.... ja onko muuten hyvä laite tai vaikea käyttää ? itse olisin kyseistä laitetta ostamassa. onko musiikin siirtäminen vaikeaa? ja maksaako internetin käyttö?
kiitos vastauksista :)
Saako ipod touchin kielen suomenkielelle?
2
304
Vastaukset 2
- Mäkkitupalainen
tPod Touchista ei kokemusta, mutta yleensä iPodeissa on useita kielivaihtoehtoja mukaanlukien suomi.
Musiikin ja kaiken muunkin sisällön hallinta tapahtuu iTunes-ohjelmalla, jonka voi imuroida ilmaiseksi jo etukäteen tutustumista varten: http://www.apple.com/fi/itunes/download/
Sillä voi siis tehdä omat soittolistat ym ja kun kytket iPodin koneeseen, tämä sisältö synkronoituu automaagisesti iPodin kanssa.
Internetin käyttö maksaa aina ja eri operaattoreilla on erilaisia hinnoittelumalleja. - 1stMacFinn
Kyllä kaikki iPodit ovat tekstiltään suomenkielisiä.
Kun annat iTunesin tehdä työnsä, helpompaa ei musiikin siirtäminen juuri voi olla.
Jos sulla on esim. kotona nettiyhteys, Touch ei lisää sen hintaa mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80993
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45543
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136498Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61495