tunnen syvää vihaa entistä ystävääni kohtaan hänen inhottavan käytöksensä vuoksi.
miten pääsen pois tästä kuluttavasta vihan tunteesta?ja voisin vain unohtaa hänet?
onko kellään kokemuksia pääsystä eroon vihan tunteesta?
vaikea antaa anteeksi,kun tapaus ei itse kadu/ymmärrä ilkeyttään.
vihaan ex-ystävää
2
825
Vastaukset
- lisbeth_
Ei sinun ole pakko olla tämän kyseisen tyypin kanssa jos et pidä hänestä. Mitä vähemmän olet kontaktissa hänen kanssaan, sitä helpommin unohdat koko henkilön. Ei kannata tuhlata energiaa ilkeisiin ihmisiin.
En tiedä ikääsi, itse olen 17-vuotta ja eräs ystäväni käyttäytyi erittäin ERITTÄIN inhottavasti minua ja paria muuta ystävääni kohtaan. Välit meni poikki ja rätisten. Tästä jäi minulle paljon arpia, melkeinpä trauma. Syyllistin itseäni paljon tapauksesta, itkin ja olin alakuloinen.
Puhuin asiasta parhaalle ystävälleni. Hän on aivan ihana ja pelastukseni. Hän on tukenut ja kuunnellut. Kävin myös kolme kertaa koulukuraattorilla (en tiedä, voitko tehdä saman koska en tiedä kuinka vanha olet).
Kokeilin myös vihan käsittelyä "taiteen keinoin": piirsin, maalasin, runoilin, kirjoitin...
Parhaiten toimi ääneen puhuminen.
Nyt olen päässyt pisteeseen, missä vihaan yhä tätä ex-ystävää, mutten syytä enää itseäni asiasta. En enää vihaa häntä myös niin kovasti kuin alussa. Vietä aikaa niiden kanssa jotka sinusta välittävät. Se auttaa ainakin. Ja saa ajan kulumaan nopeammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416