Rauhallinen tutustuminen?!!!!!

Onpas joo...

Korjatkaa jos olen väärässä mutta onko rauhallinen seurustelu ja yms. tutustuminen jäänyt nyt sitten historian kirjoihin vaan ja siirrytty kokonaan näihin JetSet suhteisiin?

Eli tarkoitan jos ollaan tosimielellä liikkeellä eikä olla vain kavereita tai tutustua kavereina eikä deittailla muita vaan että ensin deittaillaan ja sitten tapaillaan tätä yhtän tiiviistikin ilman että varsinaista seksiä on pelissä mukana?

Olen miehenä pikkaisen huomannut että miehen pitäisi lähes heti olla seksin perässä tai hänessä selvästi jotain vikaa tai hänestä pian tulee vain "kiva kaveri".

Kai meidät traditionaalisemmat miehet jotka kuitenkaan eivät ihan täytä sitä ärräpurri suomalaisen miehen örveltäjän roolia on sitten aika vain unohtaa se pitempiaikainen tutustuminen, ihastuminen ja rakastuminen kun sellaiset naiset taisivat kuolla sinkkuelämien ja muiden myötä kokonaan sukupuuttoon.

Eräskin varsin ujolta ja hiljaiselta sekä fiksulta naiselta vaikuttanut oli peräämässä seksiä parin viikon päästä kun muutamat treffit oli takana. Pitäisi olla iloinen mutta tuleepahan vain mieleen että taisi olla jyystetty ties minkä oravan kanssa kun niin kiire oli testaamaan petipuuhia. Jotenkin tuli enemmän kuin halpa olo niin itsestä kuin koko suhteesta.

Nyt siis tarkoitan alle 30 ja hieman päälle 30 vuotiaita lapsettomia ihmisiä.

Onko siis varsinainen tutustuminen/seurustelu totaalisen OUT ja välitön seksuaalinen vetovoima ja elimien hinkuttaminen keskenään vastaikkain täysin IN?

Etsin morsianta (=PAHA SANA NYKYAIKANA) en panopartneria.

66

4678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pihtaliisa

siis ei todellkaan tarvitse alkaa jyystämään heti! Jos ei toinen jaksa odotella, niin ei se sen arvoista ole.

• Onpas joo...

En kyllä ihan ymmärrä mitä pihtauksella on asian kanssa tekemistä vaan ylipäätään harkinnalla että kenen kanssa maataan, milloin ja mihin se suhde voisi johtaa.

Olen kyllä samaa mieltä että jos ei jaksa odotella niin mitenkähän sitten suhteessa jaksaa odotella mitään?

Ihminen joka ei kykene hillitsemään halujaan ja himojaan yhtään sekä tutustumaan toiseen muutoin ei kovin kummoista ihmissuhdetta tule rakentamaan.

Näen jo että suhde loppuisi sillä sekunnilla kun ei enää himotakaan niin kovasti.

Kaiken lisäksi tuli olo että nainen on tyrkky tai tottunut siihen että mies tulee hänen sänkyynsä pian. Antoi naisesta sen vaikutelman että pikkaisen oli helppoa uida pöksyihin...arvostus ei ainakaan lisääntynyt.

• utelias mies

Alempana tein ketjun samasta aiheesta. Nykyään tuntuu että naiset haluaa heti seksiä että et ole ainoa jolla on samoja kokemuksia. Vielä kun saisi tietää miksi koska näitä on jo niin monta ettei kyseessä voi olla pelkkä sattumakaan.

• Onpas joo...

Syitä ei ole vaikea etsiä.

Jos naisista jo iso osa lukee cosmoa ja katsellaan sinkkuelämiä sekä luetaan roskaromaaneja niin pintapuolista seksiähän siellä ensimmäisenä mainostetaan.

Tulee vain niin outo olo vielä kun en ole mikään erityisen romanttinen tai toisaalta intohimoinen tyyppi vaan uskon että ne kemiat syntyy persoonien kohdatessa ajan kanssa ja siitä syntyy sitten jotain pitempiaikaista.

Nähtävästi sitten on välittömästi idealistinen munaton hölmö kun tahtookin tutustua ensin. Mielestäni se kyllä vain parantaaa seksiä ja toisaalta jos asiat ei ihan luonnistu heti sillä rintamalla niin sitähän voi sitten yhdessä opetella.

Varmaan syntynyt väärään aikakauteen kun arvostan toista ihmistä ja sitä yhteispeliä enemmän kuin hetkistä hurmosta.

Tai sitten naiset ovat vain kontrollifriikkejä jotka tahtovat että aina edetään heidän tahtiin olipa se sitten hitaasti tai nopeasti eikä vain sillä tavoin kuin ehkä mies tahtoisi koska muuten mies on heikko tai haluton.

Kyllä minä seksuaalisesti tuotakin mainitsemaani naista halusin mutta mielestäni parempi tutustuminen olisi ollut paikallaan. Nyt jäi tuohon kun tuli vähän sellainen olo että oikeastaan sama mitä muuten puuhataan kun kaiken tavoitteena oli vain saada himot pintaan ja päästä niihin seksipuuhiin.

• surullinen_
        Onpas joo... kirjoitti:

Syitä ei ole vaikea etsiä.

Jos naisista jo iso osa lukee cosmoa ja katsellaan sinkkuelämiä sekä luetaan roskaromaaneja niin pintapuolista seksiähän siellä ensimmäisenä mainostetaan.

Tulee vain niin outo olo vielä kun en ole mikään erityisen romanttinen tai toisaalta intohimoinen tyyppi vaan uskon että ne kemiat syntyy persoonien kohdatessa ajan kanssa ja siitä syntyy sitten jotain pitempiaikaista.

Nähtävästi sitten on välittömästi idealistinen munaton hölmö kun tahtookin tutustua ensin. Mielestäni se kyllä vain parantaaa seksiä ja toisaalta jos asiat ei ihan luonnistu heti sillä rintamalla niin sitähän voi sitten yhdessä opetella.

Varmaan syntynyt väärään aikakauteen kun arvostan toista ihmistä ja sitä yhteispeliä enemmän kuin hetkistä hurmosta.

Tai sitten naiset ovat vain kontrollifriikkejä jotka tahtovat että aina edetään heidän tahtiin olipa se sitten hitaasti tai nopeasti eikä vain sillä tavoin kuin ehkä mies tahtoisi koska muuten mies on heikko tai haluton.

Kyllä minä seksuaalisesti tuotakin mainitsemaani naista halusin mutta mielestäni parempi tutustuminen olisi ollut paikallaan. Nyt jäi tuohon kun tuli vähän sellainen olo että oikeastaan sama mitä muuten puuhataan kun kaiken tavoitteena oli vain saada himot pintaan ja päästä niihin seksipuuhiin.

Myös saman huomannut. Hitaamman tutustumisen avulla saat kavereita, mutta romantiikkaa et. Maailma muuttuu ja naiset siinä samalla:(

• näkökulmasta

tullut tässä 30v sinkkuiluaikana huomanneeksi,että ei se naisten suusta tuleva teksti ja ne teot hetikään aina ole samalta planeetalta.Eipä kyllä aina miestenkään,mutta ainakin miehet saavat tällaisesta hommasta enempi sanktioita kuin naiset.
      Kyllähän se jo tässä iässä on turha edes yrittää muuttaa naista.Jos se haluaa munaa,niin ei siinä auta kuin panna tai olla sitten se munaton vässykkä.Vaikka sanois mitä perusteluja.Ja mitään menneitä on ihan turha udella,siinä ei paljon voita.Eli ottaa sika säkissä tai olla ilman.Riski bisnes.
      Varmaan tulee kitkerää kommenttia mutta jos on vielä hengissä joku erilainen,niin todellakin iloinen asia!

• Malepower

Heh, itseasiassa osui ja upposi! =)

• neitonen23

No naisena voin kommentoida että ei siinä rauhallisessa tutustumisessa periaatteessa ole mitään pahaa. Ainoa vaan, että itse käyn ainakin miettimään, että onko toi jätkä homo, eikö se ole kiinnostunut musta, haluaako se olla vain kaveri, jos jätkä ei tee minkäänlaista seksuaalista aloitetta. Suhde voi sitten helposti lopahtaa siihen. Mulla kerran kävi niin että tapailin jonkin aikaa yhtä mukavaa poikaa olin ihastunut siihen, mutta koska suhde ei edennyt mihinkään (seksiin) kävin olettamaan ettei se mitään haluakaan. No tapasin toisen miehen joka halusi heti ja sen kanssa aloin seurustella, ja tästä toisesta tuli vain kaveri. En tiedä onko tämä nyt sitten pelkästään naisten vika että suhtautuu asioihin näin. Sitä vaan on tottunut siihen, että kaikki miehet haluaisi heti ja samantien ja itse pitää olla se vaikeasti tavoiteltava ja jarrutella jotta ei anna helppoa kuvaa itsestä. Niin ja en ole mikään kaikille jakava lutka, kahden miehen kanssa ollut sillee ja seurustellut jo monia vuosia.

• neitonen23

Niin ja vielä äsken unohdin sen mainita, että kyllä ikä ja kokemuskin tuohon tutustumiseen vaikuttaa. Sillon kun ei ollut vielä miehistä kokemusta olisi hyvin voinut tapailla pitkäänkin ilman seksiä. Mutta jos on ollut pitkään suhteessa ja saanut säännöllisesti ja sitten eroaa ja vaikka alkaisi tapailla jotain, niin varmaan aika nopeasti tekisi mieli seksiä.

• utelias mies
        neitonen23 kirjoitti:

Niin ja vielä äsken unohdin sen mainita, että kyllä ikä ja kokemuskin tuohon tutustumiseen vaikuttaa. Sillon kun ei ollut vielä miehistä kokemusta olisi hyvin voinut tapailla pitkäänkin ilman seksiä. Mutta jos on ollut pitkään suhteessa ja saanut säännöllisesti ja sitten eroaa ja vaikka alkaisi tapailla jotain, niin varmaan aika nopeasti tekisi mieli seksiä.

Ihan järkeenkäypää ja selittänee asiaa. Jotenkin vaan tuntuu että naiset antaa usein täälläkin itsestään ihan erilaista kuvaa. Mutta mieheltä siis odotetaan vonkaamista jolloin nainen tietää että mies haluaa häntä ja voi sitten parhaaksi katsomallaan hetkellä suostua.

• sssssssss

että mies juoksee kiimaisena naisen perässä koska naisilla ei ole rohkeutta tehdä itse aloitetta. Säälittävää.

• edtjejed
        utelias mies kirjoitti:

Ihan järkeenkäypää ja selittänee asiaa. Jotenkin vaan tuntuu että naiset antaa usein täälläkin itsestään ihan erilaista kuvaa. Mutta mieheltä siis odotetaan vonkaamista jolloin nainen tietää että mies haluaa häntä ja voi sitten parhaaksi katsomallaan hetkellä suostua.

"Mutta mieheltä siis odotetaan vonkaamista jolloin nainen tietää että mies haluaa häntä ja voi sitten parhaaksi katsomallaan hetkellä suostua."

Itse en koskaan tule alentumaan siihen että alan palvomaan naista ilman että hänkin palvoo minua. Ja koska yksikään nainen ei ole valmis palvomaan miestä, teen siitä omat johtopäätökseni ja käyttäydyn sen mukaan.

• Kiitos kertomasta

Miten ihmeessä mies voi olla homo, ei ole kiinnostunut sinusta tai haluaa vain olla pelkkä kaveri jos kuitenkin tapailee sinua?

Voihan olla että hän suutelee sinua esimerkiksi muttei vain tahdo kiirehtiä asiaa?

Mitä vikaa on siinä jos mies haluaa jarrutella eikä halua ihan heti?

Eikä se liity mitenkään pelkästään mihinkään lutkuuteen ja antaako helposti vai ei vaan siihen että tutustutaan ensin ja katsotaan miten ylipäätään sovitaan yhteen ennen kuin syvennetään suhdetta noihin seksuaalisiin juttuihin.

Tosin nykyään taitaa olla niin että se seksi on sitä varsinaista asiaa ja se kaikki muu sitten suhteen syventämistä tai turhaa.

Sellainen olo minulle tulee sinunkin jutusta. Itseasiassa ei näistä nykyajan suhteista taida olla paljon itselleni iloa.

• neitonen23
        Kiitos kertomasta kirjoitti:

Miten ihmeessä mies voi olla homo, ei ole kiinnostunut sinusta tai haluaa vain olla pelkkä kaveri jos kuitenkin tapailee sinua?

Voihan olla että hän suutelee sinua esimerkiksi muttei vain tahdo kiirehtiä asiaa?

Mitä vikaa on siinä jos mies haluaa jarrutella eikä halua ihan heti?

Eikä se liity mitenkään pelkästään mihinkään lutkuuteen ja antaako helposti vai ei vaan siihen että tutustutaan ensin ja katsotaan miten ylipäätään sovitaan yhteen ennen kuin syvennetään suhdetta noihin seksuaalisiin juttuihin.

Tosin nykyään taitaa olla niin että se seksi on sitä varsinaista asiaa ja se kaikki muu sitten suhteen syventämistä tai turhaa.

Sellainen olo minulle tulee sinunkin jutusta. Itseasiassa ei näistä nykyajan suhteista taida olla paljon itselleni iloa.

En osaa sitä sen kummemmin selittää, mutta koska varmaan 95% miehistä haluaisi mahdollisimman nopeasti seksiä, niin en tiedä miten pitäisi tulkita tällaista joka ei yritä lähestyä siinä mielessä. Ensimmäinen reaktio mikä siinä tulee itelle mieleen on se, että olen sen mielestä jotenkin epähaluttava tai vastaavaa.

Ehkä siksi on enempi tällänen käsitys miehistä, koska ne miehet jotka tulee juttelemaan/iskemään, on yleensä sellaisia jotka haluaisi seksiä nopeasti. Harvemmin ehkä tutustuu tällaisiin rauhallisiin miehiin, jotka ei tee aloitetta, jos ne odottaa että niitä kohtaan pitää tehdä aloite.

Tosta naisten alotteen tekemisestä on jauhettu täällä eri keskusteluissa vaikka kuinka paljon. Ikäväähän se on, mutta harvemmin naisen tarvii tehdä alotetta, koska jos menee vaikka baariin niin yleensä miehet vaan hoitaa noi aloitteet eikä tarvi itse vaivautua. Jos olisin sinkku ja haluaisin tehdä aloitteen jotain miestä kohtaan, tekisin kyllä. Yleensä vain miehet ehtivät aina ensin. Eri asia on tietenkin alotteen tekeminen ihan vain jossain kadulla, lenkillä jne. Siellä ne miehetkään ei ole aina tekemässä alotetta eli naisten aloitteillekin olisi tilaa.

Mun mielestä seksi ei ole mikään kauhean vakava asia, enkä oikein ymmärrä sitä että ensin tulisi tapailla puoli vuotta ja vasta sitten voisi lähentyä seksiin, ja olisi valtavat odotukset ym. Musta se kuuluu ihan aikusten parisuhteeseen eikä siinä oo mitään pahaa jos suhde etenee nopeasti. Suhteen syventäminen tarkoittaa sitten kaikella tapaa syventymistä, myös seksissä. Tartteehan seksiäkin opetella toisen kanssa pitkään ja tutustua ennenkun se alkaa tosissaan tuntua hyvältä.

• Onpas joo...
        neitonen23 kirjoitti:

En osaa sitä sen kummemmin selittää, mutta koska varmaan 95% miehistä haluaisi mahdollisimman nopeasti seksiä, niin en tiedä miten pitäisi tulkita tällaista joka ei yritä lähestyä siinä mielessä. Ensimmäinen reaktio mikä siinä tulee itelle mieleen on se, että olen sen mielestä jotenkin epähaluttava tai vastaavaa.

Ehkä siksi on enempi tällänen käsitys miehistä, koska ne miehet jotka tulee juttelemaan/iskemään, on yleensä sellaisia jotka haluaisi seksiä nopeasti. Harvemmin ehkä tutustuu tällaisiin rauhallisiin miehiin, jotka ei tee aloitetta, jos ne odottaa että niitä kohtaan pitää tehdä aloite.

Tosta naisten alotteen tekemisestä on jauhettu täällä eri keskusteluissa vaikka kuinka paljon. Ikäväähän se on, mutta harvemmin naisen tarvii tehdä alotetta, koska jos menee vaikka baariin niin yleensä miehet vaan hoitaa noi aloitteet eikä tarvi itse vaivautua. Jos olisin sinkku ja haluaisin tehdä aloitteen jotain miestä kohtaan, tekisin kyllä. Yleensä vain miehet ehtivät aina ensin. Eri asia on tietenkin alotteen tekeminen ihan vain jossain kadulla, lenkillä jne. Siellä ne miehetkään ei ole aina tekemässä alotetta eli naisten aloitteillekin olisi tilaa.

Mun mielestä seksi ei ole mikään kauhean vakava asia, enkä oikein ymmärrä sitä että ensin tulisi tapailla puoli vuotta ja vasta sitten voisi lähentyä seksiin, ja olisi valtavat odotukset ym. Musta se kuuluu ihan aikusten parisuhteeseen eikä siinä oo mitään pahaa jos suhde etenee nopeasti. Suhteen syventäminen tarkoittaa sitten kaikella tapaa syventymistä, myös seksissä. Tartteehan seksiäkin opetella toisen kanssa pitkään ja tutustua ennenkun se alkaa tosissaan tuntua hyvältä.

Uskoisin kuule että miehiä jotka haluavat edetä rauhallisemmin on enemmän kuin tuo esittämäsi 5%.

Kukaan ei myöskään puhunut että naisen pitäisi tehdä aloite?

Me puhuimme nyt siitä että jos mies on pyytänyt naista treffeille ja pari tapailee toisiaan niin miksi seksiä pitäisi hinkua muutamien tapaamiskertojen jälkeen jo heti?

Miten aivan yhtäkkiä puhutaan puolesta vuodesta jos ei heti muutamilla ekoilla treffeillä mennä sänkyyn

Arvasinpa tämän että joku nainen tulee selittämään että mies joka ei heti ole ehdottelemessa seksiä on aloitekyvytön nössykkä jonka kanssa tulee kaverisuhde ja seksiä harrastetaan puolen vuoden päästä.

Asia nyt vain on niin että ehkäpä suhteesta tulisi pysyvämpi kun ei leimahtaisi turhaan ne seksifiilikset päälle heti alusta ja toista voisi arvioida ihan persoonallisuuden pohjalta. Se ei taida vain kaltaisillesi nykynaisille maittaa.

• heheh
        neitonen23 kirjoitti:

"Tosta naisten alotteen tekemisestä on jauhettu täällä eri keskusteluissa vaikka kuinka paljon. Ikäväähän se on, mutta harvemmin naisen tarvii tehdä alotetta, koska jos menee vaikka baariin niin yleensä miehet vaan hoitaa noi aloitteet eikä tarvi itse vaivautua."

On olemassa naisten vähemmistö, jotka valitsevat täysin itsenäisesti ne miehet, joihin he haluavat tutustua. Tällaisia naisia kutsutaan naisiksi, jotka tekevät itse aloitteen.

Sitten on se enemmistö eli naiset, jotka ei itse tee aloitetta ja jotka voivat valita miehen vain niistä miehistä, jotka tekevät aloitteen. Naiset menevät siis sieltä, mistä aita on matalin. Muutaman vuoden päästä kun pari lastakin on jo synnytetty ja riidellään sen ihanan tosimiehen kanssa joka viikko, naiset valittavat "Miksi menin naimisiin ton kusipään kanssa? Missä kaikki fiksut miehet on?" :)

• heheh
        neitonen23 kirjoitti:

"En osaa sitä sen kummemmin selittää, mutta koska varmaan 95% miehistä haluaisi mahdollisimman nopeasti seksiä, niin en tiedä miten pitäisi tulkita tällaista joka ei yritä lähestyä siinä mielessä. Ensimmäinen reaktio mikä siinä tulee itelle mieleen on se, että olen sen mielestä jotenkin epähaluttava tai vastaavaa."

Kuulostat tyypilliseltä narsistiselta prinsessalta joka haluaa saada miehiltä nopeaa ja helppoa huomiota. Sitten kun vastaan tuleekin se mies joka ei olekaan helppo nakki, nainen tulkitsee miehen olevan joko homo tai naisia pelkäävä neitsyt.

• Malepower
        neitonen23 kirjoitti:

Tuskinpa sinusta olisi aloitetta edes tekemään, itse te siitä tasa-arvosta aina mangutte niin miksette tee enemmän aloitteita? Jos kerran ei tasa-arvo kelpaa niin muuttakaa vaikka Saudi-Arabiaan, siellä miehet alistavat ja voit saada kuule jopa raippaa..! =D Nykyaikana on suomalaisen naisen alennustila ja alennusmyynti, polku sellainen..! =D

• Malepower
        neitonen23 kirjoitti:

Ainakin sinusta huomaa että olet vielä nuori, liian nuori... Koe-eläiminä seksissä tuon ikäiset sopii vallan mainiosti... =)

• .......

Miksi tuo seksuaalinen aloite tulisi tehdä aina seksin muodossa? Onhan miljaardeja muitakin tapoja kertoa, omista tunteistaan, haluistaan, ilmaista kiinnostustaan ym. Eihän seksin harrastaminen oikeestaan kerro es pätkääkään onko tyyppi susta kiinnostunu vai ei (muussaku kassien tyhjennys mielessä), monesti kun se on vain tunteetonta jyystämistä. Voi sitä kiinnotstusta ilmaista vaikka suutelemalla, halailemalla, puhumalla ja kertomalla omista tunteistaan.. Tai vaikka vain huomioda tämä ihastuksenkohde jotenki spesiaalilla tavalla. ei sitä tartte heti olla sänkyyn menossa. Jos mies vaikka järjestäis sulle jonku ihanan illan, johon kuuluis joku itse valmistettu ihana illallinen vaikka hierontaa ja sitte se esittäis jonku ite sävelletyn balladin sulle. Niin kyllä tuosta jo tajuais että se on muussaki ku kaverimielessä kiinnostunu, vaikka ilta ei sisältäisikään seksiä. Ite olisin ainakin paljon otetumpi tuollaisesta, kuin jos mies vain sanois: "Sulla on fantastiset tissit ja perse, mun on pakko päästä panee sua."

• opopom.
        heheh kirjoitti:

"Tosta naisten alotteen tekemisestä on jauhettu täällä eri keskusteluissa vaikka kuinka paljon. Ikäväähän se on, mutta harvemmin naisen tarvii tehdä alotetta, koska jos menee vaikka baariin niin yleensä miehet vaan hoitaa noi aloitteet eikä tarvi itse vaivautua."

On olemassa naisten vähemmistö, jotka valitsevat täysin itsenäisesti ne miehet, joihin he haluavat tutustua. Tällaisia naisia kutsutaan naisiksi, jotka tekevät itse aloitteen.

Sitten on se enemmistö eli naiset, jotka ei itse tee aloitetta ja jotka voivat valita miehen vain niistä miehistä, jotka tekevät aloitteen. Naiset menevät siis sieltä, mistä aita on matalin. Muutaman vuoden päästä kun pari lastakin on jo synnytetty ja riidellään sen ihanan tosimiehen kanssa joka viikko, naiset valittavat "Miksi menin naimisiin ton kusipään kanssa? Missä kaikki fiksut miehet on?" :)

että fiksut miehet eivät tee naisille alotteita? Sano se isällesi, baby. Niin se vain on eläinmaailmassakin että urokset ovat tyrkyllä ja naaraat valikoivat.

• edtujedt

juoksee alusta lähtien kiimaisena naisen perässä ja vonkaa seksiä. Nainen sitten muutaman viikon/kuukauden huomion parrasvaloissa oltuaan suostuu lähentämään suhdetta suutelun/hyväilyn asteelle.

• -

Itse ainakin näin naisena pidän henkilökohtaisesti enemmän hitaasti etenemisestä kunhan nyt noin yhteisesti vähän sovitaan missä mennään. Miehistä taas on itselläni ollut koko ikäni sellainen kuva, että mitä pikemmin ensi tapaamisesta sänkyyn, niin sen parempi.

• rtjtrjhnf
        - kirjoitti:

Itse ainakin näin naisena pidän henkilökohtaisesti enemmän hitaasti etenemisestä kunhan nyt noin yhteisesti vähän sovitaan missä mennään. Miehistä taas on itselläni ollut koko ikäni sellainen kuva, että mitä pikemmin ensi tapaamisesta sänkyyn, niin sen parempi.

vain tietynlaisten miesten seurassa.

• 191919
        rtjtrjhnf kirjoitti:

vain tietynlaisten miesten seurassa.

Tällä logikaalla on siis aloittajan oma syy että hän viihtyy vain tietynlaisten naisten seurassa. Just niin...

• 191919
        191919 kirjoitti:

Tällä logikaalla on siis aloittajan oma syy että hän viihtyy vain tietynlaisten naisten seurassa. Just niin...

Nyt tuli typo.

• M*M*M

Jos se meneekin niin, että nainen, joka tietää saavansa sitä joskus ei pidä niin kiirettä, mutta joka tietää menettäneensä mahdollisuutensa, haluaakin sitä (edes).

• entinen sarjan fani

Klisheinen extreme-luokittelu menee Mlerose Place-telkkarisarjaan. Vaalea Amanda pihtaa selibaatissa ja kiristää sillä miehen avioon. Lisa Rinna,tumma pusuhuulitar, vokottelee varattuja miehiä,joita sitten hylkää.Sydney,punatukkainen laiheliini, on vampeista kohtalokkain.Jep jep.Toivon että karrikoidut saippishahmot jäävät DVD-hyllylle jonnekin.

• Erektio ongelmaiset

miehet täällä ihmettelevät miten saisi naista. Surullista.

• Onpas joo...

Minkä ikäinen olet? Joku teini varmaan ainakin mieleltäsi.

Jos on erektio-ongelma niin siihen saa lääkäristä apua joten mars sinne sinäkin.

Tässä ihmeteltiin sitä että jos mies ei tahdo hoputtaa seksiä vaan jättää sen myöhemmäksi ja keskittyä tutustumiseen muuhun niin miksi naiset eivät sopeudu ajatukseen vaikka muuta moni väittää?

Voisitko kertoa miten mies joka on kykeneväinen seksiin, halukaskin sekä jopa taitava ei saisi hieman tutustua naiseen ennen kuin hän hyppää sänkyyn vaan syynä täytyy olla vaikkapa erektio-ongelman?

• panoäijä

menettäneet neitsyytensä, heillä ei ole mitään hävittävää joten he antavat pillua nopeasti ja odotavat, että mieskin sitä yrittää. Muuten tuntisivat olonsa huoraksi.

Vanhemmat naiset eivät yritä edes esittää neitsyttä.

• Naalilumipallo

Eeeh, miksi vanhempi nainen turhaan ryhtyisi esittämään neitsyttä kun varmasti mieskin olettaa että tämä on joskus harrastanut seksiä, varsinkin jos kyse on 30 vuotiaasta? Jollei se esitys mene esileikistä sitten.....

Mitä tulee ap:n kysymykseen niin kyllä meitä naisissakin yhtälailla on jotka etenee mieluusti hitaasti ja yhtälailla meillekkin tulee tulee tilanteita missä toinen haluaa viimeistään 3-5 treffien aikana sänkyyn muuten tältä kiinnostus lopahtaa tyystin .... tällaisen käsityksen itse olen saanut ...

• Malepower

''Kai meidät traditionaalisemmat miehet jotka kuitenkaan eivät ihan täytä sitä ärräpurri suomalaisen miehen örveltäjän roolia on sitten aika vain unohtaa se pitempiaikainen tutustuminen, ihastuminen ja rakastuminen kun sellaiset naiset taisivat kuolla sinkkuelämien ja muiden myötä kokonaan sukupuuttoon.''

Osittain tuntuu pitävän paikkansa. Joko pitäis olla se vaimonhakkaaja lähiöjuntti, muuten vain juntti, täys juppi tai taiteellinen renttu tai sitten joku jonka nimi on Ahmed tai vastaava... Nykynaisilla on myös niin hirveä päättämisen vaikeus vaikka jo olisivat yli 20-vuotiaita, näin se teini-ikä on venynyt nykyaikana. Eihän sitä nyt tarvitse pihdata viikko- tai kuukausikaupalla mutta kyllä nyt voisi hieman odottaa seksiä eikä aina aloittaa sillä.

• Malepower

Siis tarkoitin yli 30-vuotiaita..! Siihen pisteeseen ollaan nimittäin päästy.

• aivot,-on.

Joo, aika paljon on, mutta niin... Silloinkun naiset eivät halunneet heti seksiä, inistiin, kun ne pihtaa... Ja nyt ne antaa liian helposti. Tai jopa vaatii. Sellasta se on, etsi se samanlainen, joka ei halua seksiä heti.
      Ja miten se ujous siihen vaikuttaa? Mä olen sosiaalinen, ulospäin suuntautunut, reipas, urheilullinen ja kaikki luulee, että mä haluan jotenkin heti sänkyyn? Mitä olette niin tyhmiä? Jospa kuuntelisitte sitä ihmistä, mitä se kertoo ittestään oikeesti, ettekä vetäs typeriä johtopäätöksiä itse pinnallisesti.
      Luuletteko te todella, että jokainen lettipää on neitsyt ja jokainen hieman laitetumpi huora?
      Luuletteko te todella, että jos nainen on puhelias, se myös on pillua tyrkyttämässä heti? Kokemuksen mukaan kyllä luulette. Että se, että te ette löydä enää niitä naisia, joilla olisi niitä "perinteisempiä" arvoja sänkyelämän suhteen, on se, että te vedätte johtpäätelmät ulkoisten ominaisuuksien ja muutaman sanan perusteella, te yritätte leikkiä selvännäkijää ja lyötte kirvestä kiveen. Ihan samalla tavalla kun ne idiootit pelimiehet, jotka mua lähestyy, kun ne luulee, että koska mä olen iloinen ihminen, joka vitsi toimii ja kylläpä taas irtoaa... Ei hyvää päivää. Kyllä ihmiset on tyhmiä. Että jos mä näytän siltä sinkkuelämää ohjelman Carrielta, vai mikä se oli, niin luuletteko te todella, että mä olen se? Ehkäpä miehet on katsoneet hieman liikaa tv-ohjelmia ja alkaneet vetää päätelmiään sieltä. Ehkäpä ne cosmot ja muut ovatkin löytäneet tiensä teidän käsiinne ja te olette niitä, jotka vetää johtopäätelmiä sieltä, ja etsii jopa kumppaniaan niistä riippuen. Ehkä kannattas vaan elää.

• Malepower

Provoilu taisi vaikuttaa..! =P Ei tässä yksilöitä olla kritisoitu, hienoa että sinunkaltaisiasikin on. Missä on puheliaat naiset? Tässä maassa ei ainakaan... =)

• joskus kyllä

näitä tulkintavirheitä sattuu..Puolin jos toisinkin.Mutta aina se mielipide jostain sanoista/tekemisistä jotenkin tulee tehtyä.Oli se nyt sitten hyvä tai huono.Mutta kyllä itsellä tullut sellainen "kuva",että esim.seura tekee kaltaisekseen.Yleensähän ihminen on tekemisissä asioiden/henkilöiden kanssa mistä pitää.Tietystihän niitä pakkotilanteita yms..on mutta kuitenkin.Varsinkin vapaa-aikana näin.
        Hyvä vain jos ihmisellä on jotain periaatteita.Ei nyt ihan joojoo tyyppi ole mikään ihannoitava.Pitää nyt jotain rajojakin olla.Mutta tosiaan nämä tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin kun toiseen tutustuu.
        Vastaisitko itse mitä jos sinulta kysyisi entisten suhteiden määrää?Siis intiimimpää puolta..

• Malepower
        joskus kyllä kirjoitti:

näitä tulkintavirheitä sattuu..Puolin jos toisinkin.Mutta aina se mielipide jostain sanoista/tekemisistä jotenkin tulee tehtyä.Oli se nyt sitten hyvä tai huono.Mutta kyllä itsellä tullut sellainen "kuva",että esim.seura tekee kaltaisekseen.Yleensähän ihminen on tekemisissä asioiden/henkilöiden kanssa mistä pitää.Tietystihän niitä pakkotilanteita yms..on mutta kuitenkin.Varsinkin vapaa-aikana näin.
        Hyvä vain jos ihmisellä on jotain periaatteita.Ei nyt ihan joojoo tyyppi ole mikään ihannoitava.Pitää nyt jotain rajojakin olla.Mutta tosiaan nämä tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin kun toiseen tutustuu.
        Vastaisitko itse mitä jos sinulta kysyisi entisten suhteiden määrää?Siis intiimimpää puolta..

30 joista puolet on liikaa... =P

• Onpas joo...

Jos näytät sinkkuelämän Carrielta ja seuraat hänen elämänohjeitaan niin todennäköisesti meillä ei ole kovin paljon yhteistä.

Kerroin vain yhden esimerkin tällaisesta rauhallisesta ja ujosta naisesta jonka toden totta kuvittelin olevan hieman ajattelevaisempi tapaus seksin suhteen. Mutta ei, hinkuminen ja ihmettely sänkyyn alkoi muutamien treffien jälkeen vaikka en nyt tiedä oliko hän erityisen ihastunut minuun tai minä häneen.

Kyllä ne cosmot ja muut ovat löytäneet tiensä meidänkin käsiin joista näemme että mistä ne naisten mallit parisuhteille tulevat.

On se kumma kun odotetaan että miehen pitäisi olla itsevarma moderni mies joka näyttää tarkoittavan että muna pystyssä pitäisi olla ekoilla treffeillä ja toisilla työntämässä sitä jo mekkoon.

En ole mikään romanttinen idealisti mutta odotan jonkinlaista järkevää persoonaan tutustumista että ne tunteet tulisivat peliin jonka jälkeen se seksikin maittaisi varmasti paremmin.

Jäi niin paska maku todellakin tuostakin naisesta suuhun kun tyrkytti itseään että ei paremmasta väliä.

En kärsi mistään neitsyt/huora dilemmasta vaan odotan että kaksi ihmistä tutustuu ensin toisiinsa kunnolla ja sitten mennään sänkyyn yhdessä. Onko se liikaa vaadittu nykyään vai heti naiselle osoitus munattomasta yltiöromanttisesta vellihoususta?

"Mä olen sosiaalinen, ulospäin suuntautunut, reipas, urheilullinen ja kaikki luulee, että mä haluan jotenkin heti sänkyyn? Mitä olette niin tyhmiä? Jospa kuuntelisitte sitä ihmistä, mitä se kertoo ittestään oikeesti, ettekä vetäs typeriä johtopäätöksiä itse pinnallisesti."

Jos se näytttää Carrielta, käyttäytyy kuin Carrie ja puhuu kuin Carrie, se on Carrie.

• "carrie"
        Onpas joo... kirjoitti:

Jos näytät sinkkuelämän Carrielta ja seuraat hänen elämänohjeitaan niin todennäköisesti meillä ei ole kovin paljon yhteistä.

Kerroin vain yhden esimerkin tällaisesta rauhallisesta ja ujosta naisesta jonka toden totta kuvittelin olevan hieman ajattelevaisempi tapaus seksin suhteen. Mutta ei, hinkuminen ja ihmettely sänkyyn alkoi muutamien treffien jälkeen vaikka en nyt tiedä oliko hän erityisen ihastunut minuun tai minä häneen.

Kyllä ne cosmot ja muut ovat löytäneet tiensä meidänkin käsiin joista näemme että mistä ne naisten mallit parisuhteille tulevat.

On se kumma kun odotetaan että miehen pitäisi olla itsevarma moderni mies joka näyttää tarkoittavan että muna pystyssä pitäisi olla ekoilla treffeillä ja toisilla työntämässä sitä jo mekkoon.

En ole mikään romanttinen idealisti mutta odotan jonkinlaista järkevää persoonaan tutustumista että ne tunteet tulisivat peliin jonka jälkeen se seksikin maittaisi varmasti paremmin.

Jäi niin paska maku todellakin tuostakin naisesta suuhun kun tyrkytti itseään että ei paremmasta väliä.

En kärsi mistään neitsyt/huora dilemmasta vaan odotan että kaksi ihmistä tutustuu ensin toisiinsa kunnolla ja sitten mennään sänkyyn yhdessä. Onko se liikaa vaadittu nykyään vai heti naiselle osoitus munattomasta yltiöromanttisesta vellihoususta?

"Mä olen sosiaalinen, ulospäin suuntautunut, reipas, urheilullinen ja kaikki luulee, että mä haluan jotenkin heti sänkyyn? Mitä olette niin tyhmiä? Jospa kuuntelisitte sitä ihmistä, mitä se kertoo ittestään oikeesti, ettekä vetäs typeriä johtopäätöksiä itse pinnallisesti."

Jos se näytttää Carrielta, käyttäytyy kuin Carrie ja puhuu kuin Carrie, se on Carrie.

voi käydä niinkin, että kun kuukausia odottaa sänkyelämän alkamista, odotukset nousevat aivan älyttömiin mittasuhteisiin. voiko siitä seurata mitään hyvää? tuskin.
        en tarkoita, että ensimmäisillä tai toisilla treffeillä pitäisi olla peittoa heiluttamassa, mutta kyllä sitä tutustumista voi jatkaa, vaikka jotain olisi jo tehtykin, itseasiassa se siirtää paineita.
        jos jotain ei saa, on vaikea muuta kuvitellakaan. huomattavasti vaikeampi tutustua toiseen kun muut jutut pyörivät mielessä.
        mutta edelleen, ne jännitteet ovat myös mukavia, jopa elämän suola ja pippuri, mutta ei niitä voi eikä pidä ikuisuuksiin vedättää, pikkasen silloin lässähtää homma.

olen aloittanut pitkiä suhteita monin tavoin, joskus peitto heilunut hetimiten, joskus hetken kuluttua, joskus ajan päästä. ja sännöllisesti ne suhteet, joissa suhde on muuttunut intiimiksi vasta ajan päästä, ovat olleet myös lyhyimpiä. en tiedä johtuuko siitä, että jos seksi ja kemiat ei toimi, ei toimi oikein mikään muukaan. samoin niin, että jos miehestä ei heti alkuun riitä intohimoa, myöhemmin sitä löytyy vielä vähemmän.
        rykäisy kerran viikossa ei riitä. siinä ei ole mitään hyvää tai kaunista.

• Onpas joo...
        "carrie" kirjoitti:

voi käydä niinkin, että kun kuukausia odottaa sänkyelämän alkamista, odotukset nousevat aivan älyttömiin mittasuhteisiin. voiko siitä seurata mitään hyvää? tuskin.
        en tarkoita, että ensimmäisillä tai toisilla treffeillä pitäisi olla peittoa heiluttamassa, mutta kyllä sitä tutustumista voi jatkaa, vaikka jotain olisi jo tehtykin, itseasiassa se siirtää paineita.
        jos jotain ei saa, on vaikea muuta kuvitellakaan. huomattavasti vaikeampi tutustua toiseen kun muut jutut pyörivät mielessä.
        mutta edelleen, ne jännitteet ovat myös mukavia, jopa elämän suola ja pippuri, mutta ei niitä voi eikä pidä ikuisuuksiin vedättää, pikkasen silloin lässähtää homma.

olen aloittanut pitkiä suhteita monin tavoin, joskus peitto heilunut hetimiten, joskus hetken kuluttua, joskus ajan päästä. ja sännöllisesti ne suhteet, joissa suhde on muuttunut intiimiksi vasta ajan päästä, ovat olleet myös lyhyimpiä. en tiedä johtuuko siitä, että jos seksi ja kemiat ei toimi, ei toimi oikein mikään muukaan. samoin niin, että jos miehestä ei heti alkuun riitä intohimoa, myöhemmin sitä löytyy vielä vähemmän.
        rykäisy kerran viikossa ei riitä. siinä ei ole mitään hyvää tai kaunista.

Suhteet jotka perustuvat nopealle seksille ja intohimolle kestävät lyhyimmin.

Vai miksi kuvittelet että tahtoisin tutustua kunnolla toiseen ensin?

Kuulostat todellakin Carrielta joka ei paljon odottele ja näkee kaiken muun turhana. Toisaalta vaikutat siltä että etsit suhteita etkä pitkää suhdetta.

Kuka muuten puhui täällä "kuukausien" odottelusta?

Voisitko ehkä ymmärtää että jos käy muutamilla treffeillä ja ei harrasta seksiä niin se ei tarkoita kuukausien odottelua?

Lisäksi, ihmiset ovat erilaisia. Koko pointtini oli että aivan kuin miehet eivät saisi olla erilaisia vaan heti miehessä on jotain vikaa jos hän ei ole sellainen kuin nainen kuvittelee eli haluaisi heti seksiä.

En edes ymmärrä noita "paine"-puheita?
        Tunnet jonkinlaisia paineita mennä sänkyyn? Mistä lähin sinulla on olleet tuollaisia "paineita"?

• "carrie"
        Onpas joo... kirjoitti:

Kuulostat todellakin Carrielta joka ei paljon odottele ja näkee kaiken muun turhana. Toisaalta vaikutat siltä että etsit suhteita etkä pitkää suhdetta.

Voisitko ehkä ymmärtää että jos käy muutamilla treffeillä ja ei harrasta seksiä niin se ei tarkoita kuukausien odottelua?

Lisäksi, ihmiset ovat erilaisia. Koko pointtini oli että aivan kuin miehet eivät saisi olla erilaisia vaan heti miehessä on jotain vikaa jos hän ei ole sellainen kuin nainen kuvittelee eli haluaisi heti seksiä.

Tunnet jonkinlaisia paineita mennä sänkyyn? Mistä lähin sinulla on olleet tuollaisia "paineita"?

minulla on päinvastaisia kokemuksia; suhteet jotka leimahtavat heti, kestävät vuosia. suhteet joissa edetään "rauhallisesti", yleensä kuivahtavat kuukausissa.

tottakai on hyvä tuntea toista ensin jonkinverran, en tarkoita, että pitäisi repäistä joku pysäkiltä mukaan jne.
        minä täällä puhin omalla vuorollani kuukausien odottelusta, niinkin on käynyt.
        ja ymmärrän pointtisi muutamien treffien odottelusta, olen samaa mieltä, mutta halusin tuoda toista näkökulmaa, ehkä hiukan kärjistetystikin. asioista on muuten hyvin vaikea keskustella.

miehet ovat keskenään erilaisia. myös naiset.
        hyväksyn erilaisuuden. yritän aina myös tutkailla toisen näkökantoja, ja mahdollisuuksien mukaan myös toimia niin, etten ketään loukkaisi.
        hyväksytkö sinä?

naisilla on aina paineita sänkyyn menemisessä; mitä toinen tykkää minusta, miten kemiat kohtaavat jne. jne. kun nuo asiat on "hoidettu alta pois", voi olla rennompi.
        puhumattakaan siitä, että naisiakin saattaa vain "huvittaa". ei ehkä heti, mutta vaikkapa muutamien treffien jälkeen. mikä siinä on pahaa?

toin kuukausien odottelun esiin hiukan kärjistettynä esimerkkinä, että miettisit toistakin puolta asiasta.

• "carrie"
        Onpas joo... kirjoitti:

vielä..

etsin pitkää suhdetta, mieluiten loppuelämän kestävää, ja olen aina etsinyt.
        ikinä ei ole ollut yhden illan juttuja, suurin osa suhteistani on kestänyt vuosia, muutama "avoin suhde", ts. ystävä etuisuuksilla. suhde jossa seksi toimii, mutta muuten ei juurikaan ole yhteistä. toimii omalla tavallaan oman aikansa.
        emmekä ole silloin radalla kiusaamassa kunnon ihmisiä.. ;D

olen kuitenkin sitä mieltä, että kaikilla meillä on samat pelot, toiveet (hyväksytyksi tuleminen, rakastaminen ja rakastetuksi tuleminen), sukupuolesta huolimatta. siksi en pidä siitä, että ihmisiä niputetaan pakettiin ja dumataan.
        se vain lietsoo sukupuolten välistä "kylmää sotaa", joka johtuu peloista ja väärinymmärryksistä, ja jota itse ainakin yritän liennyttää.

• Onpas joo...
        "carrie" kirjoitti:

vielä..

ikinä ei ole ollut yhden illan juttuja, suurin osa suhteistani on kestänyt vuosia, muutama "avoin suhde", ts. ystävä etuisuuksilla. suhde jossa seksi toimii, mutta muuten ei juurikaan ole yhteistä. toimii omalla tavallaan oman aikansa.

olen kuitenkin sitä mieltä, että kaikilla meillä on samat pelot, toiveet (hyväksytyksi tuleminen, rakastaminen ja rakastetuksi tuleminen), sukupuolesta huolimatta. siksi en pidä siitä, että ihmisiä niputetaan pakettiin ja dumataan.
        se vain lietsoo sukupuolten välistä "kylmää sotaa", joka johtuu peloista ja väärinymmärryksistä, ja jota itse ainakin yritän liennyttää.

"minulla on päinvastaisia kokemuksia; suhteet jotka leimahtavat heti, kestävät vuosia. suhteet joissa edetään "rauhallisesti", yleensä kuivahtavat kuukausissa."

Ehkä noin elämässäsi mutta puhuin yleisellä tasolla.

Valitettavasti olen nähnyt ihan muiden ihmisten kohdalta ja onhan aihetta tutkittukin että kiihkeä liekki palaa nopeasti. Tai sitten mitään muuta ei jää kuin se intohimo ja vaikkapa seksi eikä ihmisillä ole muuta yhteistä.

Yrität nyt vääntää tämän asian väkisin toisin päin että minun miehenä olisi pakko ymmärtää naisia jotka haluavat lähiaikoina sänkyyn tai ettei heistä saisi ajatella pahaa.

No ei teistä varmaan ajatellakaan vaan ne ongelmat tulevat siitä joita yritän juuri itse välttää kun ei mennä heti sänkyyn: Eli turhia tunteita jotka perustuvat seksiin ei toiseen synny ellei löydy muuten yhteistä toisen kanssa joten voidaan varmistaa niitä muita tunteita ensin ja sen jälkeen siirtyä sitten siihen seksiin vähän kuin kuorruttaa se kakku sillä.

Ymmärrän kyllä mistä sinä puhut mutta kerroppa miksi nainen vain saa päättää milloin sitä seksiä harrastetaan eli harrastetaanko heti vai myöhemmin? Mikä siinä miehessä on mukamas vikana jos hän ei haluakaan heti sitä seksiä ja vaikka haluaisi mutta silti haluaa ensin tutustua paremmin?

En jaksa alkaa vääntämään kättä siitä hyväksyvätkö miehet sen että nainen tarjoaa seksiä ekoilla treffeillä tai minkä kuvan se antaa naisesta koska siitä saat tehdä oman aiheesi koska tässä ketjussa keskustellaan tästä asiasta:

Miksei mies saisi tahtoa tutustua naiseen rauhassa siten että seksiä odotellaan pitkäänkin jopa tiivistäkin tapailua jopa kuukausi jne.?

Jos tämä koskisi vaikka vain sinua ja muutamaa muuta naista mutta sellainen kutina on tullut että tämä on aika yleinen nykynaisten ajatusmalli että seksiin mennään varsin pian. Eikä siis pelkästään naisilla vaan myös tietysti miehillä. Mutta miksei ymmärretä että juuri se mikä voisi monista suhteista tehdä menestykkäämpiä on se että varmistetaan se muu yhteensopivuus ja yhteenkuuluvuus ennen? Miksi seksistä on tullut se pääruokalaji kaiken jäädessä taustalle vaikka täälläkin väitettiin että se on vain sivuseikka?

• Onpas joo...
        Onpas joo... kirjoitti:

"minulla on päinvastaisia kokemuksia; suhteet jotka leimahtavat heti, kestävät vuosia. suhteet joissa edetään "rauhallisesti", yleensä kuivahtavat kuukausissa."

Valitettavasti olen nähnyt ihan muiden ihmisten kohdalta ja onhan aihetta tutkittukin että kiihkeä liekki palaa nopeasti. Tai sitten mitään muuta ei jää kuin se intohimo ja vaikkapa seksi eikä ihmisillä ole muuta yhteistä.

Yrität nyt vääntää tämän asian väkisin toisin päin että minun miehenä olisi pakko ymmärtää naisia jotka haluavat lähiaikoina sänkyyn tai ettei heistä saisi ajatella pahaa.

No ei teistä varmaan ajatellakaan vaan ne ongelmat tulevat siitä joita yritän juuri itse välttää kun ei mennä heti sänkyyn: Eli turhia tunteita jotka perustuvat seksiin ei toiseen synny ellei löydy muuten yhteistä toisen kanssa joten voidaan varmistaa niitä muita tunteita ensin ja sen jälkeen siirtyä sitten siihen seksiin vähän kuin kuorruttaa se kakku sillä.

Ymmärrän kyllä mistä sinä puhut mutta kerroppa miksi nainen vain saa päättää milloin sitä seksiä harrastetaan eli harrastetaanko heti vai myöhemmin? Mikä siinä miehessä on mukamas vikana jos hän ei haluakaan heti sitä seksiä ja vaikka haluaisi mutta silti haluaa ensin tutustua paremmin?

En jaksa alkaa vääntämään kättä siitä hyväksyvätkö miehet sen että nainen tarjoaa seksiä ekoilla treffeillä tai minkä kuvan se antaa naisesta koska siitä saat tehdä oman aiheesi koska tässä ketjussa keskustellaan tästä asiasta:

Miksei mies saisi tahtoa tutustua naiseen rauhassa siten että seksiä odotellaan pitkäänkin jopa tiivistäkin tapailua jopa kuukausi jne.?

Jos tämä koskisi vaikka vain sinua ja muutamaa muuta naista mutta sellainen kutina on tullut että tämä on aika yleinen nykynaisten ajatusmalli että seksiin mennään varsin pian. Eikä siis pelkästään naisilla vaan myös tietysti miehillä. Mutta miksei ymmärretä että juuri se mikä voisi monista suhteista tehdä menestykkäämpiä on se että varmistetaan se muu yhteensopivuus ja yhteenkuuluvuus ennen? Miksi seksistä on tullut se pääruokalaji kaiken jäädessä taustalle vaikka täälläkin väitettiin että se on vain sivuseikka?

"olen kuitenkin sitä mieltä, että kaikilla meillä on samat pelot, toiveet (hyväksytyksi tuleminen, rakastaminen ja rakastetuksi tuleminen), sukupuolesta huolimatta. siksi en pidä siitä, että ihmisiä niputetaan pakettiin ja dumataan.
        se vain lietsoo sukupuolten välistä "kylmää sotaa", joka johtuu peloista ja väärinymmärryksistä, ja jota itse ainakin yritän liennyttää."

Itse ajoin juuri takaa sitä että sukupuolet ovat keskenään enemmän samanlaisia kuin erilaisia sekä juuri sitä että miksi nainen saa odotuttaa miestä seksin suhteen ja se on ok (osa sanoo pihtariksi mutta mitä väliä sillä on) mutta jos mies tekee saman niin hänessä täytyy olla jotain vikaa?

Tuota niputtamista miesten suhteen en juuri ymmärrä.

Samalla liennyttämisasialla olen. Itse etsin todellakin vakavalla mielellä suhdetta ja avoimet suhteet yms. eivät sovi minulle laisinkaan. Tahtoisin vain tutustua naisene joka suhtautuu seksiin samalla tavoin ja tahtoo myös tutustua rauhassa. Heti pitäisi vain olla helvetin intohimoinen ja ensivaikutelman kohdallaan.

Kai olen vain hidas syttymään mieheksi ja toisaalta tahtoisin rakastua toisen ihmisen persoonaan enkä vain siihen seksiin hänen kanssaan. Pitää kai mennä hakemaan apua psykologilta vaikka väitän että yksi syy nykyisiin parisuhdeongelmiin on juuri liian aikainen sänkyyn meno. Alkava suhde voi mennä siinä pilalle ja toisaalta myös parinvalinnassa tapahtuu virheitä kun ihastutaankin seksin perusteella vääriin ihmisiin.

Toisaalta sinäkin vaikka kuinka selität etsiväsi vakavaa suhdetta niin se perustuu enemmän hauskanpitoon joten veikkaisin että kahden näin erilaisen ihmisen on vaikea löytää samankaltaista näkemystä asiaan. Varsinkin kun katsot sinkkuelämän kaltaista roskaa.

• mää joo vaan
        Onpas joo... kirjoitti:

Itse olen kokeillut aika monia lähestymistapoja tähän asiaan, enkä oikein osaa päättää mikä on oikein ja mikä on väärin ... ehkä ainakin itse menen aika paljon toisen ihmisen mukaan, joidenkin kanssa seksi tullut ajankohtaiseksi nopeastikin, toisten kanssa odotettu jopa kuukausia ...

Valitettavasti oman (myönnän että varsin suppean) kokemuksen mukaan, ne miehet, joiden kanssa odotettu kovin pitkään homma ei ole kunnolla lähtenyt pelittämään sillon kun asia on tullut ajankohtaiseksi. Eli suoraan, ja hivenen rumastikin sanottuna, miehellä ei vaan ole ollut homma hanskassa, eikä kyenneet hommaan kunnolla. Ja nyt puhun siitä ettei kykene ollenkaan, eikä siitä että mihinkään maratoniin tarttisi heti ryhtyä ... ja on ihan ok jos pikkasen jännittää, mutta ...

Varmaan toisenlaisiakin tarinoita löytyy, mutta mun kokemus tämä.

• Just just
        "carrie" kirjoitti:

vielä..

laitoit tuon avoimen suhteen lainausmerkkeihin, koska tuo mitä kerroit ei ollut avoin suhde, vaan fuckbuddy-säätö.

• Onpas joo...
        mää joo vaan kirjoitti:

Itse olen kokeillut aika monia lähestymistapoja tähän asiaan, enkä oikein osaa päättää mikä on oikein ja mikä on väärin ... ehkä ainakin itse menen aika paljon toisen ihmisen mukaan, joidenkin kanssa seksi tullut ajankohtaiseksi nopeastikin, toisten kanssa odotettu jopa kuukausia ...

Valitettavasti oman (myönnän että varsin suppean) kokemuksen mukaan, ne miehet, joiden kanssa odotettu kovin pitkään homma ei ole kunnolla lähtenyt pelittämään sillon kun asia on tullut ajankohtaiseksi. Eli suoraan, ja hivenen rumastikin sanottuna, miehellä ei vaan ole ollut homma hanskassa, eikä kyenneet hommaan kunnolla. Ja nyt puhun siitä ettei kykene ollenkaan, eikä siitä että mihinkään maratoniin tarttisi heti ryhtyä ... ja on ihan ok jos pikkasen jännittää, mutta ...

Varmaan toisenlaisiakin tarinoita löytyy, mutta mun kokemus tämä.

"Valitettavasti oman (myönnän että varsin suppean) kokemuksen mukaan, ne miehet, joiden kanssa odotettu kovin pitkään homma ei ole kunnolla lähtenyt pelittämään sillon kun asia on tullut ajankohtaiseksi. Eli suoraan, ja hivenen rumastikin sanottuna, miehellä ei vaan ole ollut homma hanskassa, eikä kyenneet hommaan kunnolla. Ja nyt puhun siitä ettei kykene ollenkaan, eikä siitä että mihinkään maratoniin tarttisi heti ryhtyä ... ja on ihan ok jos pikkasen jännittää, mutta ..."

Ja tämän perusteella sitten päättelet että jos mies haluaa odotella niin hänen täytyy olla sängyssä täysi susi?

Toisaalta kaltaisesi naisen jota miehen ongelmat sängyssä noin paljon haittaavat kannattaa pysyä erossa niistä jotka todella tahtovat tutustua kunnolla ja rakastua.

Pitempi parisuhde omine ongelmineen kun todennäköisesti olisi sinulle mahdottomuus...

• mää joo vaan
        Onpas joo... kirjoitti:

"Valitettavasti oman (myönnän että varsin suppean) kokemuksen mukaan, ne miehet, joiden kanssa odotettu kovin pitkään homma ei ole kunnolla lähtenyt pelittämään sillon kun asia on tullut ajankohtaiseksi. Eli suoraan, ja hivenen rumastikin sanottuna, miehellä ei vaan ole ollut homma hanskassa, eikä kyenneet hommaan kunnolla. Ja nyt puhun siitä ettei kykene ollenkaan, eikä siitä että mihinkään maratoniin tarttisi heti ryhtyä ... ja on ihan ok jos pikkasen jännittää, mutta ..."

Ja tämän perusteella sitten päättelet että jos mies haluaa odotella niin hänen täytyy olla sängyssä täysi susi?

Toisaalta kaltaisesi naisen jota miehen ongelmat sängyssä noin paljon haittaavat kannattaa pysyä erossa niistä jotka todella tahtovat tutustua kunnolla ja rakastua.

Pitempi parisuhde omine ongelmineen kun todennäköisesti olisi sinulle mahdottomuus...

Ei ei ei, nyt laitoit sanoja suuhuni ...

Kuten sanoin, en pidä tätä mitenkään absoluuttisena totuutena, enkä päättele mitään. Mulle on vaan pari kertaa käynyt näin, kun olen malttanut tutustua kunnolla ennen sänkytouhuja. Mukavaa on ollut, mutta tämä puoli ei ole pelittänyt, johtuen miehen estyneisyydestä. Tottakai se haittaa jos toisella ongelmia sängyssä, koska se vaikuttaa myös omaan elämään. Ongelma on kuitenkin sen toisen, joten vaikea itse tehdä asialle mitään. Seksi on kuitenkin se asia joka erottaa kaveri- ja seurustelusuhteen.

Parisuhteessani ei ole mitään kummempia ongelia, kiitos vaan.

• Onpas joo...
        mää joo vaan kirjoitti:

Kuten sanoin, en pidä tätä mitenkään absoluuttisena totuutena, enkä päättele mitään. Mulle on vaan pari kertaa käynyt näin, kun olen malttanut tutustua kunnolla ennen sänkytouhuja. Mukavaa on ollut, mutta tämä puoli ei ole pelittänyt, johtuen miehen estyneisyydestä. Tottakai se haittaa jos toisella ongelmia sängyssä, koska se vaikuttaa myös omaan elämään. Ongelma on kuitenkin sen toisen, joten vaikea itse tehdä asialle mitään. Seksi on kuitenkin se asia joka erottaa kaveri- ja seurustelusuhteen.

"Mukavaa on ollut, mutta tämä puoli ei ole pelittänyt, johtuen miehen estyneisyydestä. Tottakai se haittaa jos toisella ongelmia sängyssä, koska se vaikuttaa myös omaan elämään. Ongelma on kuitenkin sen toisen, joten vaikea itse tehdä asialle mitään. Seksi on kuitenkin se asia joka erottaa kaveri- ja seurustelusuhteen."

Ongelma on vain sen toisen?

Moni muukin asia erottaa kaveri- seurustelusuhteen kuin seksi.

Latelet noita yksioikoisia iltalehden palstoilla käsiteltäviä asioita aivan kuin totuuksia.

Seksi on yhteinen asia ihmisten elämässä ja kaveri- ja seurustelusuhteen erottaa mm. kiintymys ja kiinnostus toisen elämään syvemmällä tasolla.

Tietysti jos sitä syvempää tasoa ei ole niin varmaan sitten ainoaksi yhdistäväksi tekijäksi ja toisaalta kaverisuhteesta erottavaksi löydetään se seksi.

Sitä juuri yritän välttää että olisi suhteessa muutakin kuin se seksi ja pyrkimystä syvemmälle tasolle. Puhun nyt tunnepuolesta ja seksuaalisuudesta laajemmassa merkityksessä. Ainakin itse tunnen vetoa sellaisiin naisiin koska mielestäni itse seksi on vain toimenpide toisten joukossa mutta toisaalta näyttää kuten sinullekin olevan joku kompastuskivi.

Kuulostit suhteellisen itsekkäältä tuossa kuinka seksi on sinun osa elämää mutta että se toisen ongelma on vain hänen ongelmansa. Onnea vain parisuhteeseesi, sitä tulet noilla puheilla tarvitsemaan, ehkäpä piankin.

• Nainen_71
        mää joo vaan kirjoitti:

sinun mielestäsi seksi vain erottaa kaveri- ja seurustelusuhteen!?! Voi tyttö pieni sinulla on vielä paljon opittavaa elämästä. Ja että ongelma on vain toisen!?! Lisää opittavaa elämästä.

Ihan hyvä että ei ole ongelmia parisuhteessasi, koska sinulta puuttuu paljon työkaluja ongelmien hoitamiseen noiden juttujesi perusteella.

• "carrie"
        Onpas joo... kirjoitti:

ymmärrän pointtisi. oikein hyvin. keskustelu vain olisi turha (sekä hyvin lyhyt), jos toiset pelkästään komppaisivat?

ja eikö seksin odottaminen voi "koukuttaa" ihan yhtä lailla? seksi (myös läheisyys) aiheuttaa rakastumisen tunnetta (oksitosiini). aivot kokuttuvat oksitosiinille, ja palkitsemismekanismin mukaisesti haluavat sitä lisää?

luulisin, että 99% naisista sijoittuu jonnekin horo/madonna akselin puoleenväliin.
        jossain määrin yritän vääntää asiaa toiseen suuntaan, koska vaikutat tällä hetkellä hyvin mustavalkoiselta. ja vihaiselta. tiedän, että joskus pettyy toisiin ihmisiin. minulla ollut hyviä suhteita, sekä suhteita helvetistä. en silti vihaa kaikkia miehiä. siinä tapauksessa olisi jäänyt moni hyvä ja kaunis asia kokematta.

tai ehkä olen jo niin vanha, etten ymmärrä nykytouhusta mitään.. ;)
        minulla taitaa olla nykymittapuun mukaan melkoisen vähän suhteita, ja todellakin etsin sitä yhtä, en monia suhteita.
        jos on oikein syvästi ihastunut, ei edes ajattele seksiä vähään aikaan, sfäärit ovat aika toisenlaiset.
        tälläkin hetkellä olen tapaillut erästä ihmistä parisen kuukautta, ilman sitä "kaikkein kauneinta".
        eikä siinä mielestäni ole mitään pahaa, jos mies ei halua heti. päinvastoin, herää ajatus, että minulla saattaa olla muutakin merkitystä, kuin olla helpotuksen välikappaleena.. ;)

luulisin, että monilla ihmisillä, niin miehillä kuin naisillakin, on menneet ateriat sekaisin, ja haetaan hyväksyntää, läheisyyttä ja lämpöä seksistä.
        mielestäni koko ihmissuhdekulttuuri on nykyään verrattavissa pikaruokaan.

• "carrie"
        Onpas joo... kirjoitti:

"olen kuitenkin sitä mieltä, että kaikilla meillä on samat pelot, toiveet (hyväksytyksi tuleminen, rakastaminen ja rakastetuksi tuleminen), sukupuolesta huolimatta. siksi en pidä siitä, että ihmisiä niputetaan pakettiin ja dumataan.
        se vain lietsoo sukupuolten välistä "kylmää sotaa", joka johtuu peloista ja väärinymmärryksistä, ja jota itse ainakin yritän liennyttää."

Itse ajoin juuri takaa sitä että sukupuolet ovat keskenään enemmän samanlaisia kuin erilaisia sekä juuri sitä että miksi nainen saa odotuttaa miestä seksin suhteen ja se on ok (osa sanoo pihtariksi mutta mitä väliä sillä on) mutta jos mies tekee saman niin hänessä täytyy olla jotain vikaa?

Tuota niputtamista miesten suhteen en juuri ymmärrä.

Samalla liennyttämisasialla olen. Itse etsin todellakin vakavalla mielellä suhdetta ja avoimet suhteet yms. eivät sovi minulle laisinkaan. Tahtoisin vain tutustua naisene joka suhtautuu seksiin samalla tavoin ja tahtoo myös tutustua rauhassa. Heti pitäisi vain olla helvetin intohimoinen ja ensivaikutelman kohdallaan.

Kai olen vain hidas syttymään mieheksi ja toisaalta tahtoisin rakastua toisen ihmisen persoonaan enkä vain siihen seksiin hänen kanssaan. Pitää kai mennä hakemaan apua psykologilta vaikka väitän että yksi syy nykyisiin parisuhdeongelmiin on juuri liian aikainen sänkyyn meno. Alkava suhde voi mennä siinä pilalle ja toisaalta myös parinvalinnassa tapahtuu virheitä kun ihastutaankin seksin perusteella vääriin ihmisiin.

Toisaalta sinäkin vaikka kuinka selität etsiväsi vakavaa suhdetta niin se perustuu enemmän hauskanpitoon joten veikkaisin että kahden näin erilaisen ihmisen on vaikea löytää samankaltaista näkemystä asiaan. Varsinkin kun katsot sinkkuelämän kaltaista roskaa.

turha minua, tai ketään muutakaan, on kuitenkaan niputtaa johonkin hauskanpitopakettiin. varsinkaan, kun et minua tunne. nimimerkkini on lähinnä sarkastinen, sekä herättämään huomiosi. jälkimmäiseen reagoitkin.
        näin anonyyminä on erityisen turhaa yrittää harhauttaa ketään, miksi siis valehtelisin pyrkimyksistäni?

enkä muuten edes katso sinkkuelämää (en edes salkkareita tms.), mutta tiedän hahmot samoin tavoin, kuin tiedän esim margaret thatcherin, vaikken poliittisesti samoilla linjoilla olisikaan.

halusin herättää sinussa toisenlaisia ajatuksia. naiset eivät kuulu samaan pakettiin. eivät miehetkään.

• Onpas joo...
        "carrie" kirjoitti:

ymmärrän pointtisi. oikein hyvin. keskustelu vain olisi turha (sekä hyvin lyhyt), jos toiset pelkästään komppaisivat?

ja eikö seksin odottaminen voi "koukuttaa" ihan yhtä lailla? seksi (myös läheisyys) aiheuttaa rakastumisen tunnetta (oksitosiini). aivot kokuttuvat oksitosiinille, ja palkitsemismekanismin mukaisesti haluavat sitä lisää?

luulisin, että 99% naisista sijoittuu jonnekin horo/madonna akselin puoleenväliin.
        jossain määrin yritän vääntää asiaa toiseen suuntaan, koska vaikutat tällä hetkellä hyvin mustavalkoiselta. ja vihaiselta. tiedän, että joskus pettyy toisiin ihmisiin. minulla ollut hyviä suhteita, sekä suhteita helvetistä. en silti vihaa kaikkia miehiä. siinä tapauksessa olisi jäänyt moni hyvä ja kaunis asia kokematta.

tai ehkä olen jo niin vanha, etten ymmärrä nykytouhusta mitään.. ;)
        minulla taitaa olla nykymittapuun mukaan melkoisen vähän suhteita, ja todellakin etsin sitä yhtä, en monia suhteita.
        jos on oikein syvästi ihastunut, ei edes ajattele seksiä vähään aikaan, sfäärit ovat aika toisenlaiset.
        tälläkin hetkellä olen tapaillut erästä ihmistä parisen kuukautta, ilman sitä "kaikkein kauneinta".
        eikä siinä mielestäni ole mitään pahaa, jos mies ei halua heti. päinvastoin, herää ajatus, että minulla saattaa olla muutakin merkitystä, kuin olla helpotuksen välikappaleena.. ;)

luulisin, että monilla ihmisillä, niin miehillä kuin naisillakin, on menneet ateriat sekaisin, ja haetaan hyväksyntää, läheisyyttä ja lämpöä seksistä.
        mielestäni koko ihmissuhdekulttuuri on nykyään verrattavissa pikaruokaan.

"ja eikö seksin odottaminen voi "koukuttaa" ihan yhtä lailla? seksi (myös läheisyys) aiheuttaa rakastumisen tunnetta (oksitosiini). aivot kokuttuvat oksitosiinille, ja palkitsemismekanismin mukaisesti haluavat sitä lisää?"

Se ongelmahan siinä onkin että sitä kiinnytään pelkän seksin perusteella toiseen ja ei tutustuta ennen sitä. Toki odottaminen voi koukuttaa mutta itse olen sillä mielin liikkeellä että vaikkei se seksi mitään heti mahtavaa olisikaan ainakin harrastin sitä tahtomani henkilön kanssa.

"uulisin, että 99% naisista sijoittuu jonnekin horo/madonna akselin puoleenväliin.
        jossain määrin yritän vääntää asiaa toiseen suuntaan, koska vaikutat tällä hetkellä hyvin mustavalkoiselta. ja vihaiselta. tiedän, että joskus pettyy toisiin ihmisiin. minulla ollut hyviä suhteita, sekä suhteita helvetistä. en silti vihaa kaikkia miehiä. siinä tapauksessa olisi jäänyt moni hyvä ja kaunis asia kokematta."

Mustavalkoinen olen joissakin asioissa mutta nyt en ymmärrä kyllä tuota "viha"-ajatusta. Ihmettelin ääneen ja toki aika kärkevästi että onko tuo asioiden laita. Se ei ole edes varsinaista pettymystä vaan toteamista että onko näin? tai taasko näin?

Enkä jaottele naisia tuon perusteella madonniksi ja huoriksi. Mikäs siinä seksiä harrasteassa jos se on lysti jollekin mutta kysymys oli tosiaan siitä että jos nimenomaan mies haluaakin toisella tavalla niin mikäs siinä on vikana?

"luulisin, että monilla ihmisillä, niin miehillä kuin naisillakin, on menneet ateriat sekaisin, ja haetaan hyväksyntää, läheisyyttä ja lämpöä seksistä.
        mielestäni koko ihmissuhdekulttuuri on nykyään verrattavissa pikaruokaan. "

Näin juuri. Ajattelen ihan samalla tavoin.
        Se minua tässä ärsyttääkin kun ei ymmärretä että joku haluaisi sen gourmet aterian eikä sitä pikaruokaa mutta kun moni väittää että se on sama asia ja tyrkyttää väkisin pikaruokaa erilaisissa eksoottisissa muodoissa toki.

Sitä vain on niin itse omituinen yhdistelmä järkiajattelua ja toisaalta pitempikestoista romantiikkaa ilman idealiasmia niin sitä tahtoisi tuntea oikeasti yhteyttä toiseen.
        Tahtoisin nimenomaan että jonkin asteinen ihastus syntyisi jo muun perusteella.

"ieikä siinä mielestäni ole mitään pahaa, jos mies ei halua heti. päinvastoin, herää ajatus, että minulla saattaa olla muutakin merkitystä, kuin olla helpotuksen välikappaleena.. ;)"

Mieskin sitä joskus tahtoisi mutta jotenkin tuntuu että se on monelta osin kiellettyä varsinkin tässä nuoremmassa ikäpolvessa. Sulla näytti olevan ajatukset ja asiat enemmän kohdillaan. Ei itseäni kiinnosta nämä tällaiset seksiin perustuvat kiiltokuvasuhteet tai rämpiset. Ei sitten yhtään.

• Kokemusta on...

Musta tuntuu, että nykyään jos ei mennä heti sänkyyn, niin toinen ajattelee, että ei sitten olla kiinnostuneita. Ehkä jos kokeilisit ihan sanoa, että olet kyllä kiinnostunut, mutta et halua saman tien maata naisen kanssa.

Minä naisena en ole koskaan halunnut mennä sänkyyn ihmisen kanssa, jota en yhtään tunne ja kuvio menee aina niin, että mies yrittää sänkyyn toisilla tai kolmansilla treffeillä ja kun sanon, että haluaisin ensin tutustua hieman paremmin, niin en enää koskaan kuule miehestä. Muutamaan olen ottanut itse yhteyttä ja kysynyt asiasta ja vastaus on joko ollut, että 'en ole kiinnostunut pihtarista' tai että 'jos et halua minua nyt niin et halua koskaan'. En kuitenkaan ole luopunut periaatteestani, etten mene tuntemattomien kanssa sänkyyn ja sen seurauksena en ole harrastanut seksiä vuosiin, vaikka aiemmin kävin aika tiuhaan treffeilläkin. Nykyään en enää vaivaudu. Valitettavasti kaltaisilleni naisille ei ole markkinoita, joten kai lajitoverini ovat ottaneet opikseen ja menevät heti sänkyyn.

• löytyy

tälläinen periaatteellinen nainen?Ja käviskö kolmenkympin kriisin kokenut mies kuvioihin?

• Ei-tosikko gimma

Nuorena sanotaan: Minä rakastan vain sinua.
      Leppoisassa keski-iässä sanotaan: Minä vain rakastan sinua.
      Vanhana sanotaan: Vain minä rakastan sinua.
      Tai sitten toisinpäin.

• sua..

panemisessa noin pelottaa? Jotkut naiset vois vielä sanoa että maineen menetys, mutta entä sä?

"Eräskin varsin ujolta ja hiljaiselta sekä fiksulta naiselta vaikuttanut oli peräämässä seksiä parin viikon päästä kun muutamat treffit oli takana. Pitäisi olla iloinen mutta tuleepahan vain mieleen että taisi olla jyystetty ties minkä oravan kanssa kun niin kiire oli testaamaan petipuuhia."

Pelkäät siis ettet kelpaa.

• Onpas joo...

"panemisessa noin pelottaa? Jotkut naiset vois vielä sanoa että maineen menetys, mutta entä sä?"

Sinustako jonkun asian siirtäminen tuonnemmaksi on se joka pelottaa? Hahah.

Oliskohan se mikä minua huolestuttaa että joko molemmat tai toinen koukuttuu siitä seksistä eikä kaikesta muusta siinä suhteessa ja se suhde on ontto ja tyhjä muuten?

"Pelkäät siis ettet kelpaa."
        Ei vaan että sille naiselle kelpaa mikä tahansa ja koko elämän ja suhteen elinehto on seksi eikä muut asiat.

Jos pelkäisin etten kelpaa niin miksi edes olisin yrittänyt tapailla jotakuta?

Musta tuntuu että siellä on juuri sellainen himokas orava joka nussii mitä tahansa muttei tajua pidemmälle ja syvemmälle luotaavista ihmissuhteista mitään ja jokainen joka ei halua seksiä heti ja aina kuten sinä pelkää mukamas seksiä.

No, ehkä joku päivä opit. Tai sitten et.

• sinkkunen3

No tietenkin seksi mielessä naisilla. Koska ei teistä miehistä mihinkään muuhun ole. Niin ei todellakaan ole järkevää toivoa jotain "oikeaa suhdetta". Pettyy aina vain enemmän. Joku viisas jossain kirjassa sanoi etta kannattaa nauttia siitä mitä on saatavilla eikä vain valittaa siitä mitä ei voi saada. Eli tän opin mukaan olen pyrkinyt elämään.

• niin totta!

Tää oli oikeasti hyvä!

Oikeasti pitää olla kiitollinen siitä mitä saa! Silloin saa sitä aina vaan ja enemmän.

Seksi tuntuu niin hyvältä, että parisuhde muodistuu väkisinkin, kun kumppani haluaa jatkossakin samaa hyvää samalta ihmiseltä.

Miehet ovat pihalla parisuhteen koukeroista, mutta ei se mitään, jos ovat ihan kivoja ja kilttejä luonteeltaan, niin niiden kanssa pystyy elämään. Molemmat osapuolet saavat ihania yhteisiä lemmenhetkiä ja mitäpä sitä elämässä muuta yhteistä kivaa sitten tarvitaankaan..

• lottamari<3

Minä en osaa sanoa tuohon mitään, kun olen maalta ja maalaistyttö, enkä ole JetSettiä koskaan nähnytkään, minkä rotuinen se on ja miten käyttäytyy ööö?

• aivaN

Minulla on päinvastainen ongelma...
      Yleensä tapaamani miehet haluavat aina edetä liian nopeasti omaan tahtiini nöhden.
      Itse haluaisin tapailla ja tutustua rauhassa, ihastua.
      Mutta kuitenkin monet meihet innostuu ja ihastuu nopeasti, haluavat pian yöksi jäädä ja seksiinhän se lopulta päättyy.
      Eihän seksissä mitään vikaa ole, mutta liian nopea eteneminen ei ole hyvä suhteen kannalta, pitäisi malttaa tutustua ensin, että näkee onko se kumppani sopiva yhteisen tulevaisuuden kannalta.

No, sanon sen, että ihmettelisin kyllä jos mies ei olisi kiinnostunut seksistä aika pian. Tai ei puhuisi seksistä.
      Puhuahan voi aina kuitenki, eihän se tarkota että heti pitäs sänkyyn hypätä.
      Sanotaanko, että jos kuukauden verran tapailee säännöllisesti eikä ole vieläkään ollut seksiä,
      niin miettisin eteneekö suhde ikinä intiimimmäksi vai jääkö kaveriasteelle, jolloin varmaan tiet eroaisi.

• aivaN

Minulla on vastaavaa ongelmaa miesten kans.
      Monet miehet ihastuvat nopeasti ja haluavat edetä sen takia nopeasti, miettimättä onko toinen valmis tai pysyykö toinen perässä....
      Sitten halutaan nopeasti yökylään ja seksiinhän se johtaa.
      Ei seksissä mitään vikaa ole, mutta usein liian nopea eteneminen pilaa tutustumisen. Kokemusta on liikaakin.
      Haluaisin tutustua rauhassa toiseen ensin, voihan seksistäkin keskustella avoimesti, mutta eihän se tarkoita heti sänkyyn hyppäämistä.

Sanon kuitenkin, että ihmettelen jos tapailemani mies
      ei ole heti kiinnostunut seksistä tai ei puhu siitä.
      Jos tapailee kuukauden verran eikä vieläkään ole seksiä
      niin kovasti ihmettelisin, onko juttu etenemässä ollenkaan, vai jääkö kaverisuhteeksi..... Kuukaudessa kuitenkin oppii paljo ja pitäisi jo osata päästää lähelleen.

• seksi osa ihmistä

Olemme kaikki erilaisia.

Sinä taidat kuulua hitaasti lämpenevien miesten vähemmistöön.

Yhtenä tärkeimpänä asiana parisuhteessa on intiimi kanssakäyminen. Itse haluan ensi treffeillä suudella, siitä tietää kannattaako jatkaa toisiin. Suutelu kertoo sovimmeko yhteen seksuaalisestikin. Petipuuhat voi jättää siihen asti, kun sopivalta tuntuu, mutta jotain seksuaalisviritteistä flirttiä on hyvä olla ihan alusta saakka.

Seksuaalinen energia on voimaannuttavaa ja tuntuu hyvältä. Itse haluan kumppanin, joka herättelee sitä tunnetta kehossani. Kaveripohjalta lähtevä suhde lässähtää ja väljähtyy nopeasti ja lopulta hiipuu kokonaan pois.

Jos suhde on jatkunut pitkään (monia kuukausia) ilman seksiä, ei ensimmäinen kerta siltikään välttämättä ole muuta kuin surkuhupaisaa sähellystä. Muutaman päivän tuntemisella ja mahtavalla seksuaalisella virittäytymisellä seksi tuntuu taivaalliselta heti, jos kumppani on oikea ja sopiva toinen toisilleen.

Sellainen ajatus, että harjoitellaan pikku hiljaa sitä hyvänolon tunteen etsimistä yhdessä on suhteen tuho. Kyllä seksi menee luontevasti ja tuntuu mahtavalta heti, jos parinvalinta on osunut oikeaan.

Kyllä siinä kuulkaa tunteet syvenee ja rakkaus roihuaa, kun pääsee ihokosketuksiin ja tuottamaan yhteistä hyvää!

Hyvä AP. Lopeta tuo ajattelu "taisi olla jyystetty ties minkä oravan kanssa kun niin kiire oli testaamaan petipuuhia" ja ala elämään myös tunteilla ja nauttimaan seksuaalisesta puolestasi!

• weze7+2

Vihdoin! Tää viestiketju kokonaisuudessaan on kyllä pitkästä aikaa järkevin mitä täällä on. Ainahan joukkoon mahtuu noita itseään älykkäinä pitävien debiilien tyhmiä kommentteja ja trolleja, mut muuten tosi hyvää keskustelua.

Itse olen myös pohtinut samaa aihetta ja "vanhanaikaisen" kasvatuksen saaneena sitä huomaa olevansa jotenkin "väärässä ajassa". Mutta ihminen on oppivainen ja sopeutuvainen eläin, kun asian vain ymmärtää ja sisäistää. Niinpä olen itsekin saanut muuttaa omia käsityksiäni ja perustella joitakin muille. Esim. se, etten suhteen alussa tee aloitetta seksin suhteen, vaan nainen saa tehdä sen, kun kokee olevansa siihen valmis. Tämän kertominen naiselle taas on aiheuttanut juurikin näitä tulkintoja suuntaan ja toiseen.. "enkö ole haluttava?", "onko tuolla joku ongelma?", "voiko mies ajatella noin?", jne.

Seksi on minullekin erittäin merkittävä ja tärkeä osa parisuhdetta, MUTTA: suurin osa yhteisestä ajasta koostuu ihan muista asioista. Laskekaa vaikka tunnit per viikko, tai kuukausi ja suhteuttakaa seksiin käytetty aika siihen kaikkeen muuhun yhteiseen aikaan. Eiköhän tässäkin laatu korvaa määrän?

Itse nautin erittäin paljon myös kosketuksista ja läheisyydestä, vaikka ne eivät seksiin johtaisikaan. Myös ne ovat ihmisen perustarpeita. Vauvoista ja lapsista, jotka eivät ole kokeneet vanhempiensa välittävää kosketusta, kehittyy erittäin usein tunne-elämältään epävarmoja ja epävakaita nuoria ja aikuisia. Myös narsistisen persoonallisuushäiriön katsotaan kehittyvän varhaislapsuudessa saamatta jääneestä huolenpidosta, läheisyydestä ja rakkaudesta.

Kun laitoksiin sysätyiltä, tai yksinäisyydessään kotona asuvilta vanhuksilta kysyy, mitä he eniten maailmassa toivoisivat saavansa, ovat vastaukset; välittämistä, läheisyyttä ja kosketusta.

Eikä se tarve siinä lapsuuden ja vanhuuden välillä mihinkään katoa. Kyllä ne kovimmatkin pelimiehet ja -naiset lopulta tarvitsevat enemmän rakkautta kuin seksiä. Joka muuta väittää, korvaa seksillä läheisyyden puutettaan ja/tai kieltää ongelmansa.

Opetus? Läheisyys ei korvaa seksiä, eikä seksi korvaa läheisyyttä. Kummallekin on aikansa, paikkansa ja tarpeensa. Meidän tehtävämme on vain oivaltaa se ajoissa, sillä joskus huominenkin voi olla liian myöhään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1380
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1335
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      289
      1225
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1095
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1031
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      64
      1015
    7. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1009
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      868
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      17
      833
    Aihe