Suomalaista kantria parhaimmillaan!
4
882
Vastaukset
- Jet Harris
Kari on omassa lajissaan kingi. Joviaali hemmo, jolla mukava tapa olla relasti julkisuudessa, ja huomioida kuulijansa keikoilla ja median välityksellä. Peukut pystyyn mitä esitykseen tulee. Mies tekee sen minkä mies osaa. Kilsojen tuomalla itsevarmuudella...
- kilometrikamu
Komee ääni, ei rasita kilometrit ääntä, vaikka muuten varmaan
kropassa ajaminen tuntuu.
Olisi kiva kuulla myös kotimaan kielellä laulettuna.
Mutta eikös tää ollukkin käänetty myös Suomeksi,
ei vain näin äkisti tule mieleen... - pikkukannus
kilometrikamu kirjoitti:
Komee ääni, ei rasita kilometrit ääntä, vaikka muuten varmaan
kropassa ajaminen tuntuu.
Olisi kiva kuulla myös kotimaan kielellä laulettuna.
Mutta eikös tää ollukkin käänetty myös Suomeksi,
ei vain näin äkisti tule mieleen...Olen aina pitänyt kantrista, niin amerikkalaisesta kuin tästä koti-Suomen Karin laulamasta. Kantri on kuin tehty Karille. Ja tämä viimeisin levynsä on oiva osoitus, että Suomessa osataan tehdä hienoa musiikkia.
Olin juuri Karin konsertissa ja hienoa oli. Se ääni kun käy luihin ja ytimiin. Tosin pieni väsymys, liekö vähän flunssan poikasta - näkyi maesrossa konsertin jälkeen. Huomasi jotenkin käytöksessä nimmari jonossa. Vaan lauluhan siinä illassa oli pääasiassa ja hoitui kuten aina: ammattitaidolla ja sydämellä...
- kitchiä menoa
Kari Tapio on todella kaukana countrystä, ja tuossa videossa hän ensinnäkin tuhosi klassikkobiisin, ja sen lisäksi saastutti historian kaikista legendaarisimman äänitysstudion! Sam Phillips olisi heittänyt hänet kuin leppäkeihään ulos studiostaan, mikäli olisi hengissä ollut.
Esittäis Kari iskelmiään kuten ennenkin, uskottavaa countrylaulajaa hänestä ei saa tekemälläkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241751
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791676Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651353Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3241325Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231308- 431278
- 251225
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611152