Tappelu-kysely

1. Oletko koskaan ollut fyysisessä tappelussa?
2. Löitkö itse ensin vai löytiinkö sinua?
3. Onko ollut tuttuja vai ventovieraita?
4. Milloin tappelit viimeksi tai vanhako silloin olit?
5. Voititko, hävisitkö vai päättyikö ylensä ratkaisemattomaan?
6. Oletko koskaan joutunut putkaan tai saanut sakkoja tappelusta?
7. Oletko koskaan joutunut väkivaltaiseen kahnauseen vastakkaisen sukupuolen kanssa?
8. Oletko tapellut kännissä, sevinpän vai molempia?
9. Menetkö väliin, jos muut tappelevat?
10. Jos vastus on ylivoimainen, niin suositko karata- tai karate-menetelmää?

81

3779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monte34

      1. Oletko koskaan ollut fyysisessä tappelussa? kyllä
      2. Löitkö itse ensin vai löytiinkö sinua? yleensä on ensiksi mua lyöty
      3. Onko ollut tuttuja vai ventovieraita? sekä että
      4. Milloin tappelit viimeksi tai vanhako silloin olit? 2003 helmikuussa nyrkin, 2007 maaliskuussa painimalla kolmen poken kanssa,2009 elokuussa paini virolaisen kanssa.
      5. Voititko, hävisitkö vai päättyikö ylensä ratkaisemattomaan? joko voitto tai ratkaisematon
      6. Oletko koskaan joutunut putkaan tai saanut sakkoja tappelusta? en kertaakaan, oon jpa kerran saanut kehuja portsarilta
      7. Oletko koskaan joutunut väkivaltaiseen kahnauseen vastakkaisen sukupuolen kanssa? 1986 jättämäni eksä hyökkäsi kimppuuni baarissa kun juttelin narikkatytön kanssa
      8. Oletko tapellut kännissä, sevinpän vai molempia? sekä että
      9. Menetkö väliin, jos muut tappelevat? ennen kyllä en nykyisin
      10. Jos vastus on ylivoimainen, niin suositko karata- tai karate-menetelmää? mikä ihmeen menetelmä :)

      • No kun karaten alkeiskurssilla pikkupoikana valmentaja suositteli mielummin karkaamista kuin treeneissä opittujen taitojen testausta nakkikiskalla. Että jäätkö ottamaan turpaasi vai juoksetko mielummin karkuun?


      • monte34
        Ratikkakuski kirjoitti:

        No kun karaten alkeiskurssilla pikkupoikana valmentaja suositteli mielummin karkaamista kuin treeneissä opittujen taitojen testausta nakkikiskalla. Että jäätkö ottamaan turpaasi vai juoksetko mielummin karkuun?

        kunnia juttuja nääs,ette te suomalaiset sellaisesta mitään ymmärrä.


      • monte34 kirjoitti:

        kunnia juttuja nääs,ette te suomalaiset sellaisesta mitään ymmärrä.

        Monikin ymmärtää. Muutenhan suomalaiset eivät juuri laisinkaan tappelisi keskenään. Ei kai kaikilla ole niin suuria luuloja ole itsestään, että uskoisivat aina voittavansa.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Monikin ymmärtää. Muutenhan suomalaiset eivät juuri laisinkaan tappelisi keskenään. Ei kai kaikilla ole niin suuria luuloja ole itsestään, että uskoisivat aina voittavansa.

        ikinä mene tappeluun sillain että arvuuttelisin voittajaa etukäteen, vaan mä lähden kliseisesti "tekemään parhaani".
        Niin ja koska mä en juurikaan noita aloita, niin ei mulla ole mahiksia edes valita mahdollisten pärjäämisten mukaan tappelukaveria, vaan se otetaan mikä annetaan.

        Mulla on paljon just sitä, että se on kunnia kysmys ja sillä en hevillä väistä.

        Jos ite aloittaisin tappelun, niin otan ennemmin turpaani tai vaikka kuolen kuin lähden karkuun. Karkuunlähtö/pelkuruus tuossa olisi todellinen ja täydellinen häpäsy enkä toipuis siitä taatusti ikinä :)


      • monte34
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        ikinä mene tappeluun sillain että arvuuttelisin voittajaa etukäteen, vaan mä lähden kliseisesti "tekemään parhaani".
        Niin ja koska mä en juurikaan noita aloita, niin ei mulla ole mahiksia edes valita mahdollisten pärjäämisten mukaan tappelukaveria, vaan se otetaan mikä annetaan.

        Mulla on paljon just sitä, että se on kunnia kysmys ja sillä en hevillä väistä.

        Jos ite aloittaisin tappelun, niin otan ennemmin turpaani tai vaikka kuolen kuin lähden karkuun. Karkuunlähtö/pelkuruus tuossa olisi todellinen ja täydellinen häpäsy enkä toipuis siitä taatusti ikinä :)

        niin miun ajatukset


      • svsvsv
        monte34 kirjoitti:

        niin miun ajatukset

        häkki heilu, kun tuolta pohjalta on liikenteessä.


      • monte34
        svsvsv kirjoitti:

        häkki heilu, kun tuolta pohjalta on liikenteessä.

        sitten heilahtaa,ei paljoa puristele.


      • monte34 kirjoitti:

        sitten heilahtaa,ei paljoa puristele.

        Silloin ollaan vahvoilla kun ei ole ite aloittanut, eikä mua kiinnosta yhtään tappelun aloittaneen jutut. Sitä saa mitä tilaa :)


      • svsvsv
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Silloin ollaan vahvoilla kun ei ole ite aloittanut, eikä mua kiinnosta yhtään tappelun aloittaneen jutut. Sitä saa mitä tilaa :)

        "Jos ite aloittaisin tappelun, niin otan ennemmin turpaani tai vaikka kuolen kuin lähden karkuun."

        Saattaa siinä niinkin käydä, että se toinen kaatuu ja saa vaikka aivoverenvuodon. Sittenpä lähdet jäähylle.


      • monte34 kirjoitti:

        sitten heilahtaa,ei paljoa puristele.

        Yksi puolituttu sai jokunen aika sitten turpaansa ja leukaluu murtui. Kipua, särkyä ja puolitoista kuukautta liemiruokia ja soseita. Lyönyt osapuoli sai ehdotonta törkeästä pahoinpitelystä.

        Pari viikkoa sitten joku ventovieras ei pitänyt Rouva Ratikan ulkomaalaisuudesta ja kaverinsa hilautui syliini istumaan esitellen rystysiään ja väittäen tuntevansa minut jostain. Olen varmaan tullut vanhaksi, kun mieleeni tuli näiden edellämainittujen kohtalo. Että saanko vähintäänkin turpaani vai porttarin. Sitä paitsi RR on kieltänyt tappelemasta, joten ei auttanut kuin niellä ylpeytensä ja hakea portsari. Noh, molemmat kaverit olivat niin paljon minua isompia, etten olisi omasta puolestani vetoa lyönyt. Vituttaa silti vielä jälkikäteenkin. Ennen vanhaan olisin käynyt reippahasti rekkain alle.


      • svsvsv kirjoitti:

        "Jos ite aloittaisin tappelun, niin otan ennemmin turpaani tai vaikka kuolen kuin lähden karkuun."

        Saattaa siinä niinkin käydä, että se toinen kaatuu ja saa vaikka aivoverenvuodon. Sittenpä lähdet jäähylle.

        Jos mä aloitan tappelun, niin toinen on tehnyt siinä vaiheessa jotain semmoista että aivan sama vaikka löiskin päänsä ja kuolis. Se vois olla jopa suotavaa.

        Vielä vähemmän mä välitän hyökkääjästä, ja mä vetelen aika surutta tyylillä millä hyvänsä siinä vaiheessa. Ja koska tunnen ja tiedän tyylini ja tapani, niin en ihan helpolla lähde tappeluun mutta jos toinen välttämättä haluaa, niin kyllä se sitten onnistuu. Lopputuloksesta on turha sitten narista. Mä en sitten tappele millään tukasta vetäminen-bitch läppäsy -tyyleillä, vaan aika paljon esim potkin ja pystyn potkaseen kummallakin jalalla yli oman pään korkeudelle. En myöskään välitä toisesta yhtään, pystyn aika brutaaliin väkivaltaan ja yritän maksimoida vahingot sekä saada tappelu loppuun tyrmäyksellä minuutissa.

        Mä olen oikeasti yksi niistä tyypeistä, joita ei kannata houkutella tappeluun, mutta valitettavasti näytän ulkomuodoltani helpolta uhrilta, joten se houkuttelee näitä helppoa riistaa metsästäviä tappeluintoisia idiootteja turhan paljon. Ne sitten on aina yhtä ihmeissään varsinkin jos ei pärjää edes kahteen pekkaan mulle :)


      • monte34
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Yksi puolituttu sai jokunen aika sitten turpaansa ja leukaluu murtui. Kipua, särkyä ja puolitoista kuukautta liemiruokia ja soseita. Lyönyt osapuoli sai ehdotonta törkeästä pahoinpitelystä.

        Pari viikkoa sitten joku ventovieras ei pitänyt Rouva Ratikan ulkomaalaisuudesta ja kaverinsa hilautui syliini istumaan esitellen rystysiään ja väittäen tuntevansa minut jostain. Olen varmaan tullut vanhaksi, kun mieleeni tuli näiden edellämainittujen kohtalo. Että saanko vähintäänkin turpaani vai porttarin. Sitä paitsi RR on kieltänyt tappelemasta, joten ei auttanut kuin niellä ylpeytensä ja hakea portsari. Noh, molemmat kaverit olivat niin paljon minua isompia, etten olisi omasta puolestani vetoa lyönyt. Vituttaa silti vielä jälkikäteenkin. Ennen vanhaan olisin käynyt reippahasti rekkain alle.

        kerran on toiselta osapuolelta nenä murtunut, mut mitäs yritti sytyttää mun hiukset tuleen.

        jos rouva ratikka on kerran vaatinut ettet tappele niin hänen silmissään olet sankari, joten älä suotta enää haudo mielessäs.


      • Jazuli
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Jos mä aloitan tappelun, niin toinen on tehnyt siinä vaiheessa jotain semmoista että aivan sama vaikka löiskin päänsä ja kuolis. Se vois olla jopa suotavaa.

        Vielä vähemmän mä välitän hyökkääjästä, ja mä vetelen aika surutta tyylillä millä hyvänsä siinä vaiheessa. Ja koska tunnen ja tiedän tyylini ja tapani, niin en ihan helpolla lähde tappeluun mutta jos toinen välttämättä haluaa, niin kyllä se sitten onnistuu. Lopputuloksesta on turha sitten narista. Mä en sitten tappele millään tukasta vetäminen-bitch läppäsy -tyyleillä, vaan aika paljon esim potkin ja pystyn potkaseen kummallakin jalalla yli oman pään korkeudelle. En myöskään välitä toisesta yhtään, pystyn aika brutaaliin väkivaltaan ja yritän maksimoida vahingot sekä saada tappelu loppuun tyrmäyksellä minuutissa.

        Mä olen oikeasti yksi niistä tyypeistä, joita ei kannata houkutella tappeluun, mutta valitettavasti näytän ulkomuodoltani helpolta uhrilta, joten se houkuttelee näitä helppoa riistaa metsästäviä tappeluintoisia idiootteja turhan paljon. Ne sitten on aina yhtä ihmeissään varsinkin jos ei pärjää edes kahteen pekkaan mulle :)

        hakata kun tietää millä saa kaverin, kun kaverin kontusilleen..olkoon ny sitten iso taikka pieni..=o)

        siihi on pikkanen kikka..jokusen miehenkin olen sillä saanu vaisuksi..eikä ole munat..=o)


        se ei hypi, ei loiki ,ei huua, ei riehu..se vaan rupee huilaamaan..


        =o7


      • monte34 kirjoitti:

        kerran on toiselta osapuolelta nenä murtunut, mut mitäs yritti sytyttää mun hiukset tuleen.

        jos rouva ratikka on kerran vaatinut ettet tappele niin hänen silmissään olet sankari, joten älä suotta enää haudo mielessäs.

        Muutaman kerran on ollut vähän tulehtunut ilmapiiri ja Rouva Ratikka on ollut aivan helvetin vihainen, kun olen jäänyt kukkoilemaan. Niinpä tällä kertaa tuli päänsilitystä.


      • Cranky_geek
        Jazuli kirjoitti:

        hakata kun tietää millä saa kaverin, kun kaverin kontusilleen..olkoon ny sitten iso taikka pieni..=o)

        siihi on pikkanen kikka..jokusen miehenkin olen sillä saanu vaisuksi..eikä ole munat..=o)


        se ei hypi, ei loiki ,ei huua, ei riehu..se vaan rupee huilaamaan..


        =o7

        semmonen kikka oikein on?


      • Jazuli
        Cranky_geek kirjoitti:

        semmonen kikka oikein on?

        väärin käytettynä sillä voi tappaa toisen..joteka paree pitää suu supus vain..=o/


      • Jazuli kirjoitti:

        hakata kun tietää millä saa kaverin, kun kaverin kontusilleen..olkoon ny sitten iso taikka pieni..=o)

        siihi on pikkanen kikka..jokusen miehenkin olen sillä saanu vaisuksi..eikä ole munat..=o)


        se ei hypi, ei loiki ,ei huua, ei riehu..se vaan rupee huilaamaan..


        =o7

        Tajuttomaksi toisen yhdellä kevyehköllä iskulla jos vaan hollille osuu. Niin ja tiedän mä muitakin keinoja mutta jokainen tappelu on omanlainen juttu eikä pysty etukäteen sanoon että mitä keinoja pääsee käyttään.

        Eka huidotaan, ja sitten kun hiljenee, katotaan kuka on vielä pystyssä ja mitä on tapahtunut. Mulla on muutenkin sellainen pikkuinen ongelma, että mulle tulee äkkiä jos ihan tosissani raivostun adreanilihumauksen aiheuttama pimennys, eli multa hukkuu vaikkapa 5 min. enkä mä tiedä/muista yhtään mitä sinä aikana teen eli olen poissa omasta kontrollista. Sillä mä en kauheasti tykkääkkään tapella. Kyky väkivaltaan ja tuommoinen pikkuongelma tietää erittäin huonoa vastustajalle jos mä en saa pidettyä itteeni aisoissa.

        Sanotaan että näkee punaista.. kokemuksesta tiedän että mustaa se on eikä kuule eikä näe mitään, sitten ekana palautuu kuulo ja vasta sitten näkö. Mutta joo, en mä nyt onneksi vielä ketään ole tappanut vaikka yrittäjien puutteesta se ei kyllä ole ollut kiinni. Niin enkä mä oikeasti välitä vaikka tappaisinkin, kuhan se vaan on sitten sellainen joka on ekaksi päättänyt esim inhota mun hiuksiani ja sen johdosta hakata mut parin kaverinsa kanssa baarin vessassa.


      • bnwe
        Jazuli kirjoitti:

        väärin käytettynä sillä voi tappaa toisen..joteka paree pitää suu supus vain..=o/

        moni on kuollut sydänkohtaukseen seksin aikana.


      • Jazuli
        bnwe kirjoitti:

        moni on kuollut sydänkohtaukseen seksin aikana.

        on totta..=o)

        en epäile yhtään..


      • Jazuli
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Tajuttomaksi toisen yhdellä kevyehköllä iskulla jos vaan hollille osuu. Niin ja tiedän mä muitakin keinoja mutta jokainen tappelu on omanlainen juttu eikä pysty etukäteen sanoon että mitä keinoja pääsee käyttään.

        Eka huidotaan, ja sitten kun hiljenee, katotaan kuka on vielä pystyssä ja mitä on tapahtunut. Mulla on muutenkin sellainen pikkuinen ongelma, että mulle tulee äkkiä jos ihan tosissani raivostun adreanilihumauksen aiheuttama pimennys, eli multa hukkuu vaikkapa 5 min. enkä mä tiedä/muista yhtään mitä sinä aikana teen eli olen poissa omasta kontrollista. Sillä mä en kauheasti tykkääkkään tapella. Kyky väkivaltaan ja tuommoinen pikkuongelma tietää erittäin huonoa vastustajalle jos mä en saa pidettyä itteeni aisoissa.

        Sanotaan että näkee punaista.. kokemuksesta tiedän että mustaa se on eikä kuule eikä näe mitään, sitten ekana palautuu kuulo ja vasta sitten näkö. Mutta joo, en mä nyt onneksi vielä ketään ole tappanut vaikka yrittäjien puutteesta se ei kyllä ole ollut kiinni. Niin enkä mä oikeasti välitä vaikka tappaisinkin, kuhan se vaan on sitten sellainen joka on ekaksi päättänyt esim inhota mun hiuksiani ja sen johdosta hakata mut parin kaverinsa kanssa baarin vessassa.

        noh..mjoo..jokainen tappelu on erilainen..ja tilanne..=o)

        ...mulla lienee rauhallisuus semmoi nykysin, etten juur viitti hosua kauheesti..tulee vaa hiki..

        =o)

        antaa toisten pomppia ja riehuu..kunhan se siin aikansa hosuu nii eiköhän seki väsy..=o)


      • Cranky_geek
        Jazuli kirjoitti:

        väärin käytettynä sillä voi tappaa toisen..joteka paree pitää suu supus vain..=o/

        Dim Mak mestari. Say no more.


      • Jazuli
        Cranky_geek kirjoitti:

        Dim Mak mestari. Say no more.

        toki..eäh tarttee vaa tietää jotaki..=o)

        mu paa ohi ei sen väliä..toivotaa vaa ettei tartte semmosta koskaan tehä..=o)


      • Cranky_geek
        Jazuli kirjoitti:

        toki..eäh tarttee vaa tietää jotaki..=o)

        mu paa ohi ei sen väliä..toivotaa vaa ettei tartte semmosta koskaan tehä..=o)

        panen. =o)


      • Jazuli
        Cranky_geek kirjoitti:

        panen. =o)

        ...mäki panen..teeveden kiehumaan..=o)


      • MMies
        monte34 kirjoitti:

        niin miun ajatukset

        ...


      • Cranky_geek
        Jazuli kirjoitti:

        ...mäki panen..teeveden kiehumaan..=o)

        muuten panna. Alko kans tekee mieli.


      • monte34
        MMies kirjoitti:

        ...

        niin


      • Jazuli
        Cranky_geek kirjoitti:

        muuten panna. Alko kans tekee mieli.

        perus liptonia..=o)..nams..


        juuh muuteski mua pikkasen aina huvittaa nää tämmöset ketjut, mis aletaan uhoomaan..kaikki paree kun ei uhoo mitää.. on sitte vaa vastustajalle mukava yllätys..=o)

        ..hymyilee vaa kauniisti...


        =o)


        mu taidan mennä kattomaa kasvimaan tilannetta..=o)..onkohan kaikki rehut jo kuallu..


      • monte34

        yhdestä naisesta kun ei saa monta. sinäkin voisit ne todisteet jo tuoda etkä vain jauhaa samaa paskaa päivästä toiseen.


      • Cranky_geek
        Jazuli kirjoitti:

        perus liptonia..=o)..nams..


        juuh muuteski mua pikkasen aina huvittaa nää tämmöset ketjut, mis aletaan uhoomaan..kaikki paree kun ei uhoo mitää.. on sitte vaa vastustajalle mukava yllätys..=o)

        ..hymyilee vaa kauniisti...


        =o)


        mu taidan mennä kattomaa kasvimaan tilannetta..=o)..onkohan kaikki rehut jo kuallu..

        no mä otin tommosta orange jaipur liptonia. Ihan jees tääkin. Joo mä suosin kans tommosta silent but deadly hommaa monessakin mielessä. x)

        Mä kävin taas tänää hoivailemassa sun tilaas, että oo huoleti. Kyllä sun puutarhastas huolta pidetään. Tietty kyllähän siellä kannattaa välillä itekin käydä kurkkimassa.


      • Jazuli
        Cranky_geek kirjoitti:

        no mä otin tommosta orange jaipur liptonia. Ihan jees tääkin. Joo mä suosin kans tommosta silent but deadly hommaa monessakin mielessä. x)

        Mä kävin taas tänää hoivailemassa sun tilaas, että oo huoleti. Kyllä sun puutarhastas huolta pidetään. Tietty kyllähän siellä kannattaa välillä itekin käydä kurkkimassa.

        lahjoista ja puutarhani hoivailusta...se oli miellyttävästi tehty... ;o)

        kattelin vaa et osa mafian gifteistä oli vanhentunu..=o/...ne meni sitte hukkaan..

        mäkin kävin sun puutarhassa pikkasen heiluttelemassa kuivuneita varsia..oli kuulemma nuokahtaneet...=o))


      • Jess12345
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Jos mä aloitan tappelun, niin toinen on tehnyt siinä vaiheessa jotain semmoista että aivan sama vaikka löiskin päänsä ja kuolis. Se vois olla jopa suotavaa.

        Vielä vähemmän mä välitän hyökkääjästä, ja mä vetelen aika surutta tyylillä millä hyvänsä siinä vaiheessa. Ja koska tunnen ja tiedän tyylini ja tapani, niin en ihan helpolla lähde tappeluun mutta jos toinen välttämättä haluaa, niin kyllä se sitten onnistuu. Lopputuloksesta on turha sitten narista. Mä en sitten tappele millään tukasta vetäminen-bitch läppäsy -tyyleillä, vaan aika paljon esim potkin ja pystyn potkaseen kummallakin jalalla yli oman pään korkeudelle. En myöskään välitä toisesta yhtään, pystyn aika brutaaliin väkivaltaan ja yritän maksimoida vahingot sekä saada tappelu loppuun tyrmäyksellä minuutissa.

        Mä olen oikeasti yksi niistä tyypeistä, joita ei kannata houkutella tappeluun, mutta valitettavasti näytän ulkomuodoltani helpolta uhrilta, joten se houkuttelee näitä helppoa riistaa metsästäviä tappeluintoisia idiootteja turhan paljon. Ne sitten on aina yhtä ihmeissään varsinkin jos ei pärjää edes kahteen pekkaan mulle :)

        Asiaa.Minäkin ole todennäköisesti helponnäköinen uhri,kun mulle on aika paljon urpittu. En ikinä aloita,enkä haasta tappelua, mutta niinhän se on että mikäli sellainen on pakollista niin siinähän tappelen. Joskus kun kimppuuni käydään niin minua motivoi se että taas yksi ihminen saa oppia,ettei vaatimattomien ihmisten kimppuun kannata käydä. MInä pistän hanttiin kovin ja hallitsen nopeat väistöt,sekä perääntymiset. Lisäksi minulla on salamannopeat ja voimakkaat jalat ja yllän potkaisemaan itseäni pitempää äijää päähän. Tapanani ei ole,eikä koskaan tule olemaan loppuun asti ruhjominen( ellei ole pakko).


      • Tervehdin tappelijaa
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Jos mä aloitan tappelun, niin toinen on tehnyt siinä vaiheessa jotain semmoista että aivan sama vaikka löiskin päänsä ja kuolis. Se vois olla jopa suotavaa.

        Vielä vähemmän mä välitän hyökkääjästä, ja mä vetelen aika surutta tyylillä millä hyvänsä siinä vaiheessa. Ja koska tunnen ja tiedän tyylini ja tapani, niin en ihan helpolla lähde tappeluun mutta jos toinen välttämättä haluaa, niin kyllä se sitten onnistuu. Lopputuloksesta on turha sitten narista. Mä en sitten tappele millään tukasta vetäminen-bitch läppäsy -tyyleillä, vaan aika paljon esim potkin ja pystyn potkaseen kummallakin jalalla yli oman pään korkeudelle. En myöskään välitä toisesta yhtään, pystyn aika brutaaliin väkivaltaan ja yritän maksimoida vahingot sekä saada tappelu loppuun tyrmäyksellä minuutissa.

        Mä olen oikeasti yksi niistä tyypeistä, joita ei kannata houkutella tappeluun, mutta valitettavasti näytän ulkomuodoltani helpolta uhrilta, joten se houkuttelee näitä helppoa riistaa metsästäviä tappeluintoisia idiootteja turhan paljon. Ne sitten on aina yhtä ihmeissään varsinkin jos ei pärjää edes kahteen pekkaan mulle :)

        Ei ne tappelijat mitään rääpäleitä haasta, ne etsivät sen näköisiä tyyppejä, että sen voittamisesta saisi jotakin sairasta kunniaa. Sinä kuljet tappelemassa, mutta syy on aina jonkun toisen, ei koskaan sinun. Toivottavasti törmäät joskus sellaiseen vastukseen, että se vetelee sinua remmillä pitkin persuksia, niin palaa tolkku sunkin päähän. Toivottavasti velee ihan säälittä.


      • Anonyymi
        bnwe kirjoitti:

        moni on kuollut sydänkohtaukseen seksin aikana.

        Moni on kuollut sydänkohtaukseen hengittäessään


      • Anonyymi
        Ratikkakuski kirjoitti:

        No kun karaten alkeiskurssilla pikkupoikana valmentaja suositteli mielummin karkaamista kuin treeneissä opittujen taitojen testausta nakkikiskalla. Että jäätkö ottamaan turpaasi vai juoksetko mielummin karkuun?

        Kiva katella kun mamut tappelee huulet vaan venyy ja silmämunat muljahtelee. Minun puolesta saavat tapella sielun kyllyydestä. Luulevat olevansa kovia mutta nassukoita ei oo kotoutus onnistunut. Ei tartte kuin pyöränkelloa kilisyttää niin hurja huuto alkaa. Kun kävelevät keskellä tietä niin osaavat huoraa huutaa perään. Kiva ärsyttää. Pinkin värinen kieli lipsuu. Hihhh


    • LOL-666

      1. Oletko koskaan ollut fyysisessä tappelussa? Olen.
      2. Löitkö itse ensin vai löytiinkö sinua? Varmasti molempia on tapahtunut.
      3. Onko ollut tuttuja vai ventovieraita? Sisaruksiani.
      4. Milloin tappelit viimeksi tai vanhako silloin olit? Lapsena. En nyt ikää muista, mutta eiköhän ne kouluun mennessä jo vähentyneet kummasti järjen kasvaessa.
      5. Voititko, hävisitkö vai päättyikö ylensä ratkaisemattomaan? Hävisin, jollen sitten voittanut.
      6. Oletko koskaan joutunut putkaan tai saanut sakkoja tappelusta? En tietenkään ole.
      7. Oletko koskaan joutunut väkivaltaiseen kahnauseen vastakkaisen sukupuolen kanssa? Olen.
      8. Oletko tapellut kännissä, sevinpän vai molempia? En ole.
      9. Menetkö väliin, jos muut tappelevat? Riippuen tappelijoista joko menen tai en mene.
      10. Jos vastus on ylivoimainen, niin suositko karata- tai karate-menetelmää? Ensin karate ja sitten karata. Tällä metodilla kaksi kertaa säästynyt raiskaukselta teini-iässä. Nykyään varmaan vain karata, vaikka en ole kahnauksiin joutunutkaan.

    • 1. Oletko koskaan ollut fyysisessä tappelussa?
      -Joo ja monesti

      2. Löitkö itse ensin vai löytiinkö sinua?
      -Yleensä toinen aloittaa

      3. Onko ollut tuttuja vai ventovieraita?
      -Sekä että

      4. Milloin tappelit viimeksi tai vanhako silloin olit?
      -Hmm.. tais olla n.4v sitten

      5. Voititko, hävisitkö vai päättyikö ylensä ratkaisemattomaan?
      -Voitin. Ämmä lähti kun kuppa töölöstä :)

      6. Oletko koskaan joutunut putkaan tai saanut sakkoja tappelusta?
      -Putkaan joo, sakkoja en muista. Voi olla.

      7. Oletko koskaan joutunut väkivaltaiseen kahnauseen vastakkaisen sukupuolen kanssa?
      -Joo

      8. Oletko tapellut kännissä, sevinpän vai molempia?
      -Sekä että, yleensä selvinpäin

      9. Menetkö väliin, jos muut tappelevat?
      -Enpä juuri

      10. Jos vastus on ylivoimainen, niin suositko karata- tai karate-menetelmää?
      -Jos se on hyökkääjä niin en mä mihinkään lähde kovin helpolla.

      • Noista tuloksista, mä näköjään vaan vastasin viimeisen taiston tulokseen.
        Siis, mähän olen tapellut miljoona kertaa vaikka millä yhdistelmällä, ja turpaanikin olen saanut välillä tosi lahjakkaasti niin että veri lensi. Paljon enemmän voittoja mulla on kuin häviöitä.


    • kirpela

      1. Oletko koskaan ollut fyysisessä tappelussa? Olen,enkäolesiitä ylpeä :(
      2. Löitkö itse ensin vai löytiinkö sinua? Molempia,kaksi eri kertaa siis.
      3. Onko ollut tuttuja vai ventovieraita? Tuttuja.
      4. Milloin tappelit viimeksi tai vanhako silloin olit? 27.
      5. Voititko, hävisitkö vai päättyikö ylensä ratkaisemattomaan? Hävisin.
      6. Oletko koskaan joutunut putkaan tai saanut sakkoja tappelusta? En.
      7. Oletko koskaan joutunut väkivaltaiseen kahnauseen vastakkaisen sukupuolen kanssa? Olen.
      8. Oletko tapellut kännissä, sevinpän vai molempia? Selvänä.
      9. Menetkö väliin, jos muut tappelevat? En, soitan ammatti-immeisiä paikalle.
      10. Jos vastus on ylivoimainen, niin suositko karata- tai karate-menetelmää? "Revi vaikka riekaleiksi, kunhan selviät"-taktiikkaa.

    • vänksy

      1. Oletko koskaan ollut fyysisessä tappelussa? ~ en
      2. Löitkö itse ensin vai löytiinkö sinua? ~ -
      3. Onko ollut tuttuja vai ventovieraita? ~ -
      4. Milloin tappelit viimeksi tai vanhako silloin olit? ~ -
      5. Voititko, hävisitkö vai päättyikö ylensä ratkaisemattomaan? ~ -
      6. Oletko koskaan joutunut putkaan tai saanut sakkoja tappelusta? ~ en
      7. Oletko koskaan joutunut väkivaltaiseen kahnauseen vastakkaisen sukupuolen kanssa? ~ juu, iskän kanssa
      8. Oletko tapellut kännissä, sevinpän vai molempia? ~ en
      9. Menetkö väliin, jos muut tappelevat? ~ jos mulla ois kättä pidempää lähettyvillä, niin kyllä
      10. Jos vastus on ylivoimainen, niin suositko karata- tai karate-menetelmää? ~ Suosin harhauttamista.

    • Jazuli

      1. Oletko koskaan ollut fyysisessä tappelussa? - oon ollu
      2. Löitkö itse ensin vai löytiinkö sinua? - sekä että
      3. Onko ollut tuttuja vai ventovieraita? - sekä että
      4. Milloin tappelit viimeksi tai vanhako silloin olit? - en kerro, nuorempi
      5. Voititko, hävisitkö vai päättyikö ylensä ratkaisemattomaan? - sekä että kaikkea noita
      6. Oletko koskaan joutunut putkaan tai saanut sakkoja tappelusta? - en
      7. Oletko koskaan joutunut väkivaltaiseen kahnauseen vastakkaisen sukupuolen kanssa? - juur niien miesten kanssa, vain kerran naisen kanssa ja lapsena sekä että (tytöt/pojat)
      8. Oletko tapellut kännissä, sevinpän vai molempia? - sekä että
      9. Menetkö väliin, jos muut tappelevat? - mene jos on pakko, jos omasta perheestä kyse menen aina
      10. Jos vastus on ylivoimainen, niin suositko karata- tai karate-menetelmää? - en, mulla on konstit

    • Cranky_geek

      En mä niitä kertoja ees sanois varsinaiseksi tappeluksi. Enemmänkin semmosta huuteluja ja veitsellä uhkailua, mutta ei mitään kunnon käsirysyä. Noi siis kaikki tuntemattomilta tai puolitutuilta miehiltä, naiset ei oo koskaan edes uhkailleet. Kerran oon menny väliin, kun joku pienempi kaveri otti osumaa parilta vähän isommalta kaverilta. Ei siitäkään mitään tappelua tullut, kun ne läks juoksemaan karkuun.

    • piip piip piip

      Yksikään mies ei ole hävinnyt, on vain voittanut tai jäänyt kesken. En usko, en etenkään montea.

      • monte34

        mitä se mahtaa susta kertoa :)


      • piip piip piip
        monte34 kirjoitti:

        mitä se mahtaa susta kertoa :)

        etten ole rekisteröitynyt. Mitä väitteesi taas kertoo sinusta, on se, ettet ole kovin hyvä huomioimaan.


      • Minä olen sitten vissiin ainoa, joka on sekä saanut pataan, että juossut niin perkeleesti. Mutta koskaan ei kukaan ole kiinni saanut. ;-)


    • scale

      1. Oletko koskaan ollut fyysisessä tappelussa?
      Olen
      2. Löitkö itse ensin vai löytiinkö sinua?
      taisinpa pari kertaa aloittaa, mutta puolustukskseni sanon, että toisessa casessa kaveri oli pannu mun silloista naista ja se kävi pikkasen mun ylpeyden päälle ja toisessa tapauksessa mustis kaveri menetti hermonsa, kun se oli piirittänyt yhtä naista ja mä menin iskemään sen. Mä varotin sitä monta kertaa, mutta se vaan uhosi antavansa mulle pataan, lopulta mulla palo käämit, ja vetäsin sitä päin laululuukkua.
      3. Onko ollut tuttuja vai ventovieraita?
      tuttuja
      4. Milloin tappelit viimeksi tai vanhako silloin olit?
      Varmaan joku parikymppinen
      5. Voititko, hävisitkö vai päättyikö ylensä ratkaisemattomaan?
      Taisin voittaa, jos sellaisessa tilanteessa kukaan on voittaja
      6. Oletko koskaan joutunut putkaan tai saanut sakkoja tappelusta?
      En ole
      7. Oletko koskaan joutunut väkivaltaiseen kahnauseen vastakkaisen sukupuolen kanssa?
      olen monta kertaa, mutta mun väkivalta on rajoittunut siihen, että olen pitänyt raivoavan naisen käsistä kiinni, että se ei löisi enää uudestaan.
      8. Oletko tapellut kännissä, sevinpän vai molempia?
      Kännissä
      9. Menetkö väliin, jos muut tappelevat?
      Jos toinen osapuoli on mun kaveri, niin varmana menisin apuun, muuten en.
      10. Jos vastus on ylivoimainen, niin suositko karata- tai karate-menetelmää?
      Suosin jalkoja, eli kipitän karkuun, kuin viitasusi, kuka hölmö sitä kuokkaansa haluaa.

      • scale

        että pataan on tullut monta kertaa, ettei pidä luulla, että mä olisin ollu vaan antavana osapuolena.


      • monte34
        scale kirjoitti:

        että pataan on tullut monta kertaa, ettei pidä luulla, että mä olisin ollu vaan antavana osapuolena.

        niin???


      • monte34 kirjoitti:

        niin???

        Kun saa nyrkistä naamaansa, eikä pysty enää takaisin lyömään?


      • monte34
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Kun saa nyrkistä naamaansa, eikä pysty enää takaisin lyömään?

        enkä kerennyt kuin heittämään sen tyypin lattialla niin poke tuli estämään jatko toimenpiteeni.
        sama tyyppi liikkuu käsittääkseni enkelessä nykyisin :) vieläkin morjestellaan


    • isolta veljeltä sain kerran nyrkkiä..Olin kai jotain 10v. Vanhemmat ei oikein tykänneet ja kerta jäi viimeiseksi. Lapsena tuli tönittyä ym. just sisarusten kanssa.. Aikuisena en ole tapellut.

    • 1. Oletko koskaan ollut fyysisessä tappelussa?
      - En varsinaisesti, aika yksipuolista on ollut.
      2. Löitkö itse ensin vai löytiinkö sinua?
      - Ei oo lyöty, enkä minäkään lyö. Lyöminen on vähän turhan liian riskaapelia touhua, siinä saattaa tulla arvaamattomia "vahinkoja".
      3. Onko ollut tuttuja vai ventovieraita?
      - Aika tasan jakaantuu ne nahistelut mitä on ollut.
      4. Milloin tappelit viimeksi tai vanhako silloin olit?
      - Jotain kärhämää oli viimeksi....ööö....2004?
      5. Voititko, hävisitkö vai päättyikö ylensä ratkaisemattomaan?
      - Voitin. Mulla on kännissäkin nopeat refleksit ja hyvä tasapaino.
      6. Oletko koskaan joutunut putkaan tai saanut sakkoja tappelusta?
      - En.
      7. Oletko koskaan joutunut väkivaltaiseen kahnauseen vastakkaisen sukupuolen kanssa?
      - Miten sen nyt ottaa. Mä pyrin tavalla tai toisella rauhoittamaan tuollaiset tilanteet, ennen kuin ne muuttuu oikeasti väkivaltaisiksi.
      8. Oletko tapellut kännissä, sevinpän vai molempia?
      - Harvoin tuota tulee selvinpäin ihmisten ilmoilla liikuttua.
      9. Menetkö väliin, jos muut tappelevat?
      - Ainoastaan, jos alkaa homma näyttämään hengenvaaralliselta.
      10. Jos vastus on ylivoimainen, niin suositko karata- tai karate-menetelmää?
      - No jos kunnolla ois vauhtiin päästy, niin pois lähdetään ambulanssilla, poliisiautolla tai ruumisautolla. Ellei sitten se toinen ymmärrä "luovuttaa". Tähän mennessä ei oo tarvinnut tilata minkäänlaista autoa.

    • monte34

      tapellessa yhtään sen enempää väkivaltaa kuin on tarvetta,eli jos toinen luovuttaa lopetatko sinä myös,vai jatkatko niin kauan kun toisesta on paskat pihalla.

      • baari-mikko

        ei mihinkään...


      • monte34
        baari-mikko kirjoitti:

        ei mihinkään...

        joo


      • ljogg
        baari-mikko kirjoitti:

        ei mihinkään...

        olen silminnäkijä. myös repsikkaan saattaisi päästä :D


      • monte34
        ljogg kirjoitti:

        olen silminnäkijä. myös repsikkaan saattaisi päästä :D

        millos genio aiot taas iskeä karjalaistytön???


      • MINÄD:)
        monte34 kirjoitti:

        millos genio aiot taas iskeä karjalaistytön???

        KUN SINÄ OSAAT SITÄ VÄHITEN ODOTTAA.


    • 1. Oletko koskaan ollut fyysisessä tappelussa? Olen
      2. Löitkö itse ensin vai löytiinkö sinua? Sekä ja että
      3. Onko ollut tuttuja vai ventovieraita? Sekä ja että
      4. Milloin tappelit viimeksi tai vanhako silloin olit? Vuos sitten kesällä ja 36 wee
      5. Voititko, hävisitkö vai päättyikö ylensä ratkaisemattomaan? Sekä ja että
      6. Oletko koskaan joutunut putkaan tai saanut sakkoja tappelusta? Olen
      7. Oletko koskaan joutunut väkivaltaiseen kahnauseen vastakkaisen sukupuolen kanssa? Olen
      8. Oletko tapellut kännissä, sevinpän vai molempia? Sekä ja että
      9. Menetkö väliin, jos muut tappelevat? Riippuu
      10. Jos vastus on ylivoimainen, niin suositko karata- tai karate-menetelmää? Ei ole ylivoimaista vastustajaa

    • au-liskot

      1. Oletko koskaan ollut fyysisessä tappelussa? kyllä hän on ollut
      2. Löitkö itse ensin vai löytiinkö sinua? mistä kerrasta nyt puhutaan?
      3. Onko ollut tuttuja vai ventovieraita? molempia
      4. Milloin tappelit viimeksi tai vanhako silloin olit? me ei tiedetä lasketaanko niitä juttuja
      5. Voititko, hävisitkö vai päättyikö ylensä ratkaisemattomaan? keskimäärin se ei voita sen enempää kuin häviäkään
      6. Oletko koskaan joutunut putkaan tai saanut sakkoja tappelusta? ei hän ole
      7. Oletko koskaan joutunut väkivaltaiseen kahnauseen vastakkaisen sukupuolen kanssa? jo vain
      8. Oletko tapellut kännissä, sevinpän vai molempia? selvinpäin
      9. Menetkö väliin, jos muut tappelevat? kyllä hän saattaa tehdä niin
      10. Jos vastus on ylivoimainen, niin suositko karata- tai karate-menetelmää? riippuu ihan mistä on kyse, mitä jos ei pääse karkuun tai uhattuna on mutsin kaveri?

    • 1. Oletko koskaan ollut fyysisessä tappelussa?
      -olen

      2. Löitkö itse ensin vai löytiinkö sinua?
      -riippuu tilanteesta. En itse lyö ensin ellei tappelu ole täysin väistämätön.

      3. Onko ollut tuttuja vai ventovieraita?
      -ventovieraita/semi-tuttuja

      4. Milloin tappelit viimeksi tai vanhako silloin olit?
      -en varsinaisesti tapellut, mutta käytin voimaa taltuttaakseni päällekarkaajan. alkukesästä...

      5. Voititko, hävisitkö vai päättyikö ylensä ratkaisemattomaan?
      -voitin

      6. Oletko koskaan joutunut putkaan tai saanut sakkoja tappelusta?
      -sakkoja tullut joskus. mut työnantaja on ne hoitanut.

      7. Oletko koskaan joutunut väkivaltaiseen kahnauseen vastakkaisen sukupuolen kanssa?
      -olen

      8. Oletko tapellut kännissä, sevinpän vai molempia?
      -en ole koskaan tapellut kännissä

      9. Menetkö väliin, jos muut tappelevat?
      -riippuu siitä ketkä tappelevat...jos tuntemattomia mulle, ni senkus tappavat toisensa, ei väliä...

      10. Jos vastus on ylivoimainen, niin suositko karata- tai karate-menetelmää?
      -mitäköhän tähän vastais...kamppailulajien ammattilaisena pitää kait valita karate! ;)

    • vastauksia

      1. Oletko koskaan ollut fyysisessä tappelussa? Kyllä.

      2. Löitkö itse ensin vai löytiinkö sinua? Ei minuun ole kukaan pyytämättä osunut, enkä minä mitään aloita, joten vastaus on ei. Kyseessä on siis aina epäonnekseni (olen kevyt ja en osaa painia) ollut ihan paini-painotteista touhua.

      3. Onko ollut tuttuja vai ventovieraita? Sekä että.

      4. Milloin tappelit viimeksi tai vanhako silloin olit? Noin vuosi sitten.

      5. Voititko, hävisitkö vai päättyikö ylensä ratkaisemattomaan? Tulkintakysymys, mutta kaiketi hävisin koska tutun ollessa kyseessä en yrittänyt puolustautua.

      6. Oletko koskaan joutunut putkaan tai saanut sakkoja tappelusta? En todellakaan.

      7. Oletko koskaan joutunut väkivaltaiseen kahnauseen vastakkaisen sukupuolen kanssa? En.

      8. Oletko tapellut kännissä, sevinpän vai molempia? Ainoastaan kännissä, mutta syyt ovat aina olleet vastapuolen kunnossa, itselläni on kännissäkin todella pitkä pinna.

      9. Menetkö väliin, jos muut tappelevat? Jos tilanne sitä vaatii ja toinen osapuoli sitä luultavasti toivoo, eli jos kyseessä on pahoinpitely, tilanne muuten on vakava tai tunnen jommankumman osapuolen.

      10. Jos vastus on ylivoimainen, niin suositko karata- tai karate-menetelmää? Juoksen, eikä vastuksen tarvitse edes olla paha, en pahemmin pidä väkivallasta ja tappelut jätän mielelläni junteille. Lisäksi olen aina ollut hyvä juoksemaan, joten todennäköisesti tyypit eivät minua saavuta.
      Poikkeuksena tilanne jossa jonkun henki ja terveys ovat vaarassa mikäli en asiaan puutu. Ensimmäisen kerran maahan lyömäänsä pultsaria potkineet teinit lähtivät heti karkuun, hyvä niin, olisin lähes varmasti päätynyt maahan sen jo tajuttoman pultsarin seuraksi. Viimeksi sain roikkua pillereitä napsivan kaapin selässä minuuttitolkulla ennen kuin puhumalla lopulta sain tyypin päästämään puolustuskyvyttömäksi moukaroiman uhrinsa, näin jälkikäteen ajateltuna olisi ehkä ollut parempi antaa homman olla.

    • 1. Oletko koskaan ollut fyysisessä tappelussa? - Toki.
      2. Löitkö itse ensin vai löytiinkö sinua? - Yleensä olen ollut se passiivinen osapuoli, eli toisella palanut käämit ensiksi.
      3. Onko ollut tuttuja vai ventovieraita? -Sekä- että.
      4. Milloin tappelit viimeksi tai vanhako silloin olit? - Jaa, olisko joku 6 vko aikaa. Homma on sovittu moneen kertaan kyllä, mutta silti harmittaa oma tyhmyys/heikkous.
      5. Voititko, hävisitkö vai päättyikö ylensä ratkaisemattomaan? - Voitin. Piti kuurmoottaa pikkasen naapurin äijää. Ihan silleen opiks vaan.
      6. Oletko koskaan joutunut putkaan tai saanut sakkoja tappelusta? - Nope.
      7. Oletko koskaan joutunut väkivaltaiseen kahnauseen vastakkaisen sukupuolen kanssa? - Joskus, kyllä.
      8. Oletko tapellut kännissä, sevinpän vai molempia? - Sekä- että.
      9. Menetkö väliin, jos muut tappelevat? - Yleensä kyllä. Ja yleensä huonoin seurauksin- ne löytää yhtäkkiä yhteisen Vihollisen, niin alakynteen joutuu.
      10. Jos vastus on ylivoimainen, niin suositko karata- tai karate-menetelmää?- Jalat alle. Yleensäkin pyrin välttämään apinoiden seuraa.


      Kiinnostiko?

    • Manfred...

      1. Oletko koskaan ollut fyysisessä tappelussa? -olen ollut

      2. Löitkö itse ensin vai löytiinkö sinua? -muistaakseni löin itse ensin.

      3. Onko ollut tuttuja vai ventovieraita? -tuttu.

      4. Milloin tappelit viimeksi tai vanhako silloin olit? -olin kymmenenvuotias, eli kauan sitten...en ole edes koskaan nähnyt aikuisten tappelevan.

      5. Voititko, hävisitkö vai päättyikö ylensä ratkaisemattomaan?- hävisin.

      6. Oletko koskaan joutunut putkaan tai saanut sakkoja tappelusta? -en ole.

      7. Oletko koskaan joutunut väkivaltaiseen kahnauseen vastakkaisen sukupuolen kanssa? -en ole

      8. Oletko tapellut kännissä, sevinpän vai molempia? -selvinpäin.

      9. Menetkö väliin, jos muut tappelevat? -tuskin...

      10. Jos vastus on ylivoimainen, niin suositko karata- tai karate-menetelmää? -en suosi.

    • 1. Oletko koskaan ollut fyysisessä tappelussa?
      -Olen, mutta en ole varma voiko sitä oikeen tappeluksi kutsua.. :)

      2. Löitkö itse ensin vai löytiinkö sinua?
      -Mua lyötiin koska mä "annoin luvan" xD

      3. Onko ollut tuttuja vai ventovieraita?
      -Se oli mun siskon paras kaveri *reps*

      4. Milloin tappelit viimeksi tai vanhako silloin olit?
      -Mitähän mä olisin ollut.. Jotain 16-17 kesäinen kun tämä tapahtui.

      5. Voititko, hävisitkö vai päättyikö ylensä ratkaisemattomaan?
      -Noh, mä voitin koska mä sain kerrottua pari valittua sanaa.. Mä tappelen sanallisesti tai henkisesti, en fyysisesti ;)

      6. Oletko koskaan joutunut putkaan tai saanut sakkoja tappelusta?
      -En

      7. Oletko koskaan joutunut väkivaltaiseen kahnauseen vastakkaisen sukupuolen kanssa?
      -En, toivottavasti en myös koskaan joudu.

      8. Oletko tapellut kännissä, sevinpän vai molempia?
      -Kännissä sitä tulee enemmän haastettua jotain jos tulee yleensä haastettua.

      9. Menetkö väliin, jos muut tappelevat?
      -Hyvin harvoin koska harvoin näen mun ystävien tappelevan. Vieraiden nujakat, it's not my business!

      10. Jos vastus on ylivoimainen, niin suositko karata- tai karate-menetelmää?
      -Heh, ehkä pysyisin paikoillani ja uteliaana kattoisin mihin toinen on valmis ja sitten kokeilisin kepillä jäätä :)

    • lie mun vastaus hävis.

      • monte34

        omituista


      • ..sensuroi sun brutaalit vastaukset! X)


      • TheOne kirjoitti:

        ..sensuroi sun brutaalit vastaukset! X)

        epäilen tosin että voi johtua siitä ku mainitsin nämä tummaihoiset maamme ilot ja joku velliperse vetäny herneen nenukkiin. ollaanpa sitä nyt taas niin tarkkoja!


      • LaRito kirjoitti:

        epäilen tosin että voi johtua siitä ku mainitsin nämä tummaihoiset maamme ilot ja joku velliperse vetäny herneen nenukkiin. ollaanpa sitä nyt taas niin tarkkoja!

        ..nyt vaan mennyt haukkumaan yhtäkään maamme uhanalaisista vähemmistöistä?! X)


      • äteS epooR
        TheOne kirjoitti:

        ..nyt vaan mennyt haukkumaan yhtäkään maamme uhanalaisista vähemmistöistä?! X)

        Vittu mä pistin ne kenttää ku hindepöndet ja sytyti röökin ajoin motskarilla vittu takas himaa


      • TheOne kirjoitti:

        ..nyt vaan mennyt haukkumaan yhtäkään maamme uhanalaisista vähemmistöistä?! X)

        tuoki nyt oli. : ] saapa nähä tässä päivän mittaan mitenkä käy, lähteekö seki veks vai ei, huoh.


      • monte34 kirjoitti:

        omituista

        et kai sinä oo asialla?


    • amaly

      1. Oletko koskaan ollut fyysisessä tappelussa?
      -sen verran neutraali ihminen ettei tuntemattomat ihmiset halua fyysisesti alkaa kanssani tappelemaan, joten en ole ollut tappeluissa joita tarkoitat kysymyksellä
      2. Löitkö itse ensin vai löytiinkö sinua?
      -ei kumpaankaa
      3. Onko ollut tuttuja vai ventovieraita?
      -ainoa paikka jossa olen fyysisesti/henkisesti joutunut pahoinpitelemäksi on oma kotini
      4. Milloin tappelit viimeksi tai vanhako silloin olit?
      -en tappele
      5. Voititko, hävisitkö vai päättyikö ylensä ratkaisemattomaan?
      -
      6. Oletko koskaan joutunut putkaan tai saanut sakkoja tappelusta?
      -en koskaan
      7. Oletko koskaan joutunut väkivaltaiseen kahnauseen vastakkaisen sukupuolen kanssa?
      -passiivisena osapuolena omassa kodissani
      8. Oletko tapellut kännissä, sevinpän vai molempia?
      -en tappele
      9. Menetkö väliin, jos muut tappelevat?
      -menen aina silloin tällöin ja saanut tähän saakka riitapukarit rauhoittumaan
      10. Jos vastus on ylivoimainen, niin suositko karata- tai karate-menetelmää?
      -no siis joo, joskus henkilöstö ominaisuudessa joutunut joskus jonkun käärimään mattoon tai vastaavaan rauhoittumaan, mutta siis jos on mahdollisuus niin jalat alle ja karkaaminen liukkaasti on viisain ratkaisu :)

    • hehhehasfdgsg

      Ainoastaan nauran siinä vaiheessa kun isompi mies sanoo että "älä lyä, mun pitää lähtä huomena vaimon kanssa mallorcalle". Ei kannata haastaa riitaa kun olet lähössä matkalla. Kaveri sai matkamuistoksi mustan silmän. :D

    • Anonyymi

      1. Oletko koskaan ollut fyysisessä tappelussa?
      kerran
      2. Löitkö itse ensin vai löytiinkö sinua?
      minua lyötiin
      3. Onko ollut tuttuja vai ventovieraita?
      tuttu. kaverin 13v pikkuveli ite oon 22...
      4. Milloin tappelit viimeksi tai vanhako silloin olit?
      kuukaus sitte
      5. Voititko, hävisitkö vai päättyikö ylensä ratkaisemattomaan?
      hävisin ja pahast
      6. Oletko koskaan joutunut putkaan tai saanut sakkoja tappelusta?
      en
      7. Oletko koskaan joutunut väkivaltaiseen kahnauseen vastakkaisen sukupuolen kanssa?
      en
      8. Oletko tapellut kännissä, sevinpän vai molempia?
      selvinpäin
      9. Menetkö väliin, jos muut tappelevat?
      eenmä
      10. Jos vastus on ylivoimainen, niin suositko karata- tai karate-menetelmää?
      samapa se

    • Anonyymi

      1. Oletko koskaan ollut fyysisessä tappelussa?
      - oon

      2. Löitkö itse ensin vai löytiinkö sinua?
      - otin vastaan

      3. Onko ollut tuttuja vai ventovieraita?
      - kumpaaki

      4. Milloin tappelit viimeksi tai vanhako silloin olit?
      - fyysisesti about 10 v sit.

      5. Voititko, hävisitkö vai päättyikö ylensä ratkaisemattomaan?
      - hää nopsaan kanveesis

      6. Oletko koskaan joutunut putkaan tai saanut sakkoja tappelusta?
      - e

      7. Oletko koskaan joutunut väkivaltaiseen kahnauseen vastakkaisen sukupuolen kanssa?
      - oon

      8. Oletko tapellut kännissä, sevinpän vai molempia?
      - selvin

      9. Menetkö väliin, jos muut tappelevat?
      - kotiolois kyl, tosaal e. Siel kilautan kyttäfrendille

      10. Jos vastus on ylivoimainen, niin suositko karata- tai karate-menetelmää?
      - kumpaaki. Monol arkaan paikkaan & juoksus. Samal kilauts triplanollalle

    • Anonyymi

      1. Oletko koskaan ollut fyysisessä tappelussa?
      - Parit rundit

      2. Löitkö itse ensin vai löytiinkö sinua?
      - Hää yritti

      3. Onko ollut tuttuja vai ventovieraita?
      - Puoltuttu

      4. Milloin tappelit viimeksi tai vanhako silloin olit?
      - About 22

      5. Voititko, hävisitkö vai päättyikö ylensä ratkaisemattomaan?
      - Voitin

      6. Oletko koskaan joutunut putkaan tai saanut sakkoja tappelusta?
      - En

      7. Oletko koskaan joutunut väkivaltaiseen kahnauseen vastakkaisen sukupuolen kanssa?
      - Parisuhtees parit kerrat

      8. Oletko tapellut kännissä, sevinpän vai molempia?
      - Parin juoman jälkeen

      9. Menetkö väliin, jos muut tappelevat?
      - Riippuu, onks tuttu toinen

      10. Jos vastus on ylivoimainen, niin suositko karata- tai karate-menetelmää?
      - Karata. Kun vastas joku iso kaappi, ei siihen karate auta. Ellei osu hermopinneihin.

    • Anonyymi

      1. Oletko koskaan ollut fyysisessä tappelussa?
      En varsinaisessa tappelussa. Lapsena siskojen kanssa joskus on nujakoitu ja kerran teininä kaveri läpsäisi minua poskelle.
      2. Löitkö itse ensin vai löytiinkö sinua?
      Minua lyötiin. Pikkusiskoni on tosin sitä mieltä, että se oli minä 😁
      3. Onko ollut tuttuja vai ventovieraita?
      Tuttuja.
      4. Milloin tappelit viimeksi tai vanhako silloin olit?
      No viimeisin ehkä 25 vuotta sitten.
      5. Voititko, hävisitkö vai päättyikö ylensä ratkaisemattomaan?
      En muista, joten vastaan ratkaisematon.
      6. Oletko koskaan joutunut putkaan tai saanut sakkoja tappelusta?
      En.
      7. Oletko koskaan joutunut väkivaltaiseen kahnaukseen vastakkaisen sukupuolen kanssa?
      Minun puoleltani ei ole ollut kahnausta, mutta minuun on kyllä käyty käsiksi miesten toimesta. Kerran yksityisasunnolla eräs mies ei hyväksynyt eitä, pääsin tilanteesta tappelemalla karkuun. Toisen kerran eräs mielenhäiriöstä kärsinyt mies työnsi minut kumoon baarissa. Lähellä olleet ihmiset saivat tämän tyypin hallintaan.
      8. Oletko tapellut kännissä, sevinpän vai molempia?
      Selvinpäin.
      9. Menetkö väliin, jos muut tappelevat?
      Olen tehnyt niin useita kertoja. Tuntuu liian pahalta vain katsoa, mutta jos kyseessä on miesten välinen kunnon tappelu, niin siihen on aika vaikea mennä fyysisesti väliin.
      10. Jos vastus on ylivoimainen, niin suositko karata- tai karate-menetelmää? Ehdottomasti karkaan. Mutta sanotaanko, että kun jouduin taistelemaan tieni pois yksityisasunnosta, niin silloin olin kyllä karate-moodissa. Sisuunnuin uskomattoman paljon siitä, että joku kehtaa käydä minuun käsiksi ja olin valmis tappelemaan viimeiseen hengenvetoon asti. Tilanne ei liene ollut ihan noin dramaattinen, mutta tunnetila oli vahva.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2166
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2002
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      160
      1719
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      146
      1642
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe