Moi! Osaisko joku sanoa, montako DESILITRAA on esim. 100 g margariinia (EI sulatettua). Oon yrittäny etsiä netistä tietoa ja myös margariinirasioista, mutta en oo löytäny. Kaikista muista ruoka-aineista oon löytäny painot desilitroiksi muunnettuna, mutta enpä tietenkään margariinista. Sen takia kyselen, koska yleensä margariinirasioissa (esim. Keiju) ei ole mitta-asteikkoa, niin kuin voipaketeissa ja käytän itse leivonnassa enemmän margariinia kuin voita. Olisin todella kiitollinen, jos joku osais vastata.
Grammojen muuntaminen desilitroiksi
10
5419
Vastaukset
- yks yhteen
95 grammaa margariiniä on 1 dl ( tiiviisti mittasastiaan tungettuna)
ja sulatettuna 1 dl painaa n. 90 g.
Eli melkein sen voi laittaa että 100 drammaa on desi. 5-10 gramman heitto ei yleensä tee yhtiään mitään. - Pullapoju
margariinirasioissa ei ole mitta-asteikkoa, mutta paketissa yleensä lukee grmmamäärä. Grammamäärä on useimmiten 400g, joten kun vedät viivan keskelle pakettia, jaat margariinit kahteen 200g osaan. Toisesta näistä puolikkaista voit vielä vetää viivan keskeltä paketin pituussuuntaan niin saat tarkalleen määrän 100g.
- margariini
Harkitsepa leivontamargariinin käyttöä. Niiden paketeissa on mittaviivat.
- voita.
Voilla leivotaan eikä paskalta maistuvalla margariinila, joka on erittäin epäterveellistäkin.
- Pehmeät rasvat rules
Ilmeisesti oot syönyt paskaa, kun sen noin hyvin tiedät..
- ei sovellu
levite margariinit eivät sovellu kuumiin lämpötiloihin, eivätkä esimerkiksi vuokien voiteluun.
Leivonta margariinit ovat aivan eri asia samoin juoksevat margariinit. - `sellerisiili
Hei!Paljonko 3grammaa on deseinä?
- .......
Osta vaaka
paljonko on 250g mustikoita desilitroina?
- veto-painomitat
http://www.keittotaito.com/mittaa_oikein.html
litra mustikoita suunnilleen 600 gr siitä vaan laskemaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1046425Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3585836Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk703557Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123495Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062799Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam42363Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211830Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t191791Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181624Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1901264