500 kcal päivässä

vsdvs

Laihtuuko nopesti? Söisin tuon verran pysyvästi..

20

2892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diudiudiu...

      Lisää vielä 500-1000 kcal niin sitten lähtee putoamaan, tuolla menee vain säästöliekille.

    • Paastoaja

      haluat paastota, niin laske siitä vielä 100 kcal pois. Ja sekin pitää ottaa nesteenä. Ja muutenkin perehtyä paastoamiseen kunnolla ennen aloittamista. Silloin se kyllä toimii. Jos haluat pysyvän elämäntapamuutoksen, niin 1500 kcal vuorokaudessa pysyvästi loppuelämän, niin kyllä laihtuu.

      • vdsvsdvds

        en paastoa, aina välillä vain. Mieluummin syön pysyvästi 500 kcal päivässä, on se kyllä jo aika paljon... ei oo kyl kunnon käsitystä paljonko se oikeastaan on... kunhan luen kaloritaulukot ja sitten eikun syömään enint'ään 500 kcal. Mieluuusti vielä vähemmän!
        Voisin kirjoitella miten tää mun laihtuminen edistyy! Aloitetaan... elikkä nyt oon noin 175 cm pitkä ja painan noin 51 kg! Muutaman kilon haluaisin laihtuu!!(: saa olla mukana seuraamassa mun tilannetta


      • syömishäiriöinen
        vdsvsdvds kirjoitti:

        en paastoa, aina välillä vain. Mieluummin syön pysyvästi 500 kcal päivässä, on se kyllä jo aika paljon... ei oo kyl kunnon käsitystä paljonko se oikeastaan on... kunhan luen kaloritaulukot ja sitten eikun syömään enint'ään 500 kcal. Mieluuusti vielä vähemmän!
        Voisin kirjoitella miten tää mun laihtuminen edistyy! Aloitetaan... elikkä nyt oon noin 175 cm pitkä ja painan noin 51 kg! Muutaman kilon haluaisin laihtuu!!(: saa olla mukana seuraamassa mun tilannetta

        500 kcal päivässä on AIVAN LIIAN VÄHÄN! Elimistösi joutuu vain säästöliekille, koska päivän energiantarpeesi (joka on tuolla pituudella ja painolla vähintään 2000-2500kcal) jää aivan liian matalalle! Kestäviä tuloksia et tuollaisella dieetillä saavuta, korkeintaan pilaat aineenvaihduntasi ja altistat itsesi ahmimiskohtauksille!

        Sitä paitsi sinulla ei todellakaan ole syytä laihduttaa, jos olet 175 cm pitkä ja painat 51 kg! Itselläni syömishäiriönä ortoreksian ja ahmimisen yhdistelmä, ja itse syön kuitenkin 1400 kcal päivässä ja olen paljon lyhempi kuin sinä (joten energiantarpeeni on pienempi) --> älä lähde laihduttamaan, se ei tee sinua onnellisemmaksi, itsellä tuskien taival kohti parantumista!


      • huhkamalaa
        vdsvsdvds kirjoitti:

        en paastoa, aina välillä vain. Mieluummin syön pysyvästi 500 kcal päivässä, on se kyllä jo aika paljon... ei oo kyl kunnon käsitystä paljonko se oikeastaan on... kunhan luen kaloritaulukot ja sitten eikun syömään enint'ään 500 kcal. Mieluuusti vielä vähemmän!
        Voisin kirjoitella miten tää mun laihtuminen edistyy! Aloitetaan... elikkä nyt oon noin 175 cm pitkä ja painan noin 51 kg! Muutaman kilon haluaisin laihtuu!!(: saa olla mukana seuraamassa mun tilannetta

        Mieti vähän!
        Ota selvää,mitä ihminen tarvitsee PÄIVÄSSÄ selviytyäkseen!
        Sairastut vain kaikenmaailman rytmihäiriöihin sun muihin, menee lapslykky ja nioin edelleen!
        Yhes ohjelmass oli kerran tyttö, jolla oli anorexia, alkanut 7vuotiaana!! nyt-22v sillä EI OLLUT OLLUT KUUKAUTISIA IKINÄ!! EI IKINÄ!!> Ei siis ikinä lapsia, tyttö oli tosi surullinen!

        Voit syödä tänään 1502 kcal antoi kalorimittari sun kokoiselle arvioksi...jätät pullat,karkit,pizzat,pastat.limut pois ni se on siinä!


      • Jooooopa
        vdsvsdvds kirjoitti:

        en paastoa, aina välillä vain. Mieluummin syön pysyvästi 500 kcal päivässä, on se kyllä jo aika paljon... ei oo kyl kunnon käsitystä paljonko se oikeastaan on... kunhan luen kaloritaulukot ja sitten eikun syömään enint'ään 500 kcal. Mieluuusti vielä vähemmän!
        Voisin kirjoitella miten tää mun laihtuminen edistyy! Aloitetaan... elikkä nyt oon noin 175 cm pitkä ja painan noin 51 kg! Muutaman kilon haluaisin laihtuu!!(: saa olla mukana seuraamassa mun tilannetta

        Olet jo huomattavan alipainoinen. Pari olisi syödä se 500 kcal ylimääräistä kulutukseen nähden noilla mitoilla.


    • moimoimoimoimoimoimo

      Itse olen 173cm ja n. 52-53kg ja haluisin olla 49 tai 50 kg.
      Jos aiot käydä täällä useinkin niin tännehän voisi tehdä jonkun yhteisjutun että tullaan aina kertomaan miten menee, koska meidän tilanteet ja tavoitteet on aika samat? =D

    • khertyu

      ...mutta älä nyt ihmeessä muuta tapojasi pysyvästi tuohon määrään. Muuten laihtuminen jatkuu niin kauan, että olet lopulta pelkkää luuta ja nahkaa. Ei ole terveellistä.

      Itse noudatin ko. diettiä noin 2kk. ja kävin aktiivisesti salilla. Paino putosi 59kg -> 51kg, lihasmassa kasvoi ja rasvaprosentti putosi alle neljän, mikä sai minut naisena huolestumaan. Ravinnostani puuttui kokonaan rasva ja lääkäri sain minut huolestumaan rasvaprosentistani.

      Ei todellakaan sovi pitkäaikaiseen elämäntapamuutokseen, mutta tottakai laihtuu jos elimistö ei saa ravintoa. En tiedä hidastuuko laihtuminen jossain vaiheessa, mutta lähipiirini ainakin säikähti yhtäkkistä muutosta.

      • juupa juu

        lihasmassa kasvo.Älä puhu paskaa.500kcal on mahdotonta hankkia lihaksia.


      • khertyu
        juupa juu kirjoitti:

        lihasmassa kasvo.Älä puhu paskaa.500kcal on mahdotonta hankkia lihaksia.

        Näin sanoi minulle oma saliohjaajani, että lihakseni ovat kehittyneet lyhyessä aikaa yllättävän paljon. Kävin erittäin paljon salilla silloin. En tiedä millä energialla. Kai se kertoo jotain lihaksien kehityksestä jos painoja saa jatkuvasti nostaa. Tietenkin laihtuminen sai myös lihakset erottumaan paremmin kuin ennen. Vanhoja kuviakin kun katsoo niin kroppa lähestulkoon yhtä hoikka kuin painaessani 44kg, minkä ainoa selitys mielestäni on, että lihasmassa on kasvanut. Eihän siinä muuten ole mitään järkeä etenkin, kun painoa on 7kg enemmän!

        En millään tavalla väitä, että kehitys olisi ollut jatkossakin sama jos olisin jatkanut pidemmälle kuin 2kk noin pienellä energiamäärällä. Todennäköisesti olisi puhti loppunut itsestäni ja elimistöstäni jossain vaiheessa aika pian. Tämä oli vain huomio, jonka itse koin. Älä ota itseesi liikaa. Ei tämä ole mitään ydinfysiikkaa ja jokaisen keho reagoi hieman eri tavalla. Pointtini oli, että tottakai laihtuu jos ei syö, vaikka kuka miten puhuisi säästöliekeistä etc. Fakta on, että jos ihminen ei syö niin väistämättä on edessä painon lasku. Painon laskuvauhti vaan on yksilöllistä.


      • Että näin
        khertyu kirjoitti:

        Näin sanoi minulle oma saliohjaajani, että lihakseni ovat kehittyneet lyhyessä aikaa yllättävän paljon. Kävin erittäin paljon salilla silloin. En tiedä millä energialla. Kai se kertoo jotain lihaksien kehityksestä jos painoja saa jatkuvasti nostaa. Tietenkin laihtuminen sai myös lihakset erottumaan paremmin kuin ennen. Vanhoja kuviakin kun katsoo niin kroppa lähestulkoon yhtä hoikka kuin painaessani 44kg, minkä ainoa selitys mielestäni on, että lihasmassa on kasvanut. Eihän siinä muuten ole mitään järkeä etenkin, kun painoa on 7kg enemmän!

        En millään tavalla väitä, että kehitys olisi ollut jatkossakin sama jos olisin jatkanut pidemmälle kuin 2kk noin pienellä energiamäärällä. Todennäköisesti olisi puhti loppunut itsestäni ja elimistöstäni jossain vaiheessa aika pian. Tämä oli vain huomio, jonka itse koin. Älä ota itseesi liikaa. Ei tämä ole mitään ydinfysiikkaa ja jokaisen keho reagoi hieman eri tavalla. Pointtini oli, että tottakai laihtuu jos ei syö, vaikka kuka miten puhuisi säästöliekeistä etc. Fakta on, että jos ihminen ei syö niin väistämättä on edessä painon lasku. Painon laskuvauhti vaan on yksilöllistä.

        satun tietämään,että lihasmassan hankkiminen vähäisellä syömisellä(viellä vähäisemmällä proteiinilla)on täysin mahdotonta sukupuolesta riippumatta.Toisekseen lihasmassaa on todella vaikea hankkia.Täytyy olla jo aika moinen salihirmu,jos saa 1kk aikana 1kg puhdasta lihasmassaa hankittua.

        Painosi nousu on luultavasti ollut enimmäkseen pelkkää nestettä joka on varastoitunut lihaksiisi.
        Se että olisit onnistunut hankkimaan lihaksia 2kk kituutusdieetillä on täysin mahdotonta.Sanoo se saliohjaaja sitten mitä tahansa ja yleensähän sitä vähän lasketaan luikuria ettei asiakkaat lopeta kesken..


      • khertyu
        Että näin kirjoitti:

        satun tietämään,että lihasmassan hankkiminen vähäisellä syömisellä(viellä vähäisemmällä proteiinilla)on täysin mahdotonta sukupuolesta riippumatta.Toisekseen lihasmassaa on todella vaikea hankkia.Täytyy olla jo aika moinen salihirmu,jos saa 1kk aikana 1kg puhdasta lihasmassaa hankittua.

        Painosi nousu on luultavasti ollut enimmäkseen pelkkää nestettä joka on varastoitunut lihaksiisi.
        Se että olisit onnistunut hankkimaan lihaksia 2kk kituutusdieetillä on täysin mahdotonta.Sanoo se saliohjaaja sitten mitä tahansa ja yleensähän sitä vähän lasketaan luikuria ettei asiakkaat lopeta kesken..

        Ok. Ehkä sitten näin. Jäin vain ihmettelemään, että miten sitten muuten selittyy se, että vaikka painoa on paljon enemmän kuin aikaisemmin niin peili ja vaatteet kertovat toista.. Pelkkää nestettä tuo lähtenyt paino tuskin oli, kun sitä olin aika monta vuotta kantanut kehossani. Eipä minulla mitään professionaalia vastausta tähän ole. Oma havaintoni vain. Mutta joo. Pointtini ei ollut tuo, vaan se, että tietenkin syömättömyydellä laihtuu.


      • *keskustelun aloitta
        khertyu kirjoitti:

        Ok. Ehkä sitten näin. Jäin vain ihmettelemään, että miten sitten muuten selittyy se, että vaikka painoa on paljon enemmän kuin aikaisemmin niin peili ja vaatteet kertovat toista.. Pelkkää nestettä tuo lähtenyt paino tuskin oli, kun sitä olin aika monta vuotta kantanut kehossani. Eipä minulla mitään professionaalia vastausta tähän ole. Oma havaintoni vain. Mutta joo. Pointtini ei ollut tuo, vaan se, että tietenkin syömättömyydellä laihtuu.

        Kerron hieman tilanteestani. Olen nytten 49 kg ja aloitan noin kolmen viikon paaston. Taino - ainakin minä yritän! Enkä aio sen jälkeen syödä paljon, aloitan syömisen oikein varvaisesti, niin en pääse lihoamaan. Eli en saaa varmana mitään ahmimiskohtauksia. En usko et sellaseen pystyisin! Ja jos saan ni ainahan voi ne oksentaa ulos. Vihaan oskentamista joten jos syön niin oksennan rangaistukseksi, joten toivottavasti pidän itseni kurissa. Pitäis saada myös vatsa olemaan murisematta, kun ei ole kiva istua koulussa kun vatsasta kuuluu kaameet äänet!


      • tnv cx
        *keskustelun aloitta kirjoitti:

        Kerron hieman tilanteestani. Olen nytten 49 kg ja aloitan noin kolmen viikon paaston. Taino - ainakin minä yritän! Enkä aio sen jälkeen syödä paljon, aloitan syömisen oikein varvaisesti, niin en pääse lihoamaan. Eli en saaa varmana mitään ahmimiskohtauksia. En usko et sellaseen pystyisin! Ja jos saan ni ainahan voi ne oksentaa ulos. Vihaan oskentamista joten jos syön niin oksennan rangaistukseksi, joten toivottavasti pidän itseni kurissa. Pitäis saada myös vatsa olemaan murisematta, kun ei ole kiva istua koulussa kun vatsasta kuuluu kaameet äänet!

        Tää on toiminu, painan enää 39 kg (: ihme että pystyin olemaan syömättä! Kiitos kaikille


      • jeesussus
        tnv cx kirjoitti:

        Tää on toiminu, painan enää 39 kg (: ihme että pystyin olemaan syömättä! Kiitos kaikille

        Ainakin puolet vielä pois. En ilkeis liikkua ulkona tuolla massalla.


      • Maxx J
        khertyu kirjoitti:

        Näin sanoi minulle oma saliohjaajani, että lihakseni ovat kehittyneet lyhyessä aikaa yllättävän paljon. Kävin erittäin paljon salilla silloin. En tiedä millä energialla. Kai se kertoo jotain lihaksien kehityksestä jos painoja saa jatkuvasti nostaa. Tietenkin laihtuminen sai myös lihakset erottumaan paremmin kuin ennen. Vanhoja kuviakin kun katsoo niin kroppa lähestulkoon yhtä hoikka kuin painaessani 44kg, minkä ainoa selitys mielestäni on, että lihasmassa on kasvanut. Eihän siinä muuten ole mitään järkeä etenkin, kun painoa on 7kg enemmän!

        En millään tavalla väitä, että kehitys olisi ollut jatkossakin sama jos olisin jatkanut pidemmälle kuin 2kk noin pienellä energiamäärällä. Todennäköisesti olisi puhti loppunut itsestäni ja elimistöstäni jossain vaiheessa aika pian. Tämä oli vain huomio, jonka itse koin. Älä ota itseesi liikaa. Ei tämä ole mitään ydinfysiikkaa ja jokaisen keho reagoi hieman eri tavalla. Pointtini oli, että tottakai laihtuu jos ei syö, vaikka kuka miten puhuisi säästöliekeistä etc. Fakta on, että jos ihminen ei syö niin väistämättä on edessä painon lasku. Painon laskuvauhti vaan on yksilöllistä.

        "Näin sanoi minulle oma saliohjaajani, että lihakseni ovat kehittyneet lyhyessä aikaa yllättävän paljon"
        Tätä ei saa rinnastaa lihasmassan kasvuun, joka on todella hidasta. Lihasmassaa ei todellakaan tule näin nopeasti. Lihasten kehittyminen on eri asia, ja kyllä sitä nestettä on kaikilla. Esim vihreää teetä (tai kapseleita) litkiessä/nappaillessa huomaa kyllä kuinka paljon sitä turhaa onkaan. En siis ole sitä mieltä, ettei turhaa saisi olla. Ei tehdä omia oletuksia jooko?


      • pullukka
        Maxx J kirjoitti:

        "Näin sanoi minulle oma saliohjaajani, että lihakseni ovat kehittyneet lyhyessä aikaa yllättävän paljon"
        Tätä ei saa rinnastaa lihasmassan kasvuun, joka on todella hidasta. Lihasmassaa ei todellakaan tule näin nopeasti. Lihasten kehittyminen on eri asia, ja kyllä sitä nestettä on kaikilla. Esim vihreää teetä (tai kapseleita) litkiessä/nappaillessa huomaa kyllä kuinka paljon sitä turhaa onkaan. En siis ole sitä mieltä, ettei turhaa saisi olla. Ei tehdä omia oletuksia jooko?

        Miten laihtuu jos syö kaksi päivää viikossa 500kcal.?


    • avautuja3

      Siten laihtuu, että painosta riippuen 1,5-0,5. 5:2 dieetti on hyvä vaihtoehto niille, jotka pystyy syömään terveellisesti muinakin kuin paastopäivinä. Itse olin 76kg 168cm kun aloitin 5:2 ja kuukauden jälkeen painoa on pudonnut huonojen elintapojen vuoksi vain 2 kg. Mutta paino ei ole ainakaan noussut jatkuvasta karkin ja grillin antimien nauttimisesta 5:2 avulla. Muutenkin toisen kuun kohdalla terveellisemmin syömällä painoni on pysynyt tuossa vähän yli 70kn, joten hitaasti, mutta varmasti jatkuu painonpudotus. Paastoamalla 500kcal kahtena päivänä viikossa olen kadottanut syyllisyyden syömisestä. Entiselle bulimikolle tämä on järisyttävä saavutus. Syyllisyyden poistuminen johti myös ahmimisen ja ja oksentamisen katoamiseen. Eli vaikka paino ei ole paljon tippunut, olen huomattavasti onnellisempi. Kasviskeitot ja salaatit, sekä marjat, hedelmät, viili ja misokeitto ovat olleet parhaita paastopäivän ruokia. Noin 500g salaatti täyttää sen" puoli kiloa päivässä" rallatuksen ohjeet ja suolastusta saa raejuustosta ja tonnikalasta, sekä oliiveista. Kannatan ehdottomasti kahden 500kcal päivää viikossa. Keskustelun aloittajan 500kcal pysyvästi on tosiaan kamalan kuuloisa kenelle tahansa, mutta ymmärrän hyvin miten hän pystyy toteuttamaan tämän nälkiintymisen, sillä ruuan määrä voi olla valintojen mukaan hyvin suurta verrattuna todelliseen kalorimäärään.

      • Avautuja3

        Siis viikkovauhtia laihdutuksessa.


    • Avautuja3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe