Isoissa pörssiyrityksissä on pahimmat rosvot!Päälliköt teettävät omia töitään korjausosastolla(nämä ns.autojen entisöijät),sorvausta,hitsausta,sähköhommia.Rakennustyöt käydään työaikana pomojen kotona tekemässä esim.keittiöremontteja(tietysti talon piikkiin materiaalit maalit,levyt ja puurakenteet).Kaikki viedään mitä irti saadaan ns.romutetut laitteet,kojeet(ensin korjataan verstaalla)ostetaan romuhinnalla.
Siinä lähtee pumput,sähkömoottorit ja muut käyttökelpoiset rakenteet.Autoja korjataan työaikana(lähinnä iltavuorossa)ja varsinaiset työntekijälle kuuluvat työt jäävät tekemättä!Koti asentajat(omakoti rakentajat)
vievät sähkö ja lvi tarvikkeita.Talon kännyköitä ja nettiä käytetään yleisesti omien asioiden hoitoon,tulostellaan huoltokirjoja talon tulostimilla(vielä laser-väri).Pahinta että viedään tavaraa omiin liiketoimiin,eli tehdään pimeää bisnestä!Paristot,lehtikansiot listaa voisi jatkaa pitkälle omiin tarkoituksiin.
Talon autolla ajetaan omia ajoja tietysti työaikana.Romurauta,kuparit viedään omiin taskuihin pomojen suosiollisella avustuksella(ovat itse jakamassa rahoja).Jos arvostelet yrityksessä moista rosvousta,niin pääset mopattavaksi eli turpa kiinni me olemme oikeassa on linja työpaikoilla.
Tämä kaikki tapahtuu isossa pirkanmaalaisessa yrityksessä,tietäisivätpä osakkeen omistajat millä mallilla hommat ovat!Putoisi monta päätä yrityksestä pomoista alkaen.
ps.mitäpä on ostoista ja alihankinnoista vastaavien omallatunnolla?
Epärehellisyys työpaikoilla
pomot pahimpia
1
982
Vastaukset
- pikkujoulut parhaita
Kuinkahan paljon mahtaakaan työpaikoilla olla seksisuhteita,parhaat palat syntyvät,edustustiloissa pippaloissa,ja nyt pian ajankohtaiset pikkujoulu"risteilyt".Siellä saa sihteeri kyytiä,no onhan se kiva mennä ktiin aviomiehen viereen kun on valmiiksi liukas!Niin ja ura etenee kummasti kun on kiltti päällikölle,ja palkkakin nousee.Ainoa paha näissä on kun käry käy toimisto pöydällä,pääsi porttivahti yllättämään parin
ylitöissään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374