onko teillä lihasnykäyksiä?

koko kesän kärsinyt

Minulla on ja melko voimakkaita.
Kyllä lopetan myrkkyjen syönnin,eivät auta vaan on
jatkuvasti oksettava ja sekava olo.
Cookletin masennuksen hoitaminen netistä
ja sain sieltä hyviä neuvoja 1 kohdasta.
Aloitan pakkokuntokuurin!

14

992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-kofeinisti

Yleisin aiheuttaja lihasnykäyksille on kofeiini, samoin kuin masennuksen ja monen muun psyykkisen oireen. Jos käytät kofeiinia, lopeta se täydellisesti kaikissa olomuodoissa, veikkaan, että oireesi katoavat täysin muutamassa kuukaudessa.

http://qmies.blogit.fi/

• BUUUU

tuon kofeeinisi kanssa

• Kiitos ex-kofeinisti

siis he eivät halua ymmärtää tuota kofeiinijuttua.Mutta miksi sitä heti hyökätään vastaan johtuu siitä, että kofeiinista samoin kuin mistä tahansa päihteestä on niin vaikea päästä eroon. Vieroitusoireet ivat kovat ja kun on kerran itsensä nalkkiin ajanut,niin silloin ei enää ole helppo päästä puhdasaivoiseksi.Samahan tuo on nikotiinin, alkoholin ja niin monen muun aineen kanssa,

• ex-kofeinisti
        Kiitos ex-kofeinisti kirjoitti:

siis he eivät halua ymmärtää tuota kofeiinijuttua.Mutta miksi sitä heti hyökätään vastaan johtuu siitä, että kofeiinista samoin kuin mistä tahansa päihteestä on niin vaikea päästä eroon. Vieroitusoireet ivat kovat ja kun on kerran itsensä nalkkiin ajanut,niin silloin ei enää ole helppo päästä puhdasaivoiseksi.Samahan tuo on nikotiinin, alkoholin ja niin monen muun aineen kanssa,

Hyvä pointti, en itsekään usko suoralta kädeltä ainuttakaan väittämää, ellei minulla ole asiasta taustatietoa, joka vahvistaa väittämän. Jos joku olisi kertonut minulle kofeiinin aiheuttavan oireeni ennen kuin tajusin asian itse, olisin tarkistanut väittämän mahdollisen todenperäisyyden ennen kuin olisin sanonut asiasta yhtään mitään. Minulla on se etu, että olen perehtynyt aika perusteellisesti aivotutkimukseen ja psykosomatiikkaan jo 70-luvun puolivälistä lähtien, ja tutkinut lääketiedettä netissä vuodesta 1998 kutakuinkin pääasiallisena harrasteena.

Kofeiini- kuten muutkin päihderiippuvaiset tapaavat kyllä reagoida aika negatiivisesti jos heidän aineestaan esitetään negatiivisia arvioita. Olet aivan oikeassa, kofeiiniriippuvuuden katkaiseminen voi olla aivan yhtä vaikeaa tai jopa vaikeampaa kuin heroiinista luopuminen. Kofeiinilla on pisimmät tuntemani vieroitusoireet ja ne ovat myös vaikeimmasta päästä.

• aloittaja

Mitä jää sitten enää jäljelle?Kaakao,tee?
        Lienee vieroitusoireita,kun päätäkin vihloo.
        En ole ottanut lääkettä tänään.

• ex-kofeinisti
        aloittaja kirjoitti:

Mitä jää sitten enää jäljelle?Kaakao,tee?
        Lienee vieroitusoireita,kun päätäkin vihloo.
        En ole ottanut lääkettä tänään.

Myös kaako, tee, energiajuomat, kolajuomat ja suklaa kuuluvat kiellettyihin, samoin kuin astmalääkkeet, jotka sisältävät teofylliiniä. Niissä kaikissa on kofeiinia tai muita kofeiinin olomuotoja, jotka vaikuttavat samalla tavalla, itse sairastuin alunperin 8o-luvulla juomalla teetä.

Päänsärky on se ensimmäinen vieroitusoire, joka johtuu siitä, että veren kofeiinitason laskiessa aivoverisuonet laajenevat ja aivot saavat normaalisti happea. Kofeiini heikentää aivojen verenkiertoa, ja sitä kautta hapensaantia 30%, koska se supistaa aivoverisuonia.

• ulpolk

masennuksen kanssa lihasnykiminen. Jokin pakkooireinen stressireaktio
      voisi sopia paremmin.

• ex-kofeinisti

Noilla oireilla voi olla yhteisenä nimittäjänä aiheuttaja, kofeiini. Kofeiinihan on aineellistettua stressiä.

• myrkkyjä sitten olet syönyt? Neuroleptejä? Jos, ei ihme että nykii!

• aloittaja

Nyt viikon Venlafaxinia(75mg)
        Sitä ennen neljä kuukautta Clitalpromia(20mg),
        josta ei ollut mitään apua.
        Nämä sätkymaiset(kuin sähköiskuja) iskut tule-
        vat vähän aikaa levätessä ja nyt uuden lääkkeen
        myötä voimakkaanpina.
        Eilen lopetin syönnin.Päätä särkee ja huimaa.
        Pakko on lopettaa,olipa vieroitusoireet mitä tahansa.

• --------------------

masennuslääkkeistä. Olet kai lukenut masennuslääkkeiden haittavaikutuksista.

• relaxxx

jos ei kovin voimakkaita. Jokaisellahan niitä on esim. nukahtaessa kun elimistö rentoutuu. Minulla aika voimakkaitakin, mutta koen ne positiivisina. Joskus jopa sanon ääneen sanoja. Mielenkiintoista..

Miten kärsit niistä? Koskeeko ne jotenkin? Herättävätkö? Haittaavatko toisia?
      Kaikestako pitää ongelma tehdä.

Juu. ja käytän lääkkeitä, mutta onhan noita nytkyjä ilmankin.

• aloittaja

Mistä ne nytkyt johtuu!
        Tosiaankin,jotakin äännähdyksiäkin on tullut.
        Ihan kauhistuttaa.
        Nukun kyllä eri huoneessa mieheni kanssa.
        Taitaa olla avioero lähellä.Kukaan ei kestä,
        eikä ymmärrä sekopäistä muijaa.

• relaxxx
        aloittaja kirjoitti:

Mistä ne nytkyt johtuu!
        Tosiaankin,jotakin äännähdyksiäkin on tullut.
        Ihan kauhistuttaa.
        Nukun kyllä eri huoneessa mieheni kanssa.
        Taitaa olla avioero lähellä.Kukaan ei kestä,
        eikä ymmärrä sekopäistä muijaa.

niin että lihakset rentoutuu. Mitä vaikeampi aika on ollut, sitä voimakkaampina tulevat. Jotenkin sisäinen jännitys purkautuu. Ei minusta siinä ole mitään vaarallista. Oli niissä myös jonkinsortin 'näköelämyksiä', kuin jotkut tummat oudot kasvot tulivat päin. Löysin niillekin selityksen. Oli liian kovia kokemuksia, jäivät päälle. Hävisivät melko pian.

Oli myös paniikkien aikaan vähän toisenlaisia. Silloin haittasivat kun juuri olin nukahtamassa, niin ponnahdin hereille täysin. Ne oli enempi kouristuksenomaisia.
        Nämä nykyiset ovat minusta kehon normaaleja reaktioita. Useimmiten nukun ihan yksin joten eivät haittaa siinä mielessä.
        Pitääkö joku toista näiden perusteella sekopäisenä? No voit ainakin sanoa että on niitä muillakin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe