ostin ihanan guess laukun makso norm..200e yli..sain 60e..sitten on yks tän syksyn muoti laukku 140e &sitten 40e guess laukku aivan ihana oli ihan uusi (= kyllästyin kopio kasseihin..myin kaikki kopiot pois parilla eurolla...miten ihmeessä muijat pitävät guess laukkujaan et menee kahvat rikki?yms..mulla vaan oo mennyt rikki..niin ja jos joku haluu myydä guessin kasseja yms..niin muhu voi ottaa yhteyttä.. [email protected]
guess laukut ihania
24
3701
Vastaukset
- ...
Ne Guessithan on ihan kauheita muovikasseja...
- Guessssssss
Itse omistan myös Guesseja, joista vuoden, parin jälkeen todellakin hajoavat hihnat :( Korjaukseen viedessäni suutari sanoi, etteivät Guessin laukut kestä tavaroiden painoa kovinkaan hyvin, pitäisi olla vain kevyet systeemit. Mutta MITEN IHMEESSÄ nainen muka voi ottaa mukaan vain pari tavaraa kerrallaan ;) Itse olenkin vähitellen siirtymässä Kathy Van Zeelandin laukkuihin, ehkä jopa lopullisesti. Kestävät huomattavasti paremmin! Suosittelen.
Guessin vaatteet sen sijaa ovat käytössäni hyvin kestäneet useista pesuista huolimatta. Jopa printit ovat kohtuuhyvin säilyneet.- S
(= MISTÄ SELLASIA SAA TON SUUNNITTELIJAN? NO TOI ON AIKA KESTÄVÄN NÄKÖNEN (= EN TIIÄ SITTE..KOPIO KASSIT HAJOS HETKESSÄ..UKKO EI YMMÄRRÄ MUN LAUKKU VILLITYSTÄ (= ET MAKSAA ESIM 100E LAUKUSTA..SE MENIS BAARIIN HETKESSÄ KUN EN JUO NIIN VOIN SEN RAHAN KÄYTTÄÄ MUUHUN .SE ON KYLLÄ ET MITÄ HIENOMPI LAUKKU NIIN ROSVOT ENEMPI KIINNOSTUNU...
- G
S kirjoitti:
(= MISTÄ SELLASIA SAA TON SUUNNITTELIJAN? NO TOI ON AIKA KESTÄVÄN NÄKÖNEN (= EN TIIÄ SITTE..KOPIO KASSIT HAJOS HETKESSÄ..UKKO EI YMMÄRRÄ MUN LAUKKU VILLITYSTÄ (= ET MAKSAA ESIM 100E LAUKUSTA..SE MENIS BAARIIN HETKESSÄ KUN EN JUO NIIN VOIN SEN RAHAN KÄYTTÄÄ MUUHUN .SE ON KYLLÄ ET MITÄ HIENOMPI LAUKKU NIIN ROSVOT ENEMPI KIINNOSTUNU...
Yhden Guessin laukun jossain kauheessa mielenhäiriössä olen ostanut ja käyttämättä on todellakin jäänyt! Se näyttää HALVALTA, on MUOVIA, ylihintainen ja huonolaatuinen hintaansa nähden. Mutta Jenkeissä sehän onkin halpismerkki, täällä vaan ihan ylihinnoiteltu.
- g.uess
G kirjoitti:
Yhden Guessin laukun jossain kauheessa mielenhäiriössä olen ostanut ja käyttämättä on todellakin jäänyt! Se näyttää HALVALTA, on MUOVIA, ylihintainen ja huonolaatuinen hintaansa nähden. Mutta Jenkeissä sehän onkin halpismerkki, täällä vaan ihan ylihinnoiteltu.
kai se nyt on huonolaatunen kun on kopio kyseessä..mulla joka pvä käytössä ollut guess laukku ja on kestänyt..taas joku kade ämmä molottaa!kun ei oo vara kun kopiotallinna guess laukkuun..buah..aika säälittävää...
- G
g.uess kirjoitti:
kai se nyt on huonolaatunen kun on kopio kyseessä..mulla joka pvä käytössä ollut guess laukku ja on kestänyt..taas joku kade ämmä molottaa!kun ei oo vara kun kopiotallinna guess laukkuun..buah..aika säälittävää...
Ostettu kyllä ihan Helsingin keskustan Kämp Gallerian liikkeestä.
- Jaaaannnika
G kirjoitti:
Itse kokeilumielessä ostin ensimmäistä kertaa Guessin laukun netistä, huutonetistä, sain 50e postikulut, ja aito on (tarkistettu&tiedosteltu) Ja tosi hyvin on kyllä kestänyt nyt nämä viime vuodet. En kadu, ja varmasti ostan lisää guessin laukkuja :)
- satteeli
Jaaaannnika kirjoitti:
Itse kokeilumielessä ostin ensimmäistä kertaa Guessin laukun netistä, huutonetistä, sain 50e postikulut, ja aito on (tarkistettu&tiedosteltu) Ja tosi hyvin on kyllä kestänyt nyt nämä viime vuodet. En kadu, ja varmasti ostan lisää guessin laukkuja :)
..ei niissä tod ole mitään koodeja :p Ne ovat Suomessa ihan ylihinnoissa. Amerikassa ovat ihan markettikassien kanssa samalla linjalla.
- ?
satteeli kirjoitti:
..ei niissä tod ole mitään koodeja :p Ne ovat Suomessa ihan ylihinnoissa. Amerikassa ovat ihan markettikassien kanssa samalla linjalla.
Niin ja MINKÄ TAKIA sellaisia markettikasseja ylipäätään pitäisi "tarkistuttaa" ?? Ne ovat sen verran halpoja kumminkin, designer-laukut nyt ovatkin asia erikseen.
- ...
g.uess kirjoitti:
Guess:ista ei edes hirveästi tehtailla mitään kopioita, se kun ei ole mikään "luxusmerkki" muualla kuin teinityttöjen mielikuvituksessa. Etenkin venäläis- ja virolaistaustaiset tytöt tuntuvat rakastavan kys. merkkiä.
Itse omistan pari Guess:in laukkua ja samaa "laatua" löytää vaikka Citymarketista alle viidelläkympillä. Suurin osa Guess:in laukuista pursuaa liikaa kaikkea "blingblingiä" tms. ja ne ovat halvan ja mauttoman näköisiä. Löytyy niistä toki kivojakin yksilöitä, eri asia sitten onko järkevää maksaa muovilaukusta summaa jolla saattaa saada jo pari laadukasta nahkalaukkua tai vaikka neljä vastaavaa muovilaukkua. - gu
... kirjoitti:
Guess:ista ei edes hirveästi tehtailla mitään kopioita, se kun ei ole mikään "luxusmerkki" muualla kuin teinityttöjen mielikuvituksessa. Etenkin venäläis- ja virolaistaustaiset tytöt tuntuvat rakastavan kys. merkkiä.
Itse omistan pari Guess:in laukkua ja samaa "laatua" löytää vaikka Citymarketista alle viidelläkympillä. Suurin osa Guess:in laukuista pursuaa liikaa kaikkea "blingblingiä" tms. ja ne ovat halvan ja mauttoman näköisiä. Löytyy niistä toki kivojakin yksilöitä, eri asia sitten onko järkevää maksaa muovilaukusta summaa jolla saattaa saada jo pari laadukasta nahkalaukkua tai vaikka neljä vastaavaa muovilaukkua.vai ei kopioita? :-))))) googla vähän fake guess saat kymmeniä sivuja mistä voit tilaaaaa niitä "rumia"laukkuja.
- demurelly
satteeli kirjoitti:
Jokaisella ainakin muutaman viimeisen vuoden aikana valmistetulla GUESS-laukulla on koodi, muotoa kaksi kirjainta 6 numeroa.
USAssa valmistettujen laukkujen sisäläpyskään se koodi ilmestyi jo pari vuotta sitten, Euroopan versioissa olen nähnyt sitä vasta viimeisen vuoden sisällä. Sitäkin aiemmin joka laukulla kuitenkin on ollut oma koodinsa, joilla laukkumallia on myyty vähittäiskauppiaille ja joilla se identifioidaan, vaikkei sitä itse laukkuun aiemmin ole painettukaan. - demurelly
gu kirjoitti:
vai ei kopioita? :-))))) googla vähän fake guess saat kymmeniä sivuja mistä voit tilaaaaa niitä "rumia"laukkuja.
Suomeen noita kopioita ei onneksi ole vielä kauheasti eksynyt, voi vielä luottaa että täällä aitona myytävä on myös oikeasti aito.
- Anonyymi
G kirjoitti:
Onks nää guess kssialmat niitä hei kato ku mä kävelen tyttöjä, sellasii turhanpäiväsii sössöttäjiä. En ostais vaikka puoliilmaseksi saisin. Eikä jokin merkkilaukku tuo mitään onnellisuuden olotilaa.
- Anonyymi
G kirjoitti:
Voi ne silti olla kopioita vaikka kämpistä ostanut oot.
- loru
guessin laukut ovat ihania! :) ja pakko myöntää, että olen myös huomannut, että mun kahva rupee kulumaa, vielä ei kuitenkaa ole rikki mennyt.. Ja mulla kyllä aina painavat laukut .. heh :) älkääs tytöt riidelkö onko guessi hyvä/huono vai mikä on! jokainen tykkää mistä tykkää, eikö niin! mun mielestä guessillä nättejä laukkuja, joksin yhdyn siihen, että täällä suomessa ne on ylihinnoiteltua, ja onhan se noin, että jenkeistä sais paljon halvemmalla..mitä sieltä nyt ei saisi halvemmal.. Suomi on tunnestusti yksi maailman kalleimmista maista!
mistä olet, S, ostanut sun laukkuja?? Kertokaa mullekin joitakin hyviä nettikauppojako? mistä ostaa/tilata jne! :)
Ihanaa syksyä teille!- näin on
Tilasin kassin laukkutaivas.com:sta ja siellä on aitoa tavaraa, hinnat hieman halvempia kuin Suomessa muuten. Niin ja tottakai Guessin tuotteet ovat Usa:ssa paljon halvempia, koska siellä on niin isot markkinat...yhtä lailla suomalainen tuote (esim Marimekko) maksaa Usa:ssa huomattavasti enemmän kuin Suomessa. Guessin laukut ovat yhtä kalliita esim. Suomessa, Tukholmassa ja useimmissa Euroopan maissa....
- tipships
http://www.trendsales.fi/main.asp?site=view_item&id=10080&forum=121&road=&search=&sort=ID DESC&status=1&title=Guess-Hobo-Bag
- emma-a
Mä ostin netistä Suomessa Handbag Superstoresta http://www.handbagsuperstore.fi puol vuotta sitten ihan aidon guessin laukun, ei oo (onneks?!) ollu ongelmia ainakaan vielä...
- Anonyymi
Onko tietoa mistä saisin pieneen Guessin laukkuun hihnan, että pystyn pitää olkapäällä
- Anonyymi
Käy kysymässä paikkakuntasi suutarilta, osaavat hommansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy kysymässä paikkakuntasi suutarilta, osaavat hommansa
Kestääköhän läppäriä laittaa, miten kestää?
- Anonyymi
Katsoin Sokoksella Marimekon nahkaista käsilaukkua. Se näytti ihanalta, hintaa oli tietenkin 200€ pintaan.
- Anonyymi
Olisi pari guess in veskaa, oon pitäny ihan työkassina, hikisii siivousvaatteita ... haisee kummalle haju lähe millään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959