Missä on täydelliset karaokejuontajat?

tilletalle

Annatteko te hiljaisuudellanne siunauksen tollasille maineenne pilaajille. Jokainen karaokejuontaja tietää tosiasiat, yleensä paska ei lähde asiakkaista, vaan itsestä. Mutta ettekö te pysty puolustautumaan tällaisten kirjoittelijoiden kirjoituksia vastaan? Enkä tarkoita itseäni pelkästään, vaan tollaista puolijauhoista hih-hihtyyppiä.

Antakaa omat vinkkinne, miksi te olette hyviä, mitä te todellisuudessa tarjoatte karaokekansalle. Mitä te olette mieltä karaoken uudistumisajatuksista, miltä teistä tuntuu karaoken huumoristaminen? Mikä helvetti teitä tutisuttaa, puolustakaa ammattianne, perustelkaa ja osallistukaa, kuunnelkaa ja vaihtakaa mielipiteitä karaokesta. Älkää antako tämän saitin mennä tälle tasolle. Eikö teitä kiinnosta oma työnne kuin se ajan kun rahat tulee kouraan? Haastan karaokejuontajat puhumaan KARAOKESTA, SEN KEHITTÄMISESTÄ JA PUOLUSTAMISESTA. Oletteko te niin loppuunpelattuja säkkipillipusseja, että ei ininäkään enää jaksa kuulua, vai sanonko minä jo kaiken teidän puolestanne/vastaan??

10

901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole olemassa

      muita täydellisiä karaokejuontajia kuin tilletalle. Miten sulle nyt sitten vois kukaan mitään vastailla.

      • tilletalle

        Mä kerroin vain mitä on viimeaikoina tapahtunut. Sekään ei kelpaa teille. Te haluatte minun mollaamisellani ivailulla ja kyseenalaistamisellanne pilata omat pesänne! Tätä minä en ymmärrä.

        Kiitos muuten suht koht asiallisesta vastauksesta ja rohkeudesta sanoa edes jotain. En todellakaan ole täydellinen, vaan haluan tietää miten te voitte?

        Tapasin tässä pariinkin otteeseen erittäin eläviä, ihania nauravia karaokejuontajia, vapaalla ja ns. vapaalla. Siis heidän vapaalla. Vitsi iloiset ihmiset osaa nauttia joka hetkestä. Ei tule mieleen sohvaperuilla, eikä syljeskellä kattoon. Uskon että karaokejuontajilla on tosi kivaa yhdessä --- näin kuuluu ollakin. Mutta ei niin hyvää, etteikö huonoa, moni KJ hullaantuu itseensä. Muistakaa kahden samalta näyttävän asian välillä on vain lasiseinä, mutta yhtä identtiseltä kuin ne näyttävät, yhtä kaukana ne toisistaan ovat.

        Olen yrittänyt pitää jokaisen puolia. Mikään ei kelpaa, silti en ole katkera - olen vain entistä enemmän vakuuttunut oman tieni oikeasta valinnasta. Silti lähetän todella lämpimiä terveisiä OIKEILLE karaokejuontajille.

        Eikö muka se ole asiaa, mitä sanoin laillisuuksista, joita olen selvittänyt viimeiset puolivuotta. Ei ole yhtään jos/tai määritettä vaan näissä asioissa on yksi totuus. Tutkikaa asianne ja keskittykää vilpittöminä vilpittömästi työhönne! Sellaiset ihmiset, jotka alkavat arvostella oman silmämunansa takana olevan väärän keskuksen kautta toisten tekemisiä, vihaa yleensä omaa tekemättömyyttä ja avuttomuutta.

        Laitoin kirjoituksiini vähän liekkiä, jotta saisin teidät heräämään talviunilta, joita ihmisillä ei ole tapana viettää...!


      • hyvä tille
        tilletalle kirjoitti:

        Mä kerroin vain mitä on viimeaikoina tapahtunut. Sekään ei kelpaa teille. Te haluatte minun mollaamisellani ivailulla ja kyseenalaistamisellanne pilata omat pesänne! Tätä minä en ymmärrä.

        Kiitos muuten suht koht asiallisesta vastauksesta ja rohkeudesta sanoa edes jotain. En todellakaan ole täydellinen, vaan haluan tietää miten te voitte?

        Tapasin tässä pariinkin otteeseen erittäin eläviä, ihania nauravia karaokejuontajia, vapaalla ja ns. vapaalla. Siis heidän vapaalla. Vitsi iloiset ihmiset osaa nauttia joka hetkestä. Ei tule mieleen sohvaperuilla, eikä syljeskellä kattoon. Uskon että karaokejuontajilla on tosi kivaa yhdessä --- näin kuuluu ollakin. Mutta ei niin hyvää, etteikö huonoa, moni KJ hullaantuu itseensä. Muistakaa kahden samalta näyttävän asian välillä on vain lasiseinä, mutta yhtä identtiseltä kuin ne näyttävät, yhtä kaukana ne toisistaan ovat.

        Olen yrittänyt pitää jokaisen puolia. Mikään ei kelpaa, silti en ole katkera - olen vain entistä enemmän vakuuttunut oman tieni oikeasta valinnasta. Silti lähetän todella lämpimiä terveisiä OIKEILLE karaokejuontajille.

        Eikö muka se ole asiaa, mitä sanoin laillisuuksista, joita olen selvittänyt viimeiset puolivuotta. Ei ole yhtään jos/tai määritettä vaan näissä asioissa on yksi totuus. Tutkikaa asianne ja keskittykää vilpittöminä vilpittömästi työhönne! Sellaiset ihmiset, jotka alkavat arvostella oman silmämunansa takana olevan väärän keskuksen kautta toisten tekemisiä, vihaa yleensä omaa tekemättömyyttä ja avuttomuutta.

        Laitoin kirjoituksiini vähän liekkiä, jotta saisin teidät heräämään talviunilta, joita ihmisillä ei ole tapana viettää...!

        hyvä tille


    • ämäthöör!

      enpä oo tota näin 19 vuoden kj/ohjelmapalveualan yrittäjänä huomannut :) ,,
      sehän on hienoa kun noin "uusia" ajatuksia sekä kokemuksia ja neuvoja tulee alan pitkäaikaselta harrastajalta ja nykyään oikke kj,ltä.
      nährähän ja naurethaan sitten taas!

      • marko a

        Kuule ei se tee sua niin vallan hirmusen hyväks kj vaikka olisit 19.5 vuotta niit releitäs levitellyt
        kato kunnon kj kuuntelee mitä esim. tilellä on sanottavaa
        on se kato hivenen painavampaa tekstiä
        ja jos sä oisit ammattilainen perustelisit omat näkemykset kato
        vaan sä oot pelkkä paskanjauhaja
        luulet olevas kj


      • tornio/wanha mestari
        marko a kirjoitti:

        Kuule ei se tee sua niin vallan hirmusen hyväks kj vaikka olisit 19.5 vuotta niit releitäs levitellyt
        kato kunnon kj kuuntelee mitä esim. tilellä on sanottavaa
        on se kato hivenen painavampaa tekstiä
        ja jos sä oisit ammattilainen perustelisit omat näkemykset kato
        vaan sä oot pelkkä paskanjauhaja
        luulet olevas kj

        Jeps Jeps, ite Oon vetäny karaokea sanoisinki reilu 2kk ja olen nauttinut työstäni kovin. Aluksi kun minua houkuteltiin kj:ksi , epäröin kauan omaa osaamistani ja kykyäni viihdyttää ihmisiä ja olla mieliksi. MUTTA turhaan, homma on luistanut omasta (ja muidenkin) mielestä erittäinkin Hyvin. Pyydettiin kertomaan ideoita/omia "niksejä" Niin minulla toimii ainakin erittäin nopea sanavalmius ja hyvä lauluääni. Ei iltaakaan ettei asiakkaat olisi jossain välissä kehuneet minua ja lauluani, joten vinkkini muille on seuraavanlainen: jättäkää se turha jännitys, pelko, pelko siitä että kukaan ei teitä kuuntele tai et ketää ei kiinosta ja panostakaa täysillä siihen mitä teette. Harjoittelu tekee mestarin mutta jos on entuudestaan ns."kuiva tyyppi" Niin huumorioistukaa, eläytykää laulakaa mukana, laulattakaa (levoton tuhkimo toimii helvetin Hyvin) antakaa positiivista palautetta ja jos olette itsenne (tai äitinne) mielestä komeita/kauniita/hyvännäköisiä, käyttäkää sitä hyväksi, flirttailkaa naisten/miesten kanssa, sillä ne tulee muistamaan sinut sinä huippuna kj:na! Itse käytän näitä kaikkia kikkoja/taitoja ja se on auttanut minua ainakin työssäni paljonkin. Vaikka vain vähän aikaa olen hommaa tehnyt on minua kutsuttu jopa parhaaksi kj:ksi mitä on nähty. Siihen en tosin usko itsekään mutta jotain perää siinä kuitenkin saattaa olla. Ehkä ne kaikki muut kj:t joita nämä kyseiset naiset olivat nähneet ovat jotain kuivia kavereita jotka eivät osaa hommaansa. Vaikka multa puuttuu tietotaito ja pitkä kokemus, kompsensoin sen huumorilla,flirtillä,sanavalmiudella ja lauluäänelläni joka aina osuu ja uppoaa. Ei muutako terveisiä torniosta/wanhasta mestarista!


    • Vetäjä Torniosta

      Tämä on mielenkiintoinen aihe. Monessa asiassa karaokessa riittää kehitettävää. Osa lähtee itsestä karaokevetäjänä osa muista tekijöistä. Itse olen ainakin huomannut nyt reilun 5 vuoden karaokeveto kokemuksella, että karaokesta on tullut hirveän vakava asia ( karaoke laulajien keskuudessa). Arvostellaan muita laulajia, ollaan asenteella minun täytyy olla parempi kuin tuo.. ja siis yleensäkin otetaan nokkiin asioista mitkä nyt ei pitäis maailmaa kaataa. Karaoke on minun käsittääkseni kaikille sallittu osasi laulaa tai sitten ei ja pääpaino siinä, että ihmisillä on hauskaa, mutta kyllä tuo tuntuu nykyaikana olevan kaukana siitä.

      Karaokevetäjän tehtävä on mielestäni NYKYÄÄN keventää tunnelmaa, olla se päsmäri joka pitää huolta että kaikki laulaa vuorollaan ja tarvittaessa olla myös se, joka nostaa fiilistä kattoon oli se sitten "spiikkauksen" muodossa tai sitten jonkun laulun muodossa johon porukka voi yhtyä.

      Liian paljon on vetäjiä jotka tulevat alalle ns. "pystymetsästä" tietämättä oikeastaan yhtään mistään mitään. Siinä ei ole sitten enää mitään hauskaa, ei työntekijän kannalta eikä asiakkaan kannalta ( tiedän mistä puhun... sillä todella ärsyttävää on laulaa kun ei kuule omaa ääntänsä). Tämä vetäjä tulee saamaan paljon kritiikkiä joka ei varmasti nostata omaa itseluottamusta saatikka työmotivaatiota. Tässä minusta meillä on ympäri suomen monessa paikkaa ongelma.

      Karaokevetäjiä pitäisi kouluttaa... monenlaisiin eri tilanteisiin. Ei riitä että näytetään että tuossa on masteri ja tuosta liusta mikkiä ja tuosta taustoja. ei sitten millään. Kunnon perehdytys tehtävään, erilaisia keikkoja lisäksi palkkaus kuntoon tasoportaittain niin siinä on minusta askel eteenpäin.

      Hymy ei maksa mitään, joten sitä kehiin, oli sitten kuinka paska päivä takana. Tekee paljon. Kun on hymyilevä vetäjä joka muistaa kiittää jokaisen laulajan jälkeen saa paljon anteeksi puutteita, mitä mahdollisesti sosiaalisista taidoista taikka laulutaidoista on. ja piste.

    • kj

      Juu itseasiassa ei kiinnosta. Sitten kun palkka nousee, niin ehkä.

    • Ei oo enää totta...

      Kävin tällä keskustelupalstalla joku 5 vuotta sitten kun itse aloittelin karaokeharrastusta. Yhä on näkemä sama meininki ja sama trolli riehuu täällä edelleenkin. Onnekseni sentään löysin uudesta kotikaupungistani ihanan karaokepaikan ja samanhenkiset ystävät. Ei tarvitse täällä kauhistella trollin vainoharhaisia riehumisia.

    • 6+9

      Käyn silloin tällöin parissa karaokebaarissa. Karaokea on vuosien mittaan ollut hoitamassa lukuisia ihmisiä. Selvää on, että kenelläkään ei ole ollut alalle mitään koulutusta. Mahtaako sellaista olla edes saatavana missään? Tärkeintä mielestäni olisi, että vetäjällä olisi hieman tervettä talonpoikaisjärkeä. Musiikaalisuuskaan ei olisi haitaksi.

      Karaoken tarkoitus on houkutella asiakkaita baariin. Jos näin tapahtuu, on baarin omistajan kannalta yhdentekevää, miten hyvin tai huonosti karaokejuontaja hommansa hoitaa. En usko, että yksikään baarinpitäjä haluaisi maksaa senttiäkään ylimääräistä karaokejuontajan kouluttamisesta. Tärkeintä on, että väkeä riittää ja että ylimääräisiä kustannuksia ei tule.

      Epämiellyttävintä on, jos hommaa hoitelee ihminen, joka ei välitä tai älyä edes kääntää voluuminappia, jos säestys sattuu olemaan tavallista selvästi hiljaisempi. Mutta minkäs teet? Karaokebaarit eivät ole levytysstudioita eivätkä niissä esiintyvät ole musiikin ammattilaisia. Tulos on mitä on. Korvissa riipii erittäin usein, mutta se ei tunnu haittaavan kehnohkoja juontajia tai nuotin vierestä "laulavia" esiintyjiä.

      Kantabaarissani "laulaa" muuan innokas nuori mies, joka ei osaisi laulaa edes Ukko Nooaa nuotilleen. Hän viihtyy hyvin, ja hyvä niin. Jos korvissa riipii liikaa, aina voi kävellä ulos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe