Miksi muka aina älykkyys?

KysjäVastaajaT11111

Miksi nainen haluaa aina mukamas älykkään miehen, ja mitä hän sillä sillä tarkoittaa loppujen lopuksi?

On olemassa matemaattista, kielellistä ym. älykkyyttä. Jos mies loistaa jossain näistä, voi hän toisessa olla täysi tumpelo. Ja sitäpaitsi, kuka tahansa linnakundi voi olla huomattavasti älykkäämpi kuin joku yliopiston tohtori. Ja mm. yliopistomenestys on uskoakseni kiinni ennenkaikkea siitä, että on valmis tekemään töitä, älykkyyttä siinä ei niin kauheesti vaadita, vaikka siitä lieneekin hyötyä.

Naisen perushaave: löytää älykäs mies, yliopistotason ihminen... Kenties rahalla on siis jotain merkitystä? Älykkäitä miehiä on kaikkialla, se on vaan fakta se.

Eikö sivistynyt sitten olekaan enää mitään? Mies joka ei niin matikassa loista, mutta joka avaa oven, auttaa takin päältä, ei puhu sopimattomia, eikä riehu kännissä? Sivistynyt mieskin voi löytyä mistä tahansa yhteiskuntaluokasta. Mutta entä jos naisen itsetunto kärsiikin siitä, että mies on sieltä hieman alemmasta luokasta...

15

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saatanan barbaari

      mee sä vaa takas sinne linnaan ottamaan melaa mekkoos, vitun vempula

      • fuckin intelligence

        yhdyn edelliseen :D


    • Siis toi "älykkyys" on samaa ympäripyöreetä paskaa kuin "huumorintajuisuus" ja "hauska" yms. sanoja mitä näkyy sellaisten ihmisten nettiprofiileissa jotka eivät tiedä yhtään mitään siitä mitä he ovat hakemassa. Sanoja jotka laitetaan täytteiksi jottei se profiili näyttäisi niin tyhjältä.

      Tuolla "älykäs" jutulla tarkoitetaan vain sitä, että sä nyt satut ajattelemaan kuten tämä kyseinen henkilö ihan sama millaiset sun ajatukset ovat, jos ne sopii yhteen niin olet tämän ihmisen mielestä älykäs vaikka keskimääräisten standardien mukaan olet täysi idiootti.

      • hahahah luuseri

        Saitko munaa linnas? muskelimiehet hiero öljyä toisiinsa uuuuuuuuh


      • hahahah luuseri kirjoitti:

        Saitko munaa linnas? muskelimiehet hiero öljyä toisiinsa uuuuuuuuh

        Sun mutsis kävi tarjoamassa mulkkuaan.


    • ..nainenn..

      Älukäs, älykäs, älykäs. Ja älykkyydellä tarkoitan siis henkistä kehittyneisyyttä, tasapainoisuutta, empatiaa, kykyä kiinnostua asioista, tulla toimeen pienoisella budjetilla ja kykyä hyväksyä itsensä ja muut. Erilaisten haukkuminen ja lapsekas "tosimiehen" käytös on totaalinen turn-off. Ei-kiitos siis mitään perussuomalaista lätkäfania minulle.

      • Lipevä Luigi Italia

        Miten olisi sitten kaltaiseni lipevä luigi, etelän hetelmä italiaano?

        Mulla on paskanruskeat silmät ja iho. Älykkyysosamääräni on olematon.


      • KM-style
        Lipevä Luigi Italia kirjoitti:

        Miten olisi sitten kaltaiseni lipevä luigi, etelän hetelmä italiaano?

        Mulla on paskanruskeat silmät ja iho. Älykkyysosamääräni on olematon.

        ei koulutustasoa katso. Toisaalta uskon, että naiset laittaa tuon koulutustason vain sen vuoksi etteivät halua "köyhää" miestä elätettäväkseen. Näin ainakin omalta kohdaltani. Sama se mitä kouluja on käynyt, kunhan tietää elämästä, elää sitä arvostaen ja tienaa enemmän kuin minä ja on minua pidempi. Ei painorajoja, ei tartte olla hiuksia eikä mitenkään erityisesti HUNKS-tyyppi vain elämän hellyyttä ja tulevaisuuden rauhaa, se riittää. Tai oikeastaan, mistähän sellainen löytyisi?


      • neuvo-teuvo
        KM-style kirjoitti:

        ei koulutustasoa katso. Toisaalta uskon, että naiset laittaa tuon koulutustason vain sen vuoksi etteivät halua "köyhää" miestä elätettäväkseen. Näin ainakin omalta kohdaltani. Sama se mitä kouluja on käynyt, kunhan tietää elämästä, elää sitä arvostaen ja tienaa enemmän kuin minä ja on minua pidempi. Ei painorajoja, ei tartte olla hiuksia eikä mitenkään erityisesti HUNKS-tyyppi vain elämän hellyyttä ja tulevaisuuden rauhaa, se riittää. Tai oikeastaan, mistähän sellainen löytyisi?

        vaikene, prostituoitu.

        sulta kukaan kysyny yhtään mitää nii mitä vittuu sä tuut tänne uliseen?

        tyydy sä vaan johonkin taviksee, ei sulla taso parempaan riitäkkää


    • naiset.......

      tarkoittavat lähinnä sosiaalista älykkyyttä ja sielun sivistystä, joka on miehillä harvassa. Tietysti muukin älykkyys on aina plussaa. Mitä älykkäämpi, sen parempi. Onhan se luonnollista, että naiset haluavat alitajuisestikin älykkäitä jälkeläisiä.

      • mutta ,

        jos mies on liian älykäs, niin sekään ei kelpaa naiselle.


      • Sulle totuus

        NYT repesin.

        Sielun sivistystä?
        Naiset etsivät miehestä sielun sivistystä?

        Paskat. He etsivät sellaista miestä joka KUULOSTAA omaavansa sellaista ja ovat ihan veteliä kanoja sellaisen edessä.

        Oikeasti sosiaalisesti älykäs ja sielun sivistystä omaava on kuten sinäkin sanoin "miehissä harvassa" eli...arvasit oikein NAISELLISTA.

        Ja kuka nainen haluaa naisellisen miehen?
        Harvempi.

        Jos mies on "väärällä tavalla" älykäs niin mies on naisen mielestä pehmis, naisellinen sekä epämiehekäs.
        Senpä takia monet miehet ollessaan umpityhmiä kuitenkin teeskentelevät älykästä ja naisiin se uppoaa kuin muna voihin.


      • naiset voivat
        Sulle totuus kirjoitti:

        NYT repesin.

        Sielun sivistystä?
        Naiset etsivät miehestä sielun sivistystä?

        Paskat. He etsivät sellaista miestä joka KUULOSTAA omaavansa sellaista ja ovat ihan veteliä kanoja sellaisen edessä.

        Oikeasti sosiaalisesti älykäs ja sielun sivistystä omaava on kuten sinäkin sanoin "miehissä harvassa" eli...arvasit oikein NAISELLISTA.

        Ja kuka nainen haluaa naisellisen miehen?
        Harvempi.

        Jos mies on "väärällä tavalla" älykäs niin mies on naisen mielestä pehmis, naisellinen sekä epämiehekäs.
        Senpä takia monet miehet ollessaan umpityhmiä kuitenkin teeskentelevät älykästä ja naisiin se uppoaa kuin muna voihin.

        mennä tuohon halpaan, mutta oikeasti älykkään tunnistaa kuin punaisen läiskän mustasta. Ja ihan tiedoksi vaan, ettei älykkyys ja sielun sivistys ole naisellista. Se on henkistä kasvua, aikuisena olemista, kaiken tiedostamista ja tasapainon hallintaa eri osa-alueilla. Lyhyesti kiteytettynä: fiksua toimintaa ja käytöstä.
        Onpa tutkimuksen mukaan todettu, että älykkäät ihmiset hakevat ja päätyvät älykkään kanssa yhteen ja keskiverrot keskivertojen kanssa. On tämä elämä niin helvetin hankalaa suuren ja älykkään pääkopan kanssa etenkin naiselle, koska niitä älykkäitä miehiä saa etsiä kissojen ja koirien kanssa.


      • Sulle totuus
        naiset voivat kirjoitti:

        mennä tuohon halpaan, mutta oikeasti älykkään tunnistaa kuin punaisen läiskän mustasta. Ja ihan tiedoksi vaan, ettei älykkyys ja sielun sivistys ole naisellista. Se on henkistä kasvua, aikuisena olemista, kaiken tiedostamista ja tasapainon hallintaa eri osa-alueilla. Lyhyesti kiteytettynä: fiksua toimintaa ja käytöstä.
        Onpa tutkimuksen mukaan todettu, että älykkäät ihmiset hakevat ja päätyvät älykkään kanssa yhteen ja keskiverrot keskivertojen kanssa. On tämä elämä niin helvetin hankalaa suuren ja älykkään pääkopan kanssa etenkin naiselle, koska niitä älykkäitä miehiä saa etsiä kissojen ja koirien kanssa.

        "On tämä elämä niin helvetin hankalaa suuren ja älykkään pääkopan kanssa etenkin naiselle, koska niitä älykkäitä miehiä saa etsiä kissojen ja koirien kanssa."

        Hah, ajattelin ensin että kirjoittaisit että on tämä elämä yksinäistä ja tyhjää tämän suuren ja älykkään pääkopan sisällä naiselle kun kaikki miehet ovat niin tyhmiä mielestäni.

        Mistä johtuu ettet ole löytänyt sitä älykästä miestä jos ne päätyvät yhteen?!

        Tosin minäkin olen ilman kumppania ja johtuu siitä ettei tarpeeksi älykkäitä naisia löydy mistään.
        He nimittäin menevät noihin halpoihin jota sinä väität ettei.

        Ongelmasi katsos ei ole se että aliarvioit miesten älykkyyttä vaan yliarvioit kanssasisariesi älykkyyttä.
        Oppivat vasta myöhemmällä iällä itsekin sitä aikuisuutta ja tiedostamisen että sitten tunnistavat sen miehen huijaamisen. Usein nuorempana niin ei tapahdu.


    • mmmmmmm

      merkittävän pituinen viestiketju, joka taisi olla keskusteluiden etusivuillakin. 27-v. mies, akateemisesti koulutettu, SM-tason urheilua harrastava mies ihmetteli, miksi ei saa treffipalstoilta minkäänlaista vastakaikua...monet naiset vastasivat pelkäävänsä miestä, joka olisi liian älykäs ja menestyvä, eivätkä siksi vastaisi. Muutenkin, ap:n viestistä loistaa läpi jokin ihme katkeruus "parempia" ihmisiä kohtaan. Eiköhän jokainen tasapainoinen ja itsensä kanssa sinut olevan nainen halua rinnalleen samanlaisen tasapainoisen ihmisen. Se tunne tulee sisältä, eikä liitykään ulkoiseen statukseen tai yhteiskuntaluokkaan mitenkään.

      Linnakundeja taas useimmat kaihtavat, vaikka heillä olisi millainen tutkinto tai sivistystaso lukuun ottamatta tiettyä ihmisryhmää, joka nimenomaan rakastuu romanttisesti ns. saavuttamattomiin ihmisiin, kuten elinkautista istuviin...

      Älykkyys ja hyvät käytöstavat ovat myöskin eri asioita, joskin molemmat toki oikein hyviä piirteitä. Silti esim. kännissä suht mukavasti käyttäytymisen nyt pitäisi kuulua ihan perusasioihin, sitä ei voi pitää erikseen hyväkäytöksisenä, vaikka riehumista voikin pitää huonona käytöksenä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe