VOI VITTU MIKÄ LUTKA MUN KAVERI ON!!!!!!!!!!!!

zisel

No tää mun sydänsuru-kaveri tuli mun luo eilen ja sen tarkotus oli olla mun luona koko viikonloppu. No ei siinä mitään, aattelinkin että toivottavasti ei ole niin kauaa.

Täällä se sitten eilen itki ja valitti, ja mä hyssyttelin sitä ja silittelin ja lohdutin. Sitten me keksittiin soittaa mun kaveri (mies) tänne mun kämppään. Pantiin täällä kolmisin ja ennen sitä tää kusipää lutka kysy multa 800 kertaa että "onks tää nyt ok" ja mä sanoin että ON ON ON ON ON!
Sitten tää mies lähti, niin mitä tekee mun kaveri?? LÄHTI SEN PERÄÄN SAATANA SAMANTIEN!!

Toivottavasti sai HELVETIN HYVÄT KYYDIT koska hän makso kalliin hinnan niistä - meidän ystävyyden!

Mahtaa se saatanan lutka olla tyytyväinen itseensä kun just sen mies jätti sen ja nyt minä.

40

921

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä sitten?

• Itse oot kaveris valinnut.

• zisel
        Genio.Mente kirjoitti:

Itse oot kaveris valinnut.

vitusta mä tiedän kun ihmisiin tutustun että joo toi varmaan tekee tällasessa tilanteessa tällain jne???

• zisel kirjoitti:

vitusta mä tiedän kun ihmisiin tutustun että joo toi varmaan tekee tällasessa tilanteessa tällain jne???

Tän enempää et minulta huomiota saa. Pisteesi on loppu eikä uusia ole enää jaossa.

• Jazuli

tähen tavaroitaan ei kannata lainata..ne voi jäädä pysyvästi lainaan..=o/

...*tarkka omistaan*...

• zisel

mikään "mun mies" ollutkaan, ihan kaveri vaan. Mutta silti - kaveri vittu valehteli ja lähti sen perään! Mä jätin miljoona kertaa mun kaverin kaksin sen miehen kans sänkyyn kun menin röökille jne, joten niillä oli aikaa panna keskenään. Mutta tää lutka ilmeisesti haluaa nyt näyttää mulle että hän on parempi ja haluttavampi. Hah, oli muuten kallis reissu sille!

• Jazuli
        zisel kirjoitti:

mikään "mun mies" ollutkaan, ihan kaveri vaan. Mutta silti - kaveri vittu valehteli ja lähti sen perään! Mä jätin miljoona kertaa mun kaverin kaksin sen miehen kans sänkyyn kun menin röökille jne, joten niillä oli aikaa panna keskenään. Mutta tää lutka ilmeisesti haluaa nyt näyttää mulle että hän on parempi ja haluttavampi. Hah, oli muuten kallis reissu sille!

se etti miehestä laastaria suruunsa..??..=o)

joillekkin seksi on lääke kaikkeen..ja jopa elävät luulossa et sitä kautta löytää onnen..

=o(

noh..perästä varmaan viel kuuluu..tuossakin tapauksessa...

• zisel
        Jazuli kirjoitti:

se etti miehestä laastaria suruunsa..??..=o)

joillekkin seksi on lääke kaikkeen..ja jopa elävät luulossa et sitä kautta löytää onnen..

=o(

noh..perästä varmaan viel kuuluu..tuossakin tapauksessa...

perästä kuuluu! Tunnen sen mun kaverin sen verran hyvin että tänään se ei uskalla mulle soittaa mutta huomenna saattaa "jollain verukkeella" soittaa. Sillon mä sanon sille että saa olla ihan yksin, turha hakea multa enää apua. Ei jumalauta tää mun kaveri vielä eilen itki että kun hänellä ei muita tyttökavereita ole kuin minä koska hän ei toisten naisten kanssa tule toimeen. MINKÄKÖHÄN TAKIA?????????????????

• Jazuli
        zisel kirjoitti:

perästä kuuluu! Tunnen sen mun kaverin sen verran hyvin että tänään se ei uskalla mulle soittaa mutta huomenna saattaa "jollain verukkeella" soittaa. Sillon mä sanon sille että saa olla ihan yksin, turha hakea multa enää apua. Ei jumalauta tää mun kaveri vielä eilen itki että kun hänellä ei muita tyttökavereita ole kuin minä koska hän ei toisten naisten kanssa tule toimeen. MINKÄKÖHÄN TAKIA?????????????????

olla viel sen kaverin ton jälkeen..??..meinaan koskaa ikinä millokaan..??..=o)

ehkäpä se meinas, et sillei oo nii välii.. sil miehellä, kun kerta jaoitte sen kanssa panemisenki..siitä saa aika pian sen käsityksen, et kaikki on yhteistä ja jaettavissa..?? =o)

• zisel
        Jazuli kirjoitti:

olla viel sen kaverin ton jälkeen..??..meinaan koskaa ikinä millokaan..??..=o)

ehkäpä se meinas, et sillei oo nii välii.. sil miehellä, kun kerta jaoitte sen kanssa panemisenki..siitä saa aika pian sen käsityksen, et kaikki on yhteistä ja jaettavissa..?? =o)

tuntee mut tasan tarkkaan. Miksei se voinut sanoa että "mä lähen tästä panee ton miehen kans kaksin" vaan valehteli että "joo mulla on niin paha mieli että mä lähenkin tästä kävelee kotiin..."???

Ei jumalauta kukaan voi olla niin munan puutteessa että maksaa yhden panon ystävyydellään!

• Jazuli
        zisel kirjoitti:

tuntee mut tasan tarkkaan. Miksei se voinut sanoa että "mä lähen tästä panee ton miehen kans kaksin" vaan valehteli että "joo mulla on niin paha mieli että mä lähenkin tästä kävelee kotiin..."???

Ei jumalauta kukaan voi olla niin munan puutteessa että maksaa yhden panon ystävyydellään!

nii..niihän sit vois nopiaan luulla..yym..musta tossa on kummiski ristiriita tilanne..=o)

miten se loppuviimeksi eroaa siitä, paneeko se sen miehen kanssa siellä sun luona..vai kahestaan vaikka sen miehen luona..??..ainoo erohan siinä on se, et ne on silloin kaksin ja eri kämpässä..=o)

mutta itse paneminen ei panemisesta muuksi muutu..

..jees..mä lähen suihkuu..=o)

• zisel
        Jazuli kirjoitti:

nii..niihän sit vois nopiaan luulla..yym..musta tossa on kummiski ristiriita tilanne..=o)

miten se loppuviimeksi eroaa siitä, paneeko se sen miehen kanssa siellä sun luona..vai kahestaan vaikka sen miehen luona..??..ainoo erohan siinä on se, et ne on silloin kaksin ja eri kämpässä..=o)

mutta itse paneminen ei panemisesta muuksi muutu..

..jees..mä lähen suihkuu..=o)

olis voinut mulle ihan rehellisesti kertoa mitä meinaa mutta valehteli että joo hän tästä lähtee yksin kotiinsa. Kai se saa jotain kiksejä siitä että "woooou hei tää on nyt niinku salaista ja sillee"!!!!

• Jazuli
        zisel kirjoitti:

olis voinut mulle ihan rehellisesti kertoa mitä meinaa mutta valehteli että joo hän tästä lähtee yksin kotiinsa. Kai se saa jotain kiksejä siitä että "woooou hei tää on nyt niinku salaista ja sillee"!!!!

tiiät et se meni sen kundin kaa sitte panemaa..???..=o)

..nii sä loukkaannuit siit et, se ei kertonu suoraan meneväsä panemaa..ehkäpä se meinaskin oikeesti mennä kotiinsa..mut se kundi äkkäski kysyä sit panemaan..=o)

eikä se sun frendi itseasiassa tehnykkä mitää väärin, jatko vaa siitä mikä teille jäi vaiheeseen..kaksistaan..=o)

mitäs tuumaat..??

• zisel
        Jazuli kirjoitti:

tiiät et se meni sen kundin kaa sitte panemaa..???..=o)

..nii sä loukkaannuit siit et, se ei kertonu suoraan meneväsä panemaa..ehkäpä se meinaskin oikeesti mennä kotiinsa..mut se kundi äkkäski kysyä sit panemaan..=o)

eikä se sun frendi itseasiassa tehnykkä mitää väärin, jatko vaa siitä mikä teille jäi vaiheeseen..kaksistaan..=o)

mitäs tuumaat..??

tää mies soitti mulle ja kerto kaiken.

"ehkäpä se meinaskin oikeesti mennä kotiinsa..mut se kundi äkkäski kysyä sit panemaan"

• Jazuli
        zisel kirjoitti:

tää mies soitti mulle ja kerto kaiken.

"ehkäpä se meinaskin oikeesti mennä kotiinsa..mut se kundi äkkäski kysyä sit panemaan"

halus lähtee juttelemaan..=o)..???

• Jazuli

nii justiisa..mut tiedäthän sä, miten helposti surulliset naiset saa puhuttua ympäri...=o)

• zisel

että mä panen joka ikisen miehen kanssa jonka tää lutka on tuntenut ennen mua!!

• kaverikaverikaveri

Mitä vittua sä iniset? eihän se sun oma miehes ollut vaan kaveris. Ja mitä vitun väliä sillä on vaikka ne oiskin menny johki panee taas. Ei se sulta ole pois. Suutu vasta sitten tämä naisystäväsi yrittää omia hänet näkyvästi itselleen. Etkä kyllä ole itsekkään paljon lutkaa kummoisempi.

• zisel
        kaverikaverikaveri kirjoitti:

Mitä vittua sä iniset? eihän se sun oma miehes ollut vaan kaveris. Ja mitä vitun väliä sillä on vaikka ne oiskin menny johki panee taas. Ei se sulta ole pois. Suutu vasta sitten tämä naisystäväsi yrittää omia hänet näkyvästi itselleen. Etkä kyllä ole itsekkään paljon lutkaa kummoisempi.

toinen samanlainen! Jumalauta että mä tästälähtien sanon jokaiselle joka multa apua itkee että painuu helvetin kauas mun näköpiiristä!

• kaverikaverikaveri
        zisel kirjoitti:

toinen samanlainen! Jumalauta että mä tästälähtien sanon jokaiselle joka multa apua itkee että painuu helvetin kauas mun näköpiiristä!

Ei kukaan varmaan oikeasti halua. Se sun kaverisikin vain käytti sua hyväkseen kun tiesi miten vitun tyhmä bimbo olet. Hullu saa olla muttei tyhmä. Kurja kermaperse, saatanan leija. Mee kotios kasvamaan.

• komp,

Ei kukaan varmaan oikeasti halua. Se sun kaverisikin vain käytti sua hyväkseen kun tiesi miten vitun tyhmä bimbo olet. Hullu saa olla muttei tyhmä. Kurja kermaperse, saatanan leija. Mee kotios kasvamaan.

KOMP!!!

• zisel

ehkä sillä on parempi sitten ihan yksin! Katsos mulla on kavereita kyllä miljoona, mutta tällä lutkalla ei ollut kuin 1 ainoa kaveri, ja se olin minä. Nyt sillä ei sitten enää niitä kavereita olekkaan. Eläköön hän vaan sitten hetken panoilla ja saakoon vaikka minkä aidsin saatana lahjaks.

• kostomieli paranna mitenkään nykyistä oloasi.
        Kokemuksia tietysti saa lisää.

Aloituksestasi sai käsityksen, että teillä oli kimppakivaa.
        Tosin et ole ainut, jolle kimppakiva sopii ja kun nuo kaksi mukana ollutta harrastaa kivaa keskenään on pettämistä.

• vänksy

miten hyvä kaveri sulle? Meinaan, ei hyvät kaverit tollasta toisilleen tee eli on musta siinä miehessäkin silloin vikaa jos suostuu sun selän takana panemaan sun naispuolista kaverias.

• zisel

mies itseasiassa edes ole sillain "kaveri". Pikemminkin panotuttu ja tää mies nyt onkin sellanen että se panee vaikka mäntyä, joten siltä ei mikään yllätys. Siks toisekseen mies lähti kotiin kuten pitikin, mun kaveri sen sijaan lähti sen perään ja valehteli.

• Kaverikaverikaveri

Siis zisel ja se mies ovat vain pelkkiä kavereita niin mitä vittua niitten panotouhut toisilleen kuuluu? Suutuko säkin vänksy kaikille sun miespuoleisille kavereille jos ne käy pykäsemässä jotain naista ja sä kuulet asiasta joskus? Onko se mies silloin tehnyt väärin sinua kohtaan?

• zisel
        Kaverikaverikaveri kirjoitti:

Siis zisel ja se mies ovat vain pelkkiä kavereita niin mitä vittua niitten panotouhut toisilleen kuuluu? Suutuko säkin vänksy kaikille sun miespuoleisille kavereille jos ne käy pykäsemässä jotain naista ja sä kuulet asiasta joskus? Onko se mies silloin tehnyt väärin sinua kohtaan?

miehelle tässä vihanen ole ollenkaan! Toi mies ei ole toiminut millään lailla mua vastaan, tää mun kaveri sen sijaan valehteli mulle.

• kaverikaverikaveri
        zisel kirjoitti:

mies itseasiassa edes ole sillain "kaveri". Pikemminkin panotuttu ja tää mies nyt onkin sellanen että se panee vaikka mäntyä, joten siltä ei mikään yllätys. Siks toisekseen mies lähti kotiin kuten pitikin, mun kaveri sen sijaan lähti sen perään ja valehteli.

Ne sun kaikki miljoona "kaverias" odottavat vain tilaisuutta että pääsevät hyötymään sun tyhmyydestäsi. Sitten ne tulee kimpassa tänne lukee näitä sun vajaita rähinöitäs ja nauraa ittensä kuoliaaks.

• vänksy
        Kaverikaverikaveri kirjoitti:

Jos se nainen ois mun kaveri, niin kyllä loukkaantuisin. Tollasesta ei oo kokemusta silti, mutta tuo ois pahinta mitä vois tapahtua tollasessa tilanteessa, jossa mä olen mennyt kaverimieheni kanssa sänkyyn, koska mä en tekis tota jollei mulla ole tunteita sitä miespuolista kaveriani kohtaan. Pelkkien kaverieni kanssa en paneskele.

Jos taas on joku muu nainen kyseessä, niin en suutu enkä loukkaannu vaikka kaverimieheni hänen kanssaan sänkyyn menisikin vaikka ois mun kanssanikin sängyssä ollut.

• Kaverikaverikaveri
        vänksy kirjoitti:

Jos se nainen ois mun kaveri, niin kyllä loukkaantuisin. Tollasesta ei oo kokemusta silti, mutta tuo ois pahinta mitä vois tapahtua tollasessa tilanteessa, jossa mä olen mennyt kaverimieheni kanssa sänkyyn, koska mä en tekis tota jollei mulla ole tunteita sitä miespuolista kaveriani kohtaan. Pelkkien kaverieni kanssa en paneskele.

Jos taas on joku muu nainen kyseessä, niin en suutu enkä loukkaannu vaikka kaverimieheni hänen kanssaan sänkyyn menisikin vaikka ois mun kanssanikin sängyssä ollut.

Eli jos sun kaksi kaveria, mies ja nainen harrastavat keskenään seksiä, niin sä suutut siitä niinkö? Miksi ihmeessä? Ovatko nämä kaverisi tilivelvollisia sulle siitä mitä tekevät keskenään?

• gk45g
        zisel kirjoitti:

miehelle tässä vihanen ole ollenkaan! Toi mies ei ole toiminut millään lailla mua vastaan, tää mun kaveri sen sijaan valehteli mulle.

Eihän se tossa mitään valehdellut oo, pösilö.

• . . .

Oletko mustasukkainen kun kaverisi *iski* tän miehen?
      Oletko sä itse ollut (salaa) ihastunut tähän kys. mieheen?
      Miks sun kaverisi ei saisi *vietellä* tätä miestä?

• what????

.

kaikki naisethan ovat lutkia jatkuvalla syötöllä eläimen raivolla

.

• Jazuli

totta kun vaik se et mä olen masa nykänen..=o)))

bat huu thö fak kears...

=o7

noubati...jäst toolk...

• Tulee mieleen yhden tutun tapaus aikanaan. Se oli jättänyt poikaystävänsä. Seuraavana viikonloppuna sen bestis pani tämän pojan kanssa. Tuttuni siitä kimpaantui, että hän kaverinsa on pannut hänen poikaystäväänsä. Minä vaan kysyn, että mitä poikaystävää? Mimmejen välit menivät lopullisesti poikki, hyvä kun päivää toisilleen sanovat, vaikka tapauksesta on jo reilut 20 vuotta.

Omassa kaveripiirissäni on vaihdettu mimmiä lennossa, eikä siitä ole kukaan kolmea kuukautta pidempään jaksanut murjottaa. Onko naiset oikeasti noin pitkävihaisia ja omistushaluisia?

• tosivaitaru

kyse oli poikaystävän bylsimisestä. Bestiksen exään kun kosket, niin se on aina ja poikkeuksetta mielipiteenilmaisu ystävyyden tasosta. Tuttavasi varmaan ajatteli bestiksen luirunneen selän takana jo aiemmin ja odottaneen tilaisuutta lakanoiden rutisteluun. Tuskin kenelläkään tunteet exää kohtaan napsahtaa off saman tien, kun erotaan. Eroaminen ja tunteiden kuoleminen ovat kaksi eri asiaa. Ei sotketa niitä omistushaluja tähän.

Näin toimii naisen ajatusmaailma.

• ajattelu auttaa

Olishan sinun pitänyt arvata, että se sun kaveris on enemmän puutteessa kuin sinä.

• tulla lohduttaan

Ja mulla on ven verran pieni, ettei siitä oo jaettavaa sun kaverilles.

• 21

Nyt niin ette sää oikeen osaa tulkita noita sun tunteitas vaikken mä mitään tiijä tästä jutusta niin silti näyttää siltä että sä olet pihkassa jompaankumpaan siihen jätkään tai tähän kaveriis.Musta näyttää lähinnä siltä että toi on mustasukkasuus reaktio.

• hmmmhh

montella. Siis kaikki 3 on miehiä, sydänsurukaveri kans?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      1397
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      74
      1375
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      306
      1137
    4. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      46
      1067
    5. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      231
      884
    6. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      30
      879
    7. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      163
      868
    8. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      825
    9. Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa

Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso
      Tv-sarjat
      20
      807
    10. Pelekäätkönä mua?

Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te
      Ikävä
      42
      794
    Aihe