Ghanalaishuijarit Hämeen ammattikorkeakoulun kiusana

Tekniikka&Taloudessa

Lehtitietojen mukaan ghanalaisopiskelijat ovat Hämeen ammattikorkeakoulun kiusana. Heille varatut opiskelupaikat jäävät käyttämättä, koska todistukset osoittautuvat väärennetyiksi.

Eikös ole vähän hölmöä yrittää tuolla tavalla Suomeen, koska onnistuessaankin käännytys tulee aika nopeasti, koska luku- ja kirjoitustaidottomalle ummikolle ei hirveästi kerry opintopisteitä korkeakoulussa....?

Toivottavasti ottavat iloisia kiinalaistyttäriä (no ok, poikiakin) heidän tilalle.

Tuli vaan mieleen, että eivätkö ghanalaiset osaa tehdä mitään rehellisesti????

5

320

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupa juuuu

Itse en ainakaan ihmettele ulkkisten tekemiä rikoksia, niitä näkyy osaavan tehdät paikallisetkin heti kakarasta lähtien:

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Alle 15-vuotiaat tekevät Helsingissä yli 2 000 rikosta vuodessa/1135244504018

Alle 15-vuotiaat tekevät Helsingissä yli 2 000 rikosta vuodessa
      22.3.2009 5:21
      A A Markku Karumo

Helsingin Sanomat

Alle 15-vuotiaiden Helsingissä tekemät rikokset ovat vuoden 2005 jälkeen tasaisesti yleistyneet. Viime vuonna nuoret tekivät 2 138 rikosta.

Ylivoimaisesti eniten nuoret tekevät näpistyksiä. Myös pahoinpitelyt ja lievät pahoinpitelyt ovat tavallisimpia rikoksia. Ne ovat parina viime vuonna lisääntyneet. Lisäksi hiljattain huomiota ovat saaneet jotkin varhaisnuorten väkivaltaiset tempaukset pääkaupunkiseudulla. JNE JNE.....linkissä koko juttu

JNE JNE....

• ei se ihme jos....

hyvin se tulee tekstistäs esiin.

• tahtoo gynekologiksi

Minä ei haluta junttikuntia asuttamaan. Minä haluta naisten gynekologiksi. Tarvita yo-spettarit ja lääkiksestä suoritettuja arvosanoja.Fatta maksaa.

• ghanalasen vaimo

Ghanalainen passi on helppo saada. Viime vuodenkin opiskelija-huijarit paljastuivat jälkikäteen nigerialaisiksi,joilla oli ghanalaiset passit. Vihreällä passilla (nigerialaisella)kun on huomattavasti vaikeampi päästä eurooppaan.

Toki näitä huijareita löytyy ihan ghanalaisten joukosta - en sitä sano,mutta kun ghanan passin saa yhtä helposti kun talonmies tippuu jäiseltä katolta niin ei pitäisi leimata ghanalaisia huijareiksi... monet on muun maalaisia ghanan passin haltijoita.

Vika ontietysti ghanalaisten virkailijoiden. Kun pimeästi pöydän alta maksaa muutaman kympin lisää passin hintaan niin passin tai minkätahansa muun todistuksen saa kunhan vaan pyytää.

koko systeemi on niin korruptoitunut ettei edes ghanalaisetpääse matkustamaan maastaan maksamatta pientä "extraa" passin tarkastuksessa lentokentällä.

nm. "viisumisi on vanhentunut. ennen kuin voit palata kotimaahasi sinun pitää maksaa 100dollaria..." (selvittelet asiaa virkailijan kanssa ja sovit antavasi hänelle 20 ghc (=10e) ja avot - you are good to go)

• me maksamme laskun

kaiken laiseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      2321
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      187
      1109
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      101
      978
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      385
      898
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      291
      817
    6. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53
      811
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      62