Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Seksiä heti???

utelias mies

Yleisistä puheista huolimatta omakohtaisten kokemusten perusteella naiset haluaa siirtyä aika nopeasti seksin pariin. Usein jo heti ensimmäisillä treffeillä. Eipä tuo haittaa enkä pidä naista sen takia mitenkään helppona tai huo**na. Kysyisinkin vaan että mitä heti peittoa heiluttamaan haluava nainen miehestä ajattelee tai tuntee, kun kyse on naisesta joka haluaa selvästikin jatkaa tapailua eikä pelkkää seksiä?

21

1425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumpi

      teksti on ny vähä ristiriitainen:
      "Kysyisinkin vaan että mitä heti peittoa heiluttamaan haluava nainen miehestä ajattelee tai tuntee, kun kyse on naisesta joka haluaa selvästikin jatkaa tapailua eikä pelkkää seksiä?"..

      eli mitä ajattelee MISTÄ? Ai miehestä joka haluaa heti seksipuuhiin? No ei kai mitään, aika yleistä...

      Tarkoititko kysyä että mahtaako nainen haluta mieheltä muutakin vakavampaa jos on heti valmis seksiin?? Siihen vastaan että tuskin.

      • utelias mies

        millaisena nainen näkee ja kokee sellaisen miehen jonka kanssa haluaa heti seksiä? Aloitteet seksiin lähtevät siis naisilta eikä kyseessä ole mikään yksi kerta vaan tutustuminen jatkuu seksin ohessa aivan kuten suhteen alussa normaalistikin. Mitä tapahtui pihtaamiselle ja sille että varmistetaan ensin ettei kyseessä ole mikään pelimies joka häipyy heti seksin jälkeen?


      • Seksiä kiitos!
        utelias mies kirjoitti:

        millaisena nainen näkee ja kokee sellaisen miehen jonka kanssa haluaa heti seksiä? Aloitteet seksiin lähtevät siis naisilta eikä kyseessä ole mikään yksi kerta vaan tutustuminen jatkuu seksin ohessa aivan kuten suhteen alussa normaalistikin. Mitä tapahtui pihtaamiselle ja sille että varmistetaan ensin ettei kyseessä ole mikään pelimies joka häipyy heti seksin jälkeen?

        Pakkohan se on nyt kokeilla miten mieheltä sujuu petipuuhat ja samalla lähtee turhat jännitykset ja paineet pois...kyllä minä olen aina harrastanut seksiä miehen kanssa viimeistään toisilla treffeillä ja jos ei tullut mitään pitempikestoista seurustelua tmv. niin mitä sitten. En jää itkemään perään....jos mies on kovin tiukkapipoinen ja estoinen seksin suhteen muutenkin, niin emme sovi toisillemme :D Enkä minäkään naisena olisi kaikkia miehiä huolinut edes yhden illan panoksi tai pidempään suhteeseen. Olen usein mennyt itse naisena juttelemaan ns. sopivantuntuisille miehille illanvietossa, jos tuntui, että pakko saada munaa tänä iltana....tosin usein miehet tulivat mulle itse tyrkylle kun olen ihan kivannäköinen nainen. Vähän täytyi kuitenkin vaihdella saalistuspaikkoja kun ei halunnut ihan jakorasian mainetta hankkia. Helppoakin kun olin opiskeluaikoina ulkomaillakin vaihdossa ja töissäkin jonkin aikaa....

        Nykyisin olen kyllä avioliitossa ja mieheni kanssa harrastimme aikoinaan seksiä heti ensi tapaamisella ja ihanaa oli ja on yhä. Vähän pelimies ja -nainen-tyylinen pariskunta olemme molemmat mutta eipä se haittaa....kaikkia ei ole tarkoitettu turhan vakavaan elämään ja me olemme muutoinkin parina avoimia. Onnellisia kun löysimme omanlaisen ja sopivan kumppanin.


      • just f me
        utelias mies kirjoitti:

        millaisena nainen näkee ja kokee sellaisen miehen jonka kanssa haluaa heti seksiä? Aloitteet seksiin lähtevät siis naisilta eikä kyseessä ole mikään yksi kerta vaan tutustuminen jatkuu seksin ohessa aivan kuten suhteen alussa normaalistikin. Mitä tapahtui pihtaamiselle ja sille että varmistetaan ensin ettei kyseessä ole mikään pelimies joka häipyy heti seksin jälkeen?

        tarkoittaa juuri samaa mitä ylempänä ehdotin. Jos nainen lähtee miehen punkaan heti, niin tod. näköisesti hän haluaa mieheltä vain hetken huumaa. Ymmärsitkö?? Miks pitäis pihdata jos haluaa vain seksiä???


      • utelias mies
        just f me kirjoitti:

        tarkoittaa juuri samaa mitä ylempänä ehdotin. Jos nainen lähtee miehen punkaan heti, niin tod. näköisesti hän haluaa mieheltä vain hetken huumaa. Ymmärsitkö?? Miks pitäis pihdata jos haluaa vain seksiä???

        Eikä se mitään jos seksiä harrastetaan heti mutta ihmettelin vaan sitä kun naisilta usein kuulee ettei sitä ihan noin vaan panna niin miksi omat kokemukset on kuitenkin ihan päinvastaisia. Sitäpaitsi ei nämä naiset mihinkään ole karanneet seksiä saatuaan vaan sen jälkeen on jatkettu tapailua ja lähdetty syventämään suhdetta muutenkin. Eli kyse ei ole ollut pelkästä seksistä tai hetken huumasta vaa naisista jotka on halunneet pidempää suhdetta. Mahtaako näillä naisilla olla tapana muutenkin mennä heti sänkyyn vai pitääkö miehessä olla jotain sellaista joka saa naisen haluamaan heti seksiä ja mitä se sellainen jotain voisi olla? Sitä tässä kyselen vai mistä kummasta tämä johtuu.


      • ---------
        Seksiä kiitos! kirjoitti:

        Pakkohan se on nyt kokeilla miten mieheltä sujuu petipuuhat ja samalla lähtee turhat jännitykset ja paineet pois...kyllä minä olen aina harrastanut seksiä miehen kanssa viimeistään toisilla treffeillä ja jos ei tullut mitään pitempikestoista seurustelua tmv. niin mitä sitten. En jää itkemään perään....jos mies on kovin tiukkapipoinen ja estoinen seksin suhteen muutenkin, niin emme sovi toisillemme :D Enkä minäkään naisena olisi kaikkia miehiä huolinut edes yhden illan panoksi tai pidempään suhteeseen. Olen usein mennyt itse naisena juttelemaan ns. sopivantuntuisille miehille illanvietossa, jos tuntui, että pakko saada munaa tänä iltana....tosin usein miehet tulivat mulle itse tyrkylle kun olen ihan kivannäköinen nainen. Vähän täytyi kuitenkin vaihdella saalistuspaikkoja kun ei halunnut ihan jakorasian mainetta hankkia. Helppoakin kun olin opiskeluaikoina ulkomaillakin vaihdossa ja töissäkin jonkin aikaa....

        Nykyisin olen kyllä avioliitossa ja mieheni kanssa harrastimme aikoinaan seksiä heti ensi tapaamisella ja ihanaa oli ja on yhä. Vähän pelimies ja -nainen-tyylinen pariskunta olemme molemmat mutta eipä se haittaa....kaikkia ei ole tarkoitettu turhan vakavaan elämään ja me olemme muutoinkin parina avoimia. Onnellisia kun löysimme omanlaisen ja sopivan kumppanin.

        "Pakkohan se on nyt kokeilla miten mieheltä sujuu petipuuhat ja samalla lähtee turhat jännitykset ja paineet pois..."

        Naisena se on helppo tosta vaan "kokeilla" ja testata miehen sänkytaidot kun naisena ei ole mitään suorituspaineita. Naisen sänkytaidot ovat siinä että osaa maata selällään, kyljellään ja mahallaan.


      • (n)
        utelias mies kirjoitti:

        Eikä se mitään jos seksiä harrastetaan heti mutta ihmettelin vaan sitä kun naisilta usein kuulee ettei sitä ihan noin vaan panna niin miksi omat kokemukset on kuitenkin ihan päinvastaisia. Sitäpaitsi ei nämä naiset mihinkään ole karanneet seksiä saatuaan vaan sen jälkeen on jatkettu tapailua ja lähdetty syventämään suhdetta muutenkin. Eli kyse ei ole ollut pelkästä seksistä tai hetken huumasta vaa naisista jotka on halunneet pidempää suhdetta. Mahtaako näillä naisilla olla tapana muutenkin mennä heti sänkyyn vai pitääkö miehessä olla jotain sellaista joka saa naisen haluamaan heti seksiä ja mitä se sellainen jotain voisi olla? Sitä tässä kyselen vai mistä kummasta tämä johtuu.

        haluaa heti alkuvaiheessa varmistaa onko mies potentiaalinen jatkoon. Mikään ei ole vituttanut enempää kuin tutustua rauhassa, todeta mies varteenotettavaksi ja sitten kun päästään petipuuhiin, huomata miehen olevan aivan säälittävä.


      • hdzjed
        (n) kirjoitti:

        haluaa heti alkuvaiheessa varmistaa onko mies potentiaalinen jatkoon. Mikään ei ole vituttanut enempää kuin tutustua rauhassa, todeta mies varteenotettavaksi ja sitten kun päästään petipuuhiin, huomata miehen olevan aivan säälittävä.

        sängyssä? Kolikon kääntöpuoli: Pidätkö itseäsi rakastelun mestarina? PS. se että miehet on kehunu sua seksin jälkeen ei tarkoita mitään, koska naista kuuluu kehua seksin jälkeen koska se on herrasmiehen ele.


      • (n)
        hdzjed kirjoitti:

        sängyssä? Kolikon kääntöpuoli: Pidätkö itseäsi rakastelun mestarina? PS. se että miehet on kehunu sua seksin jälkeen ei tarkoita mitään, koska naista kuuluu kehua seksin jälkeen koska se on herrasmiehen ele.

        normaali, terveesti seksuaalisuuteen suhtautuva aikuinen mies ei kehu naista seksistä. Hyvän seksin jälkeen kumpikin tietää sen olleen hyvää erikseen runoilematta. Kertomani mies oli joka kerta tasoltaan teini ja ikää oli kuitenkin 43. puuduttavaa, tylsää, yksitoikkoista mielikuvituksetonta ja kokonaan naisen kontolla koko ähinä. Ei mitään aloitteita kuin "ota mut, tee mulle hyvää" . Oikea nainen.

        PS. pudota vähän katkeruuskierroksia


      • (n)

        sinulla ei taida olla elämänkumppania? Syytä ei tarvitse kertoa asenne on nähtävissä. Luetun ymmärtämisessä on myös hieman ongelmia, mutta ei se mitään.


      • lisabella
        (n) kirjoitti:

        normaali, terveesti seksuaalisuuteen suhtautuva aikuinen mies ei kehu naista seksistä. Hyvän seksin jälkeen kumpikin tietää sen olleen hyvää erikseen runoilematta. Kertomani mies oli joka kerta tasoltaan teini ja ikää oli kuitenkin 43. puuduttavaa, tylsää, yksitoikkoista mielikuvituksetonta ja kokonaan naisen kontolla koko ähinä. Ei mitään aloitteita kuin "ota mut, tee mulle hyvää" . Oikea nainen.

        PS. pudota vähän katkeruuskierroksia

        ...että joudun sanomaan tämän, mutta myös esim. "koolla" voi olla väliä. Ei ole kauhean kiva yllätys naiselle, jos pitkän treffailun jälkeen mies ei miellytä kyseistä naista seksuaalisella saralla. Kaikkea kun ei voi edes oppia. Makukysymys, jokaiselle jotakin.

        Kai se on ikään kuin niin, että naiset haluavat tutustua mieheen mahdollisimman pian ja perinpohjaisesti, ennen kuin ehtivät antaa tunteilleen vallan, ettei tule turhia pettymyksiä. Ja eikö se toisaalta kerro, että seksuaalisuus on naiselle tärkeä osa parisuhdetta?


      • Seksiä kiitos!
        --------- kirjoitti:

        "Pakkohan se on nyt kokeilla miten mieheltä sujuu petipuuhat ja samalla lähtee turhat jännitykset ja paineet pois..."

        Naisena se on helppo tosta vaan "kokeilla" ja testata miehen sänkytaidot kun naisena ei ole mitään suorituspaineita. Naisen sänkytaidot ovat siinä että osaa maata selällään, kyljellään ja mahallaan.

        Minkäs lahnan olet naiseksi löytänyt, jos ei osaa muuta kuin maata passiivisena selällään, kyljellään ja mahallaan seksipuuhissa. Mielestäsi siis naisella ei ole seksin suhteen suorituspaineita - se riittää, että naisella pillu on olemassa? Mitenkäs kun naisena haluan tarjota miehelle myös esim.suuseksiä? Tottahan se on että miehellä on varmasti enemmän paineita seksin suhteen kun miettii seisooko se kyrpä ja miten seisoo varsinkin jonkun baari-illan jälkeen...Naisena tarkoitan tuota miehen käyttäytymistä muutenkin makuuhuoneen puolella enkä vain itse aktia. Onpa muutama ensivaikutelmalta kiva ja mielenkiintoinen tyyppi voinut paljastua tosi itsekkääksi ja tylyksi sänkypuuhissa ja joku ujompi mies on ollut tosi huomaavainen ja mukava kaikin tavoin. Nainen ottaa myös aina riskin kun lähtee jonkun miehen matkaan baari-illan tmv. päätteeksi...kaikki eivät ole niitä kiiltokuvapoikia käytökseltään.


      • vähän järkeä hei
        (n) kirjoitti:

        haluaa heti alkuvaiheessa varmistaa onko mies potentiaalinen jatkoon. Mikään ei ole vituttanut enempää kuin tutustua rauhassa, todeta mies varteenotettavaksi ja sitten kun päästään petipuuhiin, huomata miehen olevan aivan säälittävä.

        onkin poikkeuksetta vähän sellaista säheltämistä ja kun ei oikein tiedä mistä toinen pitää. Muutenkin seksi on aina kahden kauppa joten jos se on sinusta säälittävää niin siitä sopii ottaa syytä myös omille niskoille. Ei miehetkään mitään ajatustenlukijoita ole eikä passiivisen naisen kanssa mitään ihmeitä voi edes odottaa varsinkaan ensimmäisillä kerroilla. Hyvin usein naiset odottaa miehen vievän aktia eteenpäin ja pistää sitten syyn huonosta seksistä miehen kontolle jos mies ei aavistakaan mitä nainen toivoisi ja toteuta niitä juttuja. Sitä voi pyytääkin mitä haluaisi tehtävän tai ohjailla välillä miestä haluamaansa suuntaan. Sitäpaitsi itse en ainakaan ensimmäisillä treffeillä seksin yhteydessä ala nuolemaan pillua. Ensin pitää tietää vähän suunnilleen naisen seksihistoriaa ja sitä onko testeissä käyty tai jotain tauteja ollut. Joten ihan jo järkisyistäkin ensimmäinen kerta on vähän puolivillainen jos noin nopeasti on kiire vällyjen väliin. Pidemmässä suhteessa pillua nuolemalla jokainen nainen on saanut orkkunsa ja kehunut tyytyväisyyttään. Kummallinen tulos tai ulos asenne jos kerrasta poikki laitat ja pidät ensimmäistä kertaa kuin jonain koeajona jossa miehen täytyy todistaa kykynsä että voi tulla jatkoa. Parhaat kyydit on tiedossa vasta vähän myöhemmin.


      • höh.
        --------- kirjoitti:

        "Pakkohan se on nyt kokeilla miten mieheltä sujuu petipuuhat ja samalla lähtee turhat jännitykset ja paineet pois..."

        Naisena se on helppo tosta vaan "kokeilla" ja testata miehen sänkytaidot kun naisena ei ole mitään suorituspaineita. Naisen sänkytaidot ovat siinä että osaa maata selällään, kyljellään ja mahallaan.

        Niin se maailma kuule makaa. Sopeudu siihen.


      • Kokenut mies
        utelias mies kirjoitti:

        Eikä se mitään jos seksiä harrastetaan heti mutta ihmettelin vaan sitä kun naisilta usein kuulee ettei sitä ihan noin vaan panna niin miksi omat kokemukset on kuitenkin ihan päinvastaisia. Sitäpaitsi ei nämä naiset mihinkään ole karanneet seksiä saatuaan vaan sen jälkeen on jatkettu tapailua ja lähdetty syventämään suhdetta muutenkin. Eli kyse ei ole ollut pelkästä seksistä tai hetken huumasta vaa naisista jotka on halunneet pidempää suhdetta. Mahtaako näillä naisilla olla tapana muutenkin mennä heti sänkyyn vai pitääkö miehessä olla jotain sellaista joka saa naisen haluamaan heti seksiä ja mitä se sellainen jotain voisi olla? Sitä tässä kyselen vai mistä kummasta tämä johtuu.

        Niin näitä naisia kyllä tuppaa tulemaan vastaan aika usein mitkä ovat heti koivet levällään. Ei siinä mitään pillu kyllä kelpaa, eipä ole niin unelma pakkausta vielä vastaan sattunut, että sitä jäisi perään itkemään ja huutamaan sitä miten haluaa juuri tämän naisen pimppaa. Sama reikä se on kaikilla. Saan kuitenkin ihan reippaasti naisia joten ei ole tarvinnut yhden säälittävän jakorasian viereen liimautua ja toivoa hänen kelpuuttavan minut.

        Minä olen lähinnä toiminut sillä tavalla jos nainen antaa heti, niin pannaan sitten mutta mitään vakavempaa en näiden naisten kanssa ole ikinä aloittanut. Kerran kokeilin tälläistä ns. jakorasiaa ja oli kyllä elämän järkyttävin kokemus kun nainen paljastui täydeksi kyyniseksi ja miehiä vihaavaksi naiseksi jolla ei ole mitään empatia kykyä. Jotenkin tuntuu vain sille, että naiset jotka paneskelevat paljon ja ovat helppoja niin he ovat myös empatiakyvyiltään muita naisia huonompia eikä sellaista naista voi vaimokseen saati lapsensa äidiksi ottaa. Miehet eivät tule yhtään sen tunnekylmemmiksi ovat he sitten panneet kahta tai kahtasataa naista.
        Olenkin eniten halunnut yleensä tutustua niihin naisiin jotka vaikka pyytävät vain nukkumaan tai muuten vain haluavat vähän rauhellisemmin tutustua. Kerran ihastuin todella pahasti naiseen jonka tapasin laivalla ja sitten päädyttiin hyttiin missä vain nukuttiin ja suudeltiin, vaihdettiin numeroita ja siitä sitten alkoi tutustuminen. Oli paljon mukavempi tapaus kuin nämä heti jalat levällään olevat "naiset".


      • lisabella kirjoitti:

        ...että joudun sanomaan tämän, mutta myös esim. "koolla" voi olla väliä. Ei ole kauhean kiva yllätys naiselle, jos pitkän treffailun jälkeen mies ei miellytä kyseistä naista seksuaalisella saralla. Kaikkea kun ei voi edes oppia. Makukysymys, jokaiselle jotakin.

        Kai se on ikään kuin niin, että naiset haluavat tutustua mieheen mahdollisimman pian ja perinpohjaisesti, ennen kuin ehtivät antaa tunteilleen vallan, ettei tule turhia pettymyksiä. Ja eikö se toisaalta kerro, että seksuaalisuus on naiselle tärkeä osa parisuhdetta?

        Eikai kukaan mies nyt enää niin uuno ole etteikö tiedä sitä, että naisille tärkeintä miehessä on se munan koko? Ehkä jos olet kasvanut jossain keskellä lapin korpea etkä ole muille ihmisille puhunut kuin äidillesi niin voit luulla naisten arvostavan sellaisia turhia asioita kuten lähimmäisestä välittäminen, ystävällisyys, luottamus, uskollisuus yms. juttuja. Mutta jos olet elänyt ns. internet aikakaudella niin kyllä jokainen mies tietää ettei naisia muu miehessä kiinnosta kuin sen jötikän koko, sitten kun se on tarpeeksi iso niin katsellaan noita muita vähän turhempia ominaisuuksia mitä jo mainitsinkin.

        Älä siis pyydä anteeksi faktojen puhumista, itse en ainakaan pyydä anteeksi kun kerron totuuksia vaikka se voikin tietämättömiä ihmisiä satuttaa aika paljon, mutta totuuden kertomista ei pidä ikinä pyydellä anteeksi. Anteeksi pyytelemällä puhuminen on sitä mitä käytetään pikkulapsien kanssa puhuttaessa, aikuisen ihmisen pitää pystyä oppimaan elämän kylmät faktat vaikka ne satuttaisikin.

        Itse en ole vielä tavannut, enkä usko koskaan tapaavani, yhtään sellaista ihmistä joka ei juoksisi eläimellisen seksuaalisen viettinsä orjana. En tiedä voisiko evoluutio muuttaa ihmistä yhtään fiksummaksi ajan myötä, harmi vain etten itse ainakaan siitä pääsisi ikinä nauttimaan. Maybe in next lifetime?


    • ..että voidaan pitää hauskaa toisenkin kerran. Jos pano on tyydyttävä niin miksi jättää yhteen kertaan? Ja voi se hauskanpito olla muutakin kuin seksiä. Jos miellytät naista muutenkin ja nainen sinua, teillehän voi kehkeytyä vaikka ihan seurustelusuhde.

      Nää peitonheiluttajanaiset ei varmaan ole niitä samoja jotka sanovat etteivät halua mieheltä seksiä heti ekoilla treffeillä? Sä treffailet niitä ns. "löyhämoraalisempia" naisia. :)

    • 0+98iyt

      Joo, mäkin haluaisin, mutta mua on turha tapailla sitten. Jokaikinen kerta kun olen nopeesti mennyt sänkyyn miehen kanssa, olen myös kyllästynyt mieheen noin 2-3 kk:n sisällä, ellen jo nopeammin. Ei voi mitään, hyvä sängyssä tai ei, vaikka mikä intohimo ois ollut, niin se on koluttu ja morjentes. Mun pitää ehtiä kiintymään siihen. Muuten on turha kuvitella kovin pitkää tulevaisuutta mun kanssa. Ja ei, mua ei ole koskaan jätetty. (Mistäs minä tiedän miksi?!)

      Mä aina mietin et se eka kerta ois jotenkin hankala, ois jotain jännitystä tai jotain, mutta eipä ole ollut, ei sillä ihan ekalla, eikä muillakaan ekoilla kerroilla. Koska oon vaan tyyppien kanssa, ketä oikeesti itte haluan. Mut tosiaan toi on, että jos noin alle 3kuukauden tapailun aikana sänkyyn mennään, on todennäköstä, että kenkää tulee pari kuukautta siitä. Jostain syystä sitten kun mä ehdin oikeesti tykästyä, mä myöskään en kyllästy... Ettei se suhde siis siihen pääty.

    • mmmmmmmm?

      Mistä ihmeen yleisistä puheista? Jaa, niitten, jotka ei saa. Oot pantava jätkä, eikö olekin mukavaa ja helppohan se sinäkin olet, jos sille tielle lähdetään..

      • utelias mies

        mutta ihan yleisesti näitä juttuja kun naiset sitä usein arvuuttelee uuden miehen kanssa onko se pelimies ja joko uskaltaisi antaa. Eikä haluta antaa liian helppoa vaikutelmaa vaan ensin pitäisi vähän tutustua. Sen takia kyselen kun omia suhteitani aloin miettimään niin ei siinä ole paljoa kyselty vaan pantu. Helppo olen minäkin enkä naisia samasta syyllistä kun ovat vaan helppoja valikoidusti. Mukavaahan seksi on mutta tätä ristiriitaa puheissa ja teoissa kummastelin. Liekö sitten sitä pantavuutta kun ei jakseta vaivata päätä helppoudella tai varoituksilla pelimiehistä vaan pannaan heti.


    • Anonyymi

      Nopein tutustuminen on yhdet tanssit ja panemaan, nainen oli itapuvussa nätti kokonaisuus hain tanssimaan oli pehmeä tansitettava kysyin suoraan antaisko vastasi mennään erillään hissille odotin hissin edessä ja manasin menin halpaan nainen tuli ja kysyi mikä kerros. Kun avasin iltapukua sanoi haluan imeä ja laskeutu heti imemään nousi ja sanoi olen kiimanen narttu, rakasteltti rivosti mutta pitkään ja toisen kerran heti perään. Antoi suukon ja lähti, jäin makoilemaan ja nukadinkin kunnes koputti meni alasti vastaan sisää purjehti plondi tarttui heti kiinni sanoi Marjut kertoi.
      Marjut oli kova ääninen sanoi Marjut kehui olet hurja plondi antoi haarat levällään mieluusti sanoi on niin porno olo anttaa näin ja mies kotona lasten kanssa oltiin vielä kiireesti toisen kerran kertoi että kiire porukkaan mukaan ja kotia.
      Aamupalalla katselin pöytiä Marjut söi miehensä kanssa mies oli harmaapäinen toimitusjohtajan näköinen sain Marjutilta hienon hymyn kun kävelin vierestä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      31
      1781
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1530
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1496
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1402
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe