Perkeleku

pitäis mennä työhuonetta järjestämään, mutta vittuku ei sitte niin yhtään HUVITA!

11

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viIi

...

• persona-non-grata

inspiraation siivota koko huushollin. Nyt tuntuu tosi hyvältä, kun tuli siivottua ... tässä istun koneen ääressä ja lipittelen kuohuviiniä :).

• kyllä mekin perheen kans siivottiin aamupäivällä koko muu huusholli. Silllai tiukat aikataulut meil, että ei välttis löydy aina sitä yhteistä aikaa niin paljon, niin otettiin heti aluksi tavaksi, että lauantaiaamuisin siivotaan yhdessä.

Ja nii, työhuoneessa on vaan vielä muuton jäljiltä mappi poikineen, ni se on nii masentava näky. Plääh. :/

• persona-non-grata
        relaxed_eyes kirjoitti:

kyllä mekin perheen kans siivottiin aamupäivällä koko muu huusholli. Silllai tiukat aikataulut meil, että ei välttis löydy aina sitä yhteistä aikaa niin paljon, niin otettiin heti aluksi tavaksi, että lauantaiaamuisin siivotaan yhdessä.

Ja nii, työhuoneessa on vaan vielä muuton jäljiltä mappi poikineen, ni se on nii masentava näky. Plääh. :/

ole oikein sellainen talousihminen, millaista toinen ehkä kaipaisi rinnalleen. Tai sitten ne ajatukset on omien korvien välissä :). Ei sillä, että meillä koskaan mitenkään likaista ole ... tykkään kuitenkin sellaisesta hallitusta "sekasotkusta", en pidä siitä, että tavarat on kaikki ihan viivasuorassa tip-top paikoillaan. Asunnon pitää näyttää siltä, että siellä eletään, ei se mikään museo saa olla.

• -hapsenkatti

Jep. Siivota olis pitäny ja kahlata läpi henkilöstöhallinnon virtuaaliluento, mutmut...
      Lähdin ukon, koirien ja kaverin kanssa mettään laavulle makkaranpaistoon :) Nyt on kotiuduttu, koirat pesty, ukko toimitettu hetkeks naapuriin, sauna lämpeemäs, Tähkä loilottaa stereoista, valot himmeenä olkkarissa, vaavi potkii masussa... Eikä sotkunen koti haittaa yhtään. Ihanaa elämää.

• Kipsamies

voitaisko tehdä diili? Se olis semmonen että sä et siivoo sun työhuonetta ja mä en tee yhtä paperijuttua. Ja kaljat kaupan päälle molemmille.

• mä jo osin kerkesin sen siivota, mutta kai sitä ne kaljat silti voi juoda?

• Kipsamies
        relaxed_eyes kirjoitti:

mä jo osin kerkesin sen siivota, mutta kai sitä ne kaljat silti voi juoda?

minä... en ole tehnyt paperihommiani mutta voin seuraksi ottaa tilkan väkevää

• Kipsamies kirjoitti:

minä... en ole tehnyt paperihommiani mutta voin seuraksi ottaa tilkan väkevää

edes sinä pidit diilistä kiinni. Minä olen vähä tälläne vätys jolla ei niin tuota selkärankaa ole.

• on mulla ollut jo viikon kesken, tympäisee alkaa tekemään sellaista perusteellista siivousta. Arg;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä