Eläminen Sodankylässä

utelias nainen

Voiko joku kertoa mitä työn lisäksi siellä voi harrastaa. Miten vuokra-asuntojen hintataso, näytti olevan sähkölämmitteisiä kaikki...meneekö lämmittämiseen jo kaikki palkkatulo. Onko naisella siellä mahdollisuuksia muuhun kuin istua kotonaan... vapaita kunnollisia miehiä?

Saako sieltä ystäviä jne. kertokaa kaikkea mahdollista, kuitenkin mielellään todellista asiaa

Olen mahdollisesti muuttamassa sinne täältä savosta

8

845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jänkhän jässikkä

Ei voi harrastaa mitään, kaikki miehet ovat renttuja ja juoppoja. Mutta terve tuloa, tuoretta piparia on aina mukava saada Sodankylään!

• Tervetuloa pyssykylä

koreita maisemia katseltavaksi. Kansalaisopistokin järjestää monenlaisia kursseja. Kapakoitakin löytyy ja taitaa jossain karaokeakin vvoida harrastaa.
      Vuokra-asuntojen hintoja voi kysellä esim. Sodankylän kunnan sivujen kautta.
      Näkyy tuolla miehiäkin kulkevan, vaikka kunnollisuudesta ja vapaudesta en tiedä mitään:) Onhan täällä jopa miesvaltainen varuskunta.

• kiljunteon lopettanu

kesät on mulla menny kaljotellessa ja talvella olen paljon fuegrilolassa kun siellä osake. siellä tullu opeteltua paha tapa: punaviini. juon kyllä väkeviäkin, ja mulla on vakityttöystävä.
        olen myös talvella kalastellu ja halkohommia tehny. syksyllä pakaste täytetään hirvenlihalla että on sitte suolapalaa välillä.
        tule tänne vaan, mutta ilman mitään suuria vaatimuksia. jos olet sippijätkä niin ei tarvi näkyä.

• MinttuK

Täällä on omat hyvät ja huonot puolensa. Itse olen tullut takaisin kotiseudulleni ja asun vanhemmiltani saatua taloa perheineni. Vuokra-asuntoja on kyllä niitäkin ja harrastuksia on varsinkin nyt syksyllä alkanut kaikkia uusia. Minusta täällä on hyvä harrastaa, varsinkin jos asuu kylällä. Syrjäkyliltä ei tule lähdettyä. Kuten esim.maratonkoulu alkoi ja moni meidän luokalta lähti siihen mukaan. Täällä on hyvät palvelut lapsiperheille. Internetti on hyvä olla ja vaatteita saa sieltä, mutta on täällä pari kolme kauppaa mistä saa vaatteita. Paljon saa kävellä jos ei ole omaa autoa. Itse en pärjäisi enää ilman. Mutta on täällä niitäkin jotka pärjää. Rovaniemi on suhteellisen lähellä. Ja nuoria ihmisiä on.

• sodis123

Miesten perään tänne ei kannata muuttaa. Ja yö elämä nykyisin onnetonta.
      Asuntoja, on muitakin kun sähkölämmiteisiä.Kannatta katsella sopmiolehdestä yksityyisten ilmoituksia..
      Ihan mukava täällä on asua.

• sanna-manna

Muutin itsekin tänne Sodankylään etelämpää. Kavereita, harrastuksia ja ukkokin on löytynyt. Ihan kiva pieni paikkakunta tämä on.

• Anonyymi

Täällä on se siivekäs jänis!

• Anonyymi

onko oravia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      113
      7097
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      494
      5251
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      146
      3230
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      215
      2621
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      36
      2302
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1272
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1232
    8. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1159
    9. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1138
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1133
    Aihe