistelua joten minulla on aina ollut hyvä ryhti vaikka nyt se on hieman ehkä huonontunut. Mutta leuan alla oleva löllö ei johdu siis ryhdistäni :( jos nostan paljon leukaani niiin se tietysti häviää mutta enhän voi kävellä joka paikassa nokka pystyssä :D
olen kuullut joskus että naamajooga auttaa, mistä voisi löytyä liikkeitä?VelaShape tai VelaSmooth loistavana lisänä naamajumpalle. esim. www.suomeniholaser.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281759Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701434Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2381320- 1191154
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11963vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23948- 68933
- 59856