Voiko joku kertoa mitä työn lisäksi siellä voi harrastaa. Miten vuokra-asuntojen hintataso, näytti olevan sähkölämmitteisiä kaikki...meneekö lämmittämiseen jo kaikki palkkatulo. Onko naisella siellä mahdollisuuksia muuhun kuin istua kotonaan... vapaita kunnollisia miehiä?
Saako sieltä ystäviä jne. kertokaa kaikkea mahdollista, kuitenkin mielellään todellista asiaa
Olen mahdollisesti muuttamassa sinne täältä savosta
Eläminen Sodankylässä
7
700
Vastaukset
- jänkhän jässikkä
Ei voi harrastaa mitään, kaikki miehet ovat renttuja ja juoppoja. Mutta terve tuloa, tuoretta piparia on aina mukava saada Sodankylään!
- Tervetuloa pyssykylä
koreita maisemia katseltavaksi. Kansalaisopistokin järjestää monenlaisia kursseja. Kapakoitakin löytyy ja taitaa jossain karaokeakin vvoida harrastaa.
Vuokra-asuntojen hintoja voi kysellä esim. Sodankylän kunnan sivujen kautta.
Näkyy tuolla miehiäkin kulkevan, vaikka kunnollisuudesta ja vapaudesta en tiedä mitään:) Onhan täällä jopa miesvaltainen varuskunta.- kiljunteon lopettanu
kesät on mulla menny kaljotellessa ja talvella olen paljon fuegrilolassa kun siellä osake. siellä tullu opeteltua paha tapa: punaviini. juon kyllä väkeviäkin, ja mulla on vakityttöystävä.
olen myös talvella kalastellu ja halkohommia tehny. syksyllä pakaste täytetään hirvenlihalla että on sitte suolapalaa välillä.
tule tänne vaan, mutta ilman mitään suuria vaatimuksia. jos olet sippijätkä niin ei tarvi näkyä.
- MinttuK
Täällä on omat hyvät ja huonot puolensa. Itse olen tullut takaisin kotiseudulleni ja asun vanhemmiltani saatua taloa perheineni. Vuokra-asuntoja on kyllä niitäkin ja harrastuksia on varsinkin nyt syksyllä alkanut kaikkia uusia. Minusta täällä on hyvä harrastaa, varsinkin jos asuu kylällä. Syrjäkyliltä ei tule lähdettyä. Kuten esim.maratonkoulu alkoi ja moni meidän luokalta lähti siihen mukaan. Täällä on hyvät palvelut lapsiperheille. Internetti on hyvä olla ja vaatteita saa sieltä, mutta on täällä pari kolme kauppaa mistä saa vaatteita. Paljon saa kävellä jos ei ole omaa autoa. Itse en pärjäisi enää ilman. Mutta on täällä niitäkin jotka pärjää. Rovaniemi on suhteellisen lähellä. Ja nuoria ihmisiä on.
- sodis123
Miesten perään tänne ei kannata muuttaa. Ja yö elämä nykyisin onnetonta.
Asuntoja, on muitakin kun sähkölämmiteisiä.Kannatta katsella sopmiolehdestä yksityyisten ilmoituksia..
Ihan mukava täällä on asua. - sanna-manna
Muutin itsekin tänne Sodankylään etelämpää. Kavereita, harrastuksia ja ukkokin on löytynyt. Ihan kiva pieni paikkakunta tämä on.
- AnonyymiUUSI
Täällä on se siivekäs jänis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354483- 553085
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472981- 302773
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82675- 382369
- 62140
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542115Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703