Tokyo Drift tulee Subilta illan leffana,

mä en oo sitä nähäny.

24

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jazuli

se on katottava leffa jos tykkää sporttisista japseista... driftaamisesta..ja vauhista..=o)

iha hyvä leffa...siin on hyvä näyttelijäki pääosassa..lucas black..puhuu maalaisittain..

=o7

..kantsii kattoa..oikeastaan kaikki ketjuun kuuluvat leffat kantsii kattoa..mä ainaski oon tykänny..

• yhden Hurjapäistä nähny. Se oli hyvä. Siinä Vin Diesel romutti sen hemillä ja remmiahtimella varustetun 69 Chargerin siin lopus. Melkein itku tuli ku otti nii syrammestä.

• Jazuli
        relaxed_eyes kirjoitti:

yhden Hurjapäistä nähny. Se oli hyvä. Siinä Vin Diesel romutti sen hemillä ja remmiahtimella varustetun 69 Chargerin siin lopus. Melkein itku tuli ku otti nii syrammestä.

tos tokyos ei oo sitte näit heppuja..eri heput mut..uuempi 2 fasti kantsii kans kattoa..siin on hyvää menoa..ja hemin hyrinää..hemi herää henkiin..=o)))

• Jazuli kirjoitti:

tos tokyos ei oo sitte näit heppuja..eri heput mut..uuempi 2 fasti kantsii kans kattoa..siin on hyvää menoa..ja hemin hyrinää..hemi herää henkiin..=o)))

laitto Mustangiin Nissanin koneen tuos Tokyo Driftissä.

Kaikenlaista pyhäinhäväistystä.

• monte34
        relaxed_eyes kirjoitti:

laitto Mustangiin Nissanin koneen tuos Tokyo Driftissä.

Kaikenlaista pyhäinhäväistystä.

eikä mussella kyllä pärjäis mutkateillä

• se pyörii sulla taustalla koko ajan...

• monte34 kirjoitti:

eikä mussella kyllä pärjäis mutkateillä

mut jenkkileffa, ni pitihän se jenkkiautolla voittaa, vaikkakin puoliverisellä sellaisella.

• C-Pe

Mä huomasin virheen Tokyo Driftissä: ennen kun Sean ja DK alottaa ajamisen vuorilla paikalle ilmestyy Hanin oranssi auto, jossa on mustat vinyylit. Auto siis ilmestyy paikalle, vaikka se oli jo räjähtänyt. Mä en tiiä et onks tätä huomattu jo aikasemmin, mutta aattelin kertoo kuiteski.

• DillenDallen
        C-Pe kirjoitti:

Mä huomasin virheen Tokyo Driftissä: ennen kun Sean ja DK alottaa ajamisen vuorilla paikalle ilmestyy Hanin oranssi auto, jossa on mustat vinyylit. Auto siis ilmestyy paikalle, vaikka se oli jo räjähtänyt. Mä en tiiä et onks tätä huomattu jo aikasemmin, mutta aattelin kertoo kuiteski.

mä huomasin kans virheen että hanin auto tulee paikalle

• pyry84
        C-Pe kirjoitti:

Musta leffa ei ollut erikoinen, tuo Hanin auto pisti mullakin silmään. Samalta ohjaajalta on joskus tullut La Revolucion de Iguoadala! niminen leffa, josta tykkäsin, on tosin vähän eri tyyliä.

• käänsin subille, niin lopputekstit vaan näky.

• Mä kyllä sanoin varttia ennenkuin leffa alko.

• relaxed_eyes kirjoitti:

Mä kyllä sanoin varttia ennenkuin leffa alko.

vasta pari minuuttia sen jälkeen, ku se loppu. Kai otit nauhalle sentään?

• dazu kirjoitti:

vasta pari minuuttia sen jälkeen, ku se loppu. Kai otit nauhalle sentään?

Sä et kyllä ole sellanen jätkä jota tollanen leffa vois kiinnostaa.

Sä et kyllä ole sellanen jätkä jota tollanen leffa vois kiinnostaa.

en mä niin kovin kiinnostunut siitä olekaan, mutta en ole tainnut nähdäkään, niin kyllä ne kaikki täytyy kerran katsoa.
        Pari ensimmäistä oon kattonu... onko tää joku kolmas sitten vai mikä?

• dazu kirjoitti:

en mä niin kovin kiinnostunut siitä olekaan, mutta en ole tainnut nähdäkään, niin kyllä ne kaikki täytyy kerran katsoa.
        Pari ensimmäistä oon kattonu... onko tää joku kolmas sitten vai mikä?

tää oli se kolmas.

• tosi tylsä pullisteluleffa.

• akka piti kans sitä huonona, mut multa valu kuola suusta koko leffan ajan.

akka piti kans sitä huonona, mut multa valu kuola suusta koko leffan ajan.

ole kiellettyä.

Sinänsä arvostan henkilöitä, jotka harrastuksiinsa/töihinsä upottautuu niin perusteellisesti, mitä leffan autojen tuunaajat.

• runontaja kirjoitti:

ole kiellettyä.

Sinänsä arvostan henkilöitä, jotka harrastuksiinsa/töihinsä upottautuu niin perusteellisesti, mitä leffan autojen tuunaajat.

nykypäivän käsityötä parhaasta päästä. Siis HYVIN tuunatut autot, joita kyl leffassa oli kans aika paljon.

• k32v

en kattonu. moon vanha. vanhat ei kato tollasia.

• et vaan kerenny katto ja nyt keksit itelles hyviä selityksiä, ettei muka kiinnostanu edes. ;)

• k32v
        relaxed_eyes kirjoitti:

et vaan kerenny katto ja nyt keksit itelles hyviä selityksiä, ettei muka kiinnostanu edes. ;)

en muistanu. :)) stna

• k32v kirjoitti:

en muistanu. :)) stna

:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      242
      2081
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      188
      1627
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1272
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      982
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      806
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      790
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      771
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      750
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      24
      735
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      637
    Aihe