Muotokuvatatuointi

???

Pitäisi ottaa uusi kuva, ja kuvaksi olen miettinyt lapseni kuvaa.
Nyt tuli kuitenkin mieleen, että kuka osaa tehdä hyviä muotokuvatatuointeja.
Jos keiju tai pääkallo ei oo just suunnitellun mukainen niin mitäs sitten, mutta
muotokuva pitää olla alkupeäräisen mukainen !
Osaatteko siis suositella ketään ???

11

2593

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tatuoitu...
    • ???

Eikö löytyisi lisää ehdotuksia, minuakin aihe kiinnostaa.
      Itse toivoisin löytäväni tatuoijan mutokuvalle keskisestä suomesta. Tosin
      olen valmis matkustamaan kuvan takia kyllä ihan minne vaan kotimaan rajoissa.

• ghldfhlghldfgnnflnaf

Muotokuvan kanssa ei kannata ottaa riskejä. Lasse jakaa ensi vuoden aikoja ensi kuussa jos todella haluat parasta mahdollista tulosta.

En tosin tiedä kuinka paljon Rossi on tehnyt nimenomaan muotokuvatatuointeja, mutta jos jälki on muotokuvien osalta samaa kun muissakin kuvissa niin suosittelen.

• Potti44

Iho vanhenee ja värit haalistuu, voi joutua värittään uudestaan. Onhan se kuva muutaman vuoden kaunis mut mitä sen jälkeen?

• Tyhjät tynnyrit....

jos sulla on toi lukemisen ymmärtäminen TODELLA noin hankalaa, niin yritän suomentaa.
        Tässä kysyttiin neuvoa muotokuvatatuointeja tekevistä, ei pyydetty sun kantaa siihen kannattaako kuvan otto vaiko ei.

• Potti44
        Tyhjät tynnyrit.... kirjoitti:

jos sulla on toi lukemisen ymmärtäminen TODELLA noin hankalaa, niin yritän suomentaa.
        Tässä kysyttiin neuvoa muotokuvatatuointeja tekevistä, ei pyydetty sun kantaa siihen kannattaako kuvan otto vaiko ei.

Älä menetä hermojas, tää on vaan elämää ja vittuako täällä kyselee, täältä ei varmaan saa kunnon vastausta. Eiköhän ne vastaukset löydy alan liikkeistä ja ainahan voi NVG.

• dogscratch
        Potti44 kirjoitti:

Älä menetä hermojas, tää on vaan elämää ja vittuako täällä kyselee, täältä ei varmaan saa kunnon vastausta. Eiköhän ne vastaukset löydy alan liikkeistä ja ainahan voi NVG.

Tiina´s tattoo lahdessa on näihin erikoistunut

• mä vaan
        dogscratch kirjoitti:

Tiina´s tattoo lahdessa on näihin erikoistunut

Tiedättekö kuka Pääkaupunkiseudulla liikettään pitävä tatuoija osaisi tehdä hyvän muotokuvatauoinnin? Sen pitäisi sitten näyttää aivan samalta kuin siinä valokuvassa, kyseessä on 40-luvun potretti?

• kdakke
        mä vaan kirjoitti:

Tiedättekö kuka Pääkaupunkiseudulla liikettään pitävä tatuoija osaisi tehdä hyvän muotokuvatauoinnin? Sen pitäisi sitten näyttää aivan samalta kuin siinä valokuvassa, kyseessä on 40-luvun potretti?

Hyvinkäältä löytyy ainakin Down Under Tattoo. Siellä Markus ja Ramo tekevät realismia ja potretteja. Erittäin laadukas ja ystävällinen paikka. Ite olen ottanut Matelta tatuoinnin kyseisestä paikasta ja samalla katsellut muidenkin tekeleitä.

Suosittelen...

• fakta44

Iho on ryppyinen ja ruma riippumatta siitä onko siinä tatuointi vai ei. Tatuoimaton iho on ruma iästä riippumatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4190
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe