Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Laulaja etsii tulevaan vaihtoehto Rock Orkesteriin Kokoonpanoa

Mikäli olet yhteiskunnan ulkopuolelta yksinäinen kiireetön veltostelija eikä ole muuta pään pistävää tekemistä ja että haluat kokea yhdessä erinomaisen musiikillisen projektin ja että sinulla olisi soittaja kykyä ilmaista tummanpuhuvaa omaperäistä soundia hulluuden neroudella höystettynä jytää taattua olevaa laatua olet (HUOM) olet etsimäni..

Kaikilta Jäseniltä pitää löytyä tärkeät yhtenäiset ominaispiirteet jotta Orkesterin sisällä intiimin saumaton yhteistyö ja luovuuden hedelmällisyys olisi taattu ja että voidaan kunnianhimoisesti himoita henkevää eli bändin sisällä sitä yhtä yhtenäistä juttua..

Motivoitunut -
Kiireetön -
Kärsivällinen -
Halu paneutua täysillä -
Erittäin yhteistyökykyinen -
Sydämellistä raivoa ja taiteilija sielun vikaa -
Ei Päihde/rikostaustaa

Etsin Peruskokoonpanoon

Kitaristin ja Basistin ja Rumpujen takojan..
Kitaristi ja basisti vastaa pää säv työstä ja tuo siihen oman tärkeän panoksen Rumpali täydentää energistä rumpujen takomista ja mä taas sielukkaasta tulkitsen valmiista tummanpuhuvista yhteiskunnallisista synkistä sanotuksista jossa pääasiallinen piirre on totuus ja olen Orkesterin vastuullinen visionääri mutta kaikki osallistuu omalla tavalla sovituspuoleen josta yritetään saada kokonaisvaltaisesti toimivan paketin ja että säv puoli täydentää sanotuksia pitää olla ehjät toimivat kamat ja jostain treeni tilat missä on aikaa treenailla..

Vaihtoehto Rockin vaikute lähteet

- SOUNDGARDEN
- BLACK SABBATH
- FAIHT NO MORE
- SMASHING PUMKINS
- PIXIES
- SCREAMING TREES
- HASSISEN KONE
- SIELUN VELJET
- CMX

Tarkoituksena olisi hiljaa kovaa hiljaa dynamiikalla eli rauhalliset säkeet ja äänekkäät kertosäkeet ja tietosesti noilta kyseisiltä yhtyeiltä plagioidaan rouheaa soundi tyyliä ja tuoden jotain omaa mikä palvelee koko hienona pakettina..

Tarkotus olisi parin vuoden sisällä saada ainakin 2 koko täyspitkää julkaisua -

Saada levy diili pienelle indie levy yhtiölle

2 musiikki videota/Promo kuvat

[email protected]. < - -

3

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hitto123

      No täs olis 17v kitaristi Järvenpäästä. Jos kiinostaa niin ota yhteyttä [email protected]

    • BÄNDI

      TERE!!!

      täällä kitaristi(laulan myös jotain= jotenkin!?)ja kyl toi bassokin nyt jollain tapaa soi!!! tällä erää soittelen yksikseni! omia biisejä on. sellasta melodista metallia. ja jotain blues vivahteisia nopeita piisejä on! olen soitellut nyt vuoden päivät! aikaisempaa kokemusta on yhdestä pändistä ja muutamasta projektista! en ole töissä. joten aikaa on!? asun kuopiossa tällä erää. itse kuuntelen zeppeliniä, ccr, purplea, dylania, black sabbathia, rokkia yms... hyvää musaa!! musa videoita olis kiva kokeilla vaika kuvata jotenkin! kokemusta mul tosin niiden tekemisestä ei ole? musa mulle tärkeä ja iso asia tällä hetkellä! ei vain PELKKÄ harrastus! niin kuin se monelle ikävä kyllä näyttää olevan !? ota yhteyttä jos kinnostuit! rane 046 6596185 [email protected]

    • Von De Martini

      Mistä päin Suomea olet? Minkä ikäinen? Mies, nainen? Täällä valmis rock bändi joka joutui luopumaan laulajastaan. Bändiin kuuluu 2 kitaristia, basisti ja rumpali.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1954
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      80
      1708
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1522
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      36
      1326
    Aihe