Pitäisi ottaa uusi kuva, ja kuvaksi olen miettinyt lapseni kuvaa.
Nyt tuli kuitenkin mieleen, että kuka osaa tehdä hyviä muotokuvatatuointeja.
Jos keiju tai pääkallo ei oo just suunnitellun mukainen niin mitäs sitten, mutta
muotokuva pitää olla alkupeäräisen mukainen !
Osaatteko siis suositella ketään ???
Muotokuvatatuointi
11
2588
Vastaukset
- tatuoitu...
No jos muotokuvaa halajat nii ykkösenä suosittelisin invidualinkin Lasse Sjöroosia... tsekkaa galleria http://www.individualink.com/new_gallery.htm
Ja sit tietysti Takomo Custom Tattoon aadee on kans pirun pätevä B&G kuvis... http://www.takomotattoo.com/index.php?page=aadee
Lasselle joudut kyl jonottaan melko kauan mut hyvää kannattaa aina odottaa!!! - ???
Eikö löytyisi lisää ehdotuksia, minuakin aihe kiinnostaa.
Itse toivoisin löytäväni tatuoijan mutokuvalle keskisestä suomesta. Tosin
olen valmis matkustamaan kuvan takia kyllä ihan minne vaan kotimaan rajoissa.- ghldfhlghldfgnnflnaf
Muotokuvan kanssa ei kannata ottaa riskejä. Lasse jakaa ensi vuoden aikoja ensi kuussa jos todella haluat parasta mahdollista tulosta.
En tosin tiedä kuinka paljon Rossi on tehnyt nimenomaan muotokuvatatuointeja, mutta jos jälki on muotokuvien osalta samaa kun muissakin kuvissa niin suosittelen.
- Potti44
Iho vanhenee ja värit haalistuu, voi joutua värittään uudestaan. Onhan se kuva muutaman vuoden kaunis mut mitä sen jälkeen?
- Tyhjät tynnyrit....
jos sulla on toi lukemisen ymmärtäminen TODELLA noin hankalaa, niin yritän suomentaa.
Tässä kysyttiin neuvoa muotokuvatatuointeja tekevistä, ei pyydetty sun kantaa siihen kannattaako kuvan otto vaiko ei. - Potti44
Tyhjät tynnyrit.... kirjoitti:
jos sulla on toi lukemisen ymmärtäminen TODELLA noin hankalaa, niin yritän suomentaa.
Tässä kysyttiin neuvoa muotokuvatatuointeja tekevistä, ei pyydetty sun kantaa siihen kannattaako kuvan otto vaiko ei.Älä menetä hermojas, tää on vaan elämää ja vittuako täällä kyselee, täältä ei varmaan saa kunnon vastausta. Eiköhän ne vastaukset löydy alan liikkeistä ja ainahan voi NVG.
- dogscratch
Potti44 kirjoitti:
Älä menetä hermojas, tää on vaan elämää ja vittuako täällä kyselee, täältä ei varmaan saa kunnon vastausta. Eiköhän ne vastaukset löydy alan liikkeistä ja ainahan voi NVG.
Tiina´s tattoo lahdessa on näihin erikoistunut
- mä vaan
dogscratch kirjoitti:
Tiina´s tattoo lahdessa on näihin erikoistunut
Tiedättekö kuka Pääkaupunkiseudulla liikettään pitävä tatuoija osaisi tehdä hyvän muotokuvatauoinnin? Sen pitäisi sitten näyttää aivan samalta kuin siinä valokuvassa, kyseessä on 40-luvun potretti?
- kdakke
mä vaan kirjoitti:
Tiedättekö kuka Pääkaupunkiseudulla liikettään pitävä tatuoija osaisi tehdä hyvän muotokuvatauoinnin? Sen pitäisi sitten näyttää aivan samalta kuin siinä valokuvassa, kyseessä on 40-luvun potretti?
Hyvinkäältä löytyy ainakin Down Under Tattoo. Siellä Markus ja Ramo tekevät realismia ja potretteja. Erittäin laadukas ja ystävällinen paikka. Ite olen ottanut Matelta tatuoinnin kyseisestä paikasta ja samalla katsellut muidenkin tekeleitä.
Suosittelen... - fakta44
Iho on ryppyinen ja ruma riippumatta siitä onko siinä tatuointi vai ei. Tatuoimaton iho on ruma iästä riippumatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181