Jääkiekkoilijat...

ex-jääkiekkoilija

Mitä mieltä naiset ovat oikeasti jääkiekkoilijoista? Aina varsinkin nämä nuoret tytöt ovat koulussa niiden kimpussa, ja pitävät niitä muutenkin kunnon "uroksina". Onko jääkiekkolijat esim. vaikka SM-liigan pelaajat niitä unelmamiehiä naismaailmassa?

48

6611

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unelmattt

      onhan se selvää et jääkiekkoilijoita pidetään unelmienmiehinä enkä tarkoita nyt vaan sitä et ku tienaa niin hyvin vaan kun ne on niin komeita, hyvä treenattu kroppa, kylhän jokainen nuori tyttö ottais semmoisen/haaveilee semmoista äijästä. Itse en ole nähnyt yhtäkään rumaa jääkiekkoilijaa et ehkä siinä voi olla se syy miks yleensäkin jääkiekkoilijoista pidetään... Mutta kun kysyit et onkon ne "kunnon" uroksia" ni minusta ei kyllä ne samat sikailu temput osaa ku moni muukin mies.

      • ...

        "Itse en ole nähnyt yhtäkään rumaa jääkiekkoilijaa et ehkä siinä voi olla se syy miks yleensäkin jääkiekkoilijoista pidetään..."

        koska kyllä mä olen ainakin nähnyt telkkarissa jääkiekkoilijoita, jotka on vähemmän hyvännäköisiä ja yks joku oli melko rumakin. Tosin se oli pelin jälkeen hikisenä haastattelussa, mut kyllä komea mies on hikisenäkin komea.


      • juu.
        ... kirjoitti:

        "Itse en ole nähnyt yhtäkään rumaa jääkiekkoilijaa et ehkä siinä voi olla se syy miks yleensäkin jääkiekkoilijoista pidetään..."

        koska kyllä mä olen ainakin nähnyt telkkarissa jääkiekkoilijoita, jotka on vähemmän hyvännäköisiä ja yks joku oli melko rumakin. Tosin se oli pelin jälkeen hikisenä haastattelussa, mut kyllä komea mies on hikisenäkin komea.

        minä en tykkää ollenkaan niin valtavista pakaroista reisistä, mitä jääkiekkoilijoilla on. Siinä mielessä eivät käy unelmamiehistä.


      • jennie

        Mää oon nähnyt rumia jääkiekkoilijoita. Joten en ymmärrä, miksi laji tekee miehestä niin suositun.


      • Anonyymi

        Yleensä kumpikaan ei ole järjenjättiläisiä!!!


    • ..............

      eivät kyllä ole mitään ruudinkeksijöitä nää jääkiekkoilijat, siksi he pelaavatkin työkseen jääkiekkoa...ei minua ainakaan viehätä, en pidä mitenkään "uroksina"

      • Joe The Scrap

        Ja stereotypia.


    • N25+

      Kyllähän noita komeita kiekkomiehiä on vaikka muille jakaa... kai siinä viehättää naisia myös se "sankarin" status mikä leivotaan esiin kun Leijonat pärjää MM ja Olympia tasolla ja jos taas epäonnistuvat, niin se isojen miesten itku hellyttää naisia... en tiedä, ehkä se syy on osin siinä...
      Itse kyllä ottaisin jääkiekkoilijan, jos saisin, on niillä sen verran hyvä kroppa! (Jarkko Ruutu torinon mitallin jälkeen juhli ilman paitaa ja sitä oli kyllä varsin ilo katsella) Pidän jääkiekosta ja olisihan se kiva jos vois omaa ukkoa käydä hartwall areenalla kannustamassa (ei siis tartteis olla nhl pelaaja) mutta taitaa tällä naisella jäädä oma lätkämies haaveeksi...
      Sankareita on monenlaisia ja teinitytöt fanittaa lätkänpelaajia siinä missä poppareita ja näyttelijöitä... mutta niin teinipojatkin fanittaa julkkisnaisia, että se kuuluu ikään. Näin aikuisena vaan on huomannut et lätkämiehiä on komeita ja kropat siis todella upeita...

      • Ei pojat "fanita" julkkisnaisia yhtään minkään ikäisena, sitä voidaan lähinnä ajatella "Tol on hyvä perse, panisin", mutta ei se ole mitään faniutta eikä lähelläkään samaa tasoa mitä nuorten naisten jopa rakastumiseksi menevä fanius joidenkin muusikkojen ja näyttelijöiden takia on. Itse en ainakaan ole koskaan nähnyt poikia/miehiä jotka kiljuis ja huutais "mä rakastan sua" lavan edessä kun siellä on joku naisartisti esiintymässä mikä taas on naisille/tytöille jopa aika yleistä käytöstä.


      • uuhlala
        beefcake kirjoitti:

        Ei pojat "fanita" julkkisnaisia yhtään minkään ikäisena, sitä voidaan lähinnä ajatella "Tol on hyvä perse, panisin", mutta ei se ole mitään faniutta eikä lähelläkään samaa tasoa mitä nuorten naisten jopa rakastumiseksi menevä fanius joidenkin muusikkojen ja näyttelijöiden takia on. Itse en ainakaan ole koskaan nähnyt poikia/miehiä jotka kiljuis ja huutais "mä rakastan sua" lavan edessä kun siellä on joku naisartisti esiintymässä mikä taas on naisille/tytöille jopa aika yleistä käytöstä.

        just jääkiekkoilijathan on puhtaasti tällaisia seksisymboleita sanan varsinaisessa mielessä naisille. Niitä kuilataan koska ne on miehekkäitä ja hyvä peppuisia...vaikka oma mies olisikin kainalossa. Se on puhtaasti seksuaalista ihailua se. Eli ehkä sama homma tässä.


      • SH

        Olet nainen isolla H:lla.


    • MrsF*

      Olen aina "syttynyt" nimenomaan jääkiekkoilijoille ; pikkulikkana niitä jo tuli kytättyä ja pitkäaikainen ensirakkauteni tienasi myöhemmässä vaiheessa leipänsä kiekkoilijana. Onhan noita sitten matkan varrelle muutama sattunut - ja nykyinen kumppanini omaa myös kiekkotaustan nuoruudestaan. Fiksuja tyyppiä kaikki tyynni, "kunnon uroksia" :-))

    • dsf897s

      ottais nuuskahuulista tyhjäpäätä, mutta jos sellainen peruskiva pakkaus nii mikä ettei. Vois alkaa tietty kyllästyttää se tennissukkien katselu jossain vaiheessa.

    • ÄO 65

      snadit aivot. Lätkällä ei maailmaa pelasteta.

    • FrozenCorpse

      En tykkää yhtään. Rumia, vanhoja ja täysin väärää tyyppiä.

    • a

      Ei jääkiekkoilijaa, ei todellakaan ole mikään unelmamies naismaailmassa. Ehkä joku bimbo wannabe malli haluaisi jääkiekkoilijan, mutta enpä tiedä ketään tyylikästä ja tasokasta naista joka olisi kiinnostunut heistä.

      • MrsF*

        teillä, ilmeisesti se, mitä luette naistenlehdistä on teidän "omakohtainen kokemuksenne" jääkiekkoilijoista...?

        Enpä nyt itseäni kovin "tasottomana" pidä, olen ylempi toimihenkilö Suomen tasolla suuressa firmassa, enkä ulkonäöltänikään mikään "petolinnun ahteri". Mies - se ex-kiekkoilija - omaa kaupallisen koulutuksen ja pyörittää omaa firmaa kohtuullisella menestyksellä.


      • Opiskelijatyttönen

        "Ei jääkiekkoilijaa, ei todellakaan ole mikään unelmamies naismaailmassa. Ehkä joku bimbo wannabe malli haluaisi jääkiekkoilijan, mutta enpä tiedä ketään tyylikästä ja tasokasta naista joka olisi kiinnostunut heistä."

        Ymmärrän kyllä sen että kaikki eivät todellakaan pidä jääkiekkoilijoista. Mutta tuo nyt oli aika rumasti yleistetty että kaikkiko jotka tykkää jääkiekkoilijoista ei voi olla tyylikkäitä tai tasokkaita, ja on bimbo wannabe malli?

        Itse ainakin pidän hyvinkin paljon jääkiekkoilijoista ja tykkään myös seurata sitä. Pidän itsestäni huolta, olen tarkka pukeutumisestani ja ulkonäöstäni, harrastan päivittäin liikuntaa, ja opiskelen yliopistossa. Pidän itseäni sivistyneenä ja jollaintapaa jopa tyylikkäänä. Mutta ilmeisesti kaikki kumoutuu kun jääkiekkoilijat miellyttävät minua??


      • sfgoys89
        Opiskelijatyttönen kirjoitti:

        "Ei jääkiekkoilijaa, ei todellakaan ole mikään unelmamies naismaailmassa. Ehkä joku bimbo wannabe malli haluaisi jääkiekkoilijan, mutta enpä tiedä ketään tyylikästä ja tasokasta naista joka olisi kiinnostunut heistä."

        Ymmärrän kyllä sen että kaikki eivät todellakaan pidä jääkiekkoilijoista. Mutta tuo nyt oli aika rumasti yleistetty että kaikkiko jotka tykkää jääkiekkoilijoista ei voi olla tyylikkäitä tai tasokkaita, ja on bimbo wannabe malli?

        Itse ainakin pidän hyvinkin paljon jääkiekkoilijoista ja tykkään myös seurata sitä. Pidän itsestäni huolta, olen tarkka pukeutumisestani ja ulkonäöstäni, harrastan päivittäin liikuntaa, ja opiskelen yliopistossa. Pidän itseäni sivistyneenä ja jollaintapaa jopa tyylikkäänä. Mutta ilmeisesti kaikki kumoutuu kun jääkiekkoilijat miellyttävät minua??

        sua koska jääkiekkoilijat on vain niin hothothot kyllä siinä akateeminen sivistys unohtuu sekunnissa...Eli tosi tyhmä yleistys. Tietty jääkiekkoilijat kerää ympärilleen enempi noita bimboja ja pyrkyreitä...


      • tyhmä jää kiekkoilij
        sfgoys89 kirjoitti:

        sua koska jääkiekkoilijat on vain niin hothothot kyllä siinä akateeminen sivistys unohtuu sekunnissa...Eli tosi tyhmä yleistys. Tietty jääkiekkoilijat kerää ympärilleen enempi noita bimboja ja pyrkyreitä...

        Eiks se niin mene, että tyhmät viihtyy keskenään.


      • e'i9wtjp
        tyhmä jää kiekkoilij kirjoitti:

        Eiks se niin mene, että tyhmät viihtyy keskenään.

        olla edes jääkiekkoilija, kun "joukossa tyhmyys tiivistyy"....


      • ei wannabe
        sfgoys89 kirjoitti:

        sua koska jääkiekkoilijat on vain niin hothothot kyllä siinä akateeminen sivistys unohtuu sekunnissa...Eli tosi tyhmä yleistys. Tietty jääkiekkoilijat kerää ympärilleen enempi noita bimboja ja pyrkyreitä...

        olen kyllä itsekin tyylikäs ja fiksu nainen, en mikään wannabe malli, ja pidän jääkiekkoilijoista. JA seuraan sitä myös pelinä! Ei Hagmanin Piritta mielestäni ole mikään wannabe malli, vaikka missi onkin. Hän vaikuttaa erityisen fiksulta naiselta ja julkisuudessa oli jo ennen lätkämiestään, mutta ei "tyrkky" tavalla kuten Tukiaisen Johanna tai BB Henna ja Martina Aitolehti.... näin niinku esimerkkinä. Mielestäni mm. Hagmanin Piritta on oikein kaunis nainen eikä hän bimboltakaan vaikuta. Tai Selänteen Sirpa... joitain mainitakseni....


    • ewt

      Pidän jääkiekkoilijoita automaattisesti tyhminä. En tiedä, mistä tämä johtuu.

      • pitää

        lätkääjistä ku niitten kans pääsee jonon ohi paariin ja kaikki ihailee sua sitten.


    • Minna_meikäläinen_88

      Jääkiekkoilijat on vaan niin miehekkäitä ainakin mun mielestä, ettei niistä voi olla pitämättä. :)

      • Anonyymi

        Oot ihan oikeessa jääkiekkoilijat on kyllä selvästi näitä normi kadun tallaajia komeampia ne kropat täyttä plussaa niin upeita mulla on kaverina instassa ja snap chatissa entinen jääkiekkoilija ja on kyl fiksu vaikka nuori onkin :)


    • SH.

      Ex-kiekkoilija. (:)

    • blllll

      Jääkiekkoilijat

    • harvamapaat

      Huvittavia ellei jopa naurettavia =D

    • no löytyyhän sieltäki maailmasta jees tyyppejä mutta niin löytyy paskakuskeistaki.

    • Afinogenov61
    • jeesjeess

      ojbobpbnfbnb

    • mies29.

      Parisuhdemarkkinoilla naisilla on epärealistiset kuvitelmat itsestään. Mieheltä vaaditaan korkeaa koulutusta ja johtajan asemaa sekä siinä sivussa cooleja harrastuksia. Sitten kun se nelosketjun liigajyrä saapuu, niin sillä sekunnilla unohtuu kaikki vaatimukset mitä meille tavallisille kuolevaisille asetetaan. Itsekin pelaan harrastuksena, mutta ikävä kyllä rahkeet ei riittäneet edes sinne nelosketjuun liigagyräksi, joten nyt joutuu olemaan muulla tavalla joku hiton supermies, että pääsee edes treffeille.

    • Rakastan lätkää

      Siis mun unelmani on joskus seurustella jääkiekkoilijan kanssa.
      Kaikki lätkän pelaajat on hyvännäkösiä.
      Oon nyt 15 ja oon niin rakastunu muutamaa hottiksee jääkiekkoilijaan.

      • Rumia janttereita:

        Lätkäjätkissä on paljon tosi rumia jannuja, lätkä on vaan se "ygös"laji suomessa ja siksi kaikki ihannoi niitä..


    • repe11

      No. Ylenpalttinen rakkaus urheiluun ei ole minusta plussaa eivätkä jatkuvat pelireissut. En syty myöskään puuttuville hampaille enkä nurkassa haiseville pelikamoille. Jos ne hoitaa asiaankuuluvasti niin ok. Paljon luistelevien hyvä peba on bonusta.
      SM-liigalaiset vaan ovat pikkupoikia meikäläisen näkökulmasta ;)

    • Urhokarhu

      Voisin syödä jääkiekkoilijoita aamupalakseni, jos haluaisin. Mutta siistinä naisena juon mielummin sitä lätkäukkojen suosimaa "vodaa" eli raikasta vettä. plus puuro.
      Tunnen miehet kuin omat taskuni... joten:
      Kuulkaa viisaan naisen ääntä:

      Ylipäänsä urheilumaailmassa, jossa suositaan maskuliinisuutta, ja katsotaan maailmaa ns" miesten silmissä" jossa naiset pomppivat huutosakissa minihameissa, baareissa ja ns everywhere naiset osoittavat kiinnostusta jne. niin vähemmästäkin urheilijatmiehet, eritototen jääkiekkoilijat, sokaistuvat näkemään miehisyyden (lue:patriarkaalisuuden/jopa sovinismin) tunnusomaisena.

      He harvemmin arvostavat naisia, ovat kohtalaisen kouluttamatonta (lue:tyhmiä)
      ja kun pelissä pitää olla röyhkeä, se rooli jää helposti päälle oikeassakin elämässä heillä. Toki vanhemmiten monet varmasti rahuhoittuvat, mutta kun puhutaan peli-iässä olevista nuorista pelaajista (oli laji mikä hyvänsä esim. nyrkkeily ym same thing) poikkeuksia ei juuri ole.

      Katsovat, en huoli. Ellei ole krusifiksia kaulassa. Mutta jos sen merkitys ei toteudu arkielämässä, en huoli. hahah

      ps. Ellen olisi kristitty, olisin varmasti feministi.

    • ..jaa-a..

      ...oma ensirakkauteni oli jääkiekkoilija, joka on nykyään tunnettu ja arvostettu pelaaja lätkäpiireissä... On ollut myös muita jääkiekkoilijoita hänen jälkeen, tosin heidän kanssa ei syntynyt mitään pelkkää "hauskanpitoa kummempaa".. viimeisin ko. lajin/ammattikunnan edustaja pari kuukautta sitten. Olen elämäni aikana seurustellut eri ammattikuntiin kuuluvien yksilöiden kanssa (mm.jalkapalloilijat,poliisit,palomiehet,rekkakuskit,mekaanikot,jne) ja mun mielestä ammatti ei kauheasti vaikuta loppupeleissä niihin yhteisiin kemioihin ja tunteisiin. Mulle on aina merkannut enemmän se, millainen ihminen on luonteeltaan,kohtaako mielikiinnot, mielipiteet ja huumorintajut, löytyykö yhteisiä puheenaiheita jne.Musta jääkiekkoilija ei ole jalkapalloilijaa tai poliisia mitenkään "hottimpi" tai mikään heitä suurempi "uros". En varsinaisesti fanita ketään,ehkä siksi en pidä heitä mitenkään erityisinä tai muita ihmeellisimpinä. Hyvän kropan voi omata myös ns. tavallinen rekkakuski, jos vaan jaksaa/viittii huolehtia itsestään. Sitäpaitsi,kuten joku jo aijemminkin sanoi, ei kaikki edes pidä ns. reisikkäistä ja persekkäistä miehistä, jollaisia kiekkoilijat poikkeuksetta aina ovat. Ehkä se tietynlainen itsevarmuus,jonka kiekkoilijat omaa on aina ollut se, mikä muhun on vedonnut, en tiiä., mut kuten sanottu, mulle ne on aina ollu vaa yhdet niistä kaikista muista. Rehellisesti sanottuna, mielestäni palomiehet ovat heitä suurempia sankareita ja omaavat suuremman sydämen. He ovat empaattisimpia ja jotenkin "ihmisystävällisempiä"... vaikea selittää., mutta jotenkin heihin on vaan niin helppo luottaa :) Jääkiekkoilijoille tosin täytyy antaa täydet pisteet petipuolella. Pakko myöntää, et ainakin kaikki ne, joiden kanssa olen itse ollut (yhtä poikkeusta lukuunottamatta :P), ovat suoriutuneet tehtävästään 10 arvoisesti ;D

      • kyskys

        Minkä joukkueen kanssa olet seurustellut?


    • MirvaLaur

      Mulle on tullut sellainen käsitys kiekkoilijoista tai yleensä urheilijoista, ovat itseään täynnä ylimielisiä "kaakunkoristeita", normaalielämässä kun riisutaan tämä status pois aika tavalla tavallisen kaduntallaajan tasolla jopa sen alapuolella.

    • PostinjakajaX

      Mies joka osaa luistella laudan kappale kädessä mustan kumipalan perässä ja pitää sitä mielekkäänä ja järkevänä touhuna ...

      Meidän yhteiskunnassa on jotain pahasti pihalla kun tällaisia turhamaisia leikkejä arvostetaan niin paljon ja niistä maksetaan enemmän kuin oikeasta työstä.

      • edellinenpost

        Annoin peukun, kirjotat asiaa.


      • 25gfgfd

        Et taida hirveästi tietää jääkiekosta, nimittäin tyhmänä jääkiekkoiijana et pitkälle pötki. Meillä piti junnuna olla yli 8,5 puolen keskiarvo koulussa, jotta pääsi pelaamaan edustukseen. Noin niinkun huonona esimerkkinä :D.

        "Mies joka osaa luistella laudan kappale kädessä mustan kumipalan perässä ja pitää sitä mielekkäänä ja järkevänä touhuna "

        Erittäin typerästi sanottu, nimittäin se on kaikkea muuta kuin tuota.

        Eikä esim Liigassa pelaaville pelaajille makseta niin paljon mitä luullaan. Ihan peruspalkalla siellä suurin osa vetää. Maksetaan muustakin viihteestä rahaa, esim. musiikista ja taisteesta.


      • rkv-01
        25gfgfd kirjoitti:

        Et taida hirveästi tietää jääkiekosta, nimittäin tyhmänä jääkiekkoiijana et pitkälle pötki. Meillä piti junnuna olla yli 8,5 puolen keskiarvo koulussa, jotta pääsi pelaamaan edustukseen. Noin niinkun huonona esimerkkinä :D.

        "Mies joka osaa luistella laudan kappale kädessä mustan kumipalan perässä ja pitää sitä mielekkäänä ja järkevänä touhuna "

        Erittäin typerästi sanottu, nimittäin se on kaikkea muuta kuin tuota.

        Eikä esim Liigassa pelaaville pelaajille makseta niin paljon mitä luullaan. Ihan peruspalkalla siellä suurin osa vetää. Maksetaan muustakin viihteestä rahaa, esim. musiikista ja taisteesta.

        "Mies joka osaa luistella laudan kappale kädessä mustan kumipalan perässä ja pitää sitä mielekkäänä ja järkevänä touhuna "

        "Erittäin typerästi sanottu, nimittäin se on kaikkea muuta kuin tuota."

        Erittäin osuvasti sanottu, todellisuudessa noi leikkii kuin pikkulapset.

        Siis aikuiset työikäiset työkykyiset miehet leikkii jokun vi tun kuminpalan kanssa ja tuostako vielä maksetaan palkkaa, ei hel vetti siis leikkimisestä saa palkaa, koska pikkulapsille aletaan maksaa palkkaa kun he leikkivät hiekkalaatikolla?


      • Oikea elämä
        25gfgfd kirjoitti:

        Et taida hirveästi tietää jääkiekosta, nimittäin tyhmänä jääkiekkoiijana et pitkälle pötki. Meillä piti junnuna olla yli 8,5 puolen keskiarvo koulussa, jotta pääsi pelaamaan edustukseen. Noin niinkun huonona esimerkkinä :D.

        "Mies joka osaa luistella laudan kappale kädessä mustan kumipalan perässä ja pitää sitä mielekkäänä ja järkevänä touhuna "

        Erittäin typerästi sanottu, nimittäin se on kaikkea muuta kuin tuota.

        Eikä esim Liigassa pelaaville pelaajille makseta niin paljon mitä luullaan. Ihan peruspalkalla siellä suurin osa vetää. Maksetaan muustakin viihteestä rahaa, esim. musiikista ja taisteesta.

        Meidän koulussa ne lätkäpelaajat oli niitä, josita tuli lopulta yhteiskunnan pummeja... Ne oli niitä, jotka viikonloppuna veti nakit aina silmille ja oli olevinaan niin kovia kundeja....

        Yhden palkkasin vanhan ystävyyden tähden varastomieheksi.


    • Anonyymi

      Ei jaksa sellasta, en itsekään kerran ole kiinnostunut. En toivo jääkiekkoilija miestä. Rn pidä heitä kovinkaan älykkäinä.

    • Anonyymi

      Teinityttöihin vetoaa, ei aikuinen nainen minkään jääkiekkoilijan perään haikaile. Eivätkä he ole sen komeampia kuin ketkään muutkaan, miksi olisivat?

    • Anonyymi

      Eivät ole. Ovat tyhmänpuoleisia. Haluan taiteilijamiehen, en mitään jääkiekkoilijaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      175
      7037
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      41
      4129
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2085
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1619
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe