Mies valittaa kaikesta

alle50N

Tämä on niitä päiviä kun saan sanomista kaikesta. Olen joko jättänyt tekemättä ja tai tehnyt väärin kaiken. Ja tietenkään en ole ulkoisestikaan sellainen kuin pitäisi...minä paha ja ruma ihminen. Jatkuva valittamienn vie elämänilonija itsetuntoni, ajaa masennuksen polulle. Oikeasti olen lämmin ja hyväsydäminen aikuinen nainen, jolle riittäisi vain tulla rakastetuksi ja saada rakastaa. Tuntea rakkaansa hellä kosketus (pyytämättä toista koskettamaan)... Ihoni huutaa kosketusta ja lämpöä. Olen niin yksinäinen ja väsynyt tähän tunteettomaan elämään.

8

1602

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysmys

asioista hän valittaa? Siivoamisesta, käytöksestä, tavoista? Jostain mistä kuuluukin huomauttaa? Vai tekeekö hän täysin epäreiluja huomautuksia asioista, joille sinä et voi mitään?

• mankujia vihaava

Voivoi, mies taitaa kaataa jotain omaa huonouden tunnettaan ja pahaa oloaan sun niskaan. Mulla kanssa oli joskus hetken aikaa ton tyyppinen mies, ja rupesin jossain vaiheessa ihan itsekin ihmettelemään että miks ihmeessä mulla on tommonen haiseva ja läski mankuja täällä nurkissa...!? Parempi sinkkuna kuin surkeassa suhteessa joka ei anna mitään. Älä rupea kenenkään sylkykupiksi.

• Voimia sinulle!!!

Kun hän seuraavan kerran sinua haukkuu, sano sille että ite oot! ja käännyt sen jälkeen makuuhuoneeseen, etsit ison matkalaukun ja alat pakkaamaan vaatteitasi. Jos hän huolestuu mitä teet ja tulee perässäsi, sanot sille juuri tuon mitä äsken kirjoitit. Ja jos vieläkään ei mene asia perille että sinua tulee kunnioittaa ja asioiden täytyy muuttua, sanot hyvästi. Piste.

Kenenkään ei tarvitse kuunnella tasavertaisessa suhteessa haukkuja. Kenelläkään ei ole oikeutta haukkua toista ihmistä, ei suhteessa eikä suhteen ulkopuolella. Lähde nyt, olen ihan varma että olet lopulta vain helpottunut siitä, että mies saa jonkun toisen haukkumiskohteen ja sinä saat vapauden ja syyn olla ylpeä itsestäsi, eli otat elämäsi haltuusi etkä anna toisen ihmisen elää sitä haluamallaan tavalla kauttasi!!!

Paljon voimia sinulle!! Luota siihen, että asioista täytyy ensin päästää irti ennen kuin saa uutta tilalle, vähän kuin tekisi tilaa komeroon uusille vaatteille. Olet yksilö, siinä missä miehesikin ja mikä tekee hänestä muka paremman kuin sinä ja näin mukamas oikeuttaa kohtelemaan sinua miten sattuu? Päin vastoin, jokin tekee hänestä sinua HUONOMMAN sillä hän alentuu haukkumaan, mollaamaan ja käyttäytymään epäkunnioittavasti sinua kohtaan. Mitä se semmonen rakkaus on? Rakkaus rakentaa, ei sorra!!

• N45

Sitä yleensä saa mitä tilaa. Varsinkin, jos on kyse pitkästä liitosta.
      Ettei vain teilläkin ole jo totuttu siihen, että toiselle saa sanoa ilkeästikin ilman, että joutuu perustelemaan kantansa sen tarkemmin...?
      Henk.koht. en ole ikinä sietänyt rakkaimmaltani henkilökohtaisuuteen menevää ilkeyttä ja hän on sen oppinut, tässä vuosien varrella, että miettii ennen kuin purkaa huonoa tuultaan ilkeyksin minuun.

On työlästä ruveta muuttamaan jo totuttua uudeksi ja vaatia muutosta toiseltakin, jos on aina antanut luvan sanoa (varsinkin vihaisena) rakkaalleenkin ihan mitä lystää.

• Valittajan vaimo

Miten kerrot miehelle ettet hyväksy valittamista? Olen suoraan näin sanonut, mutta siitä vasta sota syntyy. Olen ilkeä kun sanon etten tykkää valittamisesta. Mies hermostuu lähes kaikesta. Mm. Mun vika jos hän ei herää ajoissa. Yksi herätys kerta ei riitä. Pitäis katsoa hänen peräänsä että HÄN pääsee ylös sängystä. jne

• Pois suhteesta....
        Valittajan vaimo kirjoitti:

Miten kerrot miehelle ettet hyväksy valittamista? Olen suoraan näin sanonut, mutta siitä vasta sota syntyy. Olen ilkeä kun sanon etten tykkää valittamisesta. Mies hermostuu lähes kaikesta. Mm. Mun vika jos hän ei herää ajoissa. Yksi herätys kerta ei riitä. Pitäis katsoa hänen peräänsä että HÄN pääsee ylös sängystä. jne

Taidat olla suhteessa luonnehäiriöiseen ihmiseen. En tiedä.
        Mutta lue kirjat
        Sata tapaa tappaa sielu
        Naimisissa narsistin kanssa
        Rakastuin narsistiin

• Tane oikealta

Totu siihen-se on normaalia miehen elämää Suomessa!! Poiketen naisista, mies kyllä sietää huomattavasti enemmän valitusta-useimmat hautaan asti...

• paaperoita

Kyllä helyys ja kosketukset kuuluu 2 ihmisen yhteis oloon ja hellyys sexissä kuuluu tähän olisi kiva kansasi paneutua asiaan lähemin.Olen samassa tilanteessa vaimoni kanssa.Kaipaan iho kosketusta partneriini haluan toista naista kovasti voisin antaa kosketusta ja lämpöäni vaikka sulle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5494
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4810
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2731
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2354
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1647
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1601
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1472
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1449
    Aihe