Antakaahan vinkkejä mistä kannattaa Helsingistä mennä etsimään vanhojentanssipukua? Hintahaitari?
Vastaukset 6
- 64Satu
Hei, katso huuto.net haulla vanhojentanssipuku. Siellä on yrityksiä Helsingistä ja Espoosta. Hinnat alle 200.
- joyelle
Hei, katos, laitoin just ilmotuksen mun puvusta tänne :) tossa Vanhojentanssipuku satasella -otsikolla! Tässä olis kuva puvusta, josta tahdon eroon pian :) http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=117433277
[email protected] ota yhteyttä, asun siis Helsingissä
- meeri
Niinattaresta! Kävin juuri omani ostamassa ja maksoin 199e! Tosi ihania pukuja!
- mekkometsästäjä
helsingissä on ainakin mannerheimintiellä zazabella, muotitalo tyynelä.. Runeberginkadulla Stilissima
- Jemina-1
Niinattareen kannattaa mennä. Niillä on yksi myymälä täynnä pelkkiä vanhojentanssipukuja. Koulut merkataan ylös ni ei tuu kaikille samaa pukua. Hyvä palvelu. Jossain paikoissa katotaan päästä varpaisiin ja ei päästetä ilman vanhempia ees sisään. Niinattaressa taas oli hyvä palvelu ja hyvä meininki!
www.niinatar liike töölöös. - milmmi
Hei!
Minulla myöskin tarjolla kaunis wanhojentanssiaismekko, tarjota saa! Käyhän katsomassa: http://www.huuto.net/kohteet/tanssiaismekko/240585555
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650- 65630
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561