Onko joku joukkue osallistumassa heinäkuussa pelattavaan Salo-Volley -lentopalloturnaukseen? Puuttuuko riveistänne kenties yksi pelaaja?
Etsin siis joukkuetta, jossa voisin pelata. Olen aikaisemmin pelannut Salo-Volleyssa muutamaan otteeseen puulaakisarjassa. Olen hyvä iskemään ja kohtuullinen vastaanottaja, passaria musta ei taida saada! =)
Olen Turusta, joten jos joukkue on paikkakunnalta, voisin osallistua harjoituksiinkin. Ikää on 25 vuotta ja mieluiten pelaisin alta nelikymppisten jengissä (olematta mitenkään ikärasisti). Joukkueelle, joka tykkää pelata ottelunsa pienessä sievässä, sanon tylysti ei. En toki ole mikään lisenssipelaaja.
SALO-VOLLEYHIN...
PELAAMAAN!
1
410
Vastaukset
- Make
Tulossa ollaan, mutta ei olla Turusta, ja varsinkin sunnuntaiaamun pelit on tullu pelattua usein silmät hieman harittaen. Koeta hommata jengi itsellesi, niin otetaan sitten heinäkuussa mittaa toisistamme...
Ja suosittelen muillekin lentopalloilijoille ko. turnausta, taitaa olla heinäkuun vika viikonloppu, kaikki messiin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3347252Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss724449- 2083185
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243027- 741962
- 1531856
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2151784Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661587Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201558- 891458